تماس با دفتر مرکزی : ۰۲۱۲۸۴۲۲۰۲۷

نمایندگی مجاز مرکزی تعمیرات لوازم خانگی Servicman

نمایندگی تعمیرات سینجر | مرکز تخصصی تعمیر لوازم خانگی سینجر

مقدمه

امروزه استفاده از محصولات داخلی مورد توجه مردم زیادی قرار گرفته است. سینجر یکی از قدیمی‌ترین کارخانه‌های تولید لوازم خانگی در ایران است. این شرکت با در اختیار داشتن نمایندگی مجاز در تهران و شهرهای دیگر و همچنین وجود تکنسین‌های مجرب در نمایندگی تعمیرات سینجر توانسته است خدمات پس از فروش مطلوبی را در اختیار ایرانیان قرار دهد.

از کارافتادن و خرابی به مرور زمان، اتفاق نادری در محصولات لوازم خانگی نیست. از این‌جهت نباید انتظار داشت که استفاده مکرر از لوازم برقی به خرابی آن‌ها منجر نشود. اما هر تولید کننده می‌تواند با اعطای نمایندگی و خدمات ویژه، این اطمینان را به مشتریان خود بدهد که در کمترین زمان، محصول خریداری شده را به نحو احسن تعمیر خواهد کرد. در این مطلب به طور اختصاصی به محصولات سینجر و مزایای استفاده از سایت نمایندگی در جهت افزایش رضایت‌مندی مشتریان می‌پردازیم.

سینجر، نامی آشنا در صنعت لوازم خانگی

سینجر در سال 1371 با هدف تامین نیاز کشور در زمینه محصولات حرارتی (انواع اجاق گازهای مبله و فردار) شروع به فعالیت کرد. سینجر با بیش از 30 سال تجربه در عرصه تولیدات محصولات حرارتی توانسته است جایگاه مناسبی را در بازارهای داخلی پیدا کند.

این شرکت اکنون دست به تولید طیف وسیعی از محصولات لوازم خانگی مانند ظرفشویی، هود، اجاق گاز رومیزی، اجاق گاز فردار، محصولات برودتی و فر توکار زده است. در ادامه به شرح مفصلی از محصولات سینجر و مزایای استفاده از سایت نمایندگی برای تعمیرات محصولات این شرکت خواهیم پرداخت.

مزایای خرید محصولات سینجر

قبل از آن‌که به معرفی محصولات سینجر بپردازیم، ذکر مزایای خرید از تولیدات این شرکت ایرانی ضروری است. با افزایش قیمت لوازم خانگی خارجی در کشور، روند فروش محصولات داخلی رشد قابل توجهی نشان داده است. مدیران سینجر برای فروش هرچه بیشتر محصولات خود خط مشی جامعی برای خود ترسیم کرده‌اند. اشتغال زایی، جلوگیری از برون رفت ارز، کیفیت قابل رقابت در مقابل قیمت‌ پایین محصولات و اتکا به مهندسین و طراحان جوان ایرانی، تنها بخشی از مزایای خرید محصولات سینجر است.

چشم انداز کلی شرکت، قرار گرفتن در بین سه شرکت برتر در زمینه تولیدات لوازم خانگی است. هدف اصلی؛ جلب رضایت مشتری، کارکنان شرکت و تامین کنندگان قطعه است که با رویکردهای زیر پایه ریزی شده است.

  • اصل اول: ارتقا کیفیت محصولات با استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها و افراد مجرب
  • اصل دوم: کاهش هزینه‌های جاری و ارائه محصولات با قیمت قابل رقابت در بازارهای کشور
  • اصل سوم: الگوبرداری و استفاده از نقطه نظرات مشتریان در جهت ایجاد نوآوری و تولید محصولات با طرح‌های نوین
  • اصل چهارم: ارتقا سطح نیروی انسانی و تامین لوازم جانبی با کیفیت در نمایندگی ها

محصولات سینجر

در ادامه این مطلب قصد داریم تعدادی از محصولات سینجر را معرفی کنیم.

ظرفشویی سینجر، محبوب خانواده‌ها

ظرفشویی سینجر با ظرفیت هشت نفره و 6 برنامه شستشو، از مدرن‌ترین ظرفشویی‌های موجود در بازار ایران است. همچنین با توجه به کمبود آب در ایران و تمهیدات اتخاذ شده، این شرکت توانسته است با تولید تکنولوژی خاص و استفاده از دو سب بزرگِ مجزا، ماشین ظرفشویی را ارائه دهد که با کمترین مصرف آب، بیشتری بازدهی را به مشتریان خود ارائه دهد. نمایندگی سایت نمایندگی با در اختیار داشتن افراد با تجربه و آشنا با ماشین ظرفشویی های سینجر، توانسته است تعامل خوبی را با مشتریان این برند ایرانی داشته باشد.

ماشین لباسشویی سینجر، زیبا و مطمئن

یکی دیگر از محصولات پرطرفدار سینجر، ماشین لباسشویی 7 کیلویی آن است. این ماشین لباسشویی با داشتن 16 نوع شتسشو، متناسب با جنس و تعداد البسه توانسته است در کنار تولیدات برندهایی نظیر ال جی و سامسونگ قرار گیرد. همچنین استفاده از تکنولوژی اضافه کردن لباس حین چرخش از دیگر مزایای این ماشین لباسشویی می‌باشد.

لباسشویی‌های سینجر بدون استفاده از تسمه، قادر به چرخش مستقیم سینیِ لباسشویی به وسیله موتور پرقدرت این شرکت است. همچنین صفر تا صدِ محصول به دست مهندسین داخلی طراحی شده است. شرکت سینجر به عنوان یکی از ده تولید کننده پیشگام در ساخت لوازم خانگی صدرصد بومی است.

استفاده مکرر از ماشین لباسشویی و همچنین کیفیت پایین آب در کشور، معضلی است که روند کار ماشین های لباسشویی را با مشکلاتی مواجه می‌کند. نمایندگی تعمیرات سینجر درباره این موضوع اطلاعات کافی را در اختیار داشته و می‌تواند به محض وجود اشکال در ماشین لباسشویی‌های سینجر، آن‌ها را به نحو احسن تعمیر کند.

اجاق گاز 5 شعله سینجر، مخصوص خانواده‌های ایرانی

همانطور که در ابتدای مطلب به آن اشاره شد، بخش زیادی از محبوبیت برند سینجر به خاطر کیفیت بالای محصولات اولیه آن در انواع اجاق گاز است. شرکت سینجر با تولید اجاق گازهای متنوع در رنگ و تعداد شعله و همچنین فر دار و مبله، توانسته است نیاز سلایق مختلف را برطرف سازد. اجاق‌های گازی سینجر با ویژگی‌های منحصر به فرد مانند جوجه گردان، ترموکوبل و تایمر دیجیتال می‌تواند تمامی خواسته‌های شما را از یک اجاق گاز با کیفیت برآورده کند. اجاق گازهای سینجر با نمای استیل و شبکه چدنی مرغوب و بادوام در رنگ‌های مثال زدنی ارائه می‌شوند.

از آن‌جایی که نصب و راه‌اندازی اجاق گاز به صورت غیر استاندارد می‌تواند دردساز شود، از این‌رو پیشنهاد می‌کنیم برای هرگونه تعمیر و راه‌اندازی مجدد اجاق گازه به نمایندگی تعمیرات سینجر مراجعه کنید.

در این مقاله با علت خاموش شدن فر در اجاق گاز بیشتر آشنا میشویم

یخچال فریزر کمبی سینجر، یک تیر دو نشان

با خرید یخچال فریزرهای کمبی تولید شرکت سینجر فضای بیشتری برای خود در آشپزخانه خود خواهید داشت. این یخچال فریزر با داشتن ارتفاع مناسب نیاز خانواده‌ها را برای سالم و تازه نگه‌داشتن محصولات غذایی خود یاری می‌کند. همچنین استفاده از تکنولوژی نوفراست یا ضدبرفک در فریزر و داشتن آب سرد کن در جلوی یخچال، کارها را برای خانوم خانه بسیار آسان کرده است.

این شرکت همچنین برای خانواده‌های پرجمعیت‌تر گزینه‌ی بهتری ارائه داده است. یخچال فریزیرهای دوقلو که نسل جدیدتری از یخچال فریزرهای ساید بای ساید است، توسط این شرکت تولید می‌شوند. همه‌ ویژگی‌های یک یخچال فریزر بادوام را از جمله تکنولوژی نوفراست، گردش هوای چندگانه، سیستم توربو فن، آب سرد کن و یخ ساز در جلو، روشنایی LED با سیستم هوشمند، قابلیت تغییر لولای در، عایق فومِ ایزو پنتان، نمایشگر هوشمند با قابلیت تنظیم دما و نشانگر دمای محیطی دارا است.

کمتر پیش می‌آید که یخچال فریزرهای سینجر دچار مشکل شوند. مهمترین دلیل خرابی این دستگاه‌ها می‌تواند در حین راه اندازی مجدد و جابه جایی نادرست اتفاق افتد. تخلیه گاز فریون و خرابیِ لاستیک در، از عمده ترین خرابی‌های یخچال فریزرهای سینجر است. شما با یک تماس کوتاه با مرکز نمایندگی تعمیرات سینجر، می‌توانید در کمترین زمان از تکنسین‌های این شرکت جهت رفع مشکل کمک بگیرید.

گاز رومیزی سینجر، شیک و کاربرد

از دیگر وسایلی که می‌توان در اکثر خانه‌های امروزی پیدا کرد، گاز رومیزی است. گازهای رومیزی با اشغال کردن فضای کمتری نسبت به گازهای مبله، برای خانه‌هایی که دارای آشپزخانه کوچکتری هستند بسیار مناسب هستند. با امکان استفاده از قسمت پایین گاز رومیزی به عنوان کابینت، می‌توان از فضای آشپزخانه استفاده بهینه‌ای داشت.

مواد اولیه به کار رفته در تولید اجاق گازهای رومیزی سینجر از بهترین و مرغوب‌ترین‌ متریال‌ها هستند. به کارگیری نسل جدید سرشعله‌های نسوز با قدرت حرارتی بالا، شبکه‌های چدنی داکتیل و وجود یک صفحه شیشه‌ای همگی به زیبایی و کیفیت بالای اجاق گازهای رومیزی سینجر کمک کرده است.

از آن‌جایی که نشتی کوچک در هر یک اجزای مختلف گاز می‌تواند به مصمومیت افراد خانواده و حتی انفجارهای مهیب منجر شود، پیشنهاد می‌شود برای نصب و تعمیرات گاز رومیزی منزل خود با نمایندگی تعمیرات سینجر تماس بگیرید.

در این مقاله با علت کم شدن شعله اجاق گاز بیشتر آشنا میشوید

هود سینجر، بی‌صدا و پرقدرت

هود یکی از دلایل زیبایی هر خانه‌ای محسوب می‌شود، هودهای سینجر در طرح‌های مختلف با اندازه‌های گوناگون نیاز هر خانه‌ای را می‌تواند برآبرده سازد. هودهای ریموت‌دار سینجر از آخرین تکنولوژی در تولید هود بهره می‌برند. این هودها با 4 موتور پرقدرت وظیفه اصلی خود را به نحو احسن انجام می‌دهند. فیلتر به کار رفته در هودهای سینجر از جنس آلومینیوم بوده و تنظیمات مختلفی از جمله چراغ‌های روشنایی با لامپ‌های LED، صفحه پنل کاملا لمسی و قدرت مکش بسیار پرقدرت (720 مترمکعب) این هودها باعث شده تا خریداران با رضایت کامل دست به خرید هودهای سینجر که توسط جوانان بومی داخل کشور تولید می‌شوند، بزنند.

در این جهت، سایت نمایندگی شما را پس از خرید محصولات لوازم خانگی سینجر تنها نخواهد گذاشت. تامین لوازم مصرفی و جانبی، راه اندازی مجدد هود و سرویس سالیانه و عیب‌یابی دستگاه از اوامری است که توسط تکنسین‌های نمایندگی انجام می‌شود.

سخن پایانی

لازمه‌ پیشرفت هر جامعه به تولید داخلی آن کشور وابسته است. ایران با داشتن منابع طبیعی و نیروی کار جوان، می‌تواند نه تنها تمامی نیازهای داخلی را برطرف سازد بلکه می‌تواند در بازارهای جهانی جایگاهی برای خود دست و پا کند. سینجر یکی از نام‌آورترین شرکت‌های نوین در عرصه تولیدات لوازم خانگی است. در این مطلب سعی شده تا درباره انواع خدمات این شرکت و طیف متنوعی از محصولات آن اطلاعاتی بدهیم.

مراکز خدمات پس از فروش به خریداران ایرانی این امکان را خواهند داد، تا در هنگام خرابی و ایجاد هرگونه اشکال در محصول خریداری شده، بتوانند از سرویس‌های متنوعی برخوردار شوند. سایت نمایندگی با در اختیار داشتن کادری مجرب و استفاده از تامین کنندگان اصلی لوازم جانبی مجاز در داخل کشور، نه تنها برای شرکت سینجر بلکه برای تمامیِ برندهای داخلی و خارجی، یک بستر مناسب جهت ارائه بهترین خدمات پس از فروش به وجود آورده است.

چنانچه از برند هایی همچون زانوسی و جنرال الکتریک استفاده می نمایید ما نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک و همچنین نمایندگی تعمیرات زانوسی در تهران می باشیم و می توانیم بصورت آنلاین و حضوری مشکلات دستگاه شما را برطرف کنیم.
enemad-logo
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید