تماس با دفتر مرکزی : ۰۲۱۲۸۴۲۲۰۲۷

نمایندگی مجاز مرکزی تعمیرات لوازم خانگی Servicman

نمایندگی تعمیرات بکو در تهران – خدمات و تعمیرات مرکزی بکو

مقدمه

نمایندگی بکو در تهران کجاست؟ امروز درون هر خانه حداقل یک لوازم خانگی وجود دارد که اهالی خانه از آن استفاده می‌کنند. این لوازم انجام کارهای مختلف را برای ما راحت‌تر می‌کنند و شرکت‌های مختلفی در هر نقطه از جهان این محصولات را تولید و صادر می‌کنند تا به دست ما برسد و به همین دلیل است که برندهای زیادی در بازار وجود دارد و ممکن است که انتخاب لوازم خانگی خوب را برای شما دشوار کند.

برند بکو یکی از این برندها است که در حال حاضر افراد زیادی از این برند استفاده می‌کنند و بسیار راضی هستند. این برند لوازم بسیار متنوعی دارد که از تمیز کردن خانه تا نگهداری از خوراکی‌ها به شما کمک می‌کند. در این مطلب از سایت نمایندگی با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را درباره نمایندگی بکو در تهران به دست آورید. اگر قصد تعمیر لوازم خانگی بکوی خود را دارید، کار را به تعمیرکاران سایت نمایندگی بسپارید.

درباره برند بکو

برند بکو یکی از برندهای معروف ترکیه‌ای است که محصولاتش کیفیت فوق‌العاده بالایی دارند. محصولات این شرکت طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان دارد و همین امر باعث شده تا فروش آن‌ها افزایش یابد. این شرکت در سال 1967 در ترکیه تاسیس شد و کوچ هلدینگ آن را مدیریت می‌کند. شرکت بکو در سال 2009 با شرکت آرچلیک ادغام شد و با یکدیگر محصولاتی چون یخچال، فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی و اجاق گاز را تولید کردند. محصولات شرکت بکو به مرور زمان پیشرفت زیادی کرد و بعد از چند سال محصولات آن‌ها به ایران آمد و نمایندگی بکو در تهران تاسیس شد.

ماشین لباسشویی بکو

شست و شوی لباس با دست، زمان بسیار زیادی از ما می‌گیرد و خستگی زیاد را در پی دارد. اما ماشین لباسشویی بکو این کار را برای شما انجام می‌دهد. ماشین لباسشویی‌ها یکی از لوازماتی هستند که وجود آن‌ها در هر خانه ضروری است تا زحمت شست و شوی لباس را از شانه اهالی خانه بردارد. به طور میانگین در هر هفته ممکن است که 2 یا 3 بار نیاز به شست و شوی لباس داشته باشیم و می‌توانیم از لباسشویی استفاده کنیم. اما این تعداد استفاده از لباسشویی باعث ایجاد خرابی‌هایی مانند افزایش صدا هنگام کار، خراب شدن میکروسوئیچ، نشتی آب، فرسوده شدن واشر و اختلال در برد الکترونیکی می‌شود.

ماشین لباسشویی‌های بکو هم از این قاعده مستثنی نیستند و آن‌ها نیز در صورت استفاده زیاد خراب می‌شوند و نیاز به تعمیر دارند. نمایندگی بکو در تهران می‌تواند کمک بزرگی در تعمیر این وسیله به شما کند. شما از طریق سایت نمایندگی می‌توانید با بهترین تعمیرکاران این برند در ارتباط باشید. این تعمیرکاران به کمک شما می‌آیند و ماشین لباسشویی شما را با کمترین قیمت، بهترین قطعات و در کمترین زمان تعمیر می‌کنند. تنها کاری که شما باید انجام دهید، رفتن به سایت نمایندگی و درخواست برای یک تعمیرکار است.

علت صدای تق تق در لباسشویی

ماشین ظرفشویی بکو

همانطور که می‌دانید برند بکو، ماشین ظرفشویی نیز تولید می‌کند و کیفیت آن‌ها بسیار خوب است. ماشین‌های ظرفشویی به بانوان کمک می‌کند تا پوست سالمی داشته باشند، زیرا دیگر به ظرف شستن مشغول نمی‌شوند. ظرفیت ماشین‌های ظرفشویی بکو بسیار زیادی است و اگر مهمان نیز داشته باشید، نگرانی بابت تعداد زیادی آن‌ها ندارید و ماشین ظرفشویی بکو این کار را برای شما انجام می‌دهد.

به طور کلی اگر ما فقط وعده‌های روزانه را در نظر بگیریم، ماشین‌های ظرفشویی روزی سه بار کار می‌کنند و همین امر می‌تواند موجب خرابی آن‌ها شود. معمولا این خرابی‌ها در المنت، پمپ تخلیه، پروانه آب پاش، موتورهای پروانه و برد اصلی دستگاه رخ می‌دهند. اما نیازی به نگرانی نیست، زیرا سایت نمایندگی بکو در تهران می‌تواند به شما در تعمیر این لوازم کمک کند.

جاروبرقی بکو

جاروبرقی یکی مهمترین لوازم خانگی است که وظیفه تمیز کردن خانه را بر عهده دارد. در صورتی که این وسیله در خانه شما نباشد، ممکن است که قادر به جمع‌آوری آشغال‌های زیر و درشت روش فرش و زمین نباشید. جاروبرقی بکو یکی از لوازماتی است که می‌تواند در تمیز کردن خانه به شما کمک کند. به طور کلی ما از جاروبرقی‌ها روزی 1 الی 2 بار استفاده می‌کنیم و آن‌ها نیز ممکن است دچار خرابی شوند.

معمولا این خرابی‌ها در سیم جمع کن، کم شدن مکش جاروبرقی و یا دکمه خاموش و روشن آن رخ می‌دهد. اما شما می‌توانید با مراجعه به سایت نمایندگی بکو در تهران و درخواست تعمیرکار، آن را تعمیر کنید. تعمیرکاران سایت نمایندگی در کار خود بسیار حرفه‌ای هستند و دستگاه شما را با قطعات اصلی تعمیر می‌کنند.

علت خنک نکردن یخچال فریزر و ساید بای ساید

آموزش تعمیر یخ ساز ساید بای ساید

علت سرد نکردن یخچال

یخچال و یخچال فریزرهای بکو

یخچال و یخچال فریزرها جزو وسایلی هستند که در 24 ساعت شبانه روز مشغول کار هستند. برند بکو بهترین یخچال‌ها و یخچال فریزرها را تولید می‌کنند که بسیار زیبا، جادار و مطمئن هستند. به طور کلی هر یخچالی با این مقدار استفاده دچار خرابی می‌شود. این خرابی‌ها می‌تواند در قسمت کمپرسور، کپسول یخچال، درب یخچال، هواکش و کم شدن قدرت خنک کننده باشد که تعمیرکاران سایت نمایندگی به سادگی می‌توانند آن‌ها را تعمیر کنند. شما می‌توانید با درخواست یک تعمیرکار به سایت نمایندگی بکو در تهران افرادی را برای تعمیر یخچال خود بیابید که از مهارت‌های خوبی برخوردارند.

فر و اجاق گازهای بکو

برند بکو یکی از تولیدکنندهای فر و اجاق گاز است و محصولاتش از کیفیت بالایی برخوردارند. این لوازمات نیز طی استفاده‌های متداول خراب می‌شوند و اغلب این خرابی در جرقه یا فندک آن‌ها است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت نمایندگی بکو در تهران تعمیرکار مورد نیاز خود را برای تعمیر اجاق گاز و فر درخواست کنید.

خدمات سایت نمایندگی

برای کسانی که در کار تعمیر لوازم‌های خانگی هستند، تنوع در خدمات و مشتری مداری امر بسیار مهمی است و همین موضوع این افراد را از یکدیگر متمایز می‌کند. به طور کلی در زمینه تعمیرات لوازمات خانگی، افراد و شرکت‌های زیادی مشغول فعالیت هستند، اما تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند که در امکانات و خدمات آن‌ها قرار داده شده است. در سایت نمایندگی بکو در تهران خدمات متفاوت و منحصر به فردی به مشتریان داده می‌شود و مشتریان نیز اغلب با یکبار دریافت خدمات از آن‌ها، به مشتری دائم آن‌های تبدیل می‌شوند. دریافت رضایت مشتری یکی از اصول سایت نمایندگی است که تعمیرکاران نیز به آن پایبند هستند و تمام تلاش خود را می‌کنند.

برخی از افرادی و مجموعه‌هایی که اهمیتی برای رضایت مشتری و مشتری مداری قائل نیستند، با انجام کارهای غیر اخلاقی تا پول بیشتری را از مشتری دریافت کنند و کیفیت کار را نیز یک اصل مهم نمی‌دانند. از کارهایی که این افراد با لوازم‌های خانگی انجام می‌دهند، می‌توان به نصب قطعات تقلبی و غیر اصل اشاره کرد که در برخی موارد باعث می‌شود خرابی دستگاه شما بدتر از قبل شده و هزینه بیشتری را به شما محتمل کند. اما همچین خدماتی را به هیچ وجه در نمایندگی بکو در تهران مشاهده نخواهید کرد و مطمئن باشید که لوازم خانگی شما به بهترین شکل و با بهترین قطعات تعمیر می‌شود.

ضمانت خدمات

ضمانت خدمات یکی از ویژگی‌هایی است که تعمیرکاران نمایندگی بکو در تهران آن را دارا هستند و تعمیرات شما را به بهترین شکل انجام می‌دهند. باید بدانید که تعمیرکارانی که از سایت نمایندگی برای تعمیر لوازم‌های خانگی شما اعزام می‌شوند، دارای تجربه و مهارت بالایی در امر تعمیرات لوازمات بکو هستند. بعد از تعمیر دستگاه، شما خواهید دید که عملکرد دستگاه شما بهتر از قبل می‌شود و تا مدت زمان طولانی دیگر دچار خرابی نمی‌شود. نکته جالب به توجه اینجاست که در سایت نمایندگی تمام لوازمات خانگی بکو با قطعات اصلی این شرکت تعمیر می‌شوند.

استفاده از قطعات اصلی، احتمال خرابی دوباره دستگاه را به حداقل می‌‌رساند و شما را از هزینه دوباره برای تعمیر نجات می‌دهد. تمامی خدمات استفاده شده، بر روی فاکتور شرکت آبادان الکترونیک ثبت شده و به عنوان ضمانت تعمیر به مشتری داده می‌شود.

سخن پایانی

در این مطلب از سایت نمایندگی با شما همراه بودیم و اطلاعاتی را درباره نمایندگی بکو در تهران در اختیارتان قرار دادیم. در صورتی که تا به حال از خدمات سایت نمایندگی استفاده کرده باشید، می‌دانید که قیمت و کیفیت خدمات این مجموعه بسیار مناسب است و لوازم شما را در کمترین زمان ممکن تعمیر می‌کنند. تیم سایت نمایندگی همیشه به اصول خود که رضایت مشتری است، پایبند بوده و آن را نیز به تعمیرکاران خود گوشزد می‌کند. شما با یک با استفاده از خدمات نمایندگی مشتری دائم آن‌ها خواهید شد.

چنانچه از برند هایی همچون سامسونگ و دوو استفاده می نمایید ما نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی دوو و تعمیر لباسشویی سامسونگ در تهران می باشیم و می توانیم بصورت آنلاین و حضوری مشکلات دستگاه شما را برطرف کنیم. 

enemad-logo
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید