تماس با دفتر مرکزی : ۰۲۱۲۸۴۲۲۰۲۷

نمایندگی مجاز مرکزی تعمیرات لوازم خانگی Servicman

نمایندگی تعمیرات کنوود در تهران | تعمیرات وسایل خود را به خیالی راحت به ما بسپارید

تعمیر محصولات کنوود در منزل

کنوود یکی از برندهای نام آشنا در زمینه انواع لوازم خانگی است. محصولات این برند، در بازارهای ایرانی بسیار محبوب هستند و کمتر خانه‌ای پیدا می‎شود که یکی از محصولات کنوود را نداشته باشند. اما تمامی لوازم خانگی، حتی محصولات برند کنوود نیز می‌تواند در دراز مدت و یا عدم رعایت نکات فنی مانند سرویس کردن دوره‌ای، دچار مشکل شوند. یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های تمامی افراد، پس از خراب شدن لوازم خانگی‌شان، پیدا کردن یک مجموعه مجاز و معتبر است. در ادامه نکات مهم برای پیدا کردن نمایندگی تعمیرات کنوود در تهران را بیان می‌کنیم.

تعمیر محصولات کنوود در تهران با استفاده از خدمات مجموعه نمایندگیچگونه یک نمایندگی تعمیرات کنوود در تهران را پیدا کنیم؟

امروزه مجموعه‌های بسیار زیادی با نام نمایندگی کنوود، در بازار ایران فعالیت می‌کنند اما تمامی آن‌ها مجاز نیستند و نمی‌توانند به درستی لوازم خانگی شما را تعمیر کنند. اگر با تلفن 118 تماس بگیرید و شماره یک نمایندگی تعمیرات کنوود در تهران را بخواهید، می‌تواند به شما بیش از 150 شماره تماس بدهد اما این مراکز تنها تعمیرگاه لوازم خانگی می‌باشند. مجموعه دارای نمایندگی رسمی برند کنوود در تهران است و به همین دلیل می‌توانید با خیالی راحت تعمیرات محصولات خانگی خود را به ما بسپارید.

یکی از راه‌هایی که با استفاده از آن می‌توانید به راحتی از رسمی بودن نمایندگی مورد نظر خود مطمئن شوید، درخواست ضمانت تعمیرات است. تعمیر محصولات کنوود باید با استفاده از قطعات اصلی و توسط افرادی ماهر انجام شود، تنها در این صورت یک نمایندگی می‌تواند خدمات خود را تا حداقل 6 ماه تضمین کند.

مشکلاتی که می‌توانند شما را به یک تعمیرکار حرفه نیازمند کنند

به طور کلی، محصولات کنوود با استفاده از بهترین قطعات و به روزترین استانداردهای روز دنیا تولید می‎شود اما در برخی موارد نیز ممکن است مشکلاتی در آن‌ها به وجود بیاید که شما را نیازمند یک تعمیرکار حرفه‌ای کند. در ادامه این مشکلات را بررسی می‌کنیم.

مشکلات رایج در ماشین لباس شویی‌های کنوود

ماشین لباس شویی یکی از لوازم پرکاربرد در منازل است و خرابی آن‌ها می‌تواند مشکلات زیادی را ایجاد کند. برخی از مشکلات هستند که در تمامی ماشین‌های لباس شویی رایج هستند و می‌توانند شما را نیازمند یک نمایندگی تعمیرات کنوود در تهران کنند. در ادامه این مشکلات را بررسی می‌کنیم.

  • روشن نشدن ماشین لباس شویی: این مشکل می‌تواند به دلیل منبع تغذیه لباس شویی، سوئیچ درب، دستگیره تایمر و یا موتور لباس شویی باشد
  • تخلیه نکردن آب: این مشکل می‌تواند ناشی از نشتی شلنگ تخلیه و یا پمپ تخلیه شما باشد. همچنین در برخی مواقع نیز عوامل خارجی مانند جوراب، قلم، اسباب‌ بازی‌های کوچک، سکه و … نیز در بین وان و سبد قرار بگیرند و از تخلیه کامل آن جلوگیری کنند.
  • از سایر مشکلات رایج در ماشین‌های لباس شویی نیز می‌توان به مواردی مانند نچرخیدن سبد ماشین لباس شویی، لرزش شدید، ایجاد سر و صدا، مشکل در سیستم کاری ماشین لباسشویی و … اشاره کرد

آشنایی با مشکلات رایج ماشین لباسشویی‌های کنوود در نمایندگیالبته روش‌های نیز وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آن‌ها، از خرابی دستگاه خود پیشگیری کنید. از مهم‌ترین این روش‌ها می‌توان به مواردی مانند پر کردن ماشین لباس شویی به اندازه ظرفیت آن، استفاده از پودر شست و شوی مناسب، توجه به اخطارهای روی پنل ماشین لباس شویی و … اشاره کرد.

مشکلات رایج برای ماشین ظرفشویی کنوود

ماشین‌های ظرفشویی در دنیای شلوغ امروزی به یکی از لوازم پرکاربرد در منازل تبدیل شده‌اند و تقریبا در بیشتر خانه‌ها این دستگاه حضور دارد. موارد بسیار زیادی می‌توانند در ماشین‌های ظرفشویی مشکل آفرین شوند و شما را نیازمند به یک نمایندگی تعمیرات کنوود در تهران کنند. برخی از این مشکلات را می‌توان بدون نیاز به مهارت‌های خاص تعمیر کرد اما اکثر آن‌ها، نیازمند تعمیر توسط یک تکنسین ماهر هستند. از جمله مهم‌ترین این مشکلات، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • خرابی برد الکترونیکی
  • تداخل در برنامه‌های شست و شو
  • نشتی آب از محفظه ماشین ظرفشویی
  • تمیز نشدن کامل ظروف و یا باقی ماندن لک و خش بر روش ظروف پس از شست و شو
  • خرابی سنسورهای ماشین ظرفشویی

آشنایی با مشکلات رایج ماشین ظرفشویی‌های کنوود در مجموعه نمایندگیمشکلات رایج در اجاق گازهای کنوود

اجاق گازها نیز مانند تمامی وسایل برقی دیگر ممکن است دچار مشکلاتی شوند که در نگاه اول شاید نیازی به تعمیر نداشته باشند اما عدم توجه به آن‌ها می‌تواند مشکلات دیگری را نیز به همراه داشته باشد. به همین دلیل، در صورت مشاهده اولین نشانه‌های خرابی اساسی این دستگاه، بهتر است با یک نمایندگی تعمیرات کنوود در تهران تماس بگیرید تا در سریع‌ترین زمان ممکن دستگاه خود را تعمیر کنید. در ادامه برخی از مشکلات رایج در اجاق گازهای کنوود را بررسی می‌کنیم.

  • یکسان نبودن شعله گازها
  • خاموش شدن بی دلیل پیلوت
  • شعله اجاق گاز به رنگ زرد و نارنجی می‌سوزد
  • فندکی اجاق گاز روشن نمی‌ماند
  • شعله‌ها با صدا می‌سوزند
  • اجاق گاز جرقه نمی‌زند
  • اجاق گاز دود می‌کند
  • پخش شدن بوی گاز در فضای نزدیک به اجاق گاز
  • نرسیدن گاز به اجاق گاز

مشکلات رایج در یخچال فریزرهای کنوود

مطمئنا یخچال فریزر یکی از لوازم جدایی ناپذیر از خانه‌ها است. با کمک این دستگاه می‌توان از فاسد شدن مواد غذایی جلوگیری کرد، به همین دلیل، این دستگاه باید به صورت مداوم کار کند. در ادامه برخی از مشکلات رایج برای یخچال فریزرها را بررسی می‌کنیم.

یخچال فریزر باید دمای در حدود 37 تا 41 درجه سانتی گراد داشته باشد و در صورتی که با باز کردن درب آن احساس کردید که هوای داخل آن گرم است، باید به سرعت با یک نمایندگی تعمیرات کنوود در تهران تماس بگیرید تا به کمک شما برسند. این مشکل می‌تواند به دلیل معیوب شدن ترموستات یخچال فریزر شما باشد که کاملا تخصصی است و حتما باید توسط یک تعمیرکار حرفه‌ای بررسی شود.

آشنایی با مشکلات رایج یخچال‌های کنوود در مجموعه نمایندگیاگر مشکل از این قطعه نباشد، احتمالا قطعات دیگر مانند برد کنترل دما مشکل دارد. یکی دیگر از مشکلات رایج در یخچال فریزرهای بوش، خاموشی و عدم کارکرد درست آن است. در صورتی که دستگاه شما خاموش شد و کار نکرد، ابتدا باید از اتصال صحیح آن به برق مطمئن شوید و سپس با یک مرکز تعمیرات رسمی تماس بگیرد. در این حالت ممکن است مشکل از سایر بخش‌های یخچال فریزر باشد که باید توسط یک متخصص بررسی شود.

از دیگر عواملی که می‌توانند موجب این مشکل شوند، می‌توان به مشکلات مربوط به صفحه کنترل الکترونیکی، ترموستات کنترل دما، زمان سنج یخبندان و یا کمپرسور اشاره کرد. البته می‌توانید با رعایت کردن برخی نکات مهم، از به مشکل خوردن دستگاه خود جلوگیری کنید. از مهم‌ترین این نکات می‌توان به استفاده از محافظ برق برای یخچال فریزر و …. اشاره کرد.

چگونه از خدمات نمایندگی تعمیرات کنوود در تهران استفاده کنیم؟

برخی از مشکلات محصولات کنوود را می‌توان بدون داشتن مهارت‌های خاص تعمیر کرد اما باید دقت داشته باشید که محصولات کنوود با استفاده از به روزترین تکنولوژی‌های دنیا تولید و عرضه می‎شوند و در صورتی که آگاهی کافی از سیستم آن‌ها نداشته باشید، در صورتی که بخواهید خودتان آن را برطرف کنید ممکن است به سایر بخش‌های دستگاه خود نیز آسیب برسانید. به همین دلیل بهتر است از یک نمایندگی تعمیرات کنوود در تهران کمک بگیرد تا تعمیرکاران حرفه‌ای در کمترین زمان ممکن به کمک شما بیایند.

نمایندگی تعمیرات کنوود در تهراندر صورتی که دستگاه شما دارای برگه گارانتی شرکتی باشد و از مدت اعتبار آن نیز نگذشته باشد، می‌توانید در صورت بروز هر مشکلی با نمایندگی لوازم خانگی کنوود تماس بگیرید و از تعهدات آن‌ها در قبال محصول خود بهره‌مند شوید. اما در صورتی که به هر دلیل از جمله تمامی شدن مدت اعتبار برگه گارانتی و یا گم شدن آن، نمی‌توانید از خدمات آن‌ها بهره‌مند شوید، می‌توانید با مجموعه تماس بگیرید و مشکل خود را مطرح کنید. ما در مجموعه نمایندگی بهترین راه حل را به شما معرفی می‌کنیم و در صورت لزوم، تعمیرکاران ما به صورت کاملا مجهز به منزل شما می‎آیند تا مشکل شما را حل کنند.

مزایای استفاده از خدمات مجموعه نمایندگی

مجموعه نمایندگی با سال‌ها تجربه، تلاش داشته تا بهترین خدمات ممکن در زمینه تعمیر انواع لوازم خانگی را به تهرانیان عزیز ارائه کند تا بتواند به خوبی رضایت آن‌ها را جلب کند. در ادامه دلایلی که مجموعه ما را نسبت به سایر تعمیرگاه‌های دیگر متمایز می‌کند را بیان می‌کنیم.

  • تمام خدمات ارائه شده به صورت کتبی، تا 6 ماه ضمانت می‎شوند تا از بابت عدم خرابی مجدد آن‌ها نگرانی نداشته باشید
  • اعزام تمامی تعمیرکاران در روز و ساعت درخواستی شما انجام می‎شود
  • تعمیرکاران ما در طول سال در دوره‌های آموزشی تعمیر لوازم خانگی کنوود شرکت می‌کنند تا بتوانند هر گونه مشکلی را به راحتی حل کنند
  • تمامی قطعاتی که تکنیسین‌های ما برای تعمیر لوازم خانگی شما استفاده می‌کنند، 100 درصد اورجینال و درجه یک می‌باشند.
  • شما می‌توانید با استفاده روش‌های مختلف ( تماس با مجموعه، ایمیل و یا فرم درخواستی آنلاین ) از خدمات ما استفاده کنید
  • سرعت عمل بالا. تمامی سفارشات شما در مجموعه ما ثبت می‌شوند و در کمتر از یک روز، به آن‌ها رسیدگی می‎شود. همچنین در صورتی که درخواست حضور تعمیرکار در منزل خود را نیز داشته باشید، در زمان و ساعت درخواستی شما تعمیرکاران ما در منزل شما حاضر می‎شوند
  • ارائه خدمات مختلف تعمیر محصولات کنوود، با قیمتی مناسب

نمایندگی تعمیرات کنوود در تهرانآشنایی با خدمات مجموعه نمایندگی

یکی دیگر از ویژگی‌های مجموعه نمایندگی، خدمات متنوع مجموعه ما است. به طور کلی خدمات مجموعه ما به 4 بخش تعمیرات لوازم خانگی، خدمات لوازم خانگی، نصب لوازم خانگی و سرویس لوازم خانگی تقسیم بندی می‎شود. این خدمات با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت‌ها به مشتریان عزیز ارائه می‎شود و هر کدام از آن‌ها نیز دارای ضمانت هستند.

چنانچه از برند هایی همچون الکترولوکس و بوش استفاده می نمایید ما نمایندگی تعمیرات بوش و نمایندگی تعمیرات الکترولوکس در تهران می باشیم و می توانیم بصورت آنلاین و حضوری مشکلات دستگاه شما را برطرف کنیم.

enemad-logo
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید