تماس با دفتر مرکزی : ۰۲۱۲۸۴۲۲۰۲۷

نمایندگی مجاز مرکزی تعمیرات لوازم خانگی Servicman

آموزش تعمیر ساید بای ساید بوش | راهنمایی برای برطرف کردن مشکلات این دستگاه

آموزش تعمیر ساید بای ساید بوش در نمایندگی

بوش، برندی نام آشنا در بازار ایران

بوش یکی از قدیمی‌ترین و بهترین برندهای موجود در بازار ایران است و از گذشته محبوبیت بسیار زیادی در میان ایرانیان داشته است. محصولات این مجموعه با استفاده از قطعات با کیفیت و آخرین استانداردهای روز دنیا تولید می‎شود و عملکرد بسیار قابل قبولی نیز دارد. البته موارد مختلفی نیز می‌تواند موجب آسیب رسیدن به این دستگاه شود و مشکلاتی را برای آن به وجود بیاورد. برخی از این مشکلات را می‌توانید خودتان در برطرف کنید اما برخی دیگر نیز هستند که نیاز به تخصص دارند. به همین دلیل، در ادامه قصد داریم آموزش تعمیر ساید بای ساید بوش را به شما ارائه دهیم.

آموزش تعمیر ساید بای ساید بوش در نمایندگی ایرادات رایج در ساید بای ساید بوش

همانطور که بیان شد، موارد بسیار زیادی می‌تواند باعث آسیب رسیدن به یخچال فریزرهای بوش شوند. زمانی که در استفاده از یخچال فریزر دچار مشکلی شدید، ابتدا باید اقدام به عیب یابی کنید تا بتوانید مشکل اصلی را پیدا کنید. سپس با استفاده از روش‌های مختلف، اقدام به تعمیر دستگاه خود کنید. در ادامه رایج‌ترین ایرادات ساید بای سایدهای بوش را بررسی می‌کنیم.

نمایندگی تعمیرات ساید‌بای‌ساید بوش در تهران

علت سرما نداشتن ساید بای ساید بوش

سرما نداشتن یکی از ایرادات رایج و بسیار مهم در ساید بای سایدهای بوش است و به همین دلیل، باید به سرعت اقدام به تعمیر آن کنید. زیرا ممکن است به بخش‌های دیگر دستگاه شما نیز آسیب وارد کند  و یا حتی باعث فاسد شدن مواد غذایی شما شود. اگر با چنین مشکلی در ساید بای سایدهای بوش مواجه شدید، احتمالا دلیل آن یکی از موارد زیر است.

  • خرابی قطعات دیفراست
  • خرابی فن‌های یخچال
  • موتور و یا کمپرسور ساید بای ساید
  • کمبود گاز به علت نشتی

آشنایی با دلایل سرما نداشتن ماشین لباسشویی در نمایندگی دقت داشته باشید که تمامی مشکلات بیان شده به صورت تخصصی هستند و برای تعمیر آن‌ها نیاز به آشنایی دقیق به تمام قطعات یخچال فریزرها دارید. به همین دلیل، در صورتی که با چنین مشکلی مواجه شدید، بهتر است قبل از هر کاری با کارشناسان مجموعه نمایندگی تماس بگیرید.

آموزش تعمیر ماشین لباسشویی بوش

نمایندگی تعمیرات بوش در تهران

یخچال فریزر بوش یک سره کار می‌کند و خاموش نمی‎شود

شاید خیلی از افراد فکر کنند که موتور یخچال باید به صورت 24 ساعت کار کند تا بتواند دمای دستگاه را پایین نگه دارد. اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که یکسره کارکردن و یا اتومات نکردن یخچال، در واقع نشان دهنده بروز مشکلی در ساید بای ساید بوش است. زمان که با چنین مشکلی مواجه شدید، احتمالا مشکل از قطعات مانند سنسور، برد الکترونیکی، لاستیک دور درب و شارژ گاز باشد. در این صورت ممکن است یکی از موارد زیر رخ داده باشد.

  • لوله بلو از جای خود خارج شده باشد
  • ترموستات تنظیم نباشد
  • لاستیک دور درب خراب شده باشد
  • یخچال به شارژ گاز نیاز داشته باشد
  • مقدار برفک در اواپراتور بسیار زیاد شده باشد
  • فن یخچال خراب شده باشد

درب یخچال بوش خراب شده است

مشکلی دیگری که در این بخش از مقاله آموزش تعمیر ساید بای ساید بوش قصد داریم آن را بررسی کنیم، خراب شدن درب ساید بای ساید بوش است. دقت داشته باشید که منظور از خرابی درب، اصولا به سه عامل بستگی دارد که به شرح زیر هستند.

  • خرابی لاستیک دور درب
  • معیوب بودن لولای درب
  • تراز نبودن یخچال

رایج‌ترین دلایل خرابی درب یخچال و آموزش تعمیر ساید بای ساید بوش در نمایندگی زمانی که نوار پلاستیکی دو درب دچار مشکل شده باشد، موجب بسته نشدن صحیح درب می‎شود ااما در جنین مواقعی توصیه می‌کنیم ابتدا لاستیک را چک کنید و در صورتی که سالم بود، از سالم بودن آهن ربای به کار رفته در داخل آن باید مطمئن شوید.

نمایندگی تعمیرات ماشین‌ظرفشویی بوش در تهران

در صورتی که این آهن ربا دچار مشکل شود، هوای خنک یخچال به بیرون منتقل می‎شود و داخل یخچال نیز گرم می‎شود. این امر می‌تواند باعث یکسره کار کردن یخچال و حتی فاسد شدن مواد غذایی داخل آن نیز شود. شاید یکی از علت‌های بسته نشدن درب یخچال بوش شما نیز خرابی لوله‌های آن باشد که در این صورت می‌توانید با یک پیچ گوشتی، پی‌های آن را به آسانی سفت کنید.

البته تراز نبودن یخچال نیز می‌تواند عاملی برای خرابی ساید بای ساید بوش باشد. تراز بودن دستگاه تاثیر بسیار زیادی بر روی عملکرد درست و همچنین عمر طولانی یخچال دارد. پس سعی کنید هنگام چیدمان آن، از تراز بودن ساید بای ساید نیز مطمئن شوید.

یخ ساز ساید بای ساید بوش دچار مشکل شده است

یکی دیگر از مواردی که در مقاله آموزش تعمیر ساید بای ساید بوش قصد داریم به آن بپردازیم، کار نکردن یخ ساز یخچال ساید بای ساید بوش است. یخ سازها معمولا در یخچال‌های امروزی، به عنوان یکی از فناوری‌های جدید شناخته می‎شوند. این سیستم‌ها، دارای دکمه خاموش و یا روشن هستند، به همین دلیل، در صورتی که یخ ساز دستگاه شما کار نکرد، ابتدا باید وضعیت آن را برروی صفحه نمایش یخچال بررسی کنید.

دلایل خرابی یخ ساز ساید بای ساید بوش در نمایندگی موارد مختلفی می‌تواند باعث خرابی این سیستم شود، مسدود شدن فیلتر یخ ساز، یکی از همان موارد است. در صورتی که فیلترها، به هر دلیلی دچار مشکل شوند، مسلما یخ ساز نیز دیگر نمی‌تواند کار کند. از دیگر دلایل این مشکل نیز می‌تواند به عدم وجود سرمای کافی در یخچال اشاره کرد. در صورتی که ساید بای ساید بوش، سرمای کافی را نداشته باشد، ممکن است مشکل به دلیل معیوب بودن کمپرسور، کافی نبودن گاز یخچال و … باشد. اما در صورتی که فریزر سرمای لازم را نداشته باشد، ممکن است به دلیل خرابی فن فریزر باشد. به همین دلیل، باید سریعا آن را تعویض کنید.

نمایندگی تعمیرات یخچال بوش در تهران

خرابی موتور و یا کمپرسور ساید بای ساید بوش

موتور و یا همان موتور، یکی از اصلی‌ترین قطعات در یخچال است. در صورتی که مشکلی برای این قطعه به وجود بیاید، به طور کلی یخچال شما دیگر کار نخواهد کرد و به هیچ دردی نمی‌خورد. یکی از مهم‌ترین وظیفه‌های کمپرسور، گردش و فشرده کردن گاز مبرد در داخل لوله‌های اواپراتور است که این گاز در کندانسور خنک شده و به مایع تبدیل می‎شود. روی بدنه کمپرسور سه لوله قابل مشاهده است. لوله مخصوص شارژ گاز، لوله فشار گاز و لوله مکش. دقت داشته باشید که در صورتی که رله‌ها و یا خازن‌های موتور ایراد داشته باشد، می‌توانید آن را تعمیر کنید اما در صورتی که خود موتور دچار مشکل شده باشد، باید از یک تعمیرکار مجرب کمک بگیرید.

صدای زیاد ماشین لباسشویی

دقت داشته باشید که هر صدای اضافی که از لباسشویی ساطع می‎شود، می‌تواند نشان دهند یک مشکل در این دستگاه باشد. به همین دلیل، باید به سرعت برای عیب یابی آن اقدام کنید. در ادامه مطلب آموزش تعمیر ساید بای ساید بوش قصد داریم عواملی که می‌تواند موجب صدای زیاد شوند را بررسی کنیم.

نمایندگی تعمیرات ماشین‌لباسشویی بوش در تهران

  • تراز نبودن دستگاه
  • معیوب بودن فنرهای یخچال
  • معیوب بودن موتور فن کندانسور

توصیه‌های مهم برای استفاده از ساید بای سایدهای بوش در نمایندگی توصیه‌هایی برای استفاده از ساید بای ساید بوش

موارد بسیار زیادی می‌تواند در زمان استفاده بهینه از ساید بای ساید بوش به شما کمک کند و از خراب شدن دستگاه شما جلوگیری کند. دقت داشته باشید که یخچال فریزرهای بوش بسیار حساس و تخصصی هستند به همین دلیل، در ادامه مقاله آموزش تعمیر ساید بای ساید بوش قصد داریم نکاتی را بیان کنیم که می‌تواند از آسیب‌های ناگوار جلوگیری کند.

  • در زمان استفاده از این دستگاه، حتما از یک محافظ برق استاندارد استفاده کنید
  • برای شروع به کار کردن یخچال فریزر، آن را به مدت 3 تا 5 ساعت روی درجه متوسط و خالی قرار دهید تا با درب بسته کار کند و به حالت ایده آل خود برسد
  • از قرار دادن این دستگاه‌ها در کنار اجاق گاز و یا هر گونه منابع حرارتی دیگر پرهیز کنید، زیرا ممکن است باعث افزایش انرژی مصرفی و کاهش بازدهی ساید بای ساید بوش شود
  • به هیچ عنوان یخچال را به دیواره‌ها نچسبانید و سعی کنید از کناره‌ها حدودا 5 سانتی متر و از پشت حدود 20 الی 30 سانتی متر با دیواره‌ها فاصله داشته باشد
  • از گذاشتن مواد غذایی گرم در یخچال فریزر پرهیز کنید. دقت داشته باشید که در میان در میان مواد غذایی گرم، بیشترین تاثیر در بازدهی یخچال مربوط به مایعات می‎شود
  • گر قصد جا به جایی ساید بای ساید را دارید و یا پس از جا به جایی می‌خواهید آن را تعمیر کنید، حتما به مدت دو ساعت صبر کرده و سپس یخچال را به برق متصل کنید

تعمیر ساید بای ساید بوش خود را با خیالی راحت به نمایندگی بسپارید

در این مطلب از وب‌سایت نمایندگی، اقدام به آموزش تعمیر ساید بای ساید بوش کردیم. یخچال‌های بوش با استفاده از قطعات فوق حساسی تولید می‎شوند، به همین دلیل، تعمیر برخی از بخش‌های آن نیازمند داشتن دانش فنی در این زمینه می‌باشد. بنابراین در صورتی که اطلاعاتی در زمینه این نوع یخچال‌ها ندارید، بهتر است در صورت مواجه با هرگونه مشکلی، ابتدا با کارشناسان ما تماس بگیرید و از آن‌ها راهنمایی بخواهید. تمامی تکنسین‌های مجموعه ما به صورت کاملا تخصصی آموزش دیده‌اند تا بتوانند دستگاه شما را هزینه‌ای بسیار کم و در سریع‌ترین زمان ممکن تعمیر کنند.

چنانچه از برند هایی همچون دوو و آاگ الکترولوکس استفاده می نمایید ما نمایندگی تعمیرات دوو و نمایندگی تعمیرات آاگ الکترولوکس در تهران می باشیم و می توانیم بصورت آنلاین و حضوری مشکلات دستگاه شما را برطرف کنیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0
دیدگاه‌های نوشته

enemad-logo
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید