تماس با دفتر مرکزی : ۰۲۱۲۸۴۲۲۰۲۷

نمایندگی مجاز مرکزی تعمیرات لوازم خانگی Servicman

نمایندگی تعمیرات دوو

نمایندگی تعمیرات دوو

دوو یکی از بهترین برندهای لوازم خانگی در بازار ایران شناخته می‎شود و امروزه محصولات این برند به عنوان یکی از شناخته‌ شده‌ترین و پر مصرف‌ترین محصولات لوازم خانگی در دنیا می‌باشند. اکثر خانواده‌های ایرانی از محصولات این برند استفاده می‌کنند و براساس نظرسنجی‌های انجام شده، رضایت زیادی از محصولات این برند دارند. اما لوازم خانگی دوو نیز مانند تمامی برندهای دیگر ممکن است دچار خرابی شوند و مصرف کنندگان را مجبور به درخواست کمک از نمایندگی تعمیرات دوو در تهران کنند. در ادامه این مطلب قصد داریم تا شما را با مشکلات رایج محصولات این برند و همچنین مزایای استفاده از خدمات مرکز نمایندگی آشنا کنیم.

معرفی نمایندگی تعمیرات دوو

معرفی نمایندگی تعمیرات دوو

در نمایندگی تعمیر لوازم خانگی دوو خدمات تعمیر انواع لوازم خانگی این برند مانند یخچال ساید بای ساید، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، مایکروفر، مایکروویو، اجاق گاز و تلویزیون و … انجام می شود و تعمیرکاران با حضور در محل مشتری، خدمات را ارائه می کنند.

قطعات استفاده شده توسط نمایندگی تعمیر لوازم خانگی دوو، همگی از قطعات اصل و اورجینال خود دستگاه هستند و گارانتی سه ماهه دارند. همچنین این مرکز امکان پشتیبانی همه روزه را فراهم کرده است و شما در ساعتی که نیاز به خدمات تعمیرات داشتید، می توانید با نمایندگی تماس بگیرید.

چه محصولاتی در نمایندگی دوو تعمیر می شوند ؟

در نمایندگی تعمیرات دوو تمامی لوازم خانگی این برند همچون یخچال فریزر، یخچال ساید بای ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، کولر گازی، تلویزیون، ماکروویو، اجاق گازصفحه ای، اجاق گاز ایستاده، هود، دستگاه تصفیه کننده هوا، جارو برقی، جارو شارژی و … تعمیر می شوند و برای تعمیر هر دستگاه، تعمیرکار متخصص آن دستگاه در خدمت شماست.

مزایای تعمیرات لوازم خانگی دوو توسط نمایندگی

مزایای تعمیرات لوازم خانگی دوو توسط نمایندگی

با دریافت خدمات از نمایندگی تعمیرات دوو، از مزایای زیر بهره مند می شوید :

  • تعمیرات در محل : خدمات نمایندگی دوو در محل ارائه می شود و مشتریان محترم می توانند با استفاده از این خدمات، دستگاه خود را در سریع ترین زمان تعمیر کنند.
  • کیفیت بالا در خدمات : کیفیت خدمات ارائه شده توسط نمایندگی دوو تضمینی است زیرا تیمی از کارشناسان فنی و تکنسین های حرفه ای خدمات را انجام می دهند.
  • پاسخگویی در ساعات شبانه روز : شما در هر ساعت از شبانه روز می توانید درخواست خدمات تعمیرات داشته باشید.
  • اولویت با تعمیر قطعات به جای تعویض قطعات : در نمایندگی تعمیرات دوو، اولویت با تعمیرات قطعات است تا مشتری هزینه کمتری پرداخت کند اما اگر تعمیر قطعه چاره ساز نباشد، تعویض با قطعات اورجینال انجام می گیرد.
  • ارائه گارانتی کتبی و معتبر خدمات تعمیرات به مدت سه ماه : با دریافت خدمات از نمایندگی دوو، گارانتی معتبر به مدت 3 ماه دریافت می کنید و اگر در این مدت دستگاه شما آسیب دید، می توانید از طریق گارانتی اقدام به تعمیر رایگان دستگاه کنید.
  • تست های مکرر : دستگاه برقی دوو شما پس از تعمیر توسط کارشناس نمایندگی، چند بار در مقابل شما تست می شود تا از سالم بودن آن مطمئن شوید.
  • وقت شناسی تکنسین ها : تکنسین ها و کارشناسان فنی نمایندگی دوو، وقت شناس هستند و سر ساعتی که هماهنگ شده است، در منزل شما حضور می یابند.

اهمیت تعمیر لوازم خانگی دوو توسط تعمیرکار متخصص نمایندگی

شرکت دوو برای تولید لوازم خانگی خود، از قطعات با تکنولوژی بالایی استفاده می کند به همین دلیل تعمیرات دستگاه های این برند کار آسانی نیست و نیاز به علم، دانش و مهارت بالایی دارد. تعمیرات لوازم خانگی دوو توسط افراد غیر حرفه ای، نتیجه ای جزء آسیب دیدن بیشتر دستگاه و خسارات مالی بیشتر ندارد حتی ممکن است باعث خرابی کل دستگاه شما شود. به همین دلیل توصیه می کنیم تعمیرات دستگاه های دوو خود را حتما توسط افراد حرفه ای در نمایندگی معتبر انجام دهید.

هزینه تعمیرات در نمایندگی لوازم خانگی دوو

هزینه تعمیرات در نمایندگی لوازم خانگی دوو

هزینه تعمیرات لوازم خانگی دوو در نمایندگی، طبق نرخ مصوب اتحادیه است و کاملا منصفانه در نظر گرفته شده است. اگر می خواهید از حدود هزینه تعمیرات لوازم خانگی دوو خود مطلع شوید، می توانید با شماره های درج شده در وبسایت تماس بگیرید تا کارشناسان شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

آشنایی با محصولات رایج برند دوو

شرکت لوازم خانگی دوو از سال 1967 به صورت رسمی تولیدات خود را آغاز کرد و به عنوان یکی از قدیمی‌ترین برندهای فعال در این زمینه نیز شناخته می‎شود. امروزه محصولات این مجموعه خوشنام در انواع اقسام تولید می‎شوند و می‌توانند به راحتی تمامی نیازهای خانوار را تامین کنند. اما از اصلی‌ترین محصولات این مجموعه می‌توان به یخچال فریزر دوو، ماشین لباسشویی دوو، مایکروفر دوو، اجاق گاز، تلویزیون و … اشاره کرد. هر کدام از این محصولات دارای ویژگی‌های خاص خود هستند که می‌تواند آن را به محصولات برندهای دیگر متمایز کند. اما تمامی این لواز خانگی نیز می‌توانند در صورت عدم رعایت نکات مهم برای استفاده، دچار خرابی شوند و مصرف‌کنندگان نیازمند استفاده از یک نمایندگی تعمیرات دوو در تهران کنند.

مشکلات رایج یخچال فریزر دوو

یخچال فریزر یکی از لوازم جدایی ناپذیر از تمامی خانه‌ها است و به نوعی می‌توان گفت پرکاربردترین آن‌هاست، زیرا باید به صورت 24 ساعت کار کند تا به خوبی از مواد غذایی مراقبت کند. به همین دلیل، اگر در طول زمان استفاده به خوبی نتوانید از آن مراقبت کنید، ممکن است دچار مشکلاتی شود که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

دمای یخچال به اندازه کافی خنک نمی‌ماند

در این حالت ممکن است یخچال فریزر شما دچار افت برودت شده باشد. این مشکل می‌تواند به دلیل به وجود آمدن برفک داخل اوپراتور، نشتی گاز، سوختن کمپرسور، خراب شدن فن، گرفتگی لوله‌های دیفراست، خرابی دمپر هوا، خرابی سوییچ بین درب، خرابی سنسورها و … باشد. دقت داشته باشید که تعمیر این مشکل کاملا تخصصی است و نمی‌توان بدون داشتن مهارتی آن را تعمیر کرد. پس در صورتی که با این مشکل مواجه شدید، حتما با نمایندگی تعمیرات دوو در تهران تماس بگیرید و در خواست یک تعمیرکار مجرب کنید.


صدای غیر طبیعی یخچال

دقت داشته باشید که هر گونه صدای غیر طبیعی در یخچال فریزر می‌تواند نشان دهنده خرابی آن باشد پس بهتر است سریعا به یک مرکز تعمیر دوو تماس بگیرد تا برای شما یک تعمیرکار حرفه‌ای ارسال کنند. این صداها می‌توانند ناشی از خرابی فن و یا کمپرسور باشد. البته قبل از این که با یک نمایندگی مجاز دوو تماس بگیرید، ابتدا تراز بودن یخچال را بررسی کنید، زیرا یکی از دلایل ایجاد صداهای غیر طبیعی، می‌تواند لرزش‌های لوله‌های متصل به موتور یخچال دوو باشد.

برد الکترونیکی یخچال خراب شده است

برد به عنوان مغز متفکر تمامی لوازم الکترونیک است و دستورات را به موتور صادر می‌کند. برد الکترونیکی ممکن است به دلیل نوسانات برقی و یا شستن یخچال خراب شود. در این صورت باید توسط یک تعمیرکار ماهر تعمیر شود.

مشکلات رایج در ماشین لباسشویی‌های دوو

مشکلات رایج در ماشین لباسشویی‌های دوو

ماشین لباسشویی نیز یکی دیگر از لوازم پرکاربرد در منازل است و می‌تواند به دلایل مختلفی دچار خرابی شود. این خرابی‌ها می‌توانند به دلایل مختلفی ایجاد شوند اما اکثر آن‌ها حتما باید توسط یک تعمیرکار ماهر تعمیر شوند.

روشن نشدن ماشین لباسشویی

در صورتی که ماشین لباسشویی شما روشن نمی‎شود، ابتدا از اتصال صحیح آن به برق مطمئن شوید و سپس در صورتی که اتصال آن مشکلی نداشت، حتما با یک نمایندگی تعمیرات دوو در تهران تماس بگیرید. این مشکل می‌تواند به دلیل خرابی خازن‌های برق ورودی، سیم کشی و یا سوخت برد الکترونیکی ایجاد شود.


ماشین لباسشویی آب را تخلیه نمی‌کند

تخلیه نشدن آب درون ماشین لباسشویی، می‌تواند به عوامل خارجی و یا داخلی مربوط باشد. در برخی موارد ممکن است لباس‌های کوچک شما مانند جوراب، دکمه، گیره و … در لوله‌ها و یا پمپ تخلیه گیر کرده باشد و آن را مسدود کرده باشد. اما در غیر این صورت، ممکن است سیم کشی دستگاه شما مشکل پیدا کرده باشد و یا اتصالات آن قطع شده باشند. در ابتدا بهتر است فیلتر تخلیه را باز کنید و آن را به خوبی تمیز کنید. در صورتی که مشکل شما برطرف نشد، باید سایر اجزای ماشین لباسشویی بررسی شوند که امری کاملا تخصصی است و باید توسط یک فرد مجرب انجام شود.

صداهای غیر طبیعی

دقت داشته باشید که هرگونه صدای غیر طبیعی می‌تواند نشان دهنده خرابی و یا مشکل در ماشین لباسشویی باشد. اگر با این نوع از صداها مواجه شدید، در ابتدا بهتر است پایه‌های دستگاه را بررسی کنید. در صورتی که پایه‌های ماشین لباسشویی مشکلی نداشت، احتمالا مشکل به دلیل خرابی فن، بلبرینگ‌ و یا کاسه نمد لباسشویی، خرابی شفت و … است که باید توسط یک تکنسین متخصص بررسی شود.

مشکلات رایج اجاق گاز دوو
مشکلات رایج اجاق گاز دوو

یکی دیگر از محصولات محبوب برند دوو، اجاق گاز این مجموعه است. اجاق گازهای دوو در دو نوع با فر و بدون فر و با استفاده از بهترین قطعات موجود در بازار ساخته می‎شوند اما همین محصولات نیز در برخی مواقع ممکن است دچار مشکلاتی شوند که در ادامه برخی از آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

شعله‌های گاز با رنگ نارنجی و یا زرد می‌سوزند

در یک اجاق گاز سالم، شعله‌ها باید به رنگ آبی بسوزند. در صورتی که این شعله‌ها به رنگ زرد و یا نارنجی سوختند، باید موارد مختلفی را بررسی کرد تا دلیل آن را پیدا کرد. اصلی‌ترین دلیل برای زرد سوختن شعله‌ها، کم بودن نسبت هوا در مخلوط کن است. برای تعمیر این مشکل بهتر است با یک نمایندگی تعمیرات دوو در تهران تماس بگیرید و از یک متخصص بخواهید تا به مشکل شما رسیدگی کند.

اشکال در فندک اجاق گاز

یکی دیگر از مشکلات رایج در اجاق گازهای دوو، جرقه نزدن فندک‌های آن است. برای تعمیر این مشکل، ابتدا باید ترانس‌های جرقه بررسی شوند و در صورتی که خراب نبودند، ممکن است سیم‌ها و یا کلید جرقه و … دچار خرابی شده باشند که باید توسط یک تعمیرکار مجرب تعمیر شوند.

مشکلات رایج ماشین ظرفشویی‌های دوو

ماشین ظرفشویی، در دنیای پر جنب جوش امروزی اهمیت بسیار زیادی پیاده کرده است و کمتر خانه‌ای را می‌توان یافت که این دستگاه در آن موجود نباشد. ماشین ظرفشویی‌ها نیز می‌توانند به دلایل مختلف دچار خرابی شوند که در ادامه برخی از آن‌ها را بررسی می‌کنیم.


روشن نشدن ماشین ظرفشویی

علت روشن نشدن ماشین ظرفشویی می‌تواند مربوط به عدم اتصال صحیح آن به پریز برق باشد. همچنین ممکن است برد الکترونیکی و یا سیم کشی آن به مشکل خورده باشد. در این صورت بهتر است اول اتصال آن به برق را بررسی کنید و در صورتی که مشکل برطرف نشد، حتما با یک نمایندگی تعمیرات دوو در تهران تماس بگیرید. زیرا تعمیر سیم کشی و یا برد الکترونیکی، بسیار حساس است و نیازمند داشتن مهارت خاصی در این زمینه می‌باشد.

خشک نشدن ظروف پس از شست و شو

یکی دیگر از مشکلات رایج در ماشین ظرفشویی دوو، خشک نشدن کامل ظروف است. این مشکل می‌تواند به دلیل تمام شدن مایع جلادهنده و یا خرابی جاپودری دستگاه باشد. البته موارد دیگری نیز مانند خراب شدن فن خشک کن، گرم نشدن آب توسط المنت‌ها و … می‌توانند دلیلی برای این مشکل باشند.


مزایای استفاده از خدمات مرکز نمایندگی تعمیرات  مجاز دوو

مجموعه نمایندگی با بیش از 20 سال سابقه در زمینه ارائه خدمات تعمیراتی به تمامی تهرانیان عزیز، این بستر را فراهم کرده تا بدون هیچ مشکلی بتوانید به بهترین تعمیرکاران لوازم خانگی دسترسی داشته باشید. برای این امر، تنها کافیست با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید و یا با استفاده از وب‌سایت ما، فرم درخواست تعمیر در منزل را پر کنید. تعمیرکاران مجموعه ما، در طول فعالیت خود، به صورت سالانه در دوره‌های آموزشی تعمیر لوازم خانگی شرکت می‌کنند تا با آخرین تکنولوژی‌های استفاده شده برای ساخت لوازم خانگی آشنا باشند و بتوانند به خوبی محصولات شما را تعمیر کنند.

همانطور که می‌دانید، تمامی محصولات برند دوو با استفاده از بهترین قطعات تولید می‎شوند و به همین دلیل، برای تعمیر آن‌ها نیز باید از قطعات درجه یک و اورجینال استفاده کرد. تمامی قطعاتی که تعمیرکاران ما برای تعمیر دستگاه‌های شما استفاده می‌کنند نیز کاملا اورجینال هستند و در صورتی که از خدمات نمایندگی تعمیرات دوو در تهران استفاده کنید، ضمانت نامه شش ماهه برای سلامت محصول خود دریافت می‌کنید.

همچنین در صورت لزوم، تعمیرکاران ما، در هر تاریخ و زمانی که شما درخواست دهید به منزل شما فرستاده می‎شوند و پس از انجام تعمیرات لازم نیز به شما یک فاکتور معتبر ارائه می‌کنند. در مجموعه نمایندگی، اولویت اول جلب رضایت مشتریان عزیز، با ارائه خدماتی با کیفیت است، به همین دلیل تمامی خدمات ما با مناسب‌ترین قیمت‌های بازار به شما ارائه می‎شوند.

چنانچه از برند هایی همچون دوو و ال جی  استفاده می نمایید ما  تعمیر ماشین لباسشویی الجی و تعمیر ماشین لباسشویی دوو در تهران بر عهده میگیریم و می توانیم بصورت آنلاین و حضوری مشکلات دستگاه شما را برطرف کنیم.

سوالات متداول نمایندگی تعمیرات دوو

آیا نمایندگی تعمیرات دوو در تهران اعزام نیرو به محل دارد ؟

بله ؛ در سریع ترین زمان ممکن نیروی متخصص ما در محل شما حاظر می شوند.

ایا امکان مشاوره تلفنی برای پرسش و پاسخ مشتریان دارید ؟

بله ؛ مجموعه نمایندگی در تمام ساعات شبانه روز پاسخگوی شما عزیزان می باشد.

نمایش بیشتر

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
enemad-logo
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید