تماس با دفتر مرکزی : ۰۲۱۲۸۴۲۲۰۲۷

نمایندگی مجاز مرکزی تعمیرات لوازم خانگی Servicman

نمایندگی تعمیرات یخچال بوش در تهران | بهترین خدمات در سایت نمایندگی

معرفی یخچال‌های با کیفیت بوش

بوش ( Bosch ) یکی از برندهایی است که در تولید لوازم خانگی و ابزارهای با کیفیت شهرت جهانی دارد. یخچال‌های این برند آلمانی نیز از نظر عملکرد و کیفیت ساخت تضمین شده هستند. به همین دلیل بسیاری از خانواده‌های ایرانی یخچال‌های بوش برای منزل خود انتخاب می‌کنند. نمایندگی تعمیرات یخچال بوش در تهران شرایطی را فراهم کرده تا چنین خانواده‌های بابت تعمیر و نگهداری یخچال خود هیچ نگرانی نداشته باشند. اگر شما هم از مصرف کنندگان این محصول هستید و به مشکلات مختلفی برخورد کرده‌اید، هر کجای تهران بزرگ که ساکن باشید تیم نمایندگی تعمیرات یخچال بوش درب منزلتان حاضر خواهد شد.

معرفی نمایندگی تعمیرات یخچال بوش در تهران در نمایندگی

مشکلات رایجی که در یخچال‌های بوش به وجود می‌آیند

با اینکه یخچال و فریزرهای برند بوش دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی هستند، اما طبیعی است که به دلایل گوناگونی با مشکلاتی رایجی برخورد کنند. در بخش ابتدایی مطلب سایت قصد داریم بگوییم که نمایندگی تعمیرات یخچال و فریزر Bosch در تهران توانایی تعمیر چه مشکلاتی را دارد. به طور کلی خرابی‌های رایج در یخچال‌ها عبارتند از:

  • نقص در سیستم کمپرسور و گاز
  • معیوب شدن قطعات الکترونیکی مختلف مانند ترانس، ترموستات و سنسورهای پایش دما
  • شکستگی قطعات داخلی
  • ایرادات مربوط به نصب غیر اصولی یخچال مثل تراز نبودن درب و ایجاد صدای اضافی

تمامی مواردی که در بالا نام برده شد، با علائمی مشخص و رفتار یخچال قابل تشخیص هستند. به همین دلیل اگر هر گونه مشکلی در یخچال بوش خود احساس کردید، هر چه سریع‌تر با سایت نمایندگی تماس بگیرید. با انجام این کار از ایجاد خسارات مالی بیشتر جلوگیری خواهید کرد.

خرابی در قطعات الکترونیکی

یخچال بوش منزل شما یک دستگاه الکترومکانیکال است، یعنی در درون خود قطعاتی مکانیکی و الکترونیکی دارد. به عنوان مثال ترموستات و سنسورهای مربوط به دما با کنترل وضعیت یخچال دستور روشن یا خاموش شدن یخچال شما را می‌دهند. اگر هر یک از این قطعات به مشکل برخورد کنند، قطعا یخچال با نقص عملکرد مواجه خواهد شد.

دلایلی که ممکن است شما را به یک نمایندگی تعمیرات یخچال بوش در تهران نیازمند کند | نمایندگیمشکلاتی مانند کارکرد یکسره موتور، عملکرد ناپایدار و نوسان در دمای یخچال از جمله مشکلاتی است که معمولا به خرابی قطعات الکترونیکی مربوط می‌شود. توجه داشته باشید که پیدا کردن قطعات الکترونیکی معیوب کاری تخصصی می‌باشد و باید انجام آن را به دستان تکنسین‌های حرفه‌ای بسپارید. نمایندگی تعمیرات یخچال بوش در تهران  آمادگی دارد تا قطعات الکترونیکی معیوب را با دستگاه‌های حرفه‌ای شناسایی کند و آن‌ها را با نمونه اصلی جایگزین نماید.

مشکلات مربوط به درب‌ و دستگیره

شاید در نگاه اول خرابی درب یخچال یا دستگیره آن چندان مهم به نظر نرسد، اما باید بدانید که خرابی همین قطعه می‌تواند مشکلات بزرگی را برای شما به وجود بیاورد. چنانچه دلایلی مانند خرابی مگنت درب یا دستگیره باعث هدر رفتن هوای سرد داخل یخچال می‌شود. به همین دلیل کمپرسور باید برای جبران سرمای از دست رفته مجددا شروع به کار کند. بدیهی است که چنین اتفاقی به مرور زمان بار کار کمپرسور را افزایش داده و موجب خرابی این قطعه گران  قیمت خواهد شد.

بررسی رایج‌ترین مشکلات یخچال بوش در وب سایت نمایندگیتوصیه می‌شود که هنگام نصب یخچال توجه کنید که بدنه کاملا تراز باشد. با تراز بودن نیز هوای یخچال کاملا وکیوم شده و حتی روی کاهش مصرف برق نیز می‌شود. اما برخی موارد بسته نشدن درب به لولا یا دستگیره ( در مدل‌هایی که درب با مکانیزم قفل و دستگیره بسته می‌گردد ) باز می‌گردد. نمایندگی تعمیرات یخچال و فریزر Bosch در تهران این مشکل را نیز در کمترین زمان برای شما حل می‌کند.

نشتی گاز و آسیب مسیر انتقال گاز

گردش گاز مخصوصی به نام فریون در یخچال توسط کمپرسور باعث سرمایش غذای درون آن می‌شود. گاهی مواقع همین گاز خرابی‌ یا کاهش توان را در یخچال ایجاد کند. اگر نشتی در لوله‌ها و اتصالات دلیل تغییر در وضعیت گاز باشد، تکنسین باید محل نشتی را به طور کامل تعمیر کند. همچنین مهارت تکنسین در شارژ دوباره گاز یخچال اهمیت بسیار زیادی دارد؛ زیرا افزایش فشار موجب خرابی کمپرسور می‌گردد.

نقص قلب تپنده یخچال

بدون شک کمپرسور گران‌ترین قطعه‌ای است که در یخچال و فریزر بوش شما وجود دارد و در صورتی خرابی هزینه زیادی روی دوشتان خواهد گذاشت. البته اگر به تازگی دستگاه را خریداری کرده‌اید، نیازی نیست که خیلی نگران خرابی این قطعه گران قیمت باشید. به طور کلی خرابی کمپرسور یخچال خود را با علائمی مانند ایجاد صدای اضافی و افت توان دستگاه نشان می‌دهد و عیب یابی و تعمیرات آن‌ها باید با ابزار و تجربه زیادی صورت بگیرد. تیم تکنسین‌های نمایندگی تعمیر یخچال بوش در تهران برای حل مشکلات مربوط به این قطعه با کامل‌ترین ابزارها به درب منزلتان خواهند رسید.

برفک زدن

برفک زدن جزو مشکلاتی است که حتی در یخچال‌های بدون برفک نیز رخ می‌دهد. به خصوص فریزرهای یخچال‌های دو درب که با فن کندانسور هوای بین فریزر و یخچال را جا به جا می‌کنند. نمایندگی تعمیرات فریزر Bosch در تهران می‌تواند مشکل برفک زدن شما را به شیوه اصولی از بین ببرد.

خدمات تخصصی در کمترین زمان

سایت نمایندگی با ارائه خدمات تخصصی تعمیرات یخچال‌ و فریزرهای بوش در تهران آمادگی خدمت رسانی به پایتخت نشینان عزیز است. اگر یخچال و فریزر بوش شما با مشکل خاصی مواجه شده، می‌توانید در کمترین زمان ممکن به بهترین تعمیرکاران دسترسی داشته باشید.

آشنایی با خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال بوش در تهران در وب سایت نمایندگی کلیه تکنسین‌های نمایندگی تعمیرات یخچال و فریزر Bosch در تهران دارای مهارت‌های فنی کافی هستند. به همین دلیل در کمترین زمان مشکل را شناسایی کرده و طبق اصول فنی روز دنیا بر طرف می‌کنند. همچنین کلیه قطعات استفاده شده در خدمات نمایندگی کاملا اصلی و مشابه با قطعه فابریک می‌باشند.

نمایندگی تعمیرات یخچال بوش در تهران

اگر شما هم قصد استفاده از خدمات بی‌نظیر سایت نمایندگی تعمیرات یخچال بوش در تهران را دارید، از این صفحه خارج نشوید. کافیست با استفاده از اطلاعات درج شده با مرکز کارشناسان تماس بگیرید تا تکنسین مورد نظر به درب منزلتان ارسال شود. سایت نمایندگی که متعلق به شرکت آبادان الکترونیک است، کلیه خدمات را برای شما تضمین خواهد کرد. کلیه تکنسین‌ها تمامی اقدامات انجام شده و قطعات مصرفی را روی فاکتور رسمی شرکت درج کرده و در اختیار شما می‌گذارند. با انجام این کار دیگر نیازی نیست که نگرانی خاصی بابت کیفیت خدمات و قطعات یدکی داشته باشید.

چنانچه از برند هایی همچون دوو و ال جی  استفاده می نمایید ما  تعمیر یخچال ال جی و تعمیرات یخچال ساید دوو در تهران بر عهده میگیریم و می توانیم بصورت آنلاین و حضوری مشکلات دستگاه شما را برطرف کنیم.

enemad-logo
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید