تماس با دفتر مرکزی : ۰۲۱۲۸۴۲۲۰۲۷

نمایندگی مجاز مرکزی تعمیرات لوازم خانگی Servicman

نمایندگی تعمیرات بلومبرگ در تهران | بررسی محصولات این برند و عیوب رایج آن‌‌ها

انواع خدمات نمایندگی تعمیرات بلومبرگ در تهران

برند بلومبرگ یکی از برندهای آمریکایی شناخته‌شده در ایران و جهان است و انواع لوازم خانگی را با کیفیتی‌مثال‌زدنی تولید می‌کند. محصولات بلومبرگ در ایران از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به انواع مدل یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و فر اشاره کرد. در زمان بروز خرابی در قطعات هر یک از محصولات بلومبرگ، بهترین گزینه برای شما دریافت خدمات از نمایندگی تعمیرات بلومبرگ در تهران است. در این مطلب با خدمات این نمایندگی آشنا می‌شویم.

آشنایی با انواع لوازم خانگی برند بلومبرگ

اولین فعالیت برند آمریکایی بلومبرگ از سال 1981 آغاز شد. این برند اولین نمایندگی‌های خود را در ایالت نیویورک تاسیس کرد و در حال حاضر، تقریبا در تمام کشورهای دنیا شما نمایندگی‌های این برند را مشاهده می‌کنید. در نظر داشته باشید که برند لوازم خانگی بلومبرگ تمرکز خود را بیشتر روی یخچال و ماشین لباسشویی گذاشته است و تنوع بالایی از مدل‌ها را در این یخچال‌ها مشاهده می‌کنیم. از جمله محصولات این برند نیز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اجاق گاز
  • ماشین لباسشویی
  • فر
  • ماشین ظرفشویی
  • یخچال فریزر
  • یخچال دو قلو
  • یخچال ساید بای ساید
  • فریزر

نمایندگی تعمیرات بلومبرگ در تهران

معرفی انواع مدل‌ یخچال بلومبرگ و مشکلات رایج آن‌ها

برند لوازم خانگی بلومبرگ سالانه انواع مدل یخچال را معرفی و به بازار عرضه می‌کند. از جمله انواع یخچال‌های این برند نیز می‌توان به دو قلو، ساید بای ساید و یخچال فریزر اشاره کرد. هرکدام از این انواع دارای مدل‌ها و ویژگی‌های خاص خود هستند. اما در کل فرآیند سرماسازی در تمام یخچال‌های بلومبرگ به یک شکل است و مشکلات فنی این یخچال‌ها نیز دارای دلایل مشترکی هستند. در ادامه با برخی از مشکلات یخچال‌های بلومبرگ آشنا می‌شویم.

مشکل عدم سرماسازی در یخچال‌های بلومبرگ

به طور کلی می‌‌توان گفت که مشکل عدم سرماسازی یخچال می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. از جمله قطعاتی که ممکن است باعث بروز این مشکل شوند نیز می‌‌توان به کندانسور، کمپرسور و اواپراتور اشاره کرد. نکته جالب توجه این است که هرکدام از این قطعات در صورت خرابی، علاوه بر عدم سرماسازی نشانه‌های دیگری نیز از خود بروز می‌دهند که با بررسی این علائم شما می‌توانید مشکل دقیق یخچال خود را پیدا کرده و آن را رفع کنید.

یکی از علل‌های عدم سرماسازی یخچال‌های بلومبرگ، تخلیه شدن گاز است. زمانی که میزان گاز مبرد داخل کمپرسور به حداقل برسد یا اینکه به طور کامل تخلیه شود، شما با مشکل عدم سرماسازی یخچال مواجه می‌شوید. در نظر داشته باشید که تخلیه گاز یخچال به خودی خود رخ نمی‌دهد و احتمالا یخچال از جایی دچار نشتی شده است.

دلایل متعددی برای نشتی یخچال وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به سوراخ شدن کمپرسور در اثر ضربه اشاره کرد. در نظر داشته باشید که رفع نشتی و تزریق گاز به یخچال یک امر بسیار مهم و خطرناک است. به همین خاطر برای این منظور باید با نمایندگی های تعمیرات بلومبرگ در تهران یا شهرهای دیگر تماس بگیرید تا مشکل نشتی و کمبود گاز را برای شما رفع کنند.

مشکل عدم نمایش اطلاعات روی نمایشگر

یکی از مشکلاتی که بیشتر یخچال‌های برند بلومبرگ با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، خرابی نمایشگر است. درست است که محصولات بلومبرگ دارای کیفیت بالایی هستند، اما به دلیل برخی ضعف‌ها، صفحه نمایش‌های آن‌ها با مشکلاتی مواجه می‌شوند. به گونه‌ای که شما قصد تنظیم دما یا اعمال تنظیمات روی صفحه نمایش را دارید، اما روی نمایشگر اطلاعاتی را مشاهده نمی‌کنید.

در نظر داشته باشید که هر قطعه الکترونیکی نسبت به آب حساس است و در محیط یخچال نیز باید با آب‌بندی کامل قرار بگیرد. همچنین بد نیست بدانید که رطوبت نیز می‌‌تواند روی عملکرد قطعات الکترونیکی مانند نمایشگر تاثیر بگذارد.

نمایندگی تعمیرات بلومبرگ در تهران

زمانی که نمایشگر یخچال شما خراب شده باشد، پیشنهاد می‌کنیم که پیش از هر کاری ابتدا آن را ریست کنید. با این کار ممکن است که مشکل شما رفع شود. برای ریست کردن نمایش و برد یخچال نیز تنها کاری که باید انجام دهید این است که یخچال را به مدت نیم ساعت از برق بکشید. سپس دوباره آن را به برق بزنید و بررسی کنید که آیا مشکل یخچال برطرف شده است یا خیر. در صورتی که مشکل شما همچنان برقرار بود، پیشنهاد می‌کنیم از خدمات یک نمایندگی معتبر برند بلومبرگ استفاده کنید.

اگر در شهر تهران هستید و می‌خواهید تا از خدمات نمایندگی تعمیرات بلومبرگ در تهران بهره‌مند شوید، ما در مجموعه نمایندگی آماده خدمات‌رسانی به شما هستیم. در این مجموعه تمام خدمات لوازم خانگی برند بلومبرگ ارائه می‌شوند و شما تنها با یک تماس ساده می‌توانید از خدمات مجموعه ما استفاده کنید.

ماشین لباسشویی‌های برند بلومبرگ

ماشین لباسشویی‌های برند بلومبرگ دارای تنوع مدل بسیار زیادی هستند. در برخی مدل‌ها قابلیت Add Wash نیز وجود دارد که شما می‌توانید در حین کار البسه‌هایی را به ماشین اضافه کنید. در میان مدل‌های مختلف ماشین لباسشویی‌های برند بلومبرگ، برخی مشکلات به صورت اشتراکی و رایج اتفاق می‌افتند.

نمایندگی تعمیرات بلومبرگ در تهران

لرزش بیش از حد ماشین لباسشویی

یکی از مواردی که بسیاری از دارندگان ماشین لباسشویی‌های برند بلومبرگ به آن برخورده‌اند، مشکل لرزش بیش از حد ماشین است. در داخل ماشین لباسشویی دو درام وجود دارد که در حین گردش، درام خارجی لرزش‌هایی دارد. از این رو، دو فنر یا ضربه‌گیر در دو طرف درام قرار دارند که این ضربات را دفع می‌کنند. در نظر داشته باشید که در گذر زمان و در اثر استهلاک طبیعی قطعه، ضربه‌گیرها دیگر مانند قبل عمل نمی‌کنند و ضربات به دیواره ماشین لباسشویی وارد می‌شوند.

تعویض ضربه‌گیرهای ماشین لباسشویی بلومبرگ نیازمند دانش تخصصی برای این کار است. چرا که دیواره‌های ماشین لباسشویی باید باز شده و با نهایت دقت این قطعات تعویض شوند. از این رو، پیشنهاد می‌کنیم برای رفع مشکل لرزش ماشین لباسشویی خود با یکی از نمایندگی های تعمیرات بلومبرگ در تهران یا شهرهای دیگر تماس بگیرید.

نشتی آب؛ مشکلی که در نمایندگی تعمیرات بلومبرگ در تهران قابل حل است

یکی از مشکلاتی که در ماشین لباسشویی‌های برند بلومبرگ وجود دارد، مشکل نشتی آب است. ماشین لباسشویی‌ها از پشت دارای دو شیر ورودی و خروجی آب هستند. در صورتی که هریک از این شیرها خراب شوند و یا آب‌بندی را از دست دهند، شما با مشکل نشتی آب مواجه می‌شوید.

بررسی اتصالات پشت ماشین لباسشویی کاری بسیار ساده است. شما ابتدا باید ماشین لباسشویی را از برق کشیده و با نهایت دقت آن را جلو بکشید. سپس اتصالات را بررسی کنید که آیا خیس هستند یا خیر. در صورتی که تمام اتصالات خشک بودند، ممکن است مشکل از سمت فیلتر خروجی آب باشد.

زمانی که فیلتر خروجی آب به درستی بسته نشده باشد، شما با مشکلاتی مانند نشتی آب مواجه می‌شوید. برای رفع مشکل نشتی از سمت فیلتر آب نیز یک بار آن را در بیاورید و دوباره جا بزنید. اگر همچنان مشکل پابرجا بود، پیشنهاد می‌کنیم که با یک نمایندگی مجاز تعمیرات بلومبرگ در شهر خود مانند تهران تماس بگیرید تا این مشکل را برای شما شما رفع کند.

ارائه خدمات ماشین ظرفشویی در نمایندگی تعمیرات بلومبرگ در تهران

ماشین ظرفشویی‌های بلومبرگ از جمله محصولات پرفروش این برند لوازم خانگی هستند که در مدل‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شوند. ماشین ظرفشویی‌های بلومبرگ با مشکلاتی رایجی مواجه می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به ماندن کف روی ظروف اشاره کرد.

نمایندگی تعمیرات بلومبرگ در تهران

رفع مشکل ماندن کف روی ظروف در نمایندگی تعمیرات بلومبرگ در تهران

زمانی که ماشین ظرفشویی‌های بلومبرگ در بخش اسپری شست و شو مشکل داشته باشند، شما با این مشکل مواجه می‌شوید که کف روی ظروف باقی مانده و پاک نشده است. تنها راه رفع این مشکل نیز تعویض بازوهای اسپری است.

در نظر داشته باشید که بازو‌های اسپری ماشین ظرفشویی بلومبرگ دارای پیچیدگی‌هایی هستند که تنها کارشناسان مجاز این برند به این پیچیدگی‌ها تسلط دارند. به همین خاطر، پیشنهاد می‌کنیم برای رفع مشکل ماندن کف و تعویض بازوهای اسپری از خدمات انواع نمایندگی معتبر تعمیرات بلومبرگ در تهران استفاده کنید.

همچنین برای تعویض بازوهای اسپری ماشین ظرفشویی‌های بلومبرگ، باید شما قطعه یدکی اصلی را نیز در اختیار داشته باشید. خوشبختانه این قطعات در مجموعه نمایندگی قابل خریداری هستند و کارشناسان ما با هزینه‌ای کاملا مناسب و رقابتی، بازوها را برای شما تعویض خواهند کرد. همچنین شما می‌توانید بازدید دوره‌ای ماشین ظرفشویی بلومبرگ خود را نیز به مجموعه ما بسپارید.

پر شدن سریع فیلتر خروجی آب

یکی از مشکلاتی که بیشتر دارندگان ماشین ظرفشویی‌های بلومبرگ با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، پر شدن سریع فیلتر خروجی آب است. متاسفانه این فیلتر بسیار کوچک است و سریعا پر می‌شود. به همین خاطر، باید آن را عوض کنید.

مجموعه نمایندگی؛ برترین نمایندگی تعمیرات بلومبرگ در تهران

برند بلومبرگ یکی از برندهای برتر آمریکایی در زمینه تولید انواع لوازم خانگی است. در صورتی که شما هم در استفاده از محصولات این برند با مشکل برخورده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم برای رفع مشکل خود از خدمات نمایندگی های برتر تعمیرات بلومبرگ در تهران و شهرهای دیگر استفاده کنید. مجموعه نمایندگی یکی از گزینه‌های مجاز جهت ارائه خدمات محصولات بلومبرگ است که شما می‌توانید تنها با چند تماس ساده از تمام خدمات آن بهره‌مند شوید. کارشناسان نمایندگی نیز همین حالا پاسخگوی شما خواهند بود.

چنانچه از برند هایی همچون وستینگهاوس و ایندزیت استفاده می نمایید ما  نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس و نمایندگی تعمیرات ایندزیت در تهران بر عهده میگیریم و می توانیم بصورت آنلاین و حضوری مشکلات دستگاه شما را برطرف کنیم.

enemad-logo
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید