تماس با دفتر مرکزی : ۰۲۱۲۸۴۲۲۰۲۷

نمایندگی مجاز مرکزی تعمیرات لوازم خانگی Servicman

نمایندگی تعمیرات اسنوا در تهران | معرفی و بررسی مشکلات رایج محصولات این برند

نمایندگی تعمیرات اسنوا در تهران؛ مرکزی برای تعمیر و تعویض قطعات

برند اسنوا یک برند قدیمی و باکیفیت ایرانی است که محصولات و خدمات گسترده‌ای را در سطح کشور ارائه می‌کند. لوازم خانگی این برند دارای تنوع بسیار بالایی هستند و تقریبا در هر زمینه‌ای شما می‌توانید از این برند خرید کنید. محصولات اسنوا دارای کیفیتی مثال‌زدنی هستند، اما بنا به دلایل مختلفی مانند عدم استفاده صحیح از آن‌ها ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند که معمولا هم در تمام مدل‌ها رایج است. به همین خاطر، در این مطلب از وب‌سایت نمایندگی به عنوان نمایندگی تعمیرات اسنوا در تهران قصد داریم تا به برخی عیوب متداول محصولات این برند بپردازیم.

نمایندگی تعمیرات اسنوا در تهران معرفی محصولات برند اسنوا

برند اسنوا یک برند تولیدکننده لوازم خانگی در ایران با سابقه کاری نسبتا زیاد است که امروزه تقریبا در تمام شهرهای ایران دارای نمایندگی است. این برند اولین بار در سال 1384 فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون بیش از 5000 پرنسل و 1200 شعبه نمایندگی دارد.

محصولات برند اسنوا دارای تنوع بسیار بالایی هستند و به شما این امکان را می‌دهند تا با هر بودجه‌ای بتوانید یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید. از جمله محصولات این برند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد که هرکدام از آن‌ها دارای طرح‌ها و مدل‌های مختلف خاص خود هستند:

  • تلویزیون
  • یخچال و فریزر
  • ماشین لباسشویی
  • اجاق گاز
  • ماشین ظرفشویی
  • مایکروفر

نمایندگی تعمیرات اسنوا در تهرانمعرفی تلویزیون‌های برند اسنوا

تلویزیون‌های برند اسنوا از دو نوع هوشمند و معمولی تشکیل شده‌اند. کیفیت متریال به‌کار رفته در این تلویزیون‌ها بسیار بالا است؛ اما ممکن است در گذر زمان مشکلاتی برای آن‌ها ایجاد شود. از جمله این مشکلات نیز می‌توان به نویز اضافی صدا اشاره کرد. این مشکل زمانی رخ می‌دهد که باندهای تلویزیون شما دچار مشکل شده باشند.

در صورت شنیدن صدای اضافی از باند، باید آن‌ها تعمیر یا تعویض شوند. اما در نظر داشته باشید که این کار به دلیل پلمپ‌بودن تلویزیون و حساسیت بالای قطعات به‌کار رفته در آن باید حتما توسط تعمیرکار مجرب و مجاز اسنوا انجام شود. در غیر این صورت، ممکن است گارانتی تلویزیون شما باطل شود و در عین حال قطعات دیگر نیز آسیب ببیند.

نکته دیگری که درباره تلویزیون‌های برند اسنوا باید به آن‌ها توجه کنید این است که در برخی مواقع نیز ممکن است روی تصویر تلویزیون شما هاله‌ای ایجاد شود یا به طور ناگهانی صفحه تلویزیون پرش پیدا کند. در این صورت اولین کاری باید انجام دهید خاموش و روشن کردن تلویزیون است.

در صورتی که تلویزیون شما با خاموش و روشن درست نشد، می‌توان این اطمینان را داد که صفحه نمایش آن با مشکل مواجه شده است. لازم به ذکر است که برای حل این مشکل حتما باید صفحه نمایش را تعویض کرد که پیشنهاد می‌کنیم برای این کار از صفحه نمایش اصلی استفاده شود. همچنین برای جلوگیری از آسیب‌های بیشتر نیز بهتر است که یک تعمیرکار مجرب این کار را برای شما انجام دهد. در کل پیشنهاد می‌کنیم که این خدمات را از مراکز معتبر اسنوا مانند وب‌سایت نمایندگی یا مراکز دیگر تعمیرات اسنوا در تهران و شهرهای دیگر درخواست کنید.

نمایندگی تعمیرات اسنوا در تهرانمعرفی مدل‌های مختلف یخچال‌ها و فریزرهای اسنوا و برخی مشکلات رایج آن‌ها

به طور کلی می‌توان گفت که یخچال‌ها و فریزرهای اسنوا چه از نظر فنی و چه از نظر مدل دارای تنوع بسیار بالایی هستند. از جمله مدل‌های مختلف یخچال‌های این برند می‌توان به یخچال، یخچال فریزر، فریزر، ساید بای ساید و دو قلو اشاره کرد. در نظر داشته باشید که ایراداتی که در این نوع لوازم منزل به‌وجود می‌آید، معمولا رایج می‌باشد و دلایل بروز آن‌ها نیز مشابه است.

اگر شما هم با مشکل نشتی آب در یخچال یا فریزر اسنوای خود مواجه شده‌اید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که یخچال را خامش کرده و درب آن را باز کنید. اگر آب از داخل یخچال بیرون آمده بود و همچنین فضای یخچال نیز فضایی گرم بود، احتمالا گاز داخل یخچال شما خالی شده است و باید قطعات کندانسور، اواپراتور و کمپرسور مورد بررسی قرار بگیرند. شایان ذکر است که بررسی این موارد حتما باید توسط کارشناس مجاز اسنوا انجام شود. در غیر این صورت ممکن است به بخش‌های دیگر یخچال شما نیز آسیب برسد.

در برخی موارد نیز نشتی آب از یخچال‌های برند اسنوا مربوط به اتصال نادرست شیر آب یا پارگی آن است. چرا که برخی مدل‌ها از یخچال‌های این برند دارای اتصال به آب شهری برای تامین آب آبسردکن هستند. به همین خاطر اگر لوله‌های به هر دلیلی از آب‌بندی خارج شده یا پاره شده باشند، ممکن است شما با مشکل نشتی آب مواجه شوید. برای بررسی این مشکل هم ابتدا یخچال را خاموش کنید و آن را جلو بکشید. سپس اتصالات آب را بررسی کنید و در صورت نیاز شلنگ را تعویض و سپس آب‌بندی کنید.

نمایندگی تعمیرات اسنوا در تهرانمعرفی ماشین لباسشویی‌های برند اسنوا و خرابی‌های رایج آن‌ها

ماشین لباسشویی‌های برند اسنوا در مدل‌ها و ظرفیت‌های مختلفی ارائه می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به 6، 7، 8 و 9 کیلویی اشاره کرد. همچنین دو نوع موتور در این ماشین‌ها استفاده شده است که برخی دارای تسمه و برخی بدون تسمه هستند.

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی‌های اسنوا لرزش شدید آن‌ها پس از چند سال استفاده است که تنها دلیل آن خرابی فنرهای ضربه‌گیر می‌باشد. در ماشین لباسشویی‌های این برند فارغ از ظرفیت و مدل دو ضربه‌گیر در دو طرف دارم وجود دارد که ظربات حرکت آن را خنثی می‌کند. در گذر زمان این دو فنر خاصیت خود را از دست می‌دهند و ضربه را به بدنه منتقل می‌کنند که در نهایت شما لرزش را احساس می‌کنید.

اشاره به این نکته خالی از لطف نیست که تعویض ضربه‌گیر ماشین لباسشویی‌های اسنوا باید حتما توسط افراد متخصص انجام شود. برای این کار نیز می‌توانید از خدمات نمایندگی های تعمیرات محصولات اسنوا در تهران از جمله وب‌سایت نمایندگی استفاده کنید.

از جمله دیگر مشکلات رایج ماشین لباسشویی‌های اسنوا عدم تخلیه آب است. به این صورت که وقتی درب ماشین را برای درآوردن لباس باز می‌کنید، متوجه می‌شوید که ماشین همچنان آب دارد و آب تخلیه نشده است. برای این مشکل چندین دلیل ممکن است وجود داشته باشد که رایج‌ترین آن پربودن فیلتر خروجی آب است.

فیلتر خروجی آب در ماشین لباسشویی‌ها یک قطعه مصرفی است و در گذر زمان باید آن را تعویض کرد. حال برخی از مدل‌های برند اسنوا دارای فیلتر دائمی هستند که پس از مدتی باید آن‌ها را تمیز کنید. در نظر داشته باشید که تعویض فیلتر خروجی ماشین لباسشویی کار سختی نیست؛ اما در صورت نیاز می‌توانید برای این کار با کارشناسان مجموعه نمایندگی تماس بگیرید.

بررسی ماشین ظرفشویی‌های برند اسنوا و معرفی برخی ایرادات آن‌ها

از جمله محصولات پرطرفدار برند اسنوا می‌توان به ماشین ظرفشویی‌های آن اشاره کرد. ماشین ظرفشویی‌های این برند دارای کیفیت بالایی هستند. اما ممکن است در برخی مواقع مشکلاتی برای این نوع لوازم منزل پیش بیاید که عدم آبگیری از جمله آن‌ها است.

زمانی که ماشین ظرفشویی شما با مشکل عدم آبگیری مواجه شده باشد، شما اروری را روی صفحه نمایش آن مشاهده خواهید کرد. همچنین ماشین ظرفشویی شما سوت نیز می‌کشد. برای رفع این مشکل باید ابتدا ماشین را خاموش کنید و سپس آن را کمی جلو بکشید. سپس پشت ماشین را بررسی کنید که مسیر ورودی آب مسدود نشده باشد. در ادامه، شیر دستی آب را باز و بسته کنید تا مطمئن شوید که آب در شلنگ اتصال دارد. سپس ماشین را دوباره روشن کرده و وضعیت آب‌گیری آن را بررسی کنید.

در صورتی که همچنان ماشین عدم آب‌گیری مشکل داشت، باید با یک کارشناس مجاز اسنوا تماس بگیرید تا مشکل را برای شما رفع کند. لازم به ذکر است که برای این کار نیز می‌توانید به یک نمایندگی تعمیرات اسنوا در تهران یا شهرهای دیگر مراجعه کرده یا از طریق وب‌سایت نمایندگی، نوبت بازدید را رزرو کنید.

یکی دیگر از مشکلاتی می‌تواند برای ماشین ظرفشویی‌های برند اسنوا رخ بدهد این است که ظرف‌های شما به‌خوبی شسته نشوند و همچنان کف روی آن‌ها باقی مانده باشد. در این صورت احتمالا بازهای آب‌پاش ماشین ظرفشویی شما آسیب دیده است و باید آن‌ها را تعویض کرد.

تعویض بازوهای آب‌پاش ماشین ظرفشویی اسنوا به دلیل برخورداری از پیچیدگی و ظرافت بالا نیازمند دانش تخصصی در این زمینه است و تنها افراد مجاز باید این کار را انجام دهند. به همین خاطر پیشنهاد می‌کنیم از خدمات یک نمایندگی تعمیرات اسنوا در تهران یا شهرهای دیگر برای رفع این مشکل استفاده کنید.

بهترین نمایندگی تعمیرات اسنوا در تهران

برند اسنوا از جمله قدیمی‌ترین برندهای تولیدکننده لوازم خانگی ایرانی است که فعالیت خود را در قالب جدید از سال 1384 آغاز کرده است. از جمله محصولات پرطرفدار این برند می‌توان به تلویزیون، اجاق گاز، انواع یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی اشاره کرد. در صورت بروز خرابی در هریک از این لوازم منزل بهتر است که خودتان دست به کار نشوید و جهت عدم ابطال گارانتی و عدم آسیب به قطعات دیگر، از خدمات یک مجموعه معتبر و مجاز در این زمینه استفاده کنید. ما در وب‌سایت نمایندگی آماده خدمات‌رسانی به شما هستیم و می‌توانید تنها با یک تماس ساده با کارشناسان ما، از خدمات این مجموعه نمایندگی تعمیرات اسنوا در تهران بهره‌مند شوید.

چنانچه از برند هایی همچون زانوسی و جنرال الکتریک استفاده می نمایید ما نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک و همچنین نمایندگی تعمیرات زانوسی در تهران می باشیم و می توانیم بصورت آنلاین و حضوری مشکلات دستگاه شما را برطرف کنیم.

enemad-logo
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید