تماس با دفتر مرکزی : ۰۲۱۲۸۴۲۲۰۲۷

نمایندگی مجاز مرکزی تعمیرات لوازم خانگی Servicman

نمایندگی تعمیرات آدمیرال در تهران – مرکز مجاز تعمیرات آدمیرال

مقدمه

زمانی که در خانه زندگی می‌کنید، به لوازم خانگی زیادی نیاز دارید تا بتواند کارهای روزمره خود را ساده‌تر انجام دهید. این لوازم خانگی که همراه شما هستند، طبیعی است که پس از مدتی دچار مشکل شوند و به یک تعمیرات اساسی نیاز پیدا کنند. همچنین با وجود برندهای مختلف در بازار لوازم خانگی، پیدا کردن یک تعمیرکار مجرب متخصص برای تعمیر یک برند خاص به امری دشوار بدل شده است. اگر شما از محصولات برند آدمیرال استفاده می‌کنید و در تعمیر دستگاه خود مشکل دارید، تا انتهای مطلب همراه ما باشید تا با نمایندگی آدمیرال در تهران آشنا شوید.

متاسفانه در تهران مراکز تعمیر بسیاری وجود دارند که می‌توانند دستگاه شما را تعمیر کنند. اما برخی از مراکز که به صورت تخصصی روی یک برند خاص تمرکز ندارند، با انجام کارهای غیر اصولی باعث آسیب بیشتر دستگاه خواهند شد. همچنین اگر موفق به تعمیر دستگاه هم شوند، قطعاتی غیر اصلی که روی دستگاه شما نصب می‌کنند در مدت نه چندان زیادی دوباره از کار خواهد افتاد.

آشنایی با برند و نمایندگی آدمیرال آدمیرال

آدمیرال ( Admiral ) یک برند لوازم خانگی است که ریشه آن به کشور آمریکا باز می‌گردد. محصولات این برند محبوب در حال حاضر با نام تجاری دیگری به نام ویرپول تولید شده و در سراسر دنیا نیز مورد استفاده مردم قرار می‌گیرد. شرکت آدمیرال کار خود را از سال 1934 میلادی شروع کرد و تا به امروز حدود یک قرن تجربه در زمینه تولید لوازم خانگی دارد. محصولی که از دل یک کارخانه آمریکایی با تجربه بیرون بیاید، کیفیت و عمر مفید بسیار عالی دارد و می‌تواند رضایت هر فردی را جلب کند.

آدمیرال در ابتدا کار خود را با تولید رادیو و گرامافون آغاز کرد و تا امروز توانسته دیگر محصولاتی را به لیست تولیدات خود اضافه کند. به همین دلیل زمانی که برای خرید محصولات آدمیرال به بازار می‌روید با یک فهرست کامل از لوازم خانگی مواجه می‌شود که عبارتند از:

  • یخچال و فریزر ساید بای ساید
  • ماشین لباسشویی
  • ماشین ظرفشویی
  • مایکروفر
  • جارو برقی
  • کولر گازی و اسپلیت

کیفیت بالای محصولات آدمیرال باعث شده تا بتواند سهم بزرگی از فروش بازار لوازم خانگی ایران را به خود اختصاص دهد. اگر شما هم از مصرف کنندگان محصولات این برند هستید و نیاز به یک تعمیرکار حرفه‌ای دارید، نمایندگی آدمیرال در تهران امادگی دارد تا لوازم خانگی شما را درکمترین زمان ممکن و با استفاده از قطعات اصلی تعمیر کند.

یخچال و فریزر ساید بای ساید ساخت آدمیرال

همه‌ ایرانیان یخچال و فریزرهای آمریکایی را به خاطر کیفیت و عمر مفیدشان می‌شناسند. یخچال و فریزهای برند آدمیرال نیز از این قضیه مستثنا نیستند و می‌توانید سالیان زیادی از آن در آشپزخانه خود استفاده کنید. شاید برای شما پیش پیش آمده که با باز کردن درب یخچال یا فریزر مواد غذایی را در حالت فاسد شده ببینید. این صحنه تلخ به شما نشان می‌دهد که یخچال شما دچار خرابی شده و نتوانسته وظیفه خود را به درستی انجام دهد.

از آنجایی که یخچال و فریزر دارای قطعات مکانیکی و الکترونیکی زیادی است، تعمیر آن فقط از عهده افراد حرفه‌ای و با تجهیزات خاص بر میاید. برای مثال نشت گاز لوله‌های یخچال یکی از رایج‌ترین خرابی‌هایی است که برای یک یخچال و فریز پیش می‌آید. تعمیرکاران برای رفع این مشکل علاوه بر دانش فنی بالا، به ابزارهای تخصصی مثل دستگاه جوشکاری و کپسول گاز مخصوص یخچال نیاز دارند. نمایندگی آدمیرال در تهران می‌تواند تمامی مشکلات یخچال و فریزرهای این برند آمریکایی را توسط تعمیرکاران مجرب خود برطرف کند.

گرم شدن قسمت فریزر یخچال

ماشین لباسشویی آمریکایی آدمیرال

کافیست که یک روز در کار ماشین لباسشویی آدمیرال شما اختلالی ایجاد شود. زمان زیادی نطول نمی‌کشد تا لباس‌ها روی هم انبار شوند و مجبور به شستن دستی آن‌ها شوید. آدمیرال جزو اولین برندهایی است که ماشین‌های لباسشویی را به بازار ایران عرضه کرد و در مدت کوتاهی مدل‌های ایستاده و دوقلوی آن مشهور شد. آدمیرال با گذشت زمان، تکنولوژی روز را به این دسته از محصولات خود اضافه کرد تا بتواند رضایت بیشتر مشتریان خود را به دست بیاورد.

به همین دلیل زمانی که به بازار برای خرید ماشین‌های لباسشویی آدمیرال مراجعه می‌کنید، انواع ماشین‌های تمام اتوماتیک 7 و 8 کیلوگرمی را می‌بینید که برچسب انرژی A+++ روی آن‌ها نصب شده است. البته این ماشین‌های لباسشویی باکیفیت، از خرابی در امان نیستند و شاید روزی به یک تعمیرکار مجرب نیاز پیدا کنند.

خرابی پمپ تخلیه، سنسور قفل درب، نشتی آب از قسمت‌های مختلف و کهنه شدن واشر دور دیگ از جمله عوامل رایج نقص فنی ماشین‌های لباسشویی هستند. این دستگاه‌های پر کاربرد حساسیت بسیار زیادی دارند و انجام یک کار اشتباه ممکن است که باعث آسیب جدی دستگاه شود. به همین دلیل باید تعمیر ماشین لباسشویی آدمیرال خود را به یک فرد حرفه‌ای بسپارید. نمایندگی آدمیرال در تهران می‌تواند تعمیرکاران حرفه‌ای ماشین لباسشویی خود را در کمترین زمان ممکن به منزل شما اعزام کند.

ماشین ظرفشویی آدمیرال

برند آدمیرال سعی کرده تا بتواند تمامی لوازم یک آشپرخانه را با محصولات خود تامین کند. به همین دلیل ماشین ظرفشویی را نیز در لیست محصولات خود قرار داده تا دیگر محدودیتی برای تکمیل کردن لوازم برقی آشپزخانه خود نداشته باشید. ماشین‌های ظرفشویی برند آدمیرال در انواع مختلف و با توجه به تکنولوژی روز ساخته شده‌اند. آدمیرال در ماشین‌های لباسشویی خود انواع قطعات را برای استفاده از تکنولوژی روز در ماشین‌های ظرفشویی خود قرار داده که شاید روزی دچار مشکل شوند. به طور کلی خرابی‌های ماشین ظرفشویی به شرح زیر است:

  • نشت آب از دور درب یا قسمت‌های دیگر
  • خرابی پمپ آب یا تخلیه به فاضلاب
  • خرابی سنسورهای کنترلی
  • فرسودگی و رسوب گرفتی المنت که جلوی گرم شدن آب را می‌گیرد

کافیست تا ماشین ظرفشویی آدمیرال شما فقط یک روز چنین مشکلاتی را پیدا کند تا دوباره مجبور شوید ظرف‌های خود را به صورت دستی بشویید. اگر با این مشکلات مواجه شدید، نیاز نیست که نگران باشید؛ زیرا نمایندگی تعمیر مجاز آدمیرال در تهران می‌تواند تمامی مشکلات فنی ماشین‌های ظرفشویی این برند را برطرف کند. تعمیرکاران مجرب نمایندگی آدمیرال در تهران انواع ماشین‌های ظرفشویی را با قطعات اصلی تعمیر کرده تا دستگاه مدت‌ها نیازی به تعمیر دوباره نداشته باشد.

مایکروفر آمریکایی برند آدمیرال

بدون شک مایکروفر یکی از پرکاربردترین لوازمی است که به شما کمک می‌کند تا دیگر نیازی به قابلمه و گاز برای گرم کردن غذای خود نداشته باشید. شرکت آمریکایی آدمیرال در کارنامه کاری خود مایکروفرهای بسیار باکیفیتی را ساخته که در دنیا مشهور هستند. در ایران نیز بسیاری از مردم از مایکروفرهای این برند محبوب برای گرم کردن غذای خود استفاده می‌کنند. طبیعی است که مایکروفر شما بعد از چند سال کار در آشپزخانه دچار مشکلات مختلفی شود. المنت مایکروفرها قطعه‌ای هستند که به مرور زمان قدرت خود را از دست می‌دهند. به همین دلیل شاید حس کنید که مایکروفر آدمیرال شما دیگر کارایی سابق را ندارد.

اینجاست که باید با نمایندگی آدمیرال در تهران تماس بگیرید تا هرچه زودتر دستگاه شما مانند روز اول کار کند. البته مایکروفرها قطعات دیگری دارند که شاید به مرور زمان دچار خرابی شوند. نمایندگی تعمیرات برند آدمیرال در تهران می‌تواند با استفاده از تعمیرکاران مجرب خود در کوتاه‌ترین زمان ممکن قطعه معیوب را شناسایی و با قطعه اصلی دیگری تعویض کند.

جارو برقی

برند آدمیرال فقط محصولات خود را به لوازم آشپزخانه محدود نکرده و در تمیزکاری منزل هم به کمک شما می‌آید. جارو برقی‌های برند آدمیرال در خانه بسیاری از ایرانیان حضور دارد و توانسته رضایت آن‌ها را نیز به طور کامل جلب کند. جاروبرقی‌ها معمولا از چند قطعه ساده تشکیل شده‌اند که معمولا مکانیکی هستند و در دراز مدت به دلیل مستهلک شدن دچار مشکلات مختلفی می‌شوند.

یکی از رایج‌ترین مشکلاتی که برای جاروبرقی پیش می‌آید، افت قدرت مکش است که در بیشتر موارد با خالی کردن پاکت حل می‌شود. اگر شما هم چنین مشکلی با جاروی برقی خود دارید، در ابتدا کیسه‌ی جاروبرقی را خالی کنید و در صورت باقی ماندن مشکل با نمایندگی آدمیرال در تهران تماس بگیرید. خرابی سیم جمع کن، بالا رفتن صدای موتور، خرابی دکمه‌ها از دیگر مشکلات جاروبرقی است که توسط تعمیرکاران ما به سادگی برطرف می‌شوند.

کولر گازی و اسپلیت

کولرهای گازی برند آدمیرال به کیفیت و توانایی کار بالای خود مشهور هستند. به همین دلیل توانسته‌اند در ایران به فروش خوبی دست پیدا کنند. تعمیر کولرهای گازی همانند یخچال به مهارت و ابزارهای زیادی نیاز دارد. در صورتی که کولرهای گازی به شیوه نادرست تعمیر شوند، در مدت کوتاهی باز هم به تعمیر نیاز پیدا می‌کنند که ممکن است هزینه و وقت شما را هدر دهد. نمایندگی آدمیرال در تهران آمادگی دارد تا انواع کولرهای گازی این برند را به شیوه کاملا اصولی و با ابزارهای به روز تعمیر کند.

سخن پایانی

سایت نمایندگی تمام تلاش خود را می‌کند تا بهترین خدمات را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد. تمام تعمیرات انجام شده و قطعات مصرفی در لوازم خانگی مشتری، روی فاکتور شرکت آبادان الکترونیک درج می‌شود. با انجام این کار تمام تعمیرات گارانتی شده تا تجربه خوبی در استفاده از خدمات ما داشته باشید. نمایندگی تعمیر مجاز آدمیرال در تهران، هر کجای پایتخت که باشید در خدمت شماست.

چنانچه از برند هایی همچون زانوسی و جنرال الکتریک استفاده می نمایید ما نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک و همچنین نمایندگی تعمیرات زانوسی در تهران می باشیم و می توانیم بصورت آنلاین و حضوری مشکلات دستگاه شما را برطرف کنیم.

enemad-logo
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید