تماس با دفتر مرکزی : ۰۲۱۲۸۴۲۲۰۲۷

نمایندگی مجاز مرکزی تعمیرات لوازم خانگی Servicman

نمایندگی تعمیرات میتسوبیشی

 

نمایندگی تعمیرات میتسوبیشی

نمایندگی تعمیرات میتسوبیشی Mitsubishi

نمایندگی تعمیرات میتسوبیشی در تهران

معرفی شرکت میتسوبیشی Mitsubishi

میتسوبیشی ، یک هولدینگ ژاپنی است که مالکیت شمار زیادی از شرکت‌های فعال در صنایع مختلف را بر عهده دارد.

 

نمایندگی تعمیرات میتسوبیشی

فرقی نمی کند شما از کدام یک از محصولات میتسوبیشی استفاده می کنید. اگر دستگاه شما دچار مشکل شده باشد ، خرابی هر یک از لوازم آشپزخانه می تواند در روند عادی زندگی شما اختلال ایجاد کند.

شرکت آبادان الکترونیک به عنوان نمایندگی تعمیرات میتسوبیشی ، با داشتن متخصصان و تعمیرکاران زبده و آموزش دیده ، می تواند در اسرع وقت و کمترین زمان ، مشکلات و خرابی های محصولات میتسوبیشی شما را بر طرف نماید.

 

اما چرا نمایندگی تعمیرات میتسوبیشی؟

نمایندگی تعمیرات میتسوبیشی با ارائه ضمانت تعمیر و تعویض قطعات و همچنین استفاده از تکنسین های متعهد و متخصص ، توانسته حداکثر رضایت مشتریان را به خود جلب کند.

پس از ارسال درخواست تعمیر لوازم میتسوبیشی ، متخصصان ما در کمترین زمان در محل حاضر شده و اقدام به تعمیر دستگاه شما می کنند.

نمایندگی تعمیرات میتسوبیشی با تخصص و تجربه ای که در مدت دو دهه فعالیت خود داشته ، ارائه دهنده بهترین خدمات در زمینه تعمیر لباسشویی میتسوبیشی ، تعمیر ماشین ظرفشویی میتسوبیشی  ، تعمیر کولر گازی میتسوبیشی و تمام محصولات برند میتسوبیشی می باشد.

 

آدرس نمایندگی تعمیرات میتسوبیشی :

خیابان ری نرسیده به امین حضور خیابان آبشار پلاک ۲

 

تلفن نمایندگی تعمیرات میتسوبیشی :

021-36830424، 021-33559260 ، 09198030842

 

محصولات شرکت میتسوبیشی الکتریک

شرکت میتسوبیشی الکتریک ، که به عنوان یکی از شرکت های تابع میتسوبیشی ، در زمینه تولید لوازم و تجهیزات الکتریکی فعالیت می کند.

محصولات لوازم خانگی این شرکت از جمله یخچال فریزر میتسوبیشی ، ماشین لباسشویی میتسوبیشی ، ماشین ظرفشویی میتسوبیشی ، کولر گازی میتسوبیشی و… سال هاست که در بازارهای جهانی خوش می درخشند.

 

یخچال فریزرهای میتسوبیشی

میتسوبیشی یک برند قابل احترام در زمینه تولید یخچال و فریزر است و طیف گسترده ای از یخچال فریزرهای مدرن و امروزی را به گونه ای طراحی و تولید کرده که در کنار زیبایی و کیفیت ، نهایت کارایی را داشته باشد.

بدون داشتن یک یخچال فریزر با قابلیت خنک کنندگی مناسب ، شما نمی توانید خوراکی ها و مواد غذایی خود را به مدت طولانی نگهداری کنید زیرا به دلیل کیفیت پایین یخچال فریزر ، مواد غذایی شما پس از مدتی طراوت خود را از دست خواهند داد و شما مجبور خواهید شد خوراکی ها  و موارد غذایی خود را دور بیاندازید.

اگر یخچال فریزر شما دچار افت کیفیت شده و آن عملکرد خوب سابق را ندارد ، احتمال دارد که یخچال شما دچار خرابی شده باشد.

برخی از ایرادات رایج یخچال فریزرها

ما در سایت نمایندگی تعمیر میتسوبیشی ، مقالاتی را برای آشنایی شما با ایرادات رایج در لوازم خانگی منتشر می کنیم.

اگر ایراد یخچال فریزر میتسوبیشی شما یکی از موارد زیر است ، با کلیک بر روی آن ، به قسمت مربوطه هدایت می شوید و می توانید راهنمایی کامل و جامعی را در زمینه برطرف کردن آن مشکل ببینید :

به شما پیشنهاد می کنیم که اگر پس از خواندن مقالات ما در زمینه عیب یابی و تعمیر یخچال فریزر ، نتوانستید مشکل یخچال فریزر خود را بر طرف کنید ، با نمایندگی تعمیرات میتسوبیشی تماس حاصل فرمایید تا تعمیرکاران ما به سرعت در محل حاضر شده و قبل از فاسد شدن مواد غذایی شما نسبت به تعمیر و بر طرف کردن خرابی یخچال فریزر میتسوبیشی شما اقدام نمایند.

 

ماشین ظرفشویی میتسوبیشی

میتسوبیشی در زمینه تولید ماشین ظرفشویی نیز فعالیت می کند و امروز می توانید ماشین های ظرفشویی این شرکت را در بازار مشاهده کنید.

ماشین های ظرفشویی میتسوبیشی در ابعاد و اندازه های مختلف تولید می شوند ، بنابراین می توانید متناسب با آشپزخانه خود یکی از انواع مختلف ماشین های ظرفشویی این شرکت را انتخاب کنید.

اگر ماشین ظرفشویی شما به مشکل خورده است و یا دچار خرابی شده است ، نمایندگی تعمیرات میتسوبیشی در خدمت شماست. ما با استفاده از تکنسین های متعهد و متخصص و همچنین ضمانت تعمیر و تعویض قطعات ، توانایی حل مشکل ماشین ظرفشویی شما را ، هرچه که باشد از کوچک ترین مشکلات تا ایرادات پیچیده و فنی داریم.

 

ماشین لباسشویی میتسوبیشی

ماشین های لباسشویی دیگر مانند گذشته یک کالای لوکس به حساب نمی آیند و امروزه دیگر جزو لوازم ضروری منزل شده اند.

میتسوبیشی، در حال حاضر ماشین لباسشویی های مختلفی را به بازار ارائه می دهد.

مدل های متفاوت ماشین لباسشویی میتسوبیشی با ظرفیت های 7.5 کیلوگرم تا 10 کیلوگرم و قیمت های مختلف می تواند جوابگوی نیازهای شما در شستشوی لباس ها باشند.

 

 

تاریخچه شرکت میتسوبیشی

شرکت میتسوبیشی در ابتدا در قالب یک شرکت حمل و نقل، توسط ایوازاکی یاتارو در سال ۱۸۷۰ تاسیس شد.

میتسوبیشی به معنای سه لوزی ، یا سه الماس است.

هم‌اکنون شرکت های تابعه میتسوبیشی ، در عرصه های معدن ، کشتی سازی ، مخابرات ، خدمات مالی ، بیمه ، الکترونیک ، صنعت خودرو سازی ، املاک و مستغلات ، صنایع سنگین ، صنایع نفت و گاز و صنایع شیمیایی فعالیت می‌نمایند.

از شرکت های زیر مجموعه میتسوبیشی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • گروه مالی میتسوبیشی یو اف‌ جی
  • میتسوبیشی کورپوریشن
  • صنایع سنگین میتسوبیشی
  • نیکون
  • شرکت آساهی گلس
  • نیپون اویل
  • میتسوبیشی الکتریک
  • میتسوبیشی کمیکال
  • جی‌ اکس هولدینگز
  • میجی یاسودا لایف
  • میتسوبیشی استیت
  • توکیو مارین
  • میتسوبیشی پیپر
  • چیودا کورپوریشن
  • کیرین
  • میتسوبیشی فیزو
  • میتسوبیشی متریالز
  • نیپون یوسن
  • میتسوبیشی لجستیک
  • و میتسوبیشی موتورز

میتسوبیشی الکتریک

میتسوبیشی الکتریک شرکت الکترونیکی و تجهیزات الکتریکی ژاپنی و چند ملیتی است

این شرکت در زمینه تولید پنل‌ های فتوولتاییک ، تجهیزات برق خورشیدی ، انواع حسگرها ، سیستم‌ های راداری و ماهواره های مخابراتی ، پمپ های حرارتی ، پله برقی و آسانسور ، دستگاه های تهویه مطبوع ، کولرهای گازی ، سیستم‌های اتوماسیون صنعتی و ربات های صنعتی ، ماشین های الکتریکی و خط نورد فعالیت می‌نماید.

شرکت میتسوبیشی الکتریک در سال ۱۹۲۱ به عنوان شرکت تابعه ای از میتسوبیشی راه‌اندازی شد.

دفتر مرکزی این شرکت در توکیو ، ژاپن قرار دارد و سهام آن در بازار  های بورس توکیو و بورس لندن معامله می‌شود.

 

کارخانه میتسوبیشی

 

شماره تماس فوری ۰۹۱۹۸۰۳۰۸۴۲

 

نمایندگی تعمیرات میتسوبیشی

  1. انجام تعمیرات و خدمات در منزل شما
  2. همه ی قطعات اصلی هستند
  3. قیمت مناسب
  4. تکنسین های حرفه ای و کاملا دوره دیده

برای تمامی تعمیرات توسط شرکت آبادان الکتریک فاکتور صادر شده و خدمات ما دارای گارانتی هستند. این خدمات شامل انواع لوازم خانگی غیر از لوازم صوتی و تصویری می باشد.

 

چنانچه از برند هایی همچون aeg و نف استفاده می نمایید ما نمایندگی  تعمیر لباسشویی aeg و تعمیر لباسشویی نف در تهران می باشیم و می توانیم بصورت آنلاین و حضوری مشکلات دستگاه شما را برطرف کنیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0
enemad-logo
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید