تماس با دفتر مرکزی : ۰۲۱۲۸۴۲۲۰۲۷

نمایندگی مجاز مرکزی تعمیرات لوازم خانگی Servicman

نمایندگی تعمیرات مجیک شف در تهران – مرکز مجاز تعمیرات مجیک شف

برند مجیک شف

مجیک شف یک برند آلمانی – ایرانی است که محصولات متنوعی مانند آبسردکن، یخچال، فریزر، اجاق گاز، هود و ماشین ظرفشویی را تولید می‌کند و برای تعمیر محصولات این برند می‌توانید به نمایندگی تعمیرات مجیک شف در تهران مراجعه کنید. برند مجیک شف در سال 1997 تولید شده و از آن زمان محصولات خود را گسترش داده است که آخرین محصول افزوده شده به این مجموعه مایکروویو بوده است. کیفیت ساخت محصولات برند مجیک شف بسیار بالا است و به سادگی خراب نمی‌شوند. در صورت خرابی آن‌ها محصولات مجیک شف می‌توانید با نمایندگی تعمیرات مجیک شف در تهران تماس بگیرید.

معرفی محصولات مجیک شف

برند مجیک شف لوازم خانگی متنوعی را تولید می‌کندکه از آن‌ها می‌توان به یخچال، فریزر، ساید بای ساید، فیلتر یخچال، فیلتر لیوانی، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، اجاق گاز، قرص و نمک ماشین ظرفشویی، فر و محصولات دیگر اشاره کرد. شرکت خدماتی نمایندگی، دارای نمایندگی تعمیرات مجیک شف در تهران است و می‌تواند تعمیر دستگاه شما را در محل و با کمترین هزینه انجام دهد.

در صورت رخ دادن خرابی در هر کدام از این محصولات این برند می‌توانید با دفتر مرکزی نمایندگی تماس گرفته و با استفاده از تجربه و مهارت تعمیرکاران متخصص، دستگاه معیوب خود را تعمیر کنید. تعمیر این محصولات در این مرکز باعث می‌شود که کیفیت عملکرد دستگاه تعمیر شده بعد از عیب‌یابی و تعمیر افت نکرده و راندمان آن نیز حفظ شود. در ادامه مشکلات برخی از محصولات مجیک شف را بازگو می‌کنیم.

مشکلاتی که معمولا برای اجاق گازهای مجیک شف رخ می‌دهد

مشکلاتی که در ادامه به شما می‌گوییم در برخی از اجاق‌های مجیک شف دیده شده است و اگر این مشکلات را در اجاق گاز خود مشاهده کردید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که به یک نمایندگی تعمیرات مجیک شف در تهران برای تعمیر اجاق خود مراجعه کنید.

مشکل کم بودن حرارت

از مشکلات اکثر کسانی که از اجاق گاز این برند استفاده می‌کنند و با آن روبرو هستند، کم بودن حرارت شعله‌های اجاق است. این مشکل می‌تواند در اثر کاهش فشار گاز به مشعل اجاق گاز و یا گشاد بودن شیلنگ گاز باشد. در این صورت مطمئن شوید که شیر گاز متصل به اجاق به صورت کامل باز باشد. اما اگر ایراد با این کار رفع نشد، باید منافذ شعله‌ها را چک کنید. این احتمال وجود دارد که بر اثر ریخته شدن چربی و مواد غذایی، این منافذ مسدود شده باشند. در این صورت می‌توانید آن‌ها را با استفاده از برس‌های مخصوص شسته، و راه ورودی گاز را باز کنید.

البته به جز این موارد، این امکان وجود دارد که میزان هوای مخلوط شده با گاز، در این امر تاثیر گذار باشد. در اجاق گازهای امروزی، مخلوط کنی قرار داده شده است که هوا را با گاز مخلوط می‌کند. در صورتی که این قطعه خراب شده باشد، میزان هوا افزایش پیدا کرده و در نهایت حرارت شعله کاهش می‌یابد.

مشکل خاموشی شعله‌های اجاق گاز

اگر شعله‌های اجاق گاز بعد از روشن شدن، به طور خودکار خاموش شود، قطعا مشکل از ترموکوبل آن اجاق است که نیاز به بررسی دارد. در مواقعی که غذا سر ریز می‌شود و یا به هر دلیل دیگری آتش شعله خاموش شده، ترموکوبل جریان گاز را به طور خودکار قطع می‌کند. همین امر باعث جلوگیری از هدر رفت گاز و بروز حوادث می‌شود. در صورتی که ترموکوبل اجاق گاز دچار خرابی شده باشد، باعث قطعی گاز در حالت عادی شده و در نهایت خاموش شدن شعله می‌گردد. برای رفع این مشکل باید ترموکوبل را تعمیر و یا تعویض کنید که نمایندگی تعمیرات مجیک شف در تهران این کار را انجام می‌دهد.

مشکل کار نکردن فندک اجاق گاز

در برخی مواقع دیده شده است که فندک اجاق گاز مجیک شف کار نمی‌کند و خراب شده است. همانطور که می‌دانید در این روزها کسی برای روشن کردن اجاق گاز، دیگر از کبریت و یا فندک‌های دستی استفاده نمی‌کند و اکثر روشن شدن‌ اجاق‌ها با فندک اتوماتیک اجاق انجام می‌شود. در صورتی که فندک اجاق گاز آسیب ببیند، هیچ حرکتی برای روشن شدن گاز نجام نمی‌شود. با توجه به این موضوع باید بررسی کنید که فندک یا چینی جرقه زن آن دچار خرابی نشده باشد، زیرا اگر این قطعات خراب شوند، تنها راه، تعویض آن‌ها است.

مشکل دود کردن اجاق گاز

به طور کلی دود کردن اجاق گاز مجیک شف دو دلیل دارد که یکی از آن‌ها دود کردن روغن صنعتی موجود در اجاق است و دیگری در حالتی رخ می‌دهد که اجاق گاز را برای اولین بار استفاده کرده باشید. اما دلیل دیگری که از اشتباهات انسانی به وجود می‌آید، ریختن مواد غذایی و یا چربی بر روی صفحه اجاق گاز است.

مشکلاتی که معمولا برای هودهای مجیک شف رخ می‌دهد

در این بخش از مطلب قصد داریم که مشکلاتی که اغلب برای هودهای مجیک شف رخ می‌دهد را به شما بگوییم. برای رفع این مشکلات به شما پیشنهاد می‌کنیم که دستگاه خود را به نمایندگی تعمیرات مجیک شف در تهران ببرید تا بررسی‌های لازم بر روی آن انجام شود.

مشکل صدای زیاد هود در زمان کار کردن

در برخی مواقع دیده شده است که صدای هود بسیار زیاد شده است و کاربر را اذیت می‌کند. صدای زیاد تولید شده از هود می‌تواند در اثر مشکلات به وجود آمده در موتور و سایر بخش‌های این قطعه باشد. همچنین ممکن است که داخل هود در مدت طولانی تمیز نشده باشد و با یک نظافت صحیح در درون این دستگاه، امکان برطرف شدن این ایراد وجود دارد. در صورتی که مشکل از قطعات داخل موتور است، بهتر است آن را به نمایندگی تعمیرات مجیک شف در تهران بسپارید تا آن را تعمیر کنند.

مشکل لرزش هود

دلیل لرزش هود نیز مانند صدای زیاد آن از موتور است که معمولا یکی پس از دیگری خود را نشان می‌دهند. برای حل این مشکل نیز باید موتور و قطعات خراب شده را تعمیر و یا تعویض کنید.

مشکل روشن نشدن هود

مشکلاتی که اغلب از روشن نشدن هود است، معمولا به سیستم برقی ساختمان مربوط می‌شود. اگر مشکل از سیستم برق‌رسانی ساختمان نیست باید در سیستم برق‌رسانی دستگاه به دنبال ایراد آن بگردید که معمولا تعمیرکاران متخصص باید این کار را انجام دهند.

مشکلاتی که معمولا برای یخچال‌های مجیک شف رخ می‌دهد

یخچال‌های مجیک شف با توجه به کارایی و امکاناتی که در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند، در برخی مواقع دچار خرابی می‌شود که برخی از آن‌ها قابل رفع است و برخی دیگری نیاز به تعمیر و یا تعویض قطعات دارند.

مشکل برفک زدن یخچال

برفک زدن یخچال دلایل متفاوتی دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • خراب شدن ترموستات یکی از این دلایل است که می‌تواند با ایجاد اتصال و سرما و گرما در داخل یخچال باعث به وجود آمدن برفک بشود
  • دلیل دیگر باز ماندن درب یخچال است که در برخی مواقع از خرابی و پوسیدگی لاستیک دور درب یخچال پیش می‌آید. قبل انجام هر کاری بهتر است که لاستیک دور درب یخچال را بررسی کنید
  • دیگر دلیل برفک زدن یخچال مجیک شف وجود فاصله کم در پشت یخچال و دیوار است. توجه کنید که در بین یخچال و دیوار باید فاصله حداقل 4 سانتی متری رعایت شود

مشکل گرم شدن بدنه یخچال

باید بدانید که گرم شدن یخچال مشکلی نیست و در همه‌ی یخچال‌ها این موضوع وجود دارد. در برخی از یخچال‌ها لوله‌های گازی وجود دارند که با استفاده از آن‌ها گاز به دیگر نقاط یخچال منتقل می‌شود، بنابراین گرم شدن یخچال امری بسیار طبیعی است.

نمایندگی تعمیرات مجیک شف در تهران

برای اینکه بتوانید محصولات مجیک شف خود را با خیالی راحت تعمیر کنید و تا مدت طولانی دیگر به سمت تعمیر کردن این دستگاه‌ها نروید، باید به سایت نمایندگی مراجعه کنید که تعمیرات دستگاه شما را به بهترین شکل و با مجرب‌ترین تعمیرکارها انجام می‌دهد. با مراجعه به وب سایت نمایندگی، می‌توانید یک تعمیرکار متخصص را در کمترین زمان ممکن در اختیار بگیرید و تعمیر دستگاه خود را در محل انجام دهید. یکی دیگر از ویژگی‌های سایت نمایندگی این است که بعد از تعمیر به شما فاکتور شرکتی و رسمی ارائه می‌شود که در صورت خرابی دوباره تعمیر دستگاه دوباره انجام شود.

سخن پایانی

در زمان خرید محصولات مجیک شف به این موضوع توجه کنید که نمایندگی، بعد از خرید به شما برگه خدمات پس از فروش مجیک شف را بدهد که شامل خدمات حمل و نصب رایگان در محل می‌باشد. برند مجیک شف دارای بیش از سیزده سال تجربه می‌باشد و در طی این سال‌ها محصولات خود را با پیشرفت تکنولوژی همراه کرده است و با هر محصول جدید، ویژگی‌ها و امکانات متفاوتی را در اختیار مشتریانش قرار داده و همین امر نیز باعث گسترش این برند در کشورهای مختلف شده است.

چنانچه از برند هایی همچون دوو و ال جی  استفاده می نمایید ما  تعمیر ماشین لباسشویی الجی و تعمیر ماشین لباسشویی دوو در تهران بر عهده میگیریم و می توانیم بصورت آنلاین و حضوری مشکلات دستگاه شما را برطرف کنیم.

enemad-logo
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید