تماس با دفتر مرکزی : ۰۲۱۲۸۴۲۲۰۲۷

نمایندگی مجاز مرکزی تعمیرات لوازم خانگی Servicman

نمایندگی تعمیرات ارج در تهران – تعمیرات انواع محصولات برند ارج

مقدمه

امروزه اهمیت لوازم خانگی در خانه به قدری است که برای مثال تصور زندگی بدون ماشین لباسشویی و یخچال غیرممکن است و اگر یکی از این وسایل حتی برای یکی دو روز خراب شود، با مشکلات زیادی مواجه می‌شویم. در دنیا شرکت‌های با کیفیت بسیاری وجود دارند که لوازم خانگی تولید می‌کنند و یکی از این شرکت‌ها که سابقه بالایی در تولید لوازم خانگی در ایران داشته است هم شرکت تولیدی ارج بوده است که در سال‌های گذشته محصولات باکیفیتی را برای خانواده‌های ایرانی تولید می‌کرد. در این مطلب با معرفی نماینگی تعمیرات ارج در تهران همراه شما عزیزان هستیم تا اگر از مصرف کنندگان این لوازم خانگی این برند محبوب سابق ایرانی هستید، با خدمات سایت نمایندگی در این زمینه آشنا شوید.

درباره برند ارج

ارج یکی از قدیمی‌ترین کارخانه‌ای ایرانی بوده است که در دهه‌های گذشته محصولات با کیفیتی را برای خانواده‌های ایرانی تولید می‌کرد. به همین دلیل است که جمله‌ی “ارج، نامی که می‌شناسید و به آن اطمینان دارید” در ذهن متولدین دهه 50 و پدران آن‌ها نقش بسته است. کارخانه ارج زمانی محصولات خانگی با کیفیتی را تولید می‌کرد که کشورهای خلیج فارس همچنان مشغول زندگی بادیه‌نشینی بودند. اما سرانجام برند ارج مانند سرآغازش خوب نبود. هر چند این شرکت این روزها دیگر فعال نیست ولی عده بسیاری از مردم همچنان از لوازم خانگی با کیفیت ارج استفاده می‌کنند و این لوازم همچنان به خدمات پس از فروش مناسب نیاز دارند.

نیاز به نمایندگی تعمیرات ارج در تهران

تمام لوازم خانگی ممکن است که پس از مدتی کار دچار مشکل شوند و مشکلاتی را برای کاربران خود ایجاد کنند. در تهران مراکز تعمیرات زیادی هستند که در زمینه تعمیرات لوازم خانگی فعالیت می‌کنند. البته پیدا کردن یک تعمیرکار با تجربه از بین آن‌ها کار مشکلی است.

با توجه به اینکه هم اکنون چندین سال از تولید محصولات قدیمی ارج می‌گذرد، طبیعی است که پس از این مدت دچار مشکلاتی شوند.  مهم نیست که از کدام محصول ارج در منزل خود استفاده می‌کنید. خراب شدن هر یک از این وسایل ممکن است مشکلاتی را برایتان ایجاد کند و مشکل ثانویه از جایی آغاز می‌شود که به دنبال یک تعمیرکار برای تعمیر دستگاه ارج خود بگردید.

در این مطلب با معرفی مرکز نمایندگی تعمیرات ارج در تهران همراه شما عزیزان هستیم. اگر از مصرف‌کنندگان لوازم خانگی ارج هستید و به دنبال یک مرکز تعمیر معتبر می‌گردید، سایت نمایندگی در زمینه تعمیر انواع محصولات ارج همراه شماست. برخی از این محصولات عبارتند از:

  • تعمیر انواع یخچال و فریزر ارج
  • تعمیر و سرویس کولر آبی ارج
  • نصب و تعمیر تخصصی آب گرمکن ارج
  • سرویس و تعمیر انواع بخاری گازی
  • علت صدای تق تق لباسشویی چیست

کولر ارج

کولرهای آبی ارج جزو محبوب‌ترین تولیدات این شرکت هستند. کیفیت بالای کولرهای ارج باعث شده است که بسیاری از خانواده‌های ایرانی از آن برای سیستم سرمایشی خانه خود استفاده کنند. ورقه‌های کولر آبی از ضخامت بالایی برخوردار است و در برابر پوسیدگی مقاومت بسیار خوبی دارد. اما ممکن است که مشکلات مختلفی برای کولر آبی پیش بیاید و تحمل گرمای تابستان را برای افراد در خانه مشکل کند. با استفاده از نمایندگی تعمیرات ارج در تهران می‌توانید مجرب‌ترین تعمیرکاران کولر آبی را پیدا کنید.

البته در برخی از مواقع ممکن است که به یک سرویسکار نیاز داشته باشید. سرویس سالیانه کولر کار بسیار ساده‌ای است که هر کسی می‌تواند از عهده آن بر بیاید، اما برخی از افراد به خطر مشغله کاری نمی‌توانند خودشان کولر را سرویس کنند. با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ارج در تهران می‌توانید به یک سرویسکار مجرب دسترسی پیدا کنید. با انجام این کار کولر شما در کمترین زمان ممکن برای روزهای گرم تابستانی آماده به کار خواهد شد.

علت خاموش شدن فر اجاق گاز چیست؟

سیستم گرمایشی

برند ارج تنها همراه شما در فصول گرم تابستانی نیست و با محصولات خود در سرمای زمستان هم به کمکتان می‌آید. بخاری‌های گازی ارج از جمله محصولات پرفروش و محبوب این شرکت هستند. تصور کنید که در یک روز سرد زمستانی بخاری شما از کار می‌افتد و خیابان‌های شهر هم از برف سفیدپوش شده است. رفت و آمد در روزهای عادی تهران کار مشکلی است، حالا اگر بخواهید به دنیال یک تعمیرکار در روز برفی بگردید مطمعنا زمان زیادی از شما گرفته خواهد شد. در نمایندگی تعمیرات ارج در تهران افرادی باتجربه‌ای حضور دارند که می‌توانند مشکلات فنی انواع بخاری ارج را در کمترین زمان ممکن رفع کنند. با استفاده از خدمات این مرکز نیازی نیست که ساعت‌ها به دنبال تعمیرکار بخاری بگردید و تنها با یک تماس تلفنی بهترین‌های این حرفه در منزل شما حاضر خواهند شد.

خدمات نصب و ایمنی بخاری‌های گازی ارج

کارشناسان ایمنی سازمان آتش نشانی هر سال ارقام قابل توجهی را از حوادث پیش آمده توسط بخاری گازی ارائه می‌کنند. در زمستان هر سال بسیاری از هموطنان به خاطر گاز گرفتگی جان خود را از دست می‌دهند. به همین دلیل توصیه می‌شود که نصب و تعمیرات بخاری گازی توسط افراد متخصص انجام شود.

با شروع فصول سرد باید بخاری گازی از لحاظ فنی مورد بررسی قرار بگیرد. در نمایندگی تعمیرات ارج در تهران افراد باتجربه‌ای حضور دارند تا این کار را  برای شما انجام دهند. برخی از مواردی در نصب بخاری گاز مورد توجه قرار بگیرند را در این بخش قرار داده‌ایم.

  • مسدود نبودن مسیر دودکش
  • استفاده از کلاهک‌های H
  • بررسی شلنگ گاز از لحاظ طول استاندارد و عدم نشتی گاز
  • کنترل احتراق صحیح گاز در بخاری و زرد نبودن شعله، رنگ شعله در بخاری گازی باید آبی باشد و اگر رنگ شعله زرد و نارنجی باشد به این معناست که بخاری درست کار نمی‌کند
  • عدم استفاده از لوله‌های آکاردئونی در نصب بخاری گازی
  • بررسی عملکرد صحیح شیرهای ایمنی بخاری

آبگرمکن

کارخانه ارج در کارنامه خود سابقه تولید پکیج و آب گرمکن‌های با کیفیتی را دارد. پکیج یا آب گرمکن در خانه نقش بزرگی را ایفا می‌کند. اگر تنها یک روز در کارکرد این وسیله اختلال ایجاد شود، مشکلات بزرگی برای ساکنین خانه پیش خواهد آمد و اوضاع وقتی وخیم می‌شود که این اتفاق زمانی رخ بدهد که یکی از افراد منزل داخل حمام باشد. اما خرابی تنها دلیل کارکرد نادرست آب گرمکن‌ها نیست.

پس از مدتی کارکردن آب گرمکن ممکن است که لوله‌ها و مخزن آب گرمکن دچار رسوب‌ گرفتگی شود و راندمان کار دستگاه کاهش پیدا کند. با استفاده از خدمات نمایندگی ارج در تهران صفر تا صد تعمیر و سرویس آب گرمکن شما انجام می‌شود تا هر زمان شیر آب گرم منزل را باز کردید، بدون هیچ مشکلی آب گرم مورد نیاز خود را در اختیار داشته باشید.

یخچال و فریزر

یخچال‌های سبز رنگ ارج میهمان آشپزخانه بسیاری از بانوان ایرانی بوده است. کیفیت بالای یخچال ارج باعث می‌شد که اولین گزینه برای خرید یخچال خانواده‌های ایرانی باشد. شاید باور این موضوع سخت باشد که یخچال‌های ارج هنوز هم در خانه برخی از مردم ایران حضور دارند و با اینکه سالیان سال از تولید آن‌ها گذشته اما همچنان کار می‌کنند. طبیعی است که بعد از چندین سال کار ممتد، مشکلاتی برای یخچال پیش بیاد. تعمیرکاران یخچال نمایندگی تعمیرات ارج در تهران آمادگی این را دارند که یخچال و فریزر ارج خانواده‌های ایرانی را در کمترین زمان ممکن و با قطعات اصلی تعمیر کنند.

سایت نمایندگی چه مزایایی نسبت به رقبا دارد؟

سایت نمایندگی همیشه سعی دارد که با ارائه خدمات بهتر هرچه بیشتر رضایت مشتریان عزیز را افزایش دهد و عملکرد آن‌ها نسبت به سایر رقبا متمایز شود. تعمیرکارانی که از سوی سایت نمایندگی اعزام می‌شوند، از لحاظ مهارتی کاملا دوره دیده و با تجربه هستند و تعمیر دستگاه‌های ارج با بیشترین دانش فنی و طبق اصول انجام می‌شود. انجام چنین کاری مدت‌ها شما را از تعمیر دوباره دستگاه بی نیاز خواهد کرد و در هزینه‌های شما صرفه‌جویی بسیاری خواهد شد.

متاسفانه برخی از افراد سودجو در زمینه تعمیرات لوازم خانگی فعالیت می‌کنند و با انجام کارهای نادرست سعی می‌کنند سود بیشتری در تعمیرات خود کسب کنند. استفاده و نصب قطعات غیراصلی و نامناسب یکی از کارهایی است که ممکن است مشکلات زیادی را برای عملکرد دستگاه به وجود بیاورد. قطعات غیراستاندارد در مدت زمان کوتاهی آسیب می‌بینند و ممکن است که در سایر قطعات دستگاه هم مشکل ایجاد کنند. چنین اتفاقی باعث می‌شود که در مدت زمان خیلی کوتاهی دستگاه دوباره به تعمیر نیاز پیدا کند و مشتری مجبور شود که زمان و هزینه زیادی را صرف تعمیر دوباره دستگاه خود کند.

سایت نمایندگی با استفاده از قطعات اورجینال و اصلی این اطمینان را به شما می‌دهد که دستگاه مدت‌ها از تعمیر بی‌نیاز خواهد شد. تمامی قطعات و تعهمیرات انجام شده توسط شرکت آبادان الکترونیک فاکتور می‌شوند تا مشتریان از کیفیت کار خود اطمینان داشته باشند. همچنین نمایندگی تعمیرات ارج در تهران تمام خدمات خود را گارانتی می‌کند. انجام تمامی این موارد باعث می‌شود که خدمات سایت نمایندگی نسبت به سایر رقبا برتری پیدا کند.

سخن پایانی

سایت نمایندگی با اعزام مجرب‌ترین تعمیرکاران ارج به منزل مشتریان، در کمترین زمان ممکن مشکل لوازم خانگی شما را برطرف می‌کند. تمام تعمیرات با قطعات اصلی انجام می‌شود و در پایان کار برگه گارانتی به مشتری داده می‌شود تا کیفیت تعمیر دستگاه ضمانت شود. همچنین ما در زمینه تعمیر انواع لوازم خانگی در سطح شهر تهران و با خدمات سایت نمایندگی دیگر نیاز نیست که برای تعمیر لوازم خانگی از هر برندی که دارید، به مراکز تعمیراتی مختلف مراجعه کنید و فقط کافیست از طریق سایت یا تلفن با ما در ارتباط باشید.

چنانچه از برند هایی همچون دوو و آاگ الکترولوکس استفاده می نمایید ما نمایندگی تعمیرات دوو و نمایندگی تعمیرات آاگ الکترولوکس در تهران می باشیم و می توانیم بصورت آنلاین و حضوری مشکلات دستگاه شما را برطرف کنیم. 
enemad-logo
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید