تماس با دفتر مرکزی : ۰۲۱۲۸۴۲۲۰۲۷

نمایندگی مجاز مرکزی تعمیرات لوازم خانگی Servicman

نمایندگی تعمیرات بایوماتیک در تهران | معرفی خدمات و محصولات

آشنایی با شرکت بایوماتیک و نمایندگی تعمیرات آن در ایران

شرکت بایوماتیک در سال 1992 توسط انزو بالستراتزی (Enzo Balestrazzi) در انگلستان تاسیس شد. این شرکت یک تولیدکننده معتبر لوازم خانگی است که به صورت خانوادگی اداره می‌شود. در طول دهه اول فعالیت خود، این شرکت به سرعت رشد کرد و محصولات خود را به سراسر اروپا صادر کرد. امروزه بایوماتیک در بیش از 50 کشور جهان فعالیت می‌کند و لوازم خانگی آن در قاره‌های مختلف به فروش می‌رسند. محصولات این شرکت شامل لوازم آشپزخانه از جمله ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، اجاق گاز و دیگر لوازم مهم آشپزخانه می‌شود. در این مطلب از سایت نمایندگی با تاریخچه و محصولات شرکت بایوماتیک و معتبرترین نمایندگی تعمیرات بایوماتیک در تهران آشنا می‌شویم.

نمایندگی تعمیرات بایوماتیک در تهران

سیر پیشرفت تولیدات شرکت بایوماتیک

بایوماتیک مستعدترین طراحان محصولات را جذب می‌کند و مجموعه‌ای بسیار قدرتمند از لوازم خانگی را ایجاد کرده است که از فناوری‌های جدید و پیشرفته استقبال می‌کنند. بایوماتیک در سال 1992 در انگلستان تاسیس شد. در سال 2002 بایوماتیک اولین صادرات کالای خود در خارج از اروپا را با کشور نیوزلند آغاز کرد. این مجموعه در نیوزلند با شرکت محلی Applico Ltd وارد شراکت شد.

در سال 2007 شعبه نیوزلند بایوماتیک با شرکت تانگو شروع به همکاری کرد. نتیجه این همکاری تولید لوازم خانگی بسیار باکیفیت و رنگارنگی از جمله یک ماشین ظرفشویی ایستاده 40 سانتی‌متری بود. در سال 2012 بایوماتیک در فیسبوک راه‌اندازی شد. تعامل و بازخوردی که در فیسبوک وجود داشت باعث شد تا استراتژی بازاریابی بایوماتیک پیشرفت کند. در سال 2018 میلادی نیز طیف جدیدی از کابینت‌های مخصوص نگهداری نوشیدنی در نمایشگاه خانگی اوکلند عرضه شد. همچنین در طی این سال‌ها یک نمایندگی تعمیرات بایوماتیک در تهران تاسیس شده است که به طور تخصصی تعمیرات محصولات این شرکت در ایران را انجام می‌دهد.

معرفی محصولات بایوماتیک و روش تعمیر آن‌ها

شرکت بایوماتیک از زمان شروع به کار خود طیف گسترده‌ای از محصولات را وارد بازار کرده است. این محصولات که شامل ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، دستگاه خشک کن، اجاق گاز، انواع یخچال فریزر، کابینت‌های مخصوص قراردادن نوشیدنی، مایکروفر و هواکش‌های هود می‌شوند، با کیفیت بسیار بالایی ساخته شده‌اند و به نسبت استاندارد سطح بالای ساخت خود، قیمت مناسبی در بازار دارند. در این بخش از مطلب این لوازم آشپزخانه را با هم بررسی می‌کنیم.

نمایندگی تعمیرات بایوماتیک در تهران

تعمیرات ماشین لباسشویی بایوماتیک

ماشین لباسشویی بایوماتیک یک محصول تخصصی از این برند است که گارانتی تضمین کالای دو ساله به مشتریان ارائه می‌دهد. این ماشین لباسشویی ایستاده حدود 46 سانتی متر ارتفاع و حدود 50 سانتی متر عرض دارد. ماشین لباسشویی بایوماتیک از استیل ضدآب ساخته شده است. مخزن درون آن 31 لیتر حجم دارد و روش کنترل و تنظیم آن به صورت لمسی است.

شما می‌توانید در صورت بروز مشکلاتی مانند لرزش بیش از حد ماشین لباسشویی، پر سر و صدا بودن دستگاه، تخلیه نشدن آب از داخل دستگاه، عدم چرخش مخزن، بوی بد لباس‌ها، باز نشدن درب، تخلیه نامناسب یا آهسته آب، آبگیری نکردن، قطع نشدن عملیات آبگیری و عدم روشن شدن دستگاه، به شما مراجعه به سایت ما که نمایندگی تعمیرات بایوماتیک در تهران است را پیشنهاد می‌کنیم. تکنسین‌های ما در این نمایندگی معتبر همواره آماده تعمیر ماشین لباسشویی بایوماتیک شما هستند.

نمایندگی تعمیرات بایوماتیک در تهران

تعمیرات ماشین ظرفشویی بایوماتیک

ماشین ظرفشویی‌های بایوماتیک از دو نوع ایستاده و باریک تشکیل می‌شوند. نوع ایستاده آن در رنگ‌های سفید و نقره‌ای در بازار موجود است و 2 سال گارانتی تعویض کالا دارد. این ماشین ظرفشویی که از جنس استیل ضدزنگ ساخته شده است، 14 جای مختلف برای قراردادن ظروف دارد و سنسوری در آن تعبیه شده که از ورود بیش از حد آب جلوگیری می‌کند. سبد بالایی این ماشین ظرفشویی قابلیت تنظیم دوباره دارد و 6 نوع دمای مختلف برای شستن ظروف در آن تعبیه شده است. نوع باریک آن نیز همین ویژگی‌ها را دارد؛ با این تفاوت که 10 جای مختلف برای قراردادن ظروف دارد.

اگر ماشین ظرفشویی بایوماتیک شما دچار مشکلاتی مانند سروصدا در هنگام کارکرد، خشک نشدن ظروف پس از شستشو، نشت آب، آبگیری نکردن، طولانی شدن فرآیند شستشوی ظروف و یا تولید بوی بد و نامطبوع شد، می‌توانید به سایت ما به عنوان بهترین نمایندگی تعمیرات بایوماتیک در تهران مراجعه کنید.

با اجاق گاز بایوماتیک تلفیق تکنولوژی روز دنیا با نکات ایمنی را تجربه کنید

اجاق گازهای بایوماتیک به دو نوع اجاق گاز صفحه‌ای و ایستاده تقسیم‌بندی می‌شوند. اجاق گازهای صفحه‌ای خود در دسته‌های مختلفی از جمله اجاق گاز صفحه‌ای گازی، القایی، دومینو و الکتریکی گروه‌بندی می‌شوند. فر اجاق گازهای ایستاده بایوماتیک حجمی حدود 70 لیتر دارند. این اجاق گازها معمولا 60 سانتی‌متر ارتفاع دارند و از جنس استیل ضدزنگ هستند. 4 عملکرد متفاوت برای فر این اجاق گازها تعریف شده است. فر این اجاق گاز دارای یک درب جداشدنی سه‌جداره است که گرما را به خوبی در خود نگه می‌دارد. همچنین یک فن خنک کننده نیز در آن‌ها تعبیه شده است تا فرآیند خنک‌سازی فر راحت‌تر انجام شود.

در میان اجاق گازهای صفحه‌ای، اجاق گازهای صفحه‌ای گازی و الکتریکی از بقیه محبوب‌تر هستند. اجاق گازهای صفحه‌ای گازی دارای مشعل قدرتمندی با نیروی 13 Mj/h هستند. در این اجاق گازها از تکه‌های چدنی سنگین استفاده شده و دارای جرقه‌زن الکترونیکی خودکار هستند. همچنین در این اجاق گازها دستگیره‌های قابل جابجایی برای تمیز کردن آسان تعبیه شده است.

اگر شعله اجاق گاز شما یکدست نیست، این شعله روشن نمی‌شود، به شدت گرم و سوزنده است، اجاق گاز با سروصدا کار می‌کند و یا جرقه نمی‌زند، می‌توانید برای حل مشکل آن به سایت نمایندگی تعمیرات بایوماتیک در تهران سر بزنید و مشکل خود را به این سایت بسپارید.

نمایندگی تعمیرات بایوماتیک در تهران

یخچال فریزرهای بایوماتیک؛ کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب

یخچال فریزرهای تولیدی شرکت بایوماتیک با قابلیت خنک کنندگی و انجماد سریع ساخته می‌شوند. سیستم این یخچال فریزر طوری تعبیه شده است که تنظیمات شما را در صورت قطع برق در خود ذخیره می‌کند و نیازی به تنظیم دوباره ندارد. همچنین دارای یک کشوی Fresh Zone مخصوص نگهداری برخی از مواد غذایی است که باید با دمایی کمتر از دمای یخچال از آن‌ها نگهداری شود (مانند سبزیجات).

بخش فریزر این دستگاه دارای سیستم تخلیه آب است. این یخچال دارای سنسور کنترل دما و قابلیت انجماد سریع است. ارتفاع این یخچال فریزر 177 سانتی متر و عرض آن حدود 54 سانتی متر است. همچنین فریزر آن دارای 4 قفسه بزرگ قابل تنظیم است. محفظه لبنیاد، سینی تخم مرغ و محفظه نگهداری اغذیه کوچک نیز در این یخچال فریزر تعبیه شده است.

از جمله مشکلات رایج در این دستگاه می‌توان به کارنکردن و یخ نزدن فریزر، خاموش شدن موتور فریزر در حین کار، یخ زدن داخل یخچال، خاموش شدن نمایشگر یخچال و داغ شدن موتور آن اشاره کرد. در صورتی که یخچال فریزر بایوماتیک شما خراب شد، پیشنهاد ما به شما مراجعه به سایت نمایندگی تعمیرات بایوماتیک تهران است. تعمیر یخچال فریزر امری تخصصی است که باید به دست تکنسین تعمیر بایوماتیک انجام شود.

مایکروفر بایوماتیک؛ تلفیق قدرت و زیبایی

مایکروفرهای بایوماتیک با داشتن 8 منوی پخت خودکار و 5 سطح قدرت متفاوت از برترین مایکروفرهای روز دنیا هستند. در این مایکروفرها امکان کنترل به صورت دیجیتال وجود دارد. ظرفیت این محصولات حدود 28 لیتر است و قدرت آن‌ها به طور میانگین 900 وات است. همچنین این مایکروفرها قابلیت شروع سریع 30 ثانیه‌ای، تایمر 95 دقیقه‌ای، قفل ایمنی کودک و عملکرد چند مرحله‌ای را دارا هستند.

از جمله مشکلات رایج این مایکروفرها می‌توان به روشن نشدن دستگاه، خاموش شدن در حین کار، گرم نکردن کامل غذا، جرقه زدن در حین کار، نچرخیدن سینی و روشن نشدن المنت گریل مایکروفر اشاره کرد. در صورت بروز هریک از این مشکلات می‌توانید به سایت نمایندگی تعمیرات بایوماتیک مراجعه کنید و تعمیر یا تعویض قطعات مایکروفر خود را به این نمایندگی معتبر بسپارید.

نمایندگی تعمیرات بایوماتیک در تهران

هودهای بایوماتیک؛ زیبایی را در آشپزخانه خود احساس کنید

از دیگر محصولات بایوماتیک می‌توان به انواع هودهای کانوپی، هود آشپزخانه یکپارچه و هودهای ثابت با قابلیت بیرون آمدن اشاره کرد. این هودها با قابلیت مکش بالا و طراحی‌های مختلف و مدرن خود می‌توانند زیبایی آشپزخانه شما را چند برابر کنند. این هودها که از جنس استنلس استیل هستند، با تولید صدای بسیار کمی هوا را از محیط آشپزخانه خارج می‌کنند و باعث می‌شوند تا هوای آشپرخانه تهویه شود.

از مشکلات متداول در هودهای بایوماتیک می‌توان به صدای بلند هنگام فعالیت، مکش کم یا ضعیف هود، روشن نشدن چراغ‌های هود، قطعی سیم هود آشپزخانه، کارکردن یکسره و کار نکردن دکمه‌های صفحه نمایش اشاره کرد. اگر هود شما دچار هریک از این مشکلات شد می‌توانید تعمیر آن را به سایت ما به عنوان مرکز معتبر نمایندگی تعمیرات بایوماتیک در تهران بسپارید.

آشنایی با نمایندگی تعمیرات بایوماتیک در تهران

در صورتی که یکی از محصولات بایوماتیک را خریداری کرده‌اید و دستگاه شما دچار مشکل شده است، بهتر است که سریع‌تر اقدام به تعمیر آن کنید تا در روند عادی زندگی شما اختلال ایجاد نشود. شرکت آبادان الکترونیک به عنوان نمایندگی تعمیرات بایوماتیک، با تکیه بر دانش متخصصان و تعمیرکاران حرفه‌ای و آموزش‌دیده خود، آماده خدمت به شما عزیزان است و می‌تواند در اسرع وقت و در کمترین زمان ممکن، انواع خرابی‌های محصولات بایوماتیک شما را برطرف کند.

تعمیرات محصولات بایوماتیک خود را به ما بسپارید

شرکت بایوماتیک از زمان تاسیس خود در سال 1992 محصولات بسیاری از جمله ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، یخچال فریزر، هود آشپزخانه و مایکروفر را وارد بازار کشورهای مختلف از جمله ایران کرده است. نمایندگی تعمیرات این برند در تهران با ارائه ضمانت تعمیر و تعویض قطعات و با تکیه بر تکنسین‌های متعهد و متخصص خود توانسته حداکثر رضایت مشتریان را به خود جلب کند. در این مطلب با انواع محصولات بایوماتیک و معتبرترین نمایندگی تعمیرات بایوماتیک در تهران آشنا شدیم. این نمایندگی با تجربه‌ای که در مدت دو دهه فعالیت خود به دست آورده است، بهترین خدمات در زمینه تعمیر تمامی محصولات برند بایوماتیک را ارائه می‌دهد.

چنانچه از برند هایی همچون aeg و نف استفاده می نمایید ما نمایندگی  تعمیر لباسشویی aeg و تعمیر لباسشویی نف در تهران می باشیم و می توانیم بصورت آنلاین و حضوری مشکلات دستگاه شما را برطرف کنیم.

enemad-logo
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید