تماس با دفتر مرکزی : ۰۲۱۲۸۴۲۲۰۲۷

نمایندگی مجاز مرکزی تعمیرات لوازم خانگی Servicman

نمایندگی تعمیرات سینجر

 

نمایندگی تعمیرات سینجر

نمایندگی تعمیرات سینجر Sinjer

نمایندگی تعمیرات سینجر در تهران

معرفی شرکت سینجر Sinjer

شرکت سینجر ، یک شرکت تولیدی ایرانی می باشد که در زمینه تولید لوازم خانگی و تولید محصولات حرارتی مانند انواع اجاق گاز های مبله و فردار فعالیت می کند.

 

نمایندگی تعمیرات سینجر

بسیاری از ما در خانه از لوازم خانگی برند سینجر استفاده می کنیم.

سینجر با سابقه درخشان خود توانسته اعتماد مردم ایران را نسبت به کیفیت محصولاتش جلب نماید.

اگر با یخچال ، ماشین لباسشویی یا ظرفشویی ، اجاق گاز سینجر خود مشکل پیدا کردید و نیاز به خدمات تعمیر یا سرویس این لوازم پیدا کردید ، بهتر است به جای سپردن لوازم خود به دست تعمیرکاران مبتدی ، انجام این کار را به نمایندگی تعمیرات سینجر واگذار کنید.

 

آدرس نمایندگی تعمیرات سینجر :

خیابان ری نرسیده به امین حضور خیابان آبشار پلاک ۲

تلفن تماس نمایندگی تعمیرات سینجر :

021-36830424، 021-33559260 ، 09198030842

 

 

چرا آبادان الکترونیک؟

شرکت آبادان الکترونیک ، به عنوان نمایندگی تعمیرات سینجر و مرکز تعمیرات سینجر ، آماده ارائه خدماتی از قبیل تعمیر اجاق گاز سینجر ، تعمیر ماشین لباسشویی سینجر ، تعمیر ماشین ظرفشویی سینجر ، تعمیر هود سینجر ، تعمیر جاروبرقی سینجر ، تعمیر مایکروفر سینجر و تعمیر و سرویس سایر محصولات شرکت سینجر می باشد.

این مرکز با دارا بودن سابقه دو دهه تجربه موفق در زمینه تعمیرات محصولات سینجر ، و بهره گیری از تعمیرکاران و متخصصانی حرفه ای و آموزش دیده ، توانسته رضایت حداکثری را از مشتریان خود در این سال ها دریافت نماید.

 

محصولات شرکت سینجر

شرکت سینجر در حال حاضر اقدام به تولید و عرضه محصولات لوازم خانگی از جمله : اجاق گازهای فردار و رومیزی سینجر ، محصولات برودتی ، یخچال فریزر سینجر ، ماشین لباسشویی سینجر ، ماشین ظرفشویی سینجر ، هود سینجر ، جاروبرقی سینجر ، مایکروفر سینجر و… می کند.

 

اجاق گازهای سینجر

اجاق گاز ، یکی از پر استفاده ترین وسایل آشپزخانه است. بنابراین کیفیت و استحکام و ایمنی آن ، در کنار طراحی زیبا و کاربرد پذیری آسان ، از جمله مواردی است که برای مصرف کننده حائز اهمیت است.

بسیاری از مردم ، برند سینجر را با اجاق گازهای معروف و با کیفیت این شرکت می شناسند.

اگر از اجاق گازهای سینجر استفاده می کنید ، در صورت خرابی و یا بروز مشکل در اجاق گاز ، می توانید با ما تماس حاصل فرمایید.

ما در این مرکز با دو دهه تجربه در زمینه تعمیر اجاق گاز سینجر ، مشکلات شما را به راحتی برطرف می کنیم.

 

یخچال فریزر سینجر

یخچال فریزر ، وسیله ای است که نمی شود آشپزخانه را بدون وجود آن تجسم کرد. از این رو شرکت های زیادی در جهان دست به تولید یخچال فریزرهای مختلف در ابعاد و اندازه های مختلف با امکانات متفاوت زده اند.

سینجر نیز ، با توجه به نیاز مردم به این کالای ضروری ، خط تولید یخچال فریزرهای خود را راه اندازی کرده است.

سینجر با به کار گیری تکنولوژی های نوین ، توانسته یخچال فریزهایی تولید کند که توانایی رقابت با برندهای بزرگ در بازار جهانی را دارند.

شرکت آبادان الکترونیک نیز ، این افتخار را دارد ، که به عنوان نمایندگی تعمیر یخچال فریزر سینجر ، برای برطرف کردن مشکلات یخچال فریزرهای این شرکت ، در کنار هموطنان خود باشد.

 

هود سینجر

هودهای سینجر ، با قدرت مکش خوب و مصرف انرژی پایین خود توانسته انتظاراتی را که مصرف کنندگان از هودهای آشپزخانه دارند را برطرف نماید.

این شرکت انواع مختلفی از هودها را شامل ، هودهای جزیره ای سینجر ، هودهای شومینه ای سینجر ، هودهای زیر کابینتی سینجر ، را تولید و به بازار عرضه می کند.

 

تاریخچه شرکت سینجر

این شرکت در سال 1371 تاسیس شد و در مدتی اندک با عزم راسخ در جهت تولید محصولات با کیفیت برتر و متناسب با سلیقه مصرف کنندگان ایرانی ، در بازارهای داخلی به عنوان یک تولید کننده پیشرو در صنعت لوازم خانگی معرفی شد.

 

این شرکت در سال ۱۳۷۹ در جهت توسعه و تکمیل سبد کالای محصولات خود اقدام به تولید محصولات برودتی نمود.

در سال ۱۳۸۶ آزمایشگاه های مکانیک و الکترونیک (برودت) از موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران گواهینامه تایید صلاحیت دریافت و بعنوان آزمایشگاه مرجع و همکار موسسه استاندارد معرفی گردید تا در ارتباط با آزمون های یخچال و فریزر و نیز اجاق گازهای فردار ، بدون فر و اجاق گازهای صفحه ای فعالیت نماید.

مجموعه مدیریت و کارکنان شرکت سینجر امیدوار است با تولید محصولات جدید  )انواع اجاق گازهای صفحه ای استیل و شیشه ای ، فرهای توکار و هودهای شومینه ای و زیر کابینتی) بتواند همچون گذشته رضایت شما مصرف کننده محترم را تامین نماید.

چشم انداز شرکت سینجر

چشم انداز کلی شرکت سینجر ، قرار گرفتن در ردیف سه شرکت برتر تولید کننده لوازم خانگی داخلی و هدف اصلی این شرکت جلب رضایت مشتریان خود می باشد.

سینجر برای پیگیری و رسیدن به این اهداف و چشم انداز ها شش اصل اساسی را سر لوحه کار خود قرار داده است :

1- اولین اصل برای سینجر ، ارتقا کیفیت محصولات از طریق ایجاد سیستم های لازم و رعایت الزامات و استانداردهای مرتبط با محصولات است.

2- اصل دوم ، بهره گیری از سیاست های قیمت گذاری منصفانه و قابل رقابت ، با استفاده از راهکارهایی نظیر کاهش ضایعات و زمان چرخه فرآیند تولید و ارتقاء سطح کیفی تجهیزات و اعمال معیارهای زیست محیطی و مدیریت سبز می باشد.

3- نوآوری و ارائه محصولات با طرح های جدید ، اصل سوم سینجر برای دستیابی به اهداف خود می باشد.

4- اصل چهارم ، ارتقاء سطح عملکرد فرآیندهای مرتبط با مشتریان از قبیل خدمات پس از فروش و رسیدگی به شکایات مشتریان است.

اصل چهارم : ارتقاء سطح عملکرد فرآیندهای مرتبط با مشتریان از قبیل خدمات پس از فروش و رسیدگی به شکایات مشتریان .

5- اصل پنجم : شناسایی ، ارزیابی و کنترل جنبه های زیست محیطی و خطرات ایمنی و بهداشت شغلی کارکنان به منظور پیشگیری از آلودگی محیط زیست و جلوگیری ا ز ایجاد جراحت و بیماریهای شغلی در کلیه واحدها

6- اصل ششم : توانمندسازی نیروی انسانی از طریق آموزش مستمر و اثر بخش کارکنان

7- اصل هفتم : اختصاص بهینه منابع به منظور تحقق اهداف و برنامه های کیفی محصولات ، ایمنی بهداشتی و زیست محیطی . مدیریت ارشد سازمان خود را برای دستیابی به اهداف فوق متعهد می داند.

 

لوازم خانگی سینجر

 

شماره تماس فوری ۰۹۱۹۸۰۳۰۸۴۲

 

نمایندگی تعمیرات سینجر

  1. انجام تعمیرات و خدمات در منزل شما
  2. همه ی قطعات اصلی هستند
  3. قیمت مناسب
  4. تکنسین های حرفه ای و کاملا دوره دیده

برای تمامی تعمیرات توسط شرکت آبادان الکتریک فاکتور صادر شده و خدمات ما دارای گارانتی هستند. این خدمات شامل انواع لوازم خانگی غیر از لوازم صوتی و تصویری می باشد.

 

چنانچه از برند هایی همچون زانوسی و جنرال الکتریک استفاده می نمایید ما نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک و همچنین نمایندگی تعمیرات زانوسی در تهران می باشیم و می توانیم بصورت آنلاین و حضوری مشکلات دستگاه شما را برطرف کنیم.

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای
0
enemad-logo
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید