تماس با دفتر مرکزی : ۰۲۱۲۸۴۲۲۰۲۷

نمایندگی مجاز مرکزی تعمیرات لوازم خانگی Servicman

تعمیرات ساید بای ساید الکترواستیل | نگران مشکلات یخچال خود نباشید

به وجود آمدن مشکل در لوازم خانگی اجتناب ناپذیر است

لوازم خانگی امروزه نقش قابل توجهی در زندگی انسان‌ها ایفا می‌کنند و کارهای روزمره ما را برایمان تسهیل می‌کنند. از بین لوازم خانگی رایج مورد استفاده مردم، یخچال مهم‌ترین وسیله است که زندگی امروزی بدون آن شاید غیرقابل تصور باشد. یخچال‌ها تنها وسایلی هستند که دائما و بدون وقفه روشن و در حال کارند. از این رو طی مدت زیاد استفاده نمی‌توان از بروز مشکل در آنها اجتناب کرد. در این مطلب از سایت نمایندگی با تعمیرات ساید بای ساید الکترواستیل و انواع دیگر یخچال آشنا می‌شویم.

صفحه رسمی نمایندگی تعمیرات الکترواستیل در تهران

تعمیرات ساید بای ساید الکترواستیلتعمیرات ساید بای ساید الکترواستیل

امروزه تقریبا در هر خانه‌ای یخچال ساید بای ساید پیدا می‌شود. درست است که نمی‌توان جلوی بروز مشکلات در یخچال‌ها را در درازمدت گرفت. اما با روش‌هایی مثل داشتن نمایندگی‌های فعال و سریع در سراسر کشور می‌توان شرایطی را فراهم کرد تا مردم خیالشان از جهت دسترسی راحت و سریع به متخصصین برای تعمیرات یخچال خود راحت باشد. الکترواستیل با کمک نمایندگی دسترسی راحت شما به متخصصین برای تعمیرات ساید بای ساید الکترواستیل را تضمین می‌کند.

تعمیرات ساید بای ساید الکترواستیلمشکلات رایج در یخچال ها

یخچال‌ها از هر نوعی که باشند، چه ساید بای ساید و چه یخچال‌های معمولی، با فعالیت دائم و ۲۴ ساعته طی طولانی مدت ممکن است دچار برخی مشکلات مانند برفک زدن، سرد نشدن، یخ زدن و یا نشت آب شوند. در این قسمت راجب برخی مشکلات کلی یخچال های ساید بای ساید و دیگر انواع آنها و تعمیرات ساید بای ساید الکترواستیل توضیح می‌دهیم.

 

صفحه رسمی نمایندگی تعمیرات یخچال الکترواستیل در تهران

 

در این مقاله میخواهیم به علت های اصلی خرابی یخچال و رفع مشکل دستگاه بیشتر بپردازیم

 

سرد نشدن فریزر به اندازه کافی

اگر با مشکل سرد نشدن فریزر به اندازه کافی و یخ نزدن آن مواجه هستید، اول مطمعن شوید که رسیدن برق به یخچال به درستی انجام می‌شود، در غیر این صورت باید برق کشی یخچال توسط تکنسین متخصص بررسی شود. عوامل مختلفی می‌توانند باعث بروز این مشکل شوند؛ گاهی مواد غذایی به گونه‌ای چیده شده‌اند که مانع عبور درست جریان هوا در فریزر می‌شوند و گاهی نیز مشکلات جدی‌تری مثل خرابی کمپرسور و یا اختلال در برق یخچال باعث سرد نشدن فریزر می‌شوند. برای تعمیرات ساید بای ساید الکترواستیل و حل مشکل یخ نزدن فریز به متحصصین مراجعه کنید.

چرا موتور فریزر خاموش نمی‌شود؟

فرایند سردسازی داخل یخچال تا زمانی ادامه پیدا می‌کند که دمای یخچال به حد مشخصی برسد. اگر این اتفاق نیفتد، فرایند خنک‌سازی یخچال به صورت دائم ادامه پیدا می‌کند. دلیل این مشکل می‌تواند آلودگی سیم‌پیچ های کندانسور، مشکل در بسته شدن درب یخچال، اختلال در سیستم دیفراست و یا موارد دیگر باشد که تکنسین‌های نمایندگی به شما راجب آنها توضیح می‌دهند.

 

صفحه رسمی تعمیرات یخچال الکترواستیل در تهران

 

چرا داخل یخچال یخ می‌زند؟

گاهی ممکن است هنگام برداشتن مواد غذایی از داخل یخچال، متوجه شوید که موادغذایی که در دست دارید  یخ زده است. اگر با این مشکل مواجه شوید ابتدا باید تنظیم دمای ترموستات را بررسی کنید. همچنین ممکن است ترمیستور یخچال دچار مشکل شده باشد و به درستی دمای درون یخچال را اندازه‌گیری نکند.

حتی ممکن است ماده غذایی را مقابل فن یخچال گذاشته باشید و جریان هوای مستقیم سبب یخ زدن آن شده باشد. احتمال کمی نیز وجود دارد که برد یخچال دچار مشکل شده باشد. در هر صورت برای تعمیرات ساید بای ساید الکترواستیل یا انواع دیگر یخچال‌ها توصیه می‌شود که حتما از نمایندگی‌ و تکنسین‌های متخصص کمک  و سرخود اقدام به تعمیر نکنید.

داغ شدن موتور یخچال

هنگامی که یخچال روشن و مشغول کار است، موتور آن به طور طبیعی داغ می‌شود. اما گاهی این داغی بیش از معمول می‌شود و حتی می‌توان از سطح بدنه یخچال هم متوجه آن شد. مشکلات بسیار زیاد دیگری نیز می‌توانند در اثر داغی بیش از حد یخچال ایجاد شوند. پس بهتر است در صورت مواجه شدن با این مشکل، فورا به متخصصین نمایندگی اطلاع دهید. برخی علت‌های این مشکل عبارتند از:

  • نادرست بودن تنظیمات ترموستات
  • کم بودن گاز سرد کننده
  • وجود اختلال در کمپرسور یخچال یا فشار زیاد روی آن
  • عملکرد نادرست کندانسور

یخ زدن لوله‌های پشت یخچال

لوله‌هایی که در پشت یخچال قرار دارند در سرمایش و خنک‌سازی یخچال نقش مهمی دارند. اگر این لوله‌ها یخ بزنند، عملکرد یخچال با اختلال مواجه شده و مشکلات جدی در سلامت دستگاه به وجود می‌آید. پس باید در صورت مشاهده یخ‌زدگی در لوله‌های پشت دستگاه سریعا به متخصصین نمایندگی اطلاع دهید تا این مشکل را رفع کنند.

از کار افتادن فن یخچال

در صورتی که فن یخچال شما از کار بیفتد، چرخش هوا در آن با مشکل مواجه می‌شود. نواسانات برق یخچال، فرسایش فن، گرد و خاک گرفتن قطعه و مواردی از این قبیل می‌توانند سبب از کار افتادن فن شوند. در صورتی که با این مشکل مواجه شوید، پیشنهاد می‌کنیم هرچه سریعتر با کارشناسان نمایندگی جهت تعمیرات ساید بای ساید الکترواستیل و یا دیگر انواع یخچال تماس بگیرید، زیرا ممکن است باعث افزایش دمای یخچال و در پی آن تداوم کارکرد موتور و در نهایت سوختن موتور شود.

بسته نشدن درب یخچال؛ مشکلی جدی

بسته نشدن درب یخچال از موارد دیگری است که شاید ساده به نظر برسد اما باعث بروز مشکلات جدی در یخچال می‌شود و نباید در مورد این مشکل سهل‌انگاری کنید. این مشکل باعث افزایش دمای یخچال و در نتیجه یکسره شدن کارکرد موتور می‌شود که می‌تواند به موتور آسیب‌های جدی وارد کند. اگر درب یخچال شما بسته نمی‌شود، ابتدا چینش مواد غذایی درون یخچال و سپس سلامت لاستیک‌های درب را برسی کنید و توجه داشته باشید که یخچال بیش از حد توانش پر نشده باشد.

تعمیرات ساید بای ساید الکترواستیلدر صورتی که همه موارد بالا بررسی شد و مشکل هنوز برطرف نشده بود، با کارشناسان نمایندگی‌ تماس بگیرید تا متخصصین این کار به شما کمک کنند. توجه داشته باشید که در صورت بروز هر یک از مشکل‌های مطرح شده در ساید بای ساید الکترواستیل  و سایر یخچال‌ها، خودتان برای تعمیر قطعات اقدام نکنید و این کار را به تکنسین‌ها بسپارید.

برفک زدن یخچال‌های بدون برفک (نوفراست)

اگر یخچال شما هم از نوع یخچال‌های بدون برفک (نوفراست) است، احتمالا در صورت مشاهده برفک در یخچال خود تعجب کنید. این مشکل می‌تواند علل مختلفی داشته باشد. شل شدن لاستیک‌های درب یخچال، دمای بالای یخچال، خرابی ترموستات، نصب یخچال در محیط بسیار گرم و یا خرابی تایمر دیفراست می‌توانند از دلایل بروز این مشکل باشند.

هنگام مشاهده برفک در یخچال الکترواستیل خود و یا دیگر یخچال‌ها حتما با کارشناسان نمایندگی جهت بررسی یخچال تماس بگیرید، زیرا دمای بالای یخچال می‌تواند در اثر مشکلات جدی تر مانند کارکرد غیرعادی موتور ایجاد شده باشد.

نشت آب از یخچال؛ مشکلی رایج

یکی از رایج‌ترین مشکلات یخچال‌ها نشت آب از آنها است. لوله‌های انتقال آب در اثر ضربه یا فشار ممکن است آسیب ببینند و باعث نشت آب از یخچال شوند. شکستگی سینی آب، درست انجام نشدن فرایند دیفراست و آب کردن برفک ها، پیش آمدن مشکل در اتصالات لوله‌های آب یخساز و آبسردکن و یا نشتی از فیلتر آب یخچال از دیگر علل بروز این مشکل هستند. برای تعمیرات ساید بای ساید الکترواستیل و یا دیگر انواع یخچال‌ها همواره می‌توانید از نمایندگی کمک بگیرید تا در سریع‌ترین زمان ممکن، متخصصین این کار مشکل شما را برطرف کند.

خاموش شدن پنل نمایشگر یخچال

در بسیاری از یخچال‌های ساید بای ساید الکترواستیل و دیگر یخچال‌های امروزی از یک نمایشگر برای کنترل اعمال مختلف یخچال مثل تنظیم دما، استفاده از آبسردکن و سایر موارد استفاده می‌شود؛ اما گاهی پیش می‌آید که نمایشگر یخچال خاموش شود. این اتفاق علل متفاوتی می‌تواند داشته باشد.

نواسانات برق باعث آسیب دیدن جدی اتصالات و برد یخچال و در نتیجه خاموش شدن نمایشگر و می‌شود. اختلال در سوییچ درب یخچال، اختلال در کارکرد برد یخچال، اختلال در اتصالات یخچال و همچنین آسیب دیدن صفحه نمایشگر در اثر آسیب‌های خارجی می‌توانند باعث بروز این مشکل بشوند. اگر نمایشگر یخچال الکترواستیل شما نیز دچار مشکل شده است می‌توانید از متخصصین نمایندگی کمک بگیرید.

نمایندگی؛ پاسخگوی نیاز‌های تعمیراتی شما

در این مطلب از سایت نمایندگی راجع به تعمیرات ساید بای ساید الکترواستیل و انواع یخچال‌های دیگر توضیح دادیم. نمایندگی فعالیت خود در زمینه تعمیرات انواع لوازم خانگی را در سال 1379 آغاز کرده و افتخار این را دارد تا اعلام کند طی این سال‌ها، مشتریان نهایت رضایت را از این مجموعه داشته‌اند. امروزه نمایندگی تا جای ممکن تمام برند‌های لوازم خانگی اعم از داخلی و خارجی را تحت پوشش قرار داده و نمایندگی خدمات آنها را به ثبت رسانده است. این خدمات شامل انواع محصولات لوازم خانگی به جز لوازم صوتی و تصویری می‌شوند.

از آنجایی که خدمات تعمیراتی نمایندگی دارای فاکتور معتبر هستند، این مجموعه تمامی این خدمات را گارانتی می‌کند تا با خیال راحت نیاز‌های مربوط به تعمیرات لوازم خانگی‌تان را از طریق مجموعه نمایندگی برطرف کنید.

چنانچه از برند هایی همچون ال جی و آریستون استفاده می نمایید ما نمایندگی نمایندگی تعمیرات ال جی و نمایندگی تعمیرات آریستون در تهران می باشیم و می توانیم بصورت آنلاین و حضوری مشکلات دستگاه شما را برطرف کنیم. 

enemad-logo
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید