تماس با دفتر مرکزی : ۰۲۱۲۸۴۲۲۰۲۷

نمایندگی مجاز مرکزی تعمیرات لوازم خانگی Servicman

نمایندگی تعمیرات پاکشوما در تهران | بررسی مشکلات رایج در محصولات پاکشوما

پاکشوما یکی از برندهای قدیمی و محبوب در زمینه تولید انواع لوازم خانگی است. این برند ایرانی، برای تولید محصولات خود از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا و همچنین بهترین قطعات موجود در بازار استفاده می‌کند و به همین دلیل، به یکی از بزرگ‌ترین و موفق‌ترین تولید کنندگان داخلی تبدیل شده است. اما محصولات این مجموعه نیز مانند برندهای دیگر ممکن است دچار مشکل و خرابی شوند و مصرف‌کنندگان برای تعمیر آن‌ها، مجبور به استفاده از یکی از نمایندگی تعمیرات پاکشوما در تهران شوند. در ادامه این مطلب، مشکلات رایج برای محصولات پاکشوما و همچنین مزایای استفاده از خدمات مرکز نمایندگی را بیان می‌کنیم.


آشنایی با محصولات پاکشوما

پاکشوما یکی از برندهای مطرح ایرانی، در زمینه تولید انواع لوازم خانگی است. این شرکت فعالیت خود را در سال 1354، با تولید ماشین لباسشویی‌های نیمه اتوماتیک آغاز کرد و امروزه توانسته سبد محصولات خود را افزایش دهد تا بتواند بخشی از نیازهای بازار داخلی را پوشش دهد. این مجموعه در حال حاضر بیش از 600 مرکز تعمیرات پاکشوما و خدمات پس از فروش و همچنین در حدود 400 نمایندگی فروش در ایران دارد. از محصولات اصلی این برند نیز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • یخچال فریزر
  • ماشین لباسشویی
  • ماشین ظرفشویی
  • جاروبرقی
  • کولرگازی

مشکلات رایج ماشین لباسشویی‌های پاکشوما

ماشین لباسشویی، یکی از محصولات محبوب برند پاکشوما در بازار ایران می‌باشد و می‌تواند به مانند نمونه‌های خارجی، تمامی نیازهای مصرف کنندگان را برآورده کنند. این محصولات با استفاده از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا تولید می‎‌شوند اما با این حال، پس از گذشت مدتی ممکن است مشکلاتی نیز برای آن‌ها به وجود بیاید. در ادامه رایج‌ترین مشکلات را برای این محصولات برررسی می‌کنیم.

روشن نشدن ماشین لباسشویی

اگر پس از چرخاندن تایمر ماشین لباسشویی شما روشن نشد و یا حتی لامپ خبر نیز فعال نشد، مواردی مانند اشکال در اتصال برق، خرابی کلید، قطع شدن رابط میکروسوئیچ، هیدورستات و … می‌توانند وجود داشته باشند. در صورتی که با این مشکل مواجه شدید، ابتدا باید اتصال برق را بررسی کنید اما در صورتی که این اتصال به درستی برقرار بود، احتمالا مشکل از بخش‌های داخلی دستگاه است.

دقت داشته باشید که تعمیر قطعات دیگر ماشین لباسشویی، به دلیل حساس و تخصصی بودن آن‌ها، باید توسط یک نمایندگی تعمیرات پاکشوما در تهران انجام شود. زیرا در صورتی که تخصص کافی برای این امر نداشته باشید، ممکن است به سایر بخش‌های آن آسیب وارد کنید و هزینه‌های تعمیر را افزایش بدهید.

ماشین لباسشویی آبگیری نمی‌کند

در صورتی که به محض حرکت دادن تایمر لباسشویی، لامپ خبر روشن می‎شود اما ماشین لباسشویی آبگیری نمی‌کند، باید بخش‌های مختلفی را بررسی کنید. از اصلی‌ترین دلایل این مشکل، می‌توان به باز بودن درب، خرابی میکروسوئیچ، خرابی هیدورستات یا برد الکترونیکی، پمپ‌ها و … اشاره کرد.

دقت داشته باشید که این قطعات در ماشین لباسشویی بسیار حساس هستند و تعمیر آن‌ها نیازمند تخصص است. به همین دلیل، در صورتی که با این مشکل مواجه شدید بهتر است با یک نمایندگی مجاز پاکشوما تماس بگیرید و مشکل خود را مطرح کنید.

هیتر ماشین لباسشویی نمی‌تواند آب را گرم کند

یکی دیگر از عیوب رایج در ماشین‌های لباسشویی پاکشوما، گرم نشدن آب توسط هیتر آن است. دلیل اصلی این مشکل، خرابی هیتر و یا برق نرسیدن به آن است و برای تعمیر آن، می‌توان ابتدا سیم‌های رابط هیتر را جدا کرد و سپس با استفاده از یک سیم مخصوص، برق 220 ولت را به آن به صورت مستقیم وصل کرد.

سیم برق را برای 10 ثانیه به هیتر وصل کنید و در صورتی که پس از این مدت پایه‌های المنت و یا هیتر کمی داغ شدن، می‌توان نتیجه گرفت که المنت سالم است و مشکل اصلی می‌تواند از تایمر ماشین لباسشویی باشد. توجه داشته باشید که تعمیر این مشکل، با توجه به خطرناک بودن، بهتر است توسط نمایندگی تعمیرات پاکشوما در تهران انجام شود.

مشکلات رایج یخچال فریزرهای پاکشوما

یکی دیگر از محصولات محبوب مجموعه پاکشوما، یخچال فریزر است. این محصول پاکشوما با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌ها و همچنین آخرین استانداردهای روز دنیا تولید می‎شود اما در صورت رعایت نکردن برخی از نکات مهم، ممکن است در طول مدت استفاده با مشکلاتی مواجه شود که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

برفک زدن یخچال

یکی از مشکلات تمامی یخجال‌ها، برفک زدن است و ارتباطی هم را داخلی و یا خارجی بودن برند تولید کننده آن ندارد. از مهم‌ترین دلایلی که می‌تواند باعث ایجاد این مشکل شوند، می‌توان به مواردی همچون قرار دادن یخچال فریزر در جای گرم، خرابی ترموستات، مسدود شدن فن خروجی، به مشکل خوردن المنت اواپراتور  و … باشد. همچنین یکی دیگر از عواملی که می‌تواند این مشکل را به وجود بیاورد، خراب شدن ترمودیسک و یا تایمر دیفراست است. اما به طور کلی مشکل از هر کدام یک از این قطعات هم که باشد، باید تعمیر آن را به یک نمایندگی تعمیرات پاکشوما در تهران بسپارید و از خدمات آن‌ها استفاده کنید.


جمع شدن آب در کف یخچال فریزر

جمع شدن آب در کف یخچال فریزر نیز می‌تواند به دلیل گرفتگی راه آب در کابین یخچال باشد. این محفظه برای انتقال برفک‌های آب شده درون یخچال است و در صورت مسدود شدن، باید کمی آب جوش داخل آن بریزید تا راه آن باز شود.

مشکلات رایج ماشین ظرفشویی‌های پاکشوما

ماشین ظرفشویی یکی از جدیدترین محصولات پاکشوما است و توانسته بسیاری از نیازهای بازار را برطرف کند. در ادامه رایج‌ترین مشکلات این محصولات که باید توسط مرکز تعمیرات پاکشوما برطرف شود را بررسی می‌کنیم.

ماشین ظرفشویی روشن نمی‌شود

اگر ماشین ظرفشویی شما روشن نمی‎شود، ابتدا باید اتصالات برق آن را بررسی کنید. در صورتی که دستگاه به شکل صحیحی به برق متصل بود، به احتمال زیاد سیم کشی و یا برد الکترونیکی ماشین ظرفشویی شما آسیب دیده است. دقت داشته باشید که تعمیر این قطعات بسیار حساس می‌باشد و نیازمند مهارت است، به همین دلیل، در صورتی که با این مشکل مواجه شدید، حتما با نمایندگی تعمیرات پکمشوما تماس بگیرید و از آن‌ها درخواست یک تعمیرکار حرفه‌ای کنید.


صداهای غیر طبیعی

صداهای غیر طبیعی می‌توانند اولین نشانه‌های خرابی در یک دستگاه باشند. این صدا می‌تواند ناشی از خرابی موتور شست و شو، جت پمپ و … باشد و باید به سرعت برای عیب‌یابی آن اقدام کنید، زیرا در صورت عدم توجه، مشکل می‌تواند جدی‌تر نیز شود.

ظروف پس از شست و شو خشک نمی‎شوند

خشک نشدن ظروف پس از شست و شو می‌تواند به دلیل اتمام مایع جلادهنده، خرابی جا پودری، خراب شدن فن خشک کن، خرابی المنت‌ها و … باشد. در صورتی که با این مشکل مواجه شدید، می‌توانید میزان مایع جلادهنده و جا پودری را بررسی کنید و در صورتی که هر دو در وضعیت خوبی بودن، باید به یک نمایندگی تعمیرات پاکشوما در تهران تماس بگیرید و مشکل خود را با آن‌ها مطرح کنید.

مشکلات رایج در جارو برقی‌های پاکشوما

جاروبرقی یکی از قدیمی‌ترین محصولات پاکشوما است و جایگاه مهمی نیز در بازار ایران دارد. این محصولات با استفاده از بهترین قطعات بازار تولید می‎شوند و حساسیت بالایی نیز دارند. به همین دلیل، در صورتی که به مشکلی بر بخورند، برای تعمیر باید از یک نمایندگی تعمیرات پاکشوما در تهران کمک بگیرد. برخی از رایج‌ترین مشکلات این محصولات به شرح زیر هستند.

  • روشن نشدن جاروبرقی
  • کاهش مکش
  • انسداد لوله‌های خرطومی
  • خاموش شدن بی دلیل جاروبرقی در حین استفاده
  • بوی بد سوختگی درون جاروبرقی
  • خرابی دکمه‌ها
  • خرابی چرخ‌ها


در مجموعه نمایندگی، لوازم خانگی خود را با کمترین قیمت تعمیر کنید

به طور کلی محصولات پاکشوما در بازار فعلی داخلی، توانسته‌اند جایگاه خوبی را به دست بیاورند. اما تمامی لوازم خانگی، در طول مدت زمان استفاده از آن‌ها ممکن است دچار مشکلاتی بشوند که محصولات پاکشوما نیز از این قاعده مستثنا نیستند. نکته‌ای که در این زمان مهم است، پیدا کردن یک نمایندگی تعمیرات پاکشوما در تهران است. مجموعه نمایندگی، با بیش از 20 سال سابقه در زمینه تعمیرات انواع لوازم خانگی، بستری را برای تمامی تهرانیان عزیز فراهم کرده است تا در زمانی که به این نوع مشکلات بر می‌خورند، دیگر نگرانی بابت پیدا کردن یک نمایندگی مجاز پاکشوما نداشته باشند و با خیالی راحت بتوانند به بهترین تعمیرکاران دسترسی داشته باشند.

تمامی تکنیسین‌های مجموعه ما، به طور سالانه در دوره‌های آموزشی تعمیرات لوازم خانگی شرکت می‌کنند تا بتوانند با جدیدترین تکنولوژی‌ها و روش‌های تعمیر این لوازم آشنایی داشته باشند. در صورتی که بخواهید از خدمات مجموعه ما استفاده کنید، می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و یا در صفحه اصلی وب‌سایت‌ ما، فرم ثبت سفارش سفارش تعمیرات را پر کنید.

تعمیرکاران ما در روز و ساعت مقرر شده توسط شما، در محل زندگی‌تان حاضر می‎شوند و پس از تعمیر دستگاه شما، فاکتور معتبر و همچنین ضمانت‌نامه شش ماهه تعمیرات را به شما ارائه می‌دهند. تمامی قطعات همراه تعمیرکاران ما اصلی هستند و ما با اطمینان کامل این امر را ضمانت می‌کنیم. همچنین در مجموعه نمایندگی، کیفیت خدمات اولویت اول ما است، به همین دلیل، تعمیر لوازم خانگی شما توسط مجموعه ما، با مناسب‌ترین قیمت ممکن انجام می‎شود.

چنانچه از برند هایی همچون ال جی و آریستون استفاده می نمایید ما نمایندگی نمایندگی تعمیرات ال جی و نمایندگی تعمیرات آریستون در تهران می باشیم و می توانیم بصورت آنلاین و حضوری مشکلات دستگاه شما را برطرف کنیم.

Show
enemad-logo
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید