تماس با دفتر مرکزی : ۰۲۱۲۸۴۲۲۰۲۷

نمایندگی مجاز مرکزی تعمیرات لوازم خانگی Servicman

نمایندگی تعمیرات آبسال در تهران | آشنایی با مزایای استفاده از خدمات مرکز نمایندگی

نمایندگی تعمیرات آبسال در تهران

آبسال یکی از قدیمی‌ترین برندهای تولید کننده انواع محصولات خانگی ایرانی است. این مجموعه در طول فعالیت‌های خود در بازار ایران، محصولات متنوعی را با استفاده از بروزترین تکنولوژی‌ها تولید کرده است. اما محصولات این مجموعه نیز مانند برندهای دیگر ممکن است دچار مشکل شوند. برخی از این مشکلات می‌توانند بدون نیاز به تخصصی آن را حل کنید اما برخی دیگر از مشکلات ممکن است اساسی باشند و برای برطرف کردن آن نیاز به کمک یک نمایندگی تعمیرات آبسال در تهران داشته باشید.

نمایندگی تعمیرات آبسال در تهرانآشنایی با محصولات و برند آبسال

مجموعه آبسال در سال 1335 افتتاح شد و از سال 1343، اقدام به تولید انواع محصولات خانگی کرد. این مجموعه در سالیان اول فعالیتش تنها کولرهای آبی تولید می‌کرد اما در ادامه و در راستای تامین بازار داخلی، انواع ماشین‌های لباس‌شویی و بخاری برقی و گازی را نیز تولید کرد. در ادامه این مطلب، مشکلاتی که می‌تواند مصرف کنندگان را نیازمند یک تعمیرکار حرفه‌ای کند را بیان می‌کنیم.

مشکلات رایج در ماشین لباسشویی‌های آبسال

یکی از محبوب‌ترین محصولات برند آبسال، ماشین لباسشویی این برند است. این دستگاه‌ها با استفاده از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا تولید می‎شوند و به همین دلیل، کیفیت بسیار بالایی دارند. اما ماشین لباسشویی‌های آبسال نیز مانند تمامی نمونه‌های دیگر خارجی و یا داخلی، ممکن است به مشکلاتی بر بخورند و نیاز به تعمیر داشته باشند.

آشنایی با مشکلات رایج ماشین لباسشویی‌های آبسال در مجموعه نمایندگیدر این شرایط باید دقت داشته باشید که ماشین‌های لباسشویی آبسال با صورت اتوماتیک تولید می‎شوند و در آن‌ها از تکنولوژی‌های تخصصی استفاده می‌کنند. به همین دلیل، در زمان مواجه شدن با این نوع از مشکلات، باید با یک نمایندگی تعمیرات آبسال در تهران تماس بگیرید و مشکل خود را مطرح کنید.

آبریزش و یا چکه کردن آب از ماشین لباسشویی آبسال

این مشکل می‌تواند به دلیل استفاده بیش از حد مواد شوینده، شل شدن شلنگ‌ها، انسداد شلنگ تخلیه، پمپ‌ها، نشتی و سوراخ شدن و یا ترک برداشتن دیگ لباسشویی و … می‌باشد. دقت داشته باشید که در صورت مشاهده چنین مشکلی، اولین کاری که باید انجام دهید، قطع اتصال به برق است، زیرا احتمال برق گرفتگی و یا ریختن آب روی موتور و یا اجزای الکترونیکی آن وجود دارد و می‌تواند باعث چندین برابر شدن هزینه تعمیرات شود.

ماشین لباسشویی به خوبی آب را تخلیه نمی‌کند

یکی از مشکلات رایج در ماشین لباسشویی‌های آبسال، تخلیه نشدن کامل آب است. این مشکل می‌تواند به دلیل مسدود شدن پمپ و یا لوله‌های تخلیه باشد. در ابتدا باید این خروجی‌ها را بررسی کنید و در صورتی که سالم بودند، احتمالا پمپ تخلیه دستگاه شما خراب شده باشد و یا مشکلات جدی‌تری رخ داده باشد. برای تعمیر پمپ آب باید با یک نمایندگی تعمیرات آبسال در تهران تماس بگیرید و مشکل خود را مطرح کنید.

چرا ماشین لباسشویی آب را تخلیه نمی‌کند؟ پس از شست و شو، لکه‌هایی بر روی لباس‌ها باقی می‌مانند

اگر پس از شست و شو لکه‌هایی بر روی لباس شما ایجاد شد، ممکن است از پودر مناسبی استفاده نکرده باشید. اما در صورتی که لکه‌ها بر روی لباس شما نبوده و پس از شست و شو این لکه‌ها ایجاده شده‌اند، احتمالا دلیل آن نشت روغن از موتور لباسشویی است. دقت داشته باشید که موتور یکی از اعضای حساس در دستگاه است و تعمیر آن نیاز به تخصص دارد. پس بهتر است با یک نمایندگی تعمیرات آبسال در تهران تماس بگیرید و از آن‌ها درخواست یک تعمیرکار مجرب کنید.

ذرات پودر یا مایع شوینده بر روی لباس باقی می‌ماند

وجود ذرات پودر و یا مایع لباسشویی بر روی لباس‌ها، می‌تواند ناشی از ایراد اجزای داخلی یا تنظیمات دستگاه باشد و یا اینکه شیر آب سرد ورودی دچار گرفتگی رسوبی شده و آب به میزان کافی به  داخل دیگ ماشین لباسشویی منتقل نمی‎شود. برای تعمیر این مشکل نیز باید از یک نمایندگی تعمیرات آبسال در تهران کمک بگیرید.

صدا‌های غیر طبیعی از ماشین لباسشویی آبسال

دقت داشته باشید که در تمامی لوازم خانگی، صداهای غیر طبیعی می‌توانند اولین نشانه از خرابی دستگاه شما باشد و در صورت بی توجهی ممکن است خرابی آن‌ها بیشتر نیز شود. تعمیرکاران ما در برخورد با این مشکل، ابتدا تمامی بخش‌های دستگاه شما را بررسی می‌کنند تا عیب اصلی آن را پیدا کنند و پس از آن، به درستی ماشین لباسشویی شما را تعمیر می‌کنند.

دلایل وجود صداهای غیر طبیعی ماشین‌های لباسشویی آبسال در مجموعه نمایندگیسبد ماشین لباسشویی به درستی نمی‌چرخد و یا اصلا نمی‌چرخد

زمانی که آب موجود در لباس‌ها در آخرین سیکل شست و شو زیاد باشد، این بدان معناست که سبد ماشین لباسشویی به درستی نمی‌چرخد. این مشکل می‌تواند دلایل بسیار زیادی داشته باشد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به خرابی سوئیچ درب، سوختن سلنوید چرخش، شیم‌های رابط، پاره شدن تسمه دستگاه، ایراداتی در تایمر الکترونیکی و … اشاره کرد. دقت داشته باشید که هر یک از این مشکلات نیاز به تخصص دارد پس باید با یک نمایندگی تعمیرات آبسال در تهران تماس بگیرد تا تعمیرکاران آن‌ها سریعا به کمک شما بیایند.

نبودن آب سرد

در صورتی که آب سرد در روند شست و شو وجود نداشته باشد، ممکن است شیر ورودی آب سرد به دستگاه به درستی بسته نشده باشد و یا رسوبات، موجب انسداد شیر و یا شلنگ متصل به آن شده باشند. همچنین یکی دیگر از عواملی که می‌توان باعث به وجود آمدن این اشکال شود، صادر نشدن فرمان از مادر برد اصلی دستگاه است.

توجه داشته باشید که در این صورت باید به سرعت مشکل خود را به کارشناسان نمایندگی تعمیرات آبسال در تهران اعلام کنید، زیرا ممکن است سایر قطعات دستگاه نیز خراب شوند و مجبور به پرداخت هزینه بیشتر برای تعمیر آن شوید.

مشکلات رایج در یخچال فریزرهای آبسال

یکی از محصولات قدیمی برند آبسال، یخچال فریزر می‌باشد. البته لازم به ذکر است که تولید این محصولات متوقف شده اما همچنان این یخچال‌ها محبوبیت خود را در بازار دارند. این یخچال‌ها نیز می‌توانند در دراز مدت خراب شوند و نیاز به تعمیر داشته باشند. در ادامه مشکلاتی که می‌تواند برای یخچال فریزرهای آبسال رخ بدهند را بررسی می‌کنیم.

چرا قسمت فریزر خنک ولی قسمت یخچال گرم می شود؟

خاموش شدن بی دلیل یخچال

یکی از مشکلات رایج در یخچال فریزرهای آبسال، خاموش شدن بی دلیل یخچال است. دقت داشته باشید این ایراد یک مشکل اساسی است و باید سریعا برای تعمیر آن اقدام کنید زیرا عدم توجه به آن باعث سوختن موتور و از کار افتادن کامل یخچال شما می‎‌شود.

آشنایی با مشکلات رایج یخچال فریزرهای آبسال در مجموعه نمایندگیاین مشکل می‌تواند دلایل زیادی داشته باشد اما در صورتی که با آن مواجه شدید، در ابتدا اتصالات برق خود را بررسی کنید و ببینید آیا در برق رسانی به یخچال فریزر نوسانی وجود دارد یا خیر. در غیر این صورت ممکن است مشکل از اختلال در کمپرسور، برد الکترونیکی، ترموستات و … باشد. نمایندگی تعمیرات آبسال در تهران در این شرایط می‌تواند به کمک شما بیاید و در کمترین زمان ممکن دستگاه شما را تعمیر کند.

برفک زدن داخل فضای یخچال

برفک زدن یکی از مشکلات رایج در تمامی انواع یخچال‌ها است. شاید شما هم تا به حال در زمان خارج کردن مواد غذایی از داخل یخچال متوجه شده باشید که مواد غذایی بیش از حد سرد شده‌اند و یا یخ زده‌اند. این مشکل می‌تواند به دلیل خرابی تنظیمات ترموستات، ترمیستور، کویل‌های یخچال، مسدود شدن فن خروجی و خرابی برد الکترونیکی یخچال باشد. تعمیر این مشکل باید توسط نمایندگی تعمیرات آبسال در تهران انجام شود زیرا قطعات ذکر شده بسیار حساس هستند و در صورتی که بدون داشتن مهارت اقدام به تعمیر آن‌ها کنید، ممکن است به سایر بخش‌های یخچال آسیب وارد کنید.

نمایندگی تعمیرات آبسال در تهرانتعمیرات لوازم خانگی خود را با خیالی راحت به ما بسپارید

مرکز نمایندگی، نمایندگی مجاز آبسال در تهران است و بدون هیچ مشکلی می‌توانید لوازم خانگی خود را برای تعمیر به ما بسپارید. اگر دستگاه شما به هر دلیل به مشکل خورد، می‌توانید با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید و مشکل خود را مطرح کنید، تعمیرکاران ما در کمترین زمان ممکن به منزل شما می‎آیند و لوازم خانگی شما را تعمیر می‌کنند.

لازم به ذکر است تمامی تکنسین‌هایی که در مرکز تعمیرات آبسال کار می‌کنند، سالانه موظف به شرکت‌ در دوره‌های تعمیراتی هستند تا با جدیدترین روش‌های تعمیر و تکنولوژی‌های لوازم خانگی آشنا شوند. در مرکز نمایندگی، تمامی قطعات استفاده شده برای تعمیر لوازم خانگی صد در صد اورجینال هستند و بابت آن‌ها نیز ضمانت شش ماهه صادر می‌شود تا خیالتان از این بابت راحت باشد. همچنین شما برای تعمیرات لوازم خانگی خود یک فاکتور معتبر دریافت می‌کنید که نشان دهنده تمامی قطعات استفاده شده برای دستگاه شما است.

مجموعه ما، نمایندگی رسمی تعمیرات آبسال در تهران را بر عهده دارد و در راستای جلب رضایت مشتریان عزیز می‌کوشد تا بهترین خدمات را با کیفیت عالی ارائه کند. پس اگر لوازم خانگی آبسال شما نیز خراب شده است، همین الان با کارشناسان ما تماس بگیرید و یا فرم درخواست آنلاین را در وب‌سایت ما پر کنید تا تعمیرکاران ما در زمان و روز اعلامی شما، به محل زندگی‌تان بیایند و دستگاه شما را تعمیر کنند. در آخر لازم به ذکر است که تمامی خدمات مجموعه نمایندگی، با مناسب‌ترین قیمیت‌ها ارائه می‎شوند تا رضایت 100 درصدی از مجموعه ما داشته باشید.

چنانچه از برند هایی همچون aeg و نف استفاده می نمایید ما نمایندگی  تعمیر لباسشویی aeg و تعمیر لباسشویی نف در تهران می باشیم و می توانیم بصورت آنلاین و حضوری مشکلات دستگاه شما را برطرف کنیم.

enemad-logo
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید