تماس با دفتر مرکزی : ۰۲۱۲۸۴۲۲۰۲۷

نمایندگی مجاز مرکزی تعمیرات لوازم خانگی Servicman

نمایندگی تعمیرات سپهر الکتریک در تهران | تعمیرات لوازم خانگی خود را به ما بسپارید

آشنایی با برند سپهر الکتریک و محصولات این شرکت

شرکت سپهر الکتریک کار خود را در سال 1359 با هدف تولید انواع لوازم خانگی، با احداث کارخانه‌ای در شهر صنعتی البرز قزوین در زمینی به متراژ 20000 مترمربع آغاز کرد. سپهر الکتریک با گذشت سال‌ها تلاش بی‌وقفه شبانه‌روزی وسعت کارخانه خود را به متراژ 75000 مترمربع رسانده است. این شرکت محصولاتی از قبیل کولر آبی، بخاری گازی، آبگرمکن‌های مخزنی گازی و برقی و انواع لباس‌شویی تمام اتوماتیک را با بالاترین کیفیت به خریداران ایرانی و خارجی خود ارائه کرده است. در این مطلب با انواع لوازم خانگی سپهر الکتریک آشنا می‌شویم و با بررسی عیوب احتمالی آن‌ها یک نمایندگی تعمیرات سپهر الکتریک در تهران را برای تعمیر لوازم خانگی به شما معرفی خواهیم کرد.

آشنایی با لوازم خانگی سپهر الکتریک

شرکت سپهر الکتریک با بیش از 40 سال فعالیت در زمینه تولید انواع لوازم خانگی کارخانه‌ای در حال خدمت رسانی به مشتریان خود در سراسر کشور است. این کارخانه با تولید کولر آبی، آبگرمکن‌های مخزنی گازی و برقی، بخاری گازی و انواع ماشین لباسشویی در بالاترین سطح کیفی ممکن، محصولات خود را به خریداران با قیمت مناسبی ارائه می‌کند. در این بخش با انواع محصولات سپهر الکتریک آشنا می‌شویم.

کولر آبی سپهر الکتریک

کولر آبی دستگاهی است که هوا را با تبخیر آب خنک می‌کند. خنک‌کنندگی تبخیری با سیستم‌های تهویه مطبوع رایج که از چرخه یخچالی جذبی یا چرخه تبخیر-تراکم برای خنک کردن استفاده می‌کنند، تفاوت دارد. در تغییر فاز آب مایع به بخار آب، دمای هوای خشک به میزان زیادی افت می‌کند، که از این طریق با انرژی بسیار کمتری نسبت به چرخه‌های یخچالی، هوا را خنک می‌کند. کولر آبی در شرایط آب و هوایی خشک یک مزیت دیگر نیز دارد و آن این است که با افزودن رطوبت به هوای محیط، باعث آسایش و راحتی افراد داخل ساختمان می‌شود. شما می‌توانید در صورت بروز هرگونه مشکل در کولر آبی سپهر الکتریک خود از خدمات سایت نمایندگی تعمیرات سپهر الکتریک در تهران استفاده کنید تا در اسرع وقت این دستگاه را برای شما تعمیر کنیم.

بخاری گازی سپهر الکتریک

بخاری گازی سپهر الکتریک یکی از پرطرفدارترین و شاخص‌ترین تولیدات این شرکت به شمار می‌آید. خط تولید بسیار قوی بخاری‌های گازی سپهر الکتریک روزانه هزار دستگاه بخاری در مدل‌ها و طرح‌های مختلف تولید و وارد بازار می‌کند.کارخانه سپهر الکتریک بخاری‌های متنوعی با حجم و ابعاد مختلف تولید می‌کند. از انواع بخاری گازی سپهر الکتریک می‌توان به بخاری گازسوز 9000 و 14000، انواع شومینه‌های گازی، بخاری‌های بدون دودکش شعله آبی و سرامیکی، فن‌دار و بدون فن اشاره کرد.

استفاده از پوشش لعاب با کیفیت مناسب، دارا بودن سیستم ایمنی مطابق با استانداردهای جدید، کنترل و آزمایش محصولات در آزمایشگاه‌های مدرن توسط تکنسین‌های کارآزموده، این بخاری‌ها را به تولیداتی برتر و بی‌رقیب در ایران تبدیل کرده است. در صورت ایجاد خرابی در بخاری گازی سپهر الکتریک، می‌توانید به سایت نمایندگی تعمیرات سپهر الکتریک در تهران مراجعه کنید تا دستگاه‌‌تان با بهترین کیفیت ممکن تعمیر شود.

آبگرمکن‌های سپهر الکتریک

در دنیای امروز از سیستم‌های گرمایشی متنوعی در طراحی منازل، موسسات و دیگر ساختمان‌ها استفاده می‌شوند. به همین علت مهندسین شرکت سپهر الکتریک تلاش کرده‌اند تا با طراحی و تولید آبگرمکن‌های مخزنی گازی و برقی در انواع ایستاده و دیواری در خودکفایی صنعت آبگرمکن‌سازی کشورمان تاثیر مهمی داشته باشند.

آبگرمکن‌های با کیفیت سپهر الکتریک با جوشکاری مخزن توسط دستگاه‌های تمام اتوماتیک جوش زیرپودری ساخته می‌شوند و کنترل و تست نشتی صددرصدی آن‌ها پس از تولید در شرکت انجام می‌شود. انواع آبگرمکن‌های گازی، برقی و دوگانه سوز (برقی و گازی) سپهر الکتریک مانند سایر محصولات این شرکت، حاصل سال‌ها تحقیق مهندسین و کادر فنی این واحد تولیدی است. در صورتی که آبگرمکن شما دچار هرگونه مشکلی شد، می‌توانید از خدمات سایت نمایندگی تعمیرات سپهر الکتریک در تهران استفاده کنید و تعمیرات آبگرمکن خود را به متخصصین این سایت بسپارید.

ماشین لباسشویی سپهر الکتریک

خط تولید ماشین لباسشویی سپهر الکتریک یکی از خطوط تولید پرفعالیت در این شرکت به شمار می‌آید. ماشین‌های لباسشویی تمام اتوماتی که شرکت سپهرالکتریک به مصرف‌کنندگان خود ارائه می‌کند از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. در این خطوط کاملا مکانیزه از مواد اولیه بسیار مرغوبی استفاده می‌شود که می‌توانند با نمونه‌های خارجی نیز رقابت کنند.

خط تولید کاملا اتوماتیک سپهرالکتریک سال‌ها است که فعالیت خود را در زمینه پوشش رنگ الکترواستاتیک قطعات مختلف و تست و عیب‌یابی ماشین‌های لباسشویی تولیدی توسط دستگاه‌های تمام دیجیتالی (AEA) شروع کرده است. در این شرکت یکی از پیشرفته‌ترین آزمایشگاه‌های مخصوص تست عملکرد ماشین لباسشویی در حال فعالیت است. اگر ماشین لباسشویی سپهرالکتریک شما دچار خرابی شد، می‌توانید به سایت نمایندگی تعمیرات سپهر الکتریک در تهران مراجعه کنید تا متخصصین و تکنسین‌های ما در این شرکت، دستگاه شما را تعمیر کنند و با بهترین کیفیت ممکن آن را به شما تحویل دهند.

ماشین ظرفشویی سپهر الکتریک

ماشین ظرفشویی وسیله‌ای مکانیکی برای شستن ظروف و لوازم تناول غذا است. از ماشین ظرفشویی سپهر الکتریک در رستوران‌ها و منازل مسکونی استفاده می‌شود. برخلاف شستن دستی ظروف که عمدتا به سابیدن فیزیکی آن‌ها وابسته است، ماشین ظرفشویی ظروف را با کمک پاشیدن آب گرم، با دمای بین 55 و 75 درجه سلسیوس و دماهای پایین‌تر برای اجسام ظریف‌تر تمیز می‌کند.

در کارکرد ماشین ظرفشویی سپهر الکتریک مخلوطی از آب و شوینده توسط یک پمپ به گردش در می‌آیند. آب به بازوهای گردان آبپاش پمپ می‌شود و از آن‌جا با فشار بالا و به صورت مخلوط با شوینده، به روی ظروف ریخته می‌شود. سپس آب گرم بیشتری به داخل دستگاه پمپ می‌شود و چرخه آبکشی شروع می‌شود.

پس از تخلیه آب یک المنت گرمکن در پایین دستگاه هوای داخل را گرم می‌کند تا ظرف‌ها خشک شوند. در برخی موارد نیز از یک خشک‌کن کمکی برای ازبین بردن لکه‌های آب روی ظرف‌ها استفاده می‌شود. اگر ماشین ظرفشویی سپهرالکتریک شما خراب شد، می‌توانید از خدمات سایت ما به عنوان نمایندگی تعمیرات سپهر الکتریک در تهران بهره ببرید و در اسرع وقت دستگاه خود را با بالاترین کیفیت تعمیر کنید.

مشکلاتی که اغلب برای لوازم خانگی سپهر الکتریک پیش می‌آید

تعمیرات کولر آبی سپهر الکتریک

کولر آبی سپهرالکتریک شما می‌تواند پس از چندسال کارکرد دچال عیوب خاصی شود. یکی از این مشکلات احتمالی اتصالی بدنه کولر آبی است. معمولا این مشکل به علت اتصالی سیم‌های رابط یا مصرف‌کننده‌های دستگاه باشد. همچنین از دیگر عیوب احتمالی این دستگاه می‌توان به قطع‌شدن فیوز برق هنگام استفاده از کولر اشاره کرد. دلیل این مشکل، آسیب در موتور دوسرعته دستگاه است. از دیگر عیوب احتمالی این دستگاه می‌توان به روشن نشدن کولرآبی، کارنکردن الکتروموتور و خنک نکردن کافی اشاره کرد.

در صورتی که کولر آبی سپهرالکتریک شما دچار هرگونه مشکلی شد، می‌توانید تعمیرات دستگاه خود را به نمایندگی تعمیرات سپهر الکتریک در تهران بسپارید. تکنسین‌های حرفه‌ای ما در این مرکز همواره آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان هستند.

مشکلات رایج بخاری گازی سپهرالکتریک و نمایندگی تعمیرات آن

بخاری گازی به مرور زمان دچار فرسودگی می‌شود. بهتر است که به جای خرید بخاری جدید، نسبت به تعمیر آن اقدام کنید. از عیوب رایج این دستگاه می‌توان به استشمام بوی گاز، خاموش شدن شمعک، کوتاه‌بودن شعله پیلوت و خاموش شدن ناگهانی بخاری اشاره کرد. در صورت خرابی بخاری گازی‌تان می‌توانید تعمیرات آن را به نمایندگی سپهر الکتریک در تهران بسپارید  تا با اطمینان خاطر دستگاه خود را تعمیر کنید.

مشکلات آبگرمکن‌های سپهرالکتریک را به نمایندگی تعمیرات بسپارید

قطعات آبگرمکن‌های سپهرالکتریک با گذشت زمان فرسوده‌تر می‌شوند. از مشکلات رایج در این دستگاه‌ها می‌توان به خراب شدن دیافراگم دستگاه، خاموش شدن در حین کار، گرم یا سردکردن بیش از حد آب، کم شدن فشار آب و تغییر در رنگ و مزه آب خروجی اشاره کرد. شما می‌توانید تعمیرات آبگرمکن سپهرالکتریک خود را به نمایندگی تعمیرات سپهر الکتریک در تهران بسپارید تا دستگاه شما با بالاترین کیفیت ممکن تعمیر شود و قطعات آن در صورت نیاز، تعویض شوند.

نمایندگی تعمیرات سپهر الکتریک در تهران

با سپردن خدمات تعمیر و تعویض قطعه لوازم خانگی سپهرالکتریک به سایت “نمایندگی” می‌توانید با اطمینان خاطر دستگاه خود را تعمیر کنید. شرکت آبادان الکتریک البرز با داشتن تیمی متشکل از تکنسین‌های دوره‌دیده در سال 1379 شروع به فعالیت کرده است و افتخار دارد که رضایت مخاطبان خود را در زمینه تعمیر لوازم خانگی خارجی و داخلی جلب کرده باشد. خدمات این شرکت شامل تعمیرات قطعات انواع لوازم خانگی صوتی، تصویری، گرمایشی، سرمایشی، شستشو و ارائه فاکتور خدمات به مشتریان خود می‌شود.

تعمیرات لوازم خانگی سپهر الکتریک را به وبسایت نمایندگی بسپارید

در این مطلب از سایت نمایندگی اطلاعاتی در مورد برند سپهر الکتریک و مشکلات احتمالی که در لوازم خانگی این شرکت به وجود می‌آیند، به شما ارائه کردیم. توجه داشته باشید که هنگام خرید هر یک از محصولات برند سپهر الکتریک به این موضوع توجه کنید که از خدمات پس از فروش این شرکت مانند نصب رایگان و حمل دستگاه تا محل نصب استفاده کنید. برای تعمیر لوازم خانگی سپهر الکتریک بهترین کار، سپردن آن به نمایندگی تعمیرات سپهر الکتریک در تهران است؛ زیرا در این نمایندگی تعمیرکاران متخصص ما دستگاه شما را بررسی می‌کنند و فاکتور رسمی و شرکتی را در هنگام تحویل دستگاه به شما ارائه می‌دهند. توجه داشته باشید که برای تعمیر دستگاه خود سراغ تعمیرکاران مبتدی و غیر مجاز نروید تا از آسیب دیدن بیشتر دستگاه خود جلوگیری کنید.

چنانچه از برند هایی همچون وستینگهاوس و ایندزیت استفاده می نمایید ما  نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس و نمایندگی تعمیرات ایندزیت در تهران بر عهده میگیریم و می توانیم بصورت آنلاین و حضوری مشکلات دستگاه شما را برطرف کنیم.

enemad-logo
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید