تماس با دفتر مرکزی : ۰۲۱۲۸۴۲۲۰۲۷

نمایندگی مجاز مرکزی تعمیرات لوازم خانگی Servicman

چگونه آشپزخانه را هوشمند کنیم؟

این روزها حضور فناوری‌های جدید، به گونه‌ای سبک دنیا را تغییر داده است که حیرت آور است.

خانه های هوشمند و اکنون به میان آمدن آشپزخانه هوشمند!

پیشرفت علم و تکنولوژی توانسته با به کارگیری مهمترین آپشن‌ها و فناوری‌های نوین و کاربردی، به مردم آرامش، کیفیت و راحتی هدیه دهد که بی نظیر است.

یکی از مواردی که توانسته با استقبال بی‌نظیر خانواده‌ها روبرو شود، آشپزخانه هوشمند است.

در واقع آشپزخانه هوشمند به آشپزخانه‌ای گفته می شود که در آن تمامی لوازم همچون:

مایکروفر، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، چای ساز و …

از نوع مدرن و هوشمند باشند

که امروزه به لطف آیتم های هوشمند در تمامی این لوازم، تجهیزات هوشمندی را میهمان خانه‌های خود می‌کنید.

از این رو انتخاب مجموعه تجهیزات هوشمند شما، می تواند یک فضای هوشمند را برایتان خلق کند

که بسیار جذاب باشد.

برای اینکه با عناصر یک آشپزخانه هوشمند آشنا شوید، تا پایان مطلب همراه ما باشید.

یخچال فریز هوشمند

یک آشپزخانه هوشمند، بیش از هرچیزی با یک یخچال فریزر هوشمند تکمیل، جذاب و دوست داشتنی می شود.

جالب است بدانید:

تفکر، هوش و درایت مهندسان دست در دست هم نهاده تا یخچال فریزرهای هوشمندی را طراحی کنند که بزرگترین صفحه نمایش روی یخچال بتواند این امکان را به شما بدهد که برای بررسی تمام موادی که در یخچال وجود دارد تنها با لمس یک گزینه، از آن مطلع شوید!

زیبایی جزء جدانشدنی یخچال فریزرهای هوشمند است

که برای کنترل تمام بخش های یخچال کافیست صفحه‌ی کنترل لمسی را بفشارید!

این سیستم هوشمند با برخورداری از یک دوربین که در داخل یخچال تعبیه شده است امکان کنترل تمام بخش‌ها را به کاربر می دهد. همچنین از دیگر ویژگی‌های این یخچال ها، امکان نصب صفحه نمایش غول پیکر به منظور پخش موسیقی و ویدئو می باشد که در کنار هشدار باز ماندن درب و اتصال آن به گوشی تلفن همراه به منظور اطلاع از مواد غذایی داخل آن، این دستگاه هوشمند را به جذاب‌ترین عنصر یک آشپزخانه هوشمند تبدیل کرده است.

آشپزی با غذاساز هوشمند را تجربه کنید!

اگر فرد شاغلی هستید و برای پخت و پز وقت ندارید، پیشنهاد می کنیم یک غذاساز هوشمند برای آشپزخانه خود بخرید! غذاساز هوشمند یک سیستم جالب و متفاوت است که با برخورداری از سنسورهای تشخیص بو و حرارت، می‌تواند روند کامل پخت غذا را به شما گزارش دهد. همچنین این دستگاه دمای غذای درحال پخت را به شما اطلاع می دهد و در صورت فراموشی شما نسبت به صدور فرمان خاموشی، با داشتن یک سنسور تشخیص بوی سوخت، به شما یک پیغام ارسال می کند تا نسبت به خاموش شدن اقدام کنید!

ترازوی دیجیتال هوشمند!

یک آشپزخانه هوشمند بدون ترازوی دیجیتال معنی ندارد. اگر از آن دسته افرادی باشید که اهل رژیم و دانستنی های کالری مواد مصرفی هستید، این ترازو می تواند به دردتان بخورد، چرا که تا صدم گرم از وزن مواد غذایی و نوشیدنی‌هایتان را به شما اطلاع می دهد. همچنین جالب است بدانید: اگر اپلیکیشن این سیستم هوشمند را بر روی گوشی و یا تبلت خود نصب کنید، می‌توانید ارزش غذایی هریک از نوشیدنی‌ها و مواد غذایی موردنظر خودتان را به طور کامل مشاهده نمایید.

اگر عاشق قهوه هستید قهوه ساز هوشمند بخرید!

وجود یک قهوه ساز هوشمند به آشپزخانه هوشمند، حس زیبایی را القا می‌کند. اگر به مصرف قهوه عادت کرده‌اید و برایتان زمانبر است، می‌توانید در هر زمانی که دلتان قهوه خواست، تنهابا صدور فرمان از طریق اپلیکیشن، این سیستم هوشمند را روشن کنید تا در کمترین زمان، خوشمزه‌ترین قهوه را برایتان آماده نماید، همچنین می‌توانید از طریق گوشی هوشمند خود، زمان تنظیم آب را هم تنظیم کنید تا همه چیز طبق برنامه ریزی شما انجام شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0
دیدگاه‌های نوشته

enemad-logo
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید