تماس با دفتر مرکزی : ۰۲۱۲۸۴۲۲۰۲۷

نمایندگی مجاز مرکزی تعمیرات لوازم خانگی Servicman

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال‌جی | ایرادات متداول ماشین لباسشویی‌های این برند

ایرادات شایع ماشین‌های لباسشویی ال‌جی

در سال‌های اخیر، لوازم خانه و آشپزخانه ارتقای کیفی و کمی بسیاری پیدا کرده‌اند و در عملکرد خود ظرافت بالایی را به خرج می‌دهند. اما این میزان ظرافت به قطعات داخل آن‌ها هم نفوذ کرده است و باید بیشتر از قبل مراقب وسایل منزل خود از جمله ماشین‌های لباسشویی باشید. یکی از برترین برندهایی در جهان که حضوری فعال هم در ایران داشته است، ال‌جی است. ماشین لباسشویی‌ها ال‌جی از دقت و ظرافت بالایی برخوردار هستند اما ممکن است آن‌ها هم روزی خراب شوند. از این رو در ادامه این مطلب از وب‌سایت نمایندگی قصد داریم تا ایرادات احتمالی به همراه معرفی نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال‌جی را به شما معرفی کنیم.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال‌جی

بررسی ایرادات احتمالی ماشین‌های لباسشویی ال‌جی

همانطور که گفته شد، ماشین‌های لباسشویی ال‌جی امروزی از ظرافت بالایی برخوردار هستند و در صورتی که هرگونه استفاده نادرستی از آن‌ها شود، عملکرد آن‌ها مختلف خواهد شد. اما ایرادات احتمالی ماشین‌های لباسشوی ال‌جی چیست؟ در ادامه این بخش به معرفی این ایرادات خواهیم پرداخت.

نشتی آب؛ از جمله ایراداتی که نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال‌جی باید حل کند

نشتی آب در ماشین‌های لباسشویی ال‌جی می‌تواند ایرادی نسبتا رایج باشد که یکی از دلایل بروز آن، مستهلاک شدن قطعات داخل و شلنگ‌های ماشین است. در نظر داشته باشید که این مشکل می‌تواند بنا به دلایل مختلفی رخ بدهد، اما رایج‌ترین دلیل بروز آن، خرابی در شلنگ‌‎های اتصال آب است.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال‌جیاما شما برای اطمینان از دلیل نشت آب، باید به زیر ماشین لباسشویی خود نگاه کنید تا محل دقیق نشتی شناسایی شود. اگر نشتی آب از درون ماشین لباسشویی شما بود، بهتر است خودتان اقدام به بازکردن آن نکنید و کار را به کاردان بسپارید. شما می‌توانید با تماس با یکی از انواع نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال‌جی مانند آبادان الکتریک با نام تجاری نمایندگی، در کمترین زمان این مشکل را رفع کنید. اما اگر ماشین لباسشویی خود را خودتان باز کنید، این امکان وجود دارد که ندانسته، به اجزای دیگر آن آسیب بزنید. از این رو کارای تخصصی نشت آب را به کارشناسان مجرب ما بسپارید.

روشن نشدن با چرخاندن ولوم تایمر

اگر برای شما این اتفاق می‌افتد که دستور کار را برای ماشین لباسشویی خود تعیین می‌کنید اما ماشین ال‌جی شما شروع به کار نمی‌کند، ممکن است تصور کنید بورد آن آسیب دیده است. اما شاید انی مشکل با یک بررسی ساده رفع شود.

برای بررسی این مشکل، ابتدا اتصال برق را بررسی کنید. اگر پریز برق داشت، سپس کابل برق ماشین لباسشویی را بررسی کنید که خراب نباشد. اما اگر آن هم سالم بود، بهتر است وارد مراحل بعدی نشوید. چرا که برای بررسی موارد دیگر، باید کار را به کسی که در این زمینه تخصص داشته باشد، بسپارید. در غیر این صورت ممکن است به اجزای دیگر ماشین لباسشویی خود آسیب بزنید.

آب‌گیری نکردن ماشین لباسشویی ال جی

ماشین‌های لباسشویی امروزی برای تعمیرهای تخصصی نیاز به کارشناس مجرب دارند. این کارشناس‌ها هم باید مورد تایید شرکت سازنده باشند که از جمله شرکت‌هایی که توسط برندهای مختلف از جمله ال‌جی مورد تایید است، می‌توان به آبادان التکریک با نام تجاری نمایندگی اشاره کرد که همواره آمادگی ارائه خدمات به شما را دارد.

اما پیش از اینکه نوبت به بررسی تخصصی دلایل آب‌گیری نکردن ماشین لباسشویی برسد، بد نیست نکات کلی را بررسی کنید که ممکن است، با انجام آن‌ها این مشکل رفع شود. ماشین‌های لباسشویی امروزی طوری تعیین شده‌اند که اگر در آن‌ها باز باشد، آب‌گیری نکنند تا آب نشتی نکند.

از این رو اولین موردی که باید چک کنید، باز بودن یا نبودن در ماشین لباسشویی است. ضمنا اشاره به این نکته هم خالی از لطف نیست که ماشین لباسشویی‌های ال‌جی دارای سنسورهایی هستند که باز یا بسته‌بودن در را تشخیص می‌دهند. از این رو زمانی که این سنسورها خراب شوند، ماشین‌ها لباسشویی نمی‌توانند باز یا بسته بودن در را شناسایی کنند و آب‌گیری نخواهند کرد.

البته آب‌گیری نکردن ماشین لباسشویی می‌تواند بنا به دلایل مختلفی رخ بدهد که از جمله آن‌ها می‌توان به خرابی اتصال تایمر یا هیدرواستات اشاره کرد. شایان ذکر است که بررسی این قطعات نیازمند وسایل خاصی هستند که باید توسط کارشناسان انجام شود.

عدم بازشدن در ماشین لباسشویی

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال‌جی در این بخش قصد دارد تا مشکل عدم بازگشایی در ماشین لباسشویی را مورد بررسی قرار دهد. در نظر داشته باشید که این مشکل تنها به یک دلیل رخ می‌دهد و آن خرابی قفل در است. در بسیاری از مواقع هم خودتان می‌توانید به راحتی آن را تعمیر یا تعویض کنید. با این حال بهتر است برای تعمیر با شرکت نمایندگی تماس بگیرید.

چرخش لباس؛ از مواردی که به کمک نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال‌جی حل می‌شود

عدم چرخش لباس را در ماشین‌های لباسشویی ال‌جی می‌توان نوعی ایراد رایج دانست. در نظر داشته باشید که این مشکل می‌تواند بنا به دلایل مختلفی رخ بدهد که از جمله آن‌ها می‌توان خرابی سنسورها اشاره کرد. تعمیر این مشکل نسبت به دیگر ایرادات رایج ماشین‌های لباسشویی ال‌جی بسیار کم هزینه است و به راحتی برطرف می‌شود. در نظر داشته باشید که شما می‌توانید این کار را خودتان انجام دهید اما بهتر است به دلیل نیاز به باز شدن ماشین، این کاررا به دستان یک متخصص بسپارید.

حرکت در حین کار

از جمله دیگر ایرادات رایج ماشین‌های لباسشویی که می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد، می‌توان به مشکل پرش به اطراف در حین کار اشاره کرد. این مشکل در دو حالت رخ می‌دهد. حالت اول تراز نبودن جای ماشین لباسشویی است که برای بررسی آن کافی ماشین لباسشویی ال‌جی خود را کم تکان دهدیو  در صورت احساس کردن لقی، جای آن را تغییر دهید.

حالت دوم مربوط به خرابی کمک فنرها است. کمک فنرها در دور دیگ قرار دارند و در صورت خرابی باعث می‌شوند تا ضربات دیگ در حال گردش، به طور مستقیم به بدنه وارد شود و شما تکان‌های بسیاری را شاهد باشید. تعویض کمک فنرها کاری کاملا تخصصی است و باید با کمک یکی از نمایندگی های تعمیرات ماشین لباسشویی ال‌جی این کار را انجام دهید.

عدم تخلیه آب کثیف

در نظر داشته باشید که در برخی مواقع هم با این مشکل مواجه می‌شوید که آب ماشنی لباسشویی ال‌جی شما تخلیه نمی‌شود. در این حالت هم قطعات مختلفی می‌توانند دلیل به‌وجود آمدن این مشکل باشند. از جمله این قطعات هم می‌توان به پمپ تخلیه و فیلتر خروجی آب اشاره کرد. اما برای بررسی و رفع این مشکل به هیچ عنوان نباید خودتان دست به کار شوید و باید به سراغ نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال‌جی بروید.

صدای زیاد در حین کار

از جمله دیگر مواردی که باید به دست نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال‌جی سپرد، ایجاد صدای مزاحم و زیاد در حین کار است. در نظر داشته باشید که این مشکل هم می‌‌تواند منشاهای مختلفی داشته باشد و از این رو شما باید موارد مختلفی را بررسی کنید. در برخی اوقات ممکن است چیزی در مسیر خروج آب قرار گرفته است و پمپ ماشین لباسشویی شما درگیر است.

در این حالت باید بتوانید نقطه مشکل را پیدا کرده و آن چیز را خارج کنید. البته این پایان کار نیست. در برخی مواقع هم سر و وصدای زیاد در حین کار می‌تواند به دلیل خرابی برخی قطعات باشد که از جمله آن‌ها می‌توانبه پمپ تخلیه اشاره کرد. در این جالت هم بهتر است با کمک یک تعمیرکار، این مشکل را حل کنید.

آبادان الکتریک؛ نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال‌جی

شما برای تعمیر لوازم منزل خودف باید به سراغ نمایندگی‌های مجاز آن برند بروید تا از مشکلات و ایرادات احتمالی جلوگیری شود. ما در شرکت آبادان الکتریک این افتخار را داریم تا از سوی برندهای مختلفی همچون کندی، سامسونگ، ال‌جی، زینس و فیلیپس به عنوان نمایندگی مجاز شناخته شویم.

ما در نمایندگی انواع خدمات تعمیرات برای وسایل خانه را ارائه می‌دهیم و شما می‌توانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن، وسیله مورد نظر منزل خود را به صورت کاملا سالم و درست مانند روز اول خود تحویل بگیرید. در نظر داشته باشید که نمایندگی همواره از قطعات اصلی  و وارداتی استفاده می‌کند.

به زبانی ساده‌تر، در بازار اجناس و قطعات مختلفی برای وسایل منزل از جمله ماشین لباسشویی ال‌جی وجود دارند که ما در آبادان الکتریک، همواه کالاهایی را با بالاترین کیفیت ممکن تحویل شما خواهیم داد. با این حال، شااره به این نکته‌هم خالی از لطف نیست که غیر از موارد ذکر شده، بدندهای مختلفی قصد همکاری با ما را دارند و از جمله آن‌ها می‌توان به هوور، بلومبرگ، بکو، جنرال، بوش و امرسان اشاره کرد.

اگر شما تمایل دارید تا به سراغ ما آن هم به صورت حضوری بیایید ، می‌توانید با مراجعه به حیابان ری، نرسیده به امین حضور، خیابان آبشار با پلک دو مراجعه کنید. البته اشاره به این نکته هم خالی از لطف نیست که ساعت کاری ما هم از ساعت هشت و 30 دقیقه صبح و پایانی تایم کاری هم ساعت نه و نیم شب خواهد بود. با این حال، شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه انواع روندهای تعمیراتی، با کارشناسان مجرب ما در این مجموعه تماس بگیرید.

چنانچه از برند هایی همچون زانوسی و آریستون استفاده می نمایید ما نمایندگی تعمیرات لباسشویی آریستون و نمایندگی تعمیر لباسشویی زانوسی در تهران می باشیم و می توانیم بصورت آنلاین و حضوری مشکلات دستگاه شما را برطرف کنیم.
enemad-logo
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید