تماس با دفتر مرکزی : ۰۲۱۲۸۴۲۲۰۲۷

نمایندگی مجاز مرکزی تعمیرات لوازم خانگی Servicman

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ | مشکلات احتمالی و چگونگی رفع آن‌ها در مجموعه نمایندگی

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ؛ تمام مشکلات رفع می‌شوند

ماشین لباسشویی‌های آاگ از جمله باکیفیت‌ترین ماشین لباسشویی‌های بازار ایران هستند. اما در مواقعی و حتی برای سرویس‌های دوره‌ای ممکن است نیاز به بررسی تخصصی و در برخی مواقع تعویض قطعات داشته باشند. از این رو، باید به دنبال یک نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ باشید که این خدمات را برای شما انجام دهد. در یک نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین لباسشویی‌های آاگ باید خدمات مربوط به تعمیر و تعویض خدمات با ضمانت انجام شوند و کارشناسان مجموعه هم همواره بر مشتری‌مداری تاکید داشته باشند. از این رو، در این مطلب از وب‌سایت نمایندگی با مشکلات رایج ماشین لباسشویی‌های آاگ و دریافت خدمات مربوط به آن‌ها از این مجموعه آشنا می‌شویم.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ

تعمیرات تمامی مدل‌های ماشین لباسشویی آاگ در سایت نمایندگی

ماشین لباسشویی‌های آاگ دارای مدل‌های متنوعی هستند که در ظاهر و بعضا در بخش فنی هم با هم تفاوت‌هایی دارند. به‌عنوان‌مثال، ممکن است یک ماشین لباسشویی دارای قابلیت Add Wash باشد و مدل دیگری از صفحه‌نمایش لمسی برخوردار باشد. اما نکته‌ای که در این میان وجود دارد این است که تمام ماشین لباسشویی‌‍‌های آاگ در صورت بروز مشکل، توسط کارشناسان سایت نمایندگی تعمیر و رفع مشکل خواهند شد. از جمله مدل‌های ماشین لباسشویی‌های این برند می‌توان به مدل‌های زیر اشاره کرد:

 

  • 7000 PROSTEAM® UNIVERSALDOSE 9 KG
  • 9000 SOFTWATER
  • 7000 PROSTEAM® 8 KG
  • 8000 ÖKOMIX AUTODOSE 9 KG

انواع خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ در سایت نمایندگی

دلایل مختلفی از جمله عدم استفاده اصولی وجود دارند که باعث می‌شوند تا ماشین لباسشویی‌های آاگ در گذر زمان با مشکلات متعددی مواجه شوند. از جمله این مشکلات می‌توان به عدم ورود آب، عدم تخلیه آب و عدم شست‌وشوی مناسب اشاره کرد. در ادامه با برخی از این مشکلات آشنا می‌شویم.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ

رفع مشکل عدم تخلیه آب در نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ

ممکن است در مواقعی با مشکل عدم تخلیه آب در ماشین لباسشویی آاگ خود مواجه شوید که دلایل مختلفی دارد. به‌عنوان‌مثال، گرفتگی فیلتر خروجی آب می‌تواند دلیلی برای بروز این مشکل باشد. برای بررسی سلامت فیلتر آب، باید درب مخصوص ماشین لباسشویی را که در جلوی آن قرار دارد باز کنید و فیلتر را طبق دستورالعمل مخصوص خود بیرون بکشید. سپس، سلامت ظاهری فیلتر را بررسی کنید. در صورتی که فیلتر پر بود، باید اقدام به خالی کردن آن کنید. اما در صورتی که آن آسیب دیده بود، باید به سراغ تعویض این فیلتر برود. در عین حال، وجود مشکلات دیگری مانند گرفتگی لوله تخلیه هم می‌تواند عاملی برای عدم تخلیه آب در ماشین لباسشویی آاگ باشد.

زمانی که بنا به دلایل مختلف، لوله تخلیه ماشین لباسشویی آاگ مسدود شده باشد، تخلیه آب به درستی انجام نمی‌شود و ممکن است ارورهایی روی صفحه‌نمایش ماشین لباسشویی خود مشاهده کنید. لازم به ذکر است که برای رفع این مشکل، ابتدا باید ماشین لباسشویی را خاموش کنید و آن را جلو بکشید. سپس به دنبال هرگونه پارگی و یا گرفتگی لوله در ماشین لباسشویی خود باشید. در ادامه، اگر متوجه گرفتگی در لوله شدید، آن را از ماشین لباسشویی جدا کرده و اقدام به رفع گرفتگی لوله کنید.

مشکل عدم آبگیری ماشین لباسشویی آاگ

یکی از رایج‌ترین مشکلاتی که در رابطه با ماشین لباسشویی‌های آاگ وجود دارد، مشکل عدم آبگیری است. این مشکل دلایل بروز مختلفی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به خرابی شیر برقی و همین‌طور انسداد لوله ورودی آب اشاره کرد.

برای بررسی سلامت شیر برقی ماشین لباسشویی آاگ، باید ابتدا ماشین را خاموش کرده و آن را جلو بکشید. سپس، نوبت به این می‌رسد که سلامت شیر برقی را با کمک دستگاه مولتی‌متر بررسی کنید. در صورتی که مقاومت شیر برقی در بازه‌ای قرار داشت که روی آن تعریف شده بود، این شیر سالم است؛ در غیر این صورت، باید آن را تعویض کرد.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ

در صورتی هم که تصور می‌کنید مشکل عدم آبگیری ماشین لباسشویی آاگ مربوط به انسداد لوله آبگیری است، باید سلامت ظاهری لوله را از نظر تاخوردگی و پارگی بررسی کنید. در صورتی که هریک از این موارد را مشاهده کردید، باید لوله را تعویض کنید.

البته در مواقع خاصی هم این امکان وجود دارد که عدم آبگیری ماشین لباسشویی آاگ مربوط به خرابی برد اصلی باشد که فرمان آبگیری را ارسال نمی‌کند. برای رفع این مشکل هم باید کل برد اصلی را تعویض کرد. اما بررسی این موضوع را بهتر است به یک نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ بسپارید.

خدمات تعویض قطعات در سایت نمایندگی

در بسیاری مواقع که یک ماشین لباسشویی خراب شده است، قطعات را باید تعویض کرد. اما مشکلی که در این باره وجود دارد این است که باید همواره قطعات اصلی جایگزین قطعات قبلی شوند که تهیه قطعات اصلی کمی سخت است و ممکن است خودتان نتوانید این کار را انجام دهید. از این رو، باید به دنبال یک مجموعه باشید که علاوه بر ارائه خدمات تعمیرات، خدمات مربوط به تامین قطعه را هم ارائه کند. یکی از قطعات رایجی که ماشین لباسشویی‌های آاگ به آن نیاز پیدا می‌کنند، پمپ تخلیه آب است.

پمپ تخلیه آب؛ یک قطعه با آمار خرابی نسبتا بالا در ماشین لباسشویی‌های آاگ

پمپ تخلیه یکی از قطعات مهم در ماشین لباسشویی‌های آاگ است که در صورت خرابی منجر به بروز مشکل عدم تخلیه آب می‌شود. هر مدل ماشین لباسشویی آاگ دارای پمپ تخلیه مخصوصی است که در صورت نیاز به تعویض، مدل جایگزین هم باید از همان مدل باشد.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ

 

مجموعه نمایندگی؛ ارائه‌دهنده خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ

عدم استفاده اصولی و استهلاک طبیعی قطعات از جمله دلایلی هستند که باعث می‌شوند تا ماشین لباسشویی آاگ با مشکلات متعددی مواجه شود. از جمله مشکلاتی که ممکن است برای این ماشین‌ها رخ بدهد، عدم تخلیه آب و عدم آبگیری صحیح است که هرکدام دلایل بروز مخصوص به خود را دارند. برای رفع این مشکل‌ها و تعویض قطعات خراب، ما در وب‌سایت نمایندگی آماده ارائه خدمات به شما هستیم. برای کسب اطلاعات بیشتر، کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0
دیدگاه‌های نوشته

enemad-logo
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید