تماس با دفتر مرکزی : ۰۲۱۲۸۴۲۲۰۲۷

نمایندگی مجاز مرکزی تعمیرات لوازم خانگی Servicman

تعمیرات یخچال الکترواستیل در تهران | دریافت خدمات با کم‌ترین زمان و هزینه

یخچال‌های درجه یک الکترواستیل

برند الکترواستیل از اوایل دهه 40 در ایران فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد. این برند با تولیدات یخچال‌هایی از همان زمان مهمان آشپزخانه بسیاری از ایرانیان بوده است. از آن یخچال‌های قدیمی گرفته که دارای یک فریزر کوچک در قسمت بالایی‌شان بود تا یخچال‌های ساید با ساید امروزی؛ این برند همواره در میان بهترین‌ها می‌درخشیده است. با این حال یخچال‌های الکترواستیل دارای قطعات الکتریکی هستند که در سالیان متمادی خراب می‌شوند، تعمیرات یخچال الکترواستیل در تهران یکی از مطمئن‌ترین و بهترین خدمات را به مشتریان هدیه می‌کند. این نمایندگی‌ها با دارا بودن کادری مجرب و قطعاتی با کیفیت در کم‌ترین زمان ممکن یخچال شما را تعمیر می‌کنند.

نمایندگی تعمیرات الکترواستیل در تهران

تعمیرات یخچال الکترواستیل در تهرانمشکلاتی که نیاز به یک تعمیرکار دارند

همانطور که گفته شد یخچال‌ها با توجه به اینکه دستگاه‌هایی متشکل از انواع قطعات الکتریکی و مکانیکی هستند و به عبارت دیگر الکترومکانیکال هستند با گذشت زمان دچار نقص‌ می‌شوند. این نقص‌ها که در قسمت‌های مختلف به خصوص در پنل‌های لمسی جلوی یخچال و یا قطعات ظریف الکتریکی بیشتر به چشم می‌خورد نیازمند یک نیروی مجرب به همراه قطعاتی با کیفیت است.

توصیه می‌شود که برای تعمیر خرابی‌های یخچال الکترواستیل‌تان هیچگاه خودسرانه عمل نکنید؛ مخصوصا وقتی تجربه‌ای در این زمینه نداشته‌اید. اقدام به تعمیر یخچال توسط افراد کار نابلد می‌توان عوابق جبران ناپذیری برای یخچال و فرد مورد نظر داشته باشد.

برای مثال با خرابی درب و بسته نشدن کامل یخچال یک مشکل کوچک در سیستم خنک کنندگی یخچال به وجود می‌آید و موتور یخچال داغ می‌کند و فشار بیشتری را وارد می‌کند. افرادی که در گذشته سابقه‌ای در زمینه تعمیرات یخچال نداشته‌اند سریعا به سراغ موتور می‌روند و یک کمپرسور سالم را دست‌کاری می‌کنند. در نتیجه علاوه بر خراب بودن درب یخچال اکنون صاحب یخچال می‌بایست هزینه بسیار زیادی برای خرید موتور یخچال خرج کند. با توجه به ای موضوع در صورت مشاهده مشکل در یگی از قطعات یخچال الکترواستیل با یکی از نمایندگی‌های تعمیرات یخچال الکترواستیل در تهران تماس بگیرید.

تعمیرات ساید بای ساید الکترواستیل

چرا قسمت فریزر خنک ولی قسمت یخچال گرم می شود

ایراد در دستگیره و درب یخچال‌

یکی از ایرادات در ظاهر کوچک در قطعات یک یخچال ایراد درب آن و بسته شدن نامناسب درب یخچال است. این ایراد شاید در ظاهر بی اهمیت بیاید اما دارای عواقبی جبران ناپذیر و یا گرانی می‌باشد. ایجاد خرابی در لاستیک‌های درب یخچال و یا دفرمه شدن آن‌ها به صورتی که درب کامل بسته نشود باعث می‌شود هوای سرد یخچال به محیط بیرون منتقل شود. انتقال هوای داخل یخچال به بیرون صدماتی را در پیش دارد که در ادامه با همدیگر بررسی می‌کنیم.

با وجود بسته نشدن کامل درب یخچال اولین و محتمل‌ترین مشکلی که در یخچال‌تان به وجود می‌آید، فشار بیش از حد مجاز کمپرسور برای جبران دمای از دسته رفته است. این فشار بیش از حد موتور که معمولا با صداهای غیر معمول و داغ شدن همراه است به احتمال زیاد باعث سوختن این قطعه از یخچال می‌‎شود. علاوه بر این هزینه سرسام آوری که باید برای موتور پرداخت کنید، مصرف انرژی یخچال‌تان نیز به طور غیر عادی افزایش پیدا می‌کند و آخر ماه با یک قبض عجیب برق روبرو خواهید شد.

تعمیرات یخچال الکترواستیل در تهراناز مهم‌ترین عوامل بهینه سازی یخچال در کنار داشتن پلاستیک‌های دیوار درب، تراز بودن محل قرار گیری یخچال می‌باشد. این کار سبب می‌شود که گردش هوا درون یخچال بدون مشکل و به راحتی شکل بگیرد. گردش هوای مناسب و خنک ماندن یخچال مساوی است با قبض برق کم‌تر و صرفه‌جویی در انرژی.

نمایندگی تعمیرات یخچال الکترواستیل

برفک‌های مزاحمی، یکی از قدیمی‌ترین مشکلات یخچال‌ها

جالب است بدانید که برفک‌ها از گذشته همواره مهمان ناخوانده فریزرهایمان بوده‌اند و امروزه نیز یکی از مشکلات یخچال امروزی هستند. ابتدا در مورد چگونگی ایجاد آن‌ها صحبت خواهیم کرد و بعد به سراغ آن‌ها می‌رویم که چگونه با خدمات نمایندگی‌های تعمیرات یخچال الکترواستیل در تهران می‌توانید از شر آن‌ها خلاص شوید.

مهم‌ترین عامل ایجاد برفک در یک یخچال راه یافتن هوای گرم و رطوبت به داخل یخچال است. در صورت این اتفاق این رطوبت در فریزر تبدیل به برفک می‌شوند. یکی از دلایل اصلی نفوذ رطوبت به داخل یخچال‌های الکترواستیل خراب بودن پلاستیک‌های درب است. چنانچه این پلاستیک‌ها خوب به سطح یخچال نچسبیده باشند رطوبت به داخل یخچال نفوذ می‌کند و برفک‌های مزاحم در یخچال به وجود می‌آیند. یکی دیگر از دلایل نیز این است که موقعیت قرارگیری یخچال نباید به گونه‌ای باشد که رطوبت به طور مستقیم بتواند وارد یخچال شود. موقعیت‌هایی مانند روبروی سماور و یا نزدیکی به حمام که با یک بار باز شدن درب یخچال رطوبت وارد آن می‌شود.

در صورتی که در شهر تهران سکونت دارید و یخچال الکترواستیل شما نیاز به بررسی‌های تخصصی برای پیدا کردن و حل کردن علت برفک دارد، می‌توانید با مراجعه به سایت ما با نمایندگان تعمیرات یخچال الکترواستیل در تهران آشنا شوید.

به وجود آمدن مشکل در سیستم آب‌رسان و یخ‌ساز

یکی دیگر از مشکل‌های آزار دهنده خرابی یخچال‌های امروزی، خرابی سیستم آب‌رسان یخچال‌ها است که تمامی افراد خانواده در بیشتر اوقات از آن استفاده می‌کنند. این خرابی‌ها معمولا در یکی از چندین قطعه الکتریکی ظریف این سیستم ایجاد می‌شود. سیستم آب‌رسان یخچال‎های الکترواستیل که در روز استفاده زیادی از آن می‌شود در صورت خرابی نشانه‎های زیر را خواهد داشت:

  • ایجاد خرابی و شکستگی در پروانه‌های انتقال یخ
  • شکستگی‌ در سوئیچ‌های پدال آب
  • خراب شدن پنل کاربری لمسی
  • ایجاد خرابی در شیر برقی در صورت استفاده متوالی زیاد
  • خراب شدن ال ای دی‌های (LED) صفحه نمایش پنل

مشکل در یکی از قطعات الکتریکی یا مکانیکی

یکی از مشکلات اساسی که در یخچال‌های ایجاد می‌شود خرابی در یکی از قطعات الکتریکی و یا مکانیکی یخچال است. با توجه به بالا بودن تعداد این قطعات همواره پیدا کردن مشکل اصلی کمی دشوار بوده است. قطعات الکتریکی در حالت کلی وظیفه پایین آوردن دما، ثابت نگه داشتن دما و تهویه هوای یخچال را دارند.

از این قطعات الکتریکی متعدد می‌توان به برد یخچال، ترموستات و دیگر موارد اشاره کرد که در ادامه عواملی خرابی آن‌ها را بررسی می‌کنیم. یکی از اصلی‌ترین دلایل خرابی قطعات الکتریکی یخچال‌ها نوسانات برق است. وجود نوسان در برق و بالا و پایین شدن ولتاژ همیشه برای قطعات الکتریکی مضر بوده است. برای دوری از این مشکل حتما از محافظ‌های برق استفاده کنید. از موارد دیگر خرابی قطعات الکتریکی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برخورد آب با قطعات الکتریکی
  • اتصالی مدارهای قطعات الکتریکی

 

پیدا کردن قطعه خراب مورد نظر در میان تعداد بالای این قطعات در یخچال الکترواستیل نیازمند یک متخصص با تجربه است که می‌توانید با مراجعه به سایت ما نمایندگان تعمیرات یخچال الکترواستیل در تهران را مشاهده کنید.

ایجاد نشتی در لوله گاز فریون یخچال

از اصلی‌ترین بخش‌های یک یخچال می‌توان به چرخش گاز فریون اشاره کرد. این گاز که وظیفه اصلی سرد کردن یخچال شما را دارد در بدنه یخچال در جریان است تا دمای یخچال را کنترل کند. از مشکلات رایج در یخچال‌ها که در یخچال‌های الکترواستیل نیز دیده می‌شود، نشتی لوله‌های این گاز است. این نقص در سیستم خنک‌کنندگی یخچال باعث می‌شود حرارت داخل یخچال بالا برود و کمپرسور در پی جبران آن فشار زیادی را وارد کند.

با وجود کم شدن گاز فریون در سیستم خنک‌کنندگی یخچال و فشار موتور، برق زیادی مصرف می‌شود و موتور یخچال احتمال صدمه دیدن دارد. پیدا کردن محل نشتی و پر کردن دوباره این گاز در یخچال نیازمند نیروی مجربی در این زمینه است که اگر پایتخت نشین هستید، می‌توانید از نمایندگان تعمیرات یخچال الکترواستیل در تهران استفاده کنید.

ایجاد مشکل در مهم‌ترین قطعه یک یخچال، کمپرسور

یکی از قطعاتی در یخچال که بسیار مهم است و مدت طولانی نیز عمر دارد موتور اصلی یخچال می‌باشد. این موتور که در صورت خرابی هزینه زیادی را روی دست مالک یخچال خواهد گذاشت به راحتی از کار نمی‌افتد و در صورت استفاده مناسب تا سالیان زیادی کار می‌کند.

در صورت مشاهده علائمی مانند صداهای زیاد و غیر معمول، داغ کردن زیادی یخچال، ری استارت شدن متوالی موتور فریزر و دمای بالا در داخل یخچال احتمالا موتور یخچال الکترواستیل شما با مشکل مواجه شده است.

خدمات نمایندگی‌های تعمیرات یخچال الکترواستیل در تهران

نمایندگی تعمیرات یخچال الکترواستیل، با دارا بودن کادری مجرب و قطعات یدکی با کیفیت، همواره آماده ارائه بهترین خدمات به عزیزان ساکن تهران هستیم. ما علاوه بر ارائه تعمیرات یخچال الکترواستیل تمامی وسایل خانه به غیر از وسایل صوتی و تصویری را با بهترین کادر تعمیر می‌کنیم. شما می‌توانید برای تعمیر وسایلی مانند ماشین لباس‌شویی، جاروبرقی، ماشین ظرف‌شویی، اجاق گاز، هود و سایر وسایل آشپزخانه بر روی ما حساب کنید.

یکی از ویژگی‌های برجسته ما این است که اکثر برند‌های معروف داخلی و خارجی را تحت پوشش قرار داده‌ایم و کادری مجرب با تجربه بسیار بالا در تعمیرات تمامی لوازم خانه به غیر از وسایل صوتی و تصویری دارا می‌باشیم. همچنین یکی دیگر از ویژگی‌های تعمیرات یخچال الکترواستیل در تهران است که شما می‌توانید به صورت غیر حضوری بهترین خدمات را در خانه دریافت کنید. همکاران ما همواره در تلاش هستند تا بتوانند بهترین سرویس ممکن را به شما عزیزان ساکن کلان شهر تهران ارائه کنند.

تعمیرات یخچال الکترواستیل در تهران

برند الکترواستیل در دهه‌های اخیر همواره یکی از بهترین تولیدکنندگان یخچال در ایران به شمار می‌آید. یخچال‌های این برند با وجود کیفیت بالا در صورت استفاده طولانی و نامناسب دچار خرابی‌هایی می‌شوند که برای تعمیر نیاز به نیرو مجرب و قطعات با کیفیتی دارند. اگر ساکن تهران هستید، در صورت دیدن هر گونه علائمی از خرابی در یخچال الکترواستیل خود سریعا به سایت ما برای دریافت تعمیرات یخچال الکترواستیل در تهران مراجعه کنید.

چنانچه از برند هایی همچون دوو و ال جی  استفاده می نمایید ما  تعمیر یخچال ال جی و تعمیرات یخچال ساید دوو در تهران بر عهده میگیریم و می توانیم بصورت آنلاین و حضوری مشکلات دستگاه شما را برطرف کنیم.

enemad-logo
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید