تماس با دفتر مرکزی : ۰۲۱۲۸۴۲۲۰۲۷

نمایندگی مجاز مرکزی تعمیرات لوازم خانگی Servicman

نمایندگی هیمالیا در تهران – ارائه دهنده خدمات تعمیر و سرویس محصولات هیمالیا

مقدمه

برند هیمالیا یکی از آنهاست که ابتدا با تولید یخچال شناخته شد و بعد محصولات دیگری را هم به خط تولید خود اضافه کرد. این کمپانی همچنین جهت کسب حداکثری رضایت مشتریان اقدام به تأسیس نمایندگی هیمالیا در تهران و دیگر نقاط کشور کرد. سایت نمایندگی برترین و مجهز ترین نمایندگی هیمالیا در تهران است.

بدون شک آغاز استفاده از برق در تولید لوازم خانگی را می‌توان یک انقلاب عظیم دانست. لوازمی که با استفاده از این نیرو تولید شدند، انجام کارهای زمان‌بر و سخت خانه را به امری ساده و لذت‌بخش تبدیل کردند. برندهای متعددی هم برای این منظور شروع به کار کردند و به همین خاطر شاهد عرضه طیف وسیعی از محصولات هستیم که روزی اختراع و استفاده از آنها در حد یک رویا بود. ایران نیز از قافله جهانی عقب نمانده و برندهای خوشنامی در این زمینه شروع به فعالیت در کشورمان کرده‌اند.

در کنار موارد ذکر شده، از آنجا که برای بسیاری از افراد استفاده از محصولات ایرانی در اولویت است و آن را لازمه پیشرفت کشور و تولید داخلی می‌دانند، ممکن است در خانه بسیاری از ایرانیان شاهد حضور محصولات باکیفیت هیمالیا باشیم. به همین خاطر نیاز به نصب درست در هنگام خرید، سرویس دوره‌ای و تعمیر از طریق نمایندگی‌های مجاز است. سایت نمایندگی به عنوان مرکز تعمیرات یخچال هیمالیا در تهران هم در این راستا خدمات حرفه‌ای را به شما ارائه می‌دهد.

درباره برند هیمالیا

برند هیمالیا که با نام کامل شرکت پرتو سرد توان هیمالیا هم شناخته می‌شود، یکی از معتبرترین و قدیمی‌ترین شرکت‌های داخلی است که کار خود را با تولید یخچال و فریزر و با شعار “هیمالیا بر قله زیبایی‌ها” آغاز کرد. این شعار نشان دهنده اهمیت این گروه تولیدی به زیبایی محصول و طراحی چشم‌نواز است. البته فقط زیبایی مدنظر این گروه تولیدی نبوده و به کارایی و کارآمدی محصولات هم توجه ویژه شده است.

شرکت هیمالیا دارای سابقه  ساله در زمینه تولید لوازم خانگی برقی، در نزدیکی تهران و در زمینی به مساحت  50 هزار متر آغاز به کار کرد. زمان دقیق آغاز به کار آن هم به 50 سال قبل برمی‌گردد. مداومت در تولید و به روزرسانی دانش فنی و تکنولوژی باعث شد که محصولات این شرکت در دهه 80 استانداردهای جهانی را کسب کرده و قابلیت صادرات داشته باشند. همین امر دلیل تولید محصولات متنوع هم توسط این برند شد. به همین منظور در 10 سال اخیر فضای این کارخانه از 50 هزار متر مربع به 150000 متر مربع افزایش یافت.

گسترش فعالیت و تولید، نیاز به ایجاد نمایندگی تعمیرات هیمالیا در تهران و سایر شهرهای ایران را بیشتر کرد تا خدمت‌رسانی به مشتریان در زمینه‌های مختلف امکان‌پذیر شود. حال شاهد حضور 400 دفتر نمایندگی از این برند در 400 شهر مختلف برای خدمت‌رسانی گسترده‌تر و بهتر هستیم.

نیاز به نمایندگی هیمالیا در تهران

برند هیمالیا تمام تلاش خود را به کار بسته و از تکنولوژی روز دنیا نیز استفاده کرده تا محصولات با کیفیتی را ارائه کند. در این زمینه هم موفق بوده است. به گزارش اغلب مشتریان این محصولات خرابی چندانی ندارند و به همین خاطر هزینه نگهداری از آنها پایین است. اما هم نیاز به نصب در ابتدای خرید این محصولات، سرویس منظم و دوره‌ای و تعمیر در هنگام خرابی، به عمر بیشتر آنها کمک می‌کند.

به همین دلایل نیاز است تا اگر از محصولات برند هیمالیا خریداری می‌کنید، نسبت به راه‌های ارتباطی با نمایندگی هیمالیا در تهران و سایر شهرها اطلاع داشته باشید. البته سایت نمایندگی این کار را آسان کرده و مرجعی مطمئنی برای استفاده از این نوع خدمات به شمار می‌رود. همچنین فراموش نکنید که کارکرد صحیح و مطمئن محصولات در صورتی فعال می‌شود که نصب اولیه از طرف نمایندگی تعمیرات هیمالیا در تهران صورت بگیرد.

کولر گازی

از میان محصولات جدید برند هیمالیا می‌توان به کولر گازی هم اشاره کرد. این تولیدات جدید در زمینه تهویه مطبوع به ویژه در مناطق شرجی که کولرهای آبی جوابگو نیستند، بسیار کارآمد است. در واقع هیمالیا در تولید این محصول علاوه بر زیبایی، کارآمد بودن در شرایط آب و هوایی مختلف ایران را در نظر گرفته است.

اگر شما هم جز خریداران این محصول هستید، بهتر است که برای نصب آن از خدمات نمایندگی هیمالیا در تهران استفاده کنید. همچنین برای کارایی بهتر کولر، پیش از شروع فصل گرما به صورت سالانه برای سرویس و بازبینی کولر خود از خدمات نمایندگی در این راستا بهره ببرید.

یخچال و فریزر

بدون شک یکی از بهترین و شناخته شده‌ترین محصولات این برند ایرانی، یخچال و فریزرهای متنوع آن است. تنوع بالا، زیبایی، کارآمد بودن، برخورداری از استانداردهای جهانی، قیمت مناسب، طراحی مطابق به نیازهای خانواده‌های ایرانی و … باعث شده تا این محصولات انتخاب اول خانواده‌های ایرانی برای خرید و استفاده باشد.

یخچال‌های تک درب، دو درب، سای بای ساید تنها گوشه‌ای از محصولات این برند است. شاید جالب باشد بدانید که استقبال از این کالاها در کشورهای همسایه هم بالا بوده و به همین خاطر جز محصولات صادراتی هیمالیا است.

همانگونه که اشاره شد برای سرویس دوره‌ای جهت حفظ کیفیت اولیه و در صورت نیاز برای تعمیر هم می‌توانید از خدمات نمایندگی هیمالیا استفاده کنید. استفاده از یک مرکز تعمیر یخچال فریزر هیمالیا در تهران باعث می‌شود که تعمیرات و سرویس این یخچال‌ها بر اساس اصول و دستورالعمل‌های این شرکت انجام بگیرد و خیال شما از بابت تعمیرات صحیح راحت باشد.

ماشین لباسشویی هیمالیا

یکی دیگر از محصولات این گروه تولیدی، ماشین لباسشویی است. تنوع رنگ، طراحی متفاوت، کارایی بالا و مواردی از این دست باعث شده تا تعداد زیادی از خریداران محصولات این برند را به رقبایی چون اسنوا، ال جی و … ترجیح دهند.

گرچه در این محصولات قطعات متحرک و مکانیکی کمتر از گذشته به کار رفته، اما این نکته به معنی بی‌نیازی از سرویس و تعمیر نیست. بنابراین چه برای نصب اولیه و چه برای سرویس و تعمیر، بهتر است از خدمات نمایندگی هیمالیا در تهران استفاده کنید.

ماشین ظرفشویی هیمالیا

یکی از محصولات نسبتاً جدید هیمالیا، ماشین ظرفشویی است. این محصول در مدل‌های مختلف عرضه شده که همگی با فناوری بخارشوی و برنامه‌های شستشوی متفاوت همراه هستند. این فناوری و برنامه باعث شده تا بدون آسیب به ظرف‌ها کار شستشوی آنها با سرعت و دقت بسیار زیادی انجام شود. همچنین دارای طراحی ساده اما زیبا و ابعاد جمع و جور هستند که فضای چندانی از آشپزخانه شما را اشغال نمی‌کنند.

نمایندگی هیمالیا در تهران به عنوان یک مرجع رسمی خدمات مختلف را برای نصب، تعمیر و سرویس دوره‌ای ماشین‌های ظرفشویی این برند ارائه می‌دهد. از آنجایی که نماینده رسمی برند هیمالیا بوده به این نوع محصول آشنایی کامل داشته و مشکلات آن را در کمترین زمان مرتفع می‌کند.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی هیمالیا در تهران

تعمیرکاران زیادی در سطح شهرها در زمینه سرویس و تعمیر لوازم خانگی فعالیت دارند، اما بدون شک کیفیت خدمات آنها به پای نمایندگی هر برندی نمی‌رسد. در مورد  برند ایرانی هیمالیا هم داستان به همین شکل است. در واقع با استفاده از خدمات نمایندگی هیمالیا در تهران می‌توانید از مزایای فراوانی برخوردار شوید که مراجع تعمیر در سطح شهرها از آن برخوردار نیستند. این مزایا به شرح زیر است.

آشنایی کامل با محصولات برند هیمالیا و برخورداری از کادر حرفه‌ای

سایت نمایندگی؛ نمایندگی هیمالیا در تهران با برخورداری از کادر حرفه‌ای که آشنایی کامل با محصولات این برند را دارند و در این زمینه آموزش دیده‌اند، خدمات باکیفیت عرضه می‌کند که شاید یک تعمیرکار معمولی از پس آن برنیاید.

تأمین قطعات به صورت اورجینال

چون این برند ایرانی است اینگونه تصور می‌شود که قطعات آن را راحت می‌توان در بازار پیدا کرد و هر کسی هم می‌تواند برای تعمیر آنها اقدام کند. اما اینگونه نیست؛ تنها نمایندگی هیمالیا در تهران قادر به انجام چنین کاری است. در واقع نمایندگی با تضمین اصل بودن قطعات راه را برای سوء استفاده برخی در ارائه قطعات فیک سد کرده است.

 

کاهش هزینه‌ها و صرفه‌جویی در زمان

نکته دیگر اینکه در صورت نیاز به نصب، سرویس و تعمیر نیازی نیست تا در شهر به دنبال فردی حرفه‌ای باشید تا از پس این کار بیابید. نمایندگی هیمالیا در تهران در کمترین زمان نیروهای خود را برای این منظور اعزام کرده و از پشتیبانی قوی هم برخوردار است. به همین خاطر کار شما به صورت سریع انجام می‌شود.

همچنین مطمئن خواهید بود که از لحاظ هزینه استانداردهای لازم رعایت شده و سلیقه خود را در قیمت‌گذاری برای خدمات اعمال نمی‌کنند. در واقع چون تعمیر و سرویس از طرف نمایندگی انجام می‌شود، اطمینان به خدمات بیشتر است. در صورتی که مراجعه به یک مرجع غیرحرفه‌ای برای این کار ممکن است باعث شود تا مشکل شما به درستی حل نشده و نیاز به هزینه مجدد برای این کار باشد.

سخن پایانی

برند هیمالیا با توجه به سوابق درخشان خود در تولید و صادرات، به عضو ثابت بسیاری از خانه‌های ایرانی تبدیل شده است، به ویژه برای کسانی که حمایت از تولید داخلی را مهم می‌دانند. همانگونه که دیدیم تنوع و کیفیت بالای تولیدات این شرکت هم در انتخاب این محصول برای خرید بی‌تأثیر نبوده است.

اما خرید محصول یک سمت ماجراست و نصب درست، نگهداری، سرویس به موقع و تعمیر سمت دیگر ماجرا. به همین خاطر بهتر است به جای تلاش برای رفع مشکل محصولات به صورت شخصی از خدمات نمایندگی هیمالیا در تهران استفاده کنید و از مزایای آن نیز بهره‌مند شوید.

چنانچه از برند هایی همچون الکترولوکس و بوش استفاده می نمایید ما نمایندگی تعمیرات بوش و نمایندگی تعمیرات الکترولوکس در تهران می باشیم و می توانیم بصورت آنلاین و حضوری مشکلات دستگاه شما را برطرف کنیم.

enemad-logo
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید