تماس با دفتر مرکزی : ۰۲۱۲۸۴۲۲۰۲۷

نمایندگی مجاز مرکزی تعمیرات لوازم خانگی Servicman

نمایندگی تعمیرات یخچال الکترواستیل | بهترین خدمات تعمیر را از ما دریافت کنید

یخچال‌های الکترواستیل، بهترین انتخاب برای قلب منزل شما

یخچال‌های الکترواستیل در میان مردم ایران یکی از شناخته‌ شده‌ترین یخچال‌هایی است که قدمت طولانی در میان شرکت‌های تولید یخچال دارد. اگر قصد دارید به سراغ خرید یخچال‌های این شرکت بروید، تبریک می‌گویم شما بهترین انتخاب را در سر دارید. با این حال پس از گذشت سال‌ها استفاده ممکن است برخی از قطعات این یخچال‌های با ایرادی مواجه شود. شما می‌توانید بهترین خدمات و کیفیت لازم را از نمایندگی تعمیرات یخچال الکترواستیل دریافت کنید. در ادامه مطلب خدمات این نمایندگی تعمیرات یخچال و دلیل نیاز به تعمیرکار یخچال را با هم بررسی می‌کنیم.

نمایندگی تعمیرات الکترواستیل در تهران

نمایندگی تعمیرات یخچال الکترواستیلدر چه مواقعی نیاز به تعمیرکار یخچال دارید

با وجود کیفیت بالای ساخت یخچال‌های الکترواستیل باز هم طبیعی است که پس از مدتی برخی از قطعات آن‌ها دچار خرابی شود. شما می‌بایست در صورت شنیدن صدای غیر معمول، عملکرد نامناسب یخچال، از کار افتادن بخشی از یخچال و یا خرابی آب‌رسان یخچال با یک نمایندگی تعمیر یخچال تماس بگیرید.

به شدت پیشنهاد می‌شود در صورت دیدن یکی از موارد گفته شده اقدام به تعمیر یخچال نکنید، زیرا ممکن است با مشکلات جبران ناپذیری روبرو شوید. گاهی یک مشکل کوچک در یک قطعه فقط نیاز به تعمیر دارد اما اگر خودتان بدون آگاهی نسبت به تعمیر آن اقدام کنید، ممکن است به کلی قطعه را خراب کنید؛ یا حتی باعث شوید که قطعات دیگر یخچال مورد نظر نیز خراب شود.

نمایندگی تعمیرات یخچال الکترواستیلبه وجود آمدن مشکل در مهم‌ترین قطعه یخچال یعنی کمپرسور

یکی از مهم‌ترین قطعات یک یخچال که به راحتی هم خراب نمی‌شود، کمپرسوی یا موتور اصلی یخچال است. با خرابی و ایجاد مشکل در این قطعه عملا یخچال شما بلا استفاده می‌شود. در صورت خرابی کمپرسور یخچال شما زیر بار هزینه‌های بسیاری می‌روید زیرا که در اصل، قلب یک یخچال موتورش است.

به صورت کلی خرابی موتور یخچال دارای نشانه‌های مانند زیر است:

  • هنگامی که یخچال از خود صداهای غیر معمول در می‌آورد
  • هنگامی که موتور یخچال به شدت داغ می‌کند
  • هنگامی که یخچال دمای مناسب را برای مواد غذایی فراهم نمی‌کند
  • هنگامی که مرتب موتور فریزر خاموش روشن می‌شود

در حالی که موتور یخچال یکی از ماندگارترین قطعات این دستگاه است، با وجود نشانه‌هایی مانند موارد گفته شده احتمالا دارای مشکلی اساسی است و سریعا نیاز به تعمیر یا تعویض دارد. اگر یخچال الکترواستیل شما با این مشکل مواجه شد می‌توانید از خدمات تعمیر نمایندگی تعمیرات یخچال الکترواستیل استفاده کنید و بهترین خدمات را در کم‌ترین زمان دریافت کنید.

تعمیرات ساید بای ساید الکترواستیل

خرابی درب و دستگیره یخچال

از خرابی‌هایی که شاید در نگاه اول مهم نیایند خرابی درب و دستگیره یخچال الکترواستیلتان است. اما باید بگویم این مشکل به ظاهر کوچک می‌تواند به قیمت زیاد شدن قبض برق و یا خراب شدن کمپرسورتان تمام شود. شاید بپرسید که چگونه ممکن است با خرابی درب یخچال همچین اتفاق‌هایی بی‌افتد؟ خب بگذارید توضیح دهم:

با خراب شدن درب یخچال یا مگنت این قسمت، درب یخچال شما به طور کامل بسته نمی‌شود؛ با این اتفاق دمای یخچال شما به سختی سرد می‌شود و دمای خود را به محیط بیرون انتقال می‌دهد. در این صورت علاوه بر مصرف اضافی برق که منجر به زیاد شدن قبض برقتان می‌شود، کمپرسور شما مجبور می‌شود برای جبران دمای داخل یخچال بیشتر کار کند. کمپرسور در این حالت فشار زیادی را برای پایین نگه داشتن دمای یخچال تحمل می‎کند و پس از مدتی به احتمال زیاد این فشار باعث سوختن و یا خراب شدن مهم‌ترین قطعه یخچالتان شود.

یکی از مهم‌ترین رکن‌ها برای عدم مصرف زیاد انرژی و بهینه‌سازی مصرف برق این است که یخچال الکترواستیل خود را در مکانی تراز قرار دهید. با انجام این کار هوای داخلی یخچال به خوبی در جریان است و مصرف انرژی آن پایین می‌آید. اگر چنین اتفاقی برای یخچال الکترواستیل شما رخ داد با کمک یکی از متخصصان نمایندگی تعمیرات یخچال الکترواستیل، اقدام به تعمیر دستگاه خود کنید.

تعمیرات یخچال الکترواستیل در تهران

نشتی گاز در یخچال

یکی از مهم‌ترین قسمت‌های داخلی یخچال چرخش گاز فریون است. این گاز که با چرخش در قطعات داخلی یخچال باعث ایجاد سرما می‌شود باید به صورت کاملا ایزوله در جریان باشد. در صورت نشتی یکی از قطعات باعث می‌شود این گاز به محیط بیرون انتقال داده شود. با کم شدن گاز فریون کمپرسور نیاز دارد تا فشار بیشتری را برای چرخش به این گاز منتقل کند.

فرد تعمیرکار باید با وسایل تخصصی لازم را به همراه علم لازم تشخیص نشتی لوله کمپرسور داشته باشد تا بتواند این کار مهم را انجام دهد. همچنین یکی دیگر از مهم‌ترین مهارت‌های تعمیرکار خوب این است که فرد باید بتواند گاز فریون یخچال را مجددا پر کند. چنانچه این گاز بیش از حد معمول به یخچال وارد شود، کمپرسور را با فشار بیشتری مواجه می‌کند.

ایجاد برفک‌های مزاحم

برفک زدن در فریزر یکی از مشکلاتی است که از سالیان خیلی دور تولیدکنندگان یخچال‌های داخلی با آن روبرو بوده‌اند. این مشکل در اکثر یخچال‌های داخلی و خارجی دیده می‌شود و ممکن است در یخچال‌های الکترواستیل شما نیز رخ دهد.

در مورد دلایل اصلی ایجاد برفک ابتدا باید بدانید که در یخچال به خودی خود هیچگونه رطوبتی وجود ندارد که باعث ایجاد برفک شود. از دلایل ایجاد برفک در یخچال‌های امروزی نیز می‌توان به قرار گیری نامناسب یخچال در آشپزخانه اشاره کرد. اگر یخچال‌تان را در محلی قرار دهید که رطوبتی مانند رطوبت حمام یا سماور و کتری به راحتی وارد یخچال شود، با یک با باز کردن درب یخچال، به سرعت در فریزر برفک ایجاد می‌شود. جالب است بدانید که اگر سقفتان کوتاه باشد احتمالا همیشه در فریزر شما برفک خواهد زد.

وجود ایراد و دفرمه شده پلاستیک یخچال سبب می‌شود تا به راحتی هوای گرم به داخل یخچال نفوذ کند، و برفک‌های مزاحم در یخچالتان به وجود آیند. شما باید در صورت برفک زدن یخچال ابتدا به سراغ پلاستیک درب آن بروید زیرا در صورت خرابی باعث مصرف بی‌رویه برق نیز می‌شود و به کمپرسور فشار بیش از حد وارد می‌کند. در صورتی که این مشکل در یخچال‌های الکترواستیل‌تان به وجود آمد می‌توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال الکترواستیل استفاده کنید.

خرابی در سیستم یخ‌ساز یا آبریز

یکی از قطعاتی یخچال که در طول روز بسیار استفاده می‌شود، آب‌ریز و یخ‌ساز فریزر می‌باشد. این قسمت که معمولا در سمت فریزر یخچال تعبیه می‌شود، در صورت خرابی برای همه اعضای خانواده آزار دهنده خواهد بود. این قطعه از فریزر ظرافت زیادی نیز دارد که شامل قطعات الکتریکی زیادی می‌شود. نقص یکی از قطعات الکتریکی و مکانیکی این سیستم خرابی سیستم را به همراه خواهد داشت.

از مواردی که در آب‌رسان به مشکل بر می‌خورد به شرح زیر است:

  • خراب شدن پنل لمسی و از کار افتادن ال ای دی‌های (LED) به کار رفته
  • خرابی در پروانه‌های انتقال یخ
  • شکستن سوئیچ‌های پدالی لیوان
  • خراب شدن شیر برقی به علت فشار زیاد

در صورت مشاهده یکی از مشکلات گفته شده نباید قطعه‌های سیستم آب‌رسان را بدون تجربه قبلی دستکاری کنید. در این صورت ممکن است به کلی این سیستم را خراب کنید زیرا ظرافت و قطعات الکتریکی زیاد به کار گرفته شده نیازمند یک فرد متخصص دارد.

ایجاد خرابی در قطعات الکتریکی

یخچال‌های الکترواستیل از قطعات الکترونیکی و مکانیکی تشکیل شده است که هرکدام نقشی را در پایین آوردن و نگه‌داری دما در یخچال دارد. از این قطعات می‌توان به ترموستات و سنسور‌های کنترل دمای یخچال اشاره کرد. چنانچه یکی از این قطعات دچار نقص شود عملکرد یخچال شما نیز با کاهش چشم‌گیری مواجه می‌شود. توجه داشته باشید که در صورت بی اعتنایی به این مشکل‌ها ممکن است قطعات دیگر یخچال نیز ممکن است با مشکل روبرو شوند.

باید در نظر بگیرید که تعمیر قطعات الکتریکی و مکانیکی یخچال الکترواستیل شما نیازمند قطعات با کیفیت و افراد متخصص برای نصب آن‌ها می‌باشد. شما می‌توانید در صورت مشاهده مشکلی در روند عادی یخچال خود از سایت نمایندگی تعمیرات یخچال دیدن کنید و راه‌های ارتباطی ما را دریافت کنید.

خدمات تخصصی نمایندگی تعمیرات یخچال الکترواستیل با بهترین قیمت

نمایندگی تعمیرات یخچال الکترواستیل در ایران یکی از معتبرترین نمایندگی‌های تعمیر وسایل خانه است. نمایندگی ما به غیر از وسایل صوتی و تصویری تمامی وسایل را به وسیله بهترین قطعات و افراد متخصص تعمیر می‌کند. از این وسایل می‌توان به ماشین لباس‌شویی، ماشین ظرف‌شویی، اجاق گاز، یخچال ساید بای ساید، پکیج، هود، جاروبرقی و موارد دیگر اشاره کرد. نمایندگی تعمیرات ما که تمامی برند‌های جهان را به صورت کاملا مطمئن و به وسیله افراد مجرب تعمیر می‌کند دارای خدمات در خانه نیز است که شما عزیزان می‌توانید به راحتی از آن بهره‌مند شوید.

راه‌های ارتباطی با نمایندگی تعمیرات یخچال الکترواستیل

نمایندگی تعمیرات یخچال الکترواستیل در ایران به عنوان بهترین تعمیراتی شناخته می‌شود که از تمامی برند‌های خانگی نیز پشتیبانی می‌کند. نمایندگی ما خدمات بسیار زیادی را برای شما در نظر گرفته است که بهترین و آسان‌ترین تجربه تعمیرات وسایل خانه را به شما تقدیم کند. از این خدمات می‌توان به نیرو مجربی که اشاره کرد که با دانش و توانایی‌های بسیار در منزل شما وسایل‌تان را عیب یابی و تعمیر‌ می‌کنند.

با مراجعه به سایت نمایندگی تعمیرات یخچال الکترواستیل می‌توانید بهترین خدمات تعمیر را برای یخچال الکترواستیل خود دریافت کنید. متخصصین ما علاوه بر انجام تمامی مراحل تعمیر به صورت اصولی از قطعات با کیفیتی نیز برای تعمیر وسایل شما استفاده می‌کنند. بنابراین اگر یخچال الکترواستیل شما با مشکلی مواجه شد می‌توانید روی ما برای یک تعمیر بسیار عالی و مقرون به صرفه حساب کنید.

چنانچه از برند هایی همچون میله و نف استفاده می نمایید ما نمایندگی تعمیرات میله و نمایندگی تعمیرات نف در تهران می باشیم و می توانیم بصورت آنلاین و حضوری مشکلات دستگاه شما را برطرف کنیم.
enemad-logo
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید