تماس با دفتر مرکزی : ۰۲۱۲۸۴۲۲۰۲۷

نمایندگی مجاز مرکزی تعمیرات لوازم خانگی Servicman

نمایندگی تعمیرات وست پوینت

 

نمایندگی تعمیرات وست پوینت

نمایندگی تعمیرات وست پوینت Westpoint

نمایندگی تعمیرات وست پوینت در تهران

معرفی شرکت وست پوینت Westpoint

وست پوینت یک تولیدکننده لوازم خانگی است که ریشه در شهر بوردوی فرانسه دارد.

این شرکت ، از قرن ۱۸ که شهر بوردو در تجارت اروپا نقش مهمی ایفا می کرده است در ارسال کالاها سهم بزرگی از بازار داشته است.

وست پوینت ، از سال ۱۹۶۰ شروع به تولید کالاهای مختلف از جمله لوازم خانگی کرده است و تحت برند های مختلف مانند تامسون این کار را انجام داده است.

از جمله محصولات این شرکت می توان از این موارد نام برد : ماشین ظرفشویی وست پوینت ، ماشین لباسشویی وست پوینت ، یخچال وست پوینت ، فریزر وست پوینت ، ماکرویو وست پوینت ، اجاق گازوست پوینت ، کولر گازی وست پوینت و …

 

نمایندگی تعمیرات وست پوینت

شرکت آبادان الکترونیک ، به عنوان نماینده تعمیرات وست پوینت ، بهترین خدمات را در زمینه سرویس و تعمیر یخچال فریزر وست پوینت ، ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی و سایر محصولات برند وست پوینت به شما ارائه می دهد.

اگر لوازم وست پوینت شما دچار مشکل شده است ، همین حالا با ما تماس بگیرید تا متخصصان این مرکز ، به صورت تلفنی و یا با حضور در محل ، اقدام به عیب یابی و رفع مشکل دستگاه شما نمایند.

این مرکز ، با قریب به دو دهه فعالیت موفق در زمینه تعمیرات لوازم خانگی وست پوینت ، با تجربه و دانشی که اندوخته ، و همچنین استفاده از تعمیرکارانی حرفه ای و آموزش دیده ، به تمام مشکلات شما آشنایی دارد.

تمام سعی و هدف ما تعمیر سریع و دقیق دستگاه شما و کسب رضایت مشتریان است.

 

آدرس نمایندگی تعمیرات وست پوینت :

خیابان ری نرسیده به امین حضور خیابان آبشار پلاک ۲

تلفن تماس نمایندگی تعمیرات وست پوینت :

021-36830424 ، 021-33559260 ، 09198030842

 

برخی از خدمات نمایندگی تعمیرات وست پوینت

این مرکز مفتخر است به عنوان نمایندگی مجاز تعمیرات وست پوینت خدمات زیر را به هموطنان عزیز ارائه نماید :

  • تعمیر یخچال فریزر وست پوینت
  • تعمیر ماشین لباسشویی وست پوینت
  • تعمیر ماشین ظرفشویی وست پوینت
  • تعمیر مایکروفر وست پوینت
  • و….

 

محصولات شرکت وست پوینت

شرکت فرانسوی وست پوینت ، از سال 1960 خط تولید لوازم خانگی خود را به راه انداخت.

این شرکت تا کنون توانسته محصولات با کیفیتی از قبیل ، یخچال فریزر وست پوینت ، ساید بای ساید وست پوینت ، ماشین ظرفشویی وست پوینت ، ماشین لباسشویی وست پوینت ، کولرهای گازی وست پوینت ، اسپیلت وست پوینت و… را تولید و روانه بازارهای جهانی کند.

هر چند که تنوع محصولات برند وست پوینت در بازار ، طیف گسترده ای را شامل می شود. این شرکت محصولات دیگری نظیر آبمیوه گیری وست پوینت ، چرخ گوشت وست پوینت ، مخلوط کن های وست پوینت ، غذا ساز وست پوینت ، همزن برقی وست پوینت ، چای ساز وست پوینت ، توستر وست پوینت ، اتو وست پوینت ، جاروبرقی وست پوینت و ….. بسیاری از لوازم خانگی را تولید می کند.

 

یخچال فریزر وست پوینت

اگرچه یخچال فریزرهای وست پوینت از کیفیت خوبی برخوردارند ، اما احتمال بروز مشکل در تمام یخچال فریزرها وجود دارد و هیچ برندی در جهان نمی تواند ادعا کند که محصولاتش خراب نمی شوند و ایراد پیدا نمی کنند.
در اینجا چند مورد از ایرادات و خرابی های رایج یخچال فریزر ها را برای شما آورده ایم.
اگر یخچال فریزر شما سرد نمی کند و هوای داخل یخچال خنک نیست ، این موضوع را باید سریعا عیب یابی و مشکل را برطرف کنید. زیرا احتمال کپک زدن و فاسد شدن مواد غذایی شما وجود دارد.
این مشکل می تواند از فن یا کمپرسور یخچال شما باشد و یا اینکه سنسور دما و یا ترموستات یخچال شما معیوب شده است.
یکی دیگر از مشکلات رایج در یخچال فریزرها ، خرابی سنسور درب یخچال است. که باعث می شود یخچال مدام هشدار باز بودن درب بدهد.
گاهی نیز ممکن است یخچال فریزر شما انواع صداهای مختلف را تولید کنید و یا اینکه سر و صدای بلندی ایجاد کند.
در اینگونه مواقع احتمال خرابی فن وجود دارد. بهتر است هرچه سریع تر با نمایندگی تعمیرات وست پوینت تماس بگیرید تا تعمیرکاران ما با حضور در محل اقدام به بررسی مشکل نمایند.

ماشین لباسشویی وست پوینت

ماشین لباسشویی های وست پوینت از محبوبیت خوبی در بازار ، برخوردارند.

این لباسشویی ها با استفاده از به روز ترین فناوری ها و آخرین تکنولوژی های روز ساخته شده اند.

ماشین لباسشویی وست پوینت ، مصرف انرژی پایینی دارد و توانسته گرید انرژی A +++ را از آن خود کند.

اما با این حال ، با گذر زمان ، احتمال خرابی آن ها نیز وجود دارد. ایرادات رایجی که در ماشین های لباسشویی وجود دارد ، ممکن است به دلایل مختلف رخ بدهند.

ما برخی از این ایرادات رایج و متداول را برای شما در مقاله ای معرفی کردیم و راه های تعمیر و برطرف کردن این مشکلات را نیز برای شما بازگو کردیم.

برای مشاهده این مقاله بر روی لینک زیر کلیک کنید :

  • آموزش تعمیر ماشین لباسشویی

در صورتی که با خواندن مقاله بالا ، به نتیجه ای نرسیدید ، احتمالا مشکل ماشین لباسشویی شما پیچیده تر از می باشد و احتمال خرابی برخی از قطعات داخلی آن نیز وجود دارد.

پیشنهاد می کنیم ، جهت شدیدتر نشدن مشکل ، موقتا از ماشین لباسشویی استفاده نکنید و سریعا با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی وست پوینت تماس حاصل فرمایید.

ما به خوبی با مشکل شما آشنایی داریم و می توانیم به سرعت و به بهترین نحوه ماشین لباسشویی شما را تعمیر کنیم.

 

سایر محصولات وست پوینت

این مرکز توانایی تعمیر ، تمام لوازم خانگی برند وست پوینت را دارد. از تعمیر ماشین ظرفشویی وست پوینت گرفته تا تعمیر چرخ گوشت وست پوینت و یا تعمیر آبمیوه گیری وست پوینت.

برای ثبت درخواست تعمیرات با ما تماس حاصل فرمایید. مشاوران ما شما را راهنمایی خواهند کرد.

 

 

 

شماره تماس فوری ۰۹۱۹۸۰۳۰۸۴۲

 

نمایندگی تعمیرات وست پوینت

  1. انجام تعمیرات و خدمات در منزل شما
  2. همه قطعات اصلی هستند
  3. قیمت مناسب
  4. تکنسین های حرفه ای و کاملا دوره دیده

برای تمامی تعمیرات توسط شرکت آبادان الکتریک فاکتور صادر شده و خدمات ما دارای گارانتی هستند. این خدمات شامل انواع لوازم خانگی غیر از لوازم صوتی و تصویری می باشد.

چنانچه از برند هایی همچون زانوسی و آریستون استفاده می نمایید ما نمایندگی تعمیرات لباسشویی آریستون و نمایندگی تعمیر لباسشویی زانوسی در تهران می باشیم و می توانیم بصورت آنلاین و حضوری مشکلات دستگاه شما را برطرف کنیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0
enemad-logo
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید