تماس با دفتر مرکزی : ۰۲۱۲۸۴۲۲۰۲۷

نمایندگی مجاز مرکزی تعمیرات لوازم خانگی Servicman

تعمیرات لباسشویی آریستون

تعمیرات لباسشویی آریستون

تعمیرات لباسشویی آریستون یکی از محصولات کاربردی، منحصر به فرد و بادوام برند آریستون است این برند سالهاست میهمان خانه های ایرانی بوده و وظیفه‌ی شستن و تمیز کردن رخت و لباس‌ها را برعهده دارد. زیبایی جز جدا نشدنی محصولات ممتاز آریستون است محصولات آریستون با ابعادی استاندارد، طراحی ساده و در عین حال شیک، ظرفیت بالا جهت شستشوی لباس، علاوه بر فضای کمی که اشغال می کند، توانسته با قابلیت ها و امکاناتی که دارد حرف اول و آخر را در رده ماشین های لباسشویی بزند.   تعمیرات لباسشویی آریستون با مشخصات و ویژگی‌هایی همچون:

  • ظرفیت مناسب جهت شستشو

  • دیگ شستشو از جنس استیل ضد زنگ

  • رده مصرف انرژی پایین

  در کنار دیگر امکانات فنی کاربردی و کم نظیرش به یکی از پرفروش ترین محصولات لوازم خانگی آریستون تبدیل شده است. اگر به تازگی شما هم از این محصول نمونه و زیبا خریداری کرده‌اید و در مقابل پنل کنترلی طراحی شده بر روی دستگاه ایستاده‌اید و نمی‌دانید برای شروع عملیات شستشو کدام دکمه ها را باید لمس کنید، تا پایان این مطلب همراه ما باشید.  

نحوه استفاده از لباسشویی اریستون

راهنمای استفاده از پنل کنترلی لباسشویی آریستون

دکمه ON/OFF

در تمامی ماشین های لباسشویی هوشمند این دکمه به منظور صدور فرمان راه اندازی و پایان دادن به عملیات شستشو بر روی پنل کنترلی تعبیه شده است. قبل از هر کاری با لمس این دکمه دستگاه را برای مابقی تنظیمات آماده کنید.  

دکمه START/PAUSE:

به منظور شروع عملیات یک برنامه شستشو، از این دکمه استفاده می‌شود همچنین برای متوقف کردن برنامه درحال اجرا و انتخاب برنامه جدید هم می‌توانید تنها با لمس دکمه PAUSE برنامه را متوقف و برنامه دیگری را اجرا کنید.  

صفحه نمایشگر دیجیتالی

صفحه نمایشگر دیجیتالی که بر روی پنل مشاهده می کنید برای مطلع کردن شما از عملیات شستشو، نوع برنامه شستشوی در حال اجرا، مدت زمان باقی مانده عملیات و دمای شستشو می باشد. این صفحه شما را از تمامی مراحل کار، آگاه می کند.  

برنامه‌های شستشو

در بخش چپ دستگاه تعداد ۱۴ برنامه متنوع برای شستشو انواع لباس ها وجود دارد. به عنوان مثال برنامه‌ای جهت شستشوی لباس‌های کتان و یا برنامه‌ای برای لباس های نخی، همچنین بر روی پنل کنترلی دکمه‌ای به منظور شستن لباس‌های ورزش و نوزاد هم تعبیه شده است که با شستشوی اصولی لباس‌ها درصد زیادی از مواد شوینده روی لباس را می گیرد و باعث می شود که به لباس ها آسیبی نرسد.  

دکمه TEMP:

انتخاب دمای مناسب برای شستشوی لباس‌هایتان را می‌توانید با فشردن این دکمه تعیین کنید.  

دکمه DELAY:

برای شروع برنامه‌ی شستشو می توانید یک زمان تاخیر انتخاب کنید تا برنامه موردنظرتان مطابق با زمانی که می خواهید اجرا شود.  

دکمه SPIN:

این دکمه به منظور آبکشی لباس‌هایی است که زیاد کثیف نیستند. می توانید برای آبکشی لباس های روزانه و خشک کردن آنها از این دکمه استفاده کنید.  

قفل کودک:

قفل کودک به این منظور طراحی شده است که کودکتان نتواند تنظیماتی که شما برای شستش لباس ها انتخاب کرده اید را دستکاری کند.  

دکمه ECO:

این برنامه به منظور صرفه جویی در آب و انرژی به کار می رود و استفاده از آن باعث می شود کمترین مصرف انرژی را در عملیات شستشو داشته باشید.  

برنامه آبکشی اضافه:

گاهی اوقات وجود املاح مواد شوینده بر روی لباس ها بعد از شستشو و خشک کردن لباس‌ها باعث آلرژی در فرد می شود. ماشین لباسشویی آریستون با طراحی برنامه آبکشی اضافه به شما این امکان را می‌دهد که میزان املاح مواد شوینده را از لباس‌هایتان کم کنید. همچنین شستشوی برخی از لباس ها به گونه ای است که به دلیل میزان بالای کثیفی آنها، نیاز به دوبار شستشو می باشد که با انتخاب این برنامه می توانید لباس هایتان را به خوبی شستشو دهید.  

دکمه ضد چروک:

اگر می خواهید لباس‌هایتان چروک زیادی نداشته باشد می‌توانید با لمس این دکمه، از شدت خشک کن کم کنید و لباس هایی با چروک خیلی کم داشته باشید.

برای تعمیر ماشین لباسشویی آریستون خود به دنبال نمایندگی معتبر می گردید؟ نمایندگی تعمیرات آریستون در خدمت شماست. ماشین لباسشویی آریستون جزو بهترین های بازار محسوب می شود و بسیاری از خانواده های ایرانی این دستگاه را در خانه خود دارند اما ممکن است در اثر استفاده نادرست از ماشین لباسشویی یا تمام شدن طول عمر قطعات، نیاز به تعمیرات داشته باشد یا اینکه دستگاه دچار مشکلاتی همچون عدم تخلیه آب، روشن نشدن، تمیز نشستن لباس و … باشد که نمایندگی می تواند این مشکلات را بر طرف نماید. در این صفحه شما را برای تعمیرات لباسشویی آریستون راهنمایی می کنیم. لطفا ما را همراهی کنید.

ماشین لباسشویی آریستون مشابه با هر لوازم برقی خانگی، ممکن است بعد از مدتی استفاده دچار مشکل شود و ایراداتی را نشان دهد. اکثر مشکلات این مدل ماشین لباسشویی را می توان با تعمیرات جزئی بر طرف کرد و در موارد حادتر، با تعویض قطعه خراب شده، مشکل رفع می شود.

بعضی از مشکلات رایج ماشین لباسشویی آریستون عبارتند از :

لباسشویی آب را تخلیه نمیکند

اگر ماشین لباسشویی آریستون شما نیز آب را تخلیه نمی کند، ممکن است فیلتر پمپ یا شیلنگ تخلیه مسدود شده باشد. فیلتر پمپ در کف لباسشویی قرار دارد و می توانید آن را بر عکس عقربه های ساعت باز کرده و شستشو دهید. همچنین امکان دارد الکتروپمپ خراب شده باشد که در این صورت، نیاز به تعمیر یا تعویض قطعه می باشد.

تعمیرات روشن نشدن لباسشویی آریستون 

تعمیرات روشن نشدن لباسشویی آریستون 

یک مشکل رایج دیگر برای ماشین لباسشویی آریستون، روشن نشدن آن است. برای رفع این مشکل، سیستم برق کشی را بررسی کنید و با استفاده از ولت متر، برق مربوط به پریز را چک نمایید.

اگر مشکلی در برق رسانی وجود نداشت، شاید قفل ایمنی در خراب شده است یا اتصالات آن قطع است و یا اینکه در ماشین به خوبی بسته نشده است. همچنین امکان دارد برد یا موتور دستگاه خراب شده باشد که باید آنها را تعویض کرد.

نچرخیدن آبکش دیگ لباسشویی آریستون

علت نچرخیدن آبکش دیگ لباسشویی، مشکل در یکی از اجزای تسمه، کاسه نمد، بلبرینگ، دینام، دیگ یا موتور دستگاه است که تکنسین باید بررسی کند. 

سوالات متداول

آیا تعمیرات لباسشویی آریستون در محل ما انجام می شود ؟

بله ؛ برای رفاه حال مشتریان ؛ متخصصان ما به محل شما مراجعه می کنند. 

آیا تمامی تعمیراتی که انجام می دهید ؛ گارانتی می کنید؟

بله ؛ به مدت ۶ ماه گارانتی و خدمات پس از تعمیر خدمت شما عزیزان ارائه می شود. 

نمایش بیشتر

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۲ رای
0
enemad-logo
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید