تماس با دفتر مرکزی : ۰۲۱۲۸۴۲۲۰۲۷

نمایندگی مجاز مرکزی تعمیرات لوازم خانگی Servicman

نمایندگی تعمیرات پارس

خدمات تعمیر و تعویض برای لوازم خانگی پارس

لوازم خانگی پارس همواره به دلیل کیفیت و سابقه برند خود بر سر زبان‌ها قرار داشته‌اند. برند پارس یکی از برندهای برتر ایرانی در زمینه تولید لوازم خانگی است که محصولات آن در چند دسته‌بندی یخچال، یخچال فریزر، یخچال فریزر دو قلو، فریزر و ماشین لباسشویی قرار می‌گیرند. در نظر داشته باشید که محصولات این برند از کیفیت بالایی برخوردار هستند؛ اما ممکن است در گذر زمان با برخی ایرادات رایج مواجه شوند. به همین خاطر، در این مطلب از مجموعه نماینگی به عنوان برترین نمایندگی تعمیرات پارس در تهران قصد داریم تا به بررسی برخی از این ایرادات بپردازیم.

نمایندگی تعمیرات پارس در تهران آشنایی با برند ایرانی پارس

برند پارس یکی از برندهای قدیمی تولیدکننده لوازم خانگی در ایران می‌باشد که فعالیت خود را از سال 1354 به عنوان سهامی خاص آغاز کرده است. البته که این برند از سال 1373 با عنوان سهام عامی فعالیت می‌کند و خدمت ارائه می‌دهد.

محصولات برند پارس همه در شهر صنعتی البرز قزوین تولید می‌شوند که شرکت‌های فرعی و زیرمجموعه آن نیز در در آن مکان فعالیت می‌کنند. در حال حاضر نیز برند پارس به‌جز محصولات لازم خانگی، لوازم صنعتی نیز تولید می‌کند و همچنین بخشی در این مجموعه وجود دارد که خود قطعات یدکی را تولید می‌کند. در حال حاضر نیز نمایندگی‌های مختلف این برند در شهرهای مختلف ایران حضور دارند و شما می‌توانید با قیمتی مناسب از آن‌ها لوازم خانگی مورد نیاز خود را خریداری کنید.

محصولات متنوع برند پارس

برند ایرانی پارس، برندی است که معمولا یخچال و فریزر تمرکز دارد. یعنی این که شما انواع یخچال، فریزر، یخچال فریزر و یخچال فریزر دو قلو را می‌توانید از این برند خریداری کنید. البته که در کنار این موارد، برند پارس ماشین لباسشویی نیز تولید می‌کند که آن هم از کیفیت و تنوعی مثال‌زدنی برخوردار است.

نمایندگی تعمیرات اسنوا در تهرانایرادات رایج لوازم خانگی و معرفی نمایندگی مجاز تعمیرات پارس در تهران

اگرچه محصولات برند پارس دارای کیفیت بالایی هستند، اما ممکن است در گذر زمان و بنا به دلایلی محصولات این برند با مشکلاتی دچار شوند. در این میان، برخی مشکلات مانند نشت آب به صورت رایج در این محصولات رخ می‌دهد که در بخش‌های بعدی قصد داریم تا به بررسی دقیق برخی از این مشکلات در هر نوع محصول بپردازیم.

انواع یخچال برند پارس و مشکلات رایج آن‌ها

یخچال‌های برند پارس دارای تنوع نوع فنی و ظاهر بسیاری هستند. به طور کلی می‌توان یخچال‌های پارس را به سه دسته یخچال، یخچال فریزر ساده و یخچال فریزر دو قلو تقسیم کرد. در نظر داشته باشید که در هر سه نوع مشکلات رایج مشابهی رخ می‌دهند که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

مشکل نشتی آب در مدل‌های مختلف یخچال پارس

در بسیاری از مواقع این مشکل برای دارندگان انواع یخچال پارس به‌وجود می‌آید که با مشکل نشتی اب مواجه می‌شوند. این مشکل می‌تواند بنا به دلایل مختلفی رخ بدهد که از جمله آن‌ها می‌توان به خرابی شلنگ‌های ورودی آب اشاره کرد. از آن‌جایی که برخی مدل‌های یخچال‌های پارس برای تامین آب مورد نیاز آبسردکن به شیر آب شهریه متصل می‌شوند، ممکن است در صورت پارگی یا عدم آب‌بندی مناسب شلنگ شما با مشکل نشتی آب مواجه شوید.

دلایل دیگری نیز برای بروز مشکل نشتی آب در انواع یخچال پارس وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به مشکل برفک اشاره کرد که باید بررسی شود. در نظر داشته باشید که در صورت وجود برفک و بروز مشکل نشت آب به هیچ عنوان خودتان نباید دست به کار شوید و یخچال را باز و تعمیر کنید. برای رفع این مشکل شما می‌توانید با مراکز نمایندگی تعمیرات پارس در تهران از جمله مجموعه تعمیرات لوازم خانگی نمایندگی تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات پارس در تهران مشکل داغی بیش از حد یخچال‌های پارس

برخی مواقع نیز بعضی از دارندگان یخچال‌های مختلف برند پارس گزارش کرده‌اند که یخچال آن‌ها بیش از حد معمول داغ می‌شود. در این صورت، شما باید موارد مختلفی را بررسی کنید تا متوجه مشکل یخچال خود شوید. برای این کار ابتدا فضای مورد نیاز یخچال برای هواکشیدن را بررسی کنید. در صورتی که یخچال شما فضای کافی برای خروج هوای گرم را نداشته باشد، بیش از حد داغ می‌شود. برای این کار نیز بسته به مدل از هر طرف حدود 10 الی 20 سانتی‌متر فاصله از دیوار کفایت می‌کند.

پس بررسی فاصله یخچال از دیوار، برای مدتی آن را بررسی کنید. در صورتی که همچنان دمای یخچال بیش از حد زیاد بود، باید موارد دیگری مانند روله اورلود کمپرسور بررسی شوند که باید برای کار دانش تخصصی داشت. به همین خاطر پیشنهاد می‌کنیم که جهت رفع مشکل یخچال خود از خدمات مجموعه نمایندگی یا مراکز دیگر مجاز تعمیرات پارس در شهر تهران یا شهرهای دیگر ایران استفاده کنید.

مشکل عدم سرماسازی یخچال

از جمله ایرادات شایع یخچال‌های پارس می‌توان به این اشاره کرد که شما در یخچال را باز می‌کنید و ناگهان متوجه می‌شوید که هیچکدام از مواد غذایی‌های داخل یخچال خنک نیستند. همچنین فضای یخچال نیز بسیار گرم است. در این صورت باید موارد مختلفی را بررسی کنید که از جمله آن‌ها می‌توان کندانسور و اواپراتور اشاره کرد. البته در نظر داشته باشید که بررسی کمپرسور، کندانسور و اواپراتور یعنی بخش‌های اصلی یخچال شما برای سرماسازی نیازمند دانش مخصوص این کار هستند و در صورت بروز خطا ممکن است گاز داخل کمپرسور تخلیه شود. به همین خاطر پیشنهاد می‌کنیم که جهت بررسی یخچال خود با یک نمایندگی مجاز این برند جهت انجام تعمیرات در تهران یا شهرهای دیگر تماس بگیرید.

ماشین لباسشویی‌های برند پارس

ماشین لباسشویی از جمله دیگر محصولات برند ایرانی پارس است که درست مانند یخچال‌های این برند از کیفیتی مثال‌زدنی برخوردار است. این ماشین‌ها در مدل‌های مختلف عرضه می‌شوند، اما مشکلات آن‌ها معمولا شایع است و در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

انجام تعمیرات برای رفع مشکل نشتی آب در ماشین لباسشویی پارس

ماشین لباسشویی‌های برند پارس معمولا دارای یک مشکل رایج هستند و آن نشتی آب از زیر ماشین است. مشکل نشتی آب ممکن است چندین دلیل داشته باشد. رایج‌ترین دلیل برای بروز این مشکل نیز وجود مشکل پارگی یا آب‌بندی در بخش اتصالات آب خروجی یا ورودی است. برای بررسی این کار شما می‌توانید ابتدا ماشین را خاموش کرده و آن را جلو بکشید. سپس تمام اتصالات آب را بررسی کنید که مشکلی نداشته باشند. اگر هم با موضوع عدم آب‌بندی صحیح مواجه شدید، با کمک نوار تفلون این مشکل را برطرف کنید.

در صورتی که با آب‌بندی و بررسی اتصالات مشکل شما حل نشد، باید موارد دیگری را بررسی شوند که بهتر است در صورت نداشتن دانش فنی لازم به آن دست نزنید. به همین خاطر، می‌توانید برای رفع این مشکل از خدمات وب‌سایت نمایندگی یا دیگر نمایندگی‌های تعمیرات معتبر برند پارس در تهران یا شهرهای دیگر استفاده کنید.

نمایندگی تعمیرات پارس در تهران مشکل عدم آب‌گیری ماشین لباسشویی

در برخی مواقع نیز ممکن است شما با این مشکل مواجه شوید که ماشین لباسشویی شما نمی‌تواند به درستی آب‌گیری کند. یکی از دلایلی که باعث بروز این مشکل می‌شود، گرفتی اتصالات ورودی آب است. به همین خاطر، باید بتوانید به دقت اتصالات ورودی آب را بررسی کنید. همچنین در نظر داشته باشید که در ماشین لباسشویی‌های پارس قطعه‌ای به نام شیر برقی آب وجود دارد که در صورت خرابی باعث عدم آب‌گیری می‌شود. لازم به ذکر است که بررسی سلامت یا خرابی شیر برقی باید توسط متخصص انجام شود تا به این قطعه و بخش‌های دیگر ماشین آسیب وارد نشود.

معرفی ایرادات و تعمیرات فریزرهای پارس

فریزرهای برند پارس معمولا با مشکل خاصی روبه‌رو نمی‌شوند. رایج‌ترین مشکلاتی که می‌تواند در فریزرهای این برند رخ بدهد، برفک و عدم سرماسازی است که نشتی آب را به همراه دارد. البته وجود مشکل برفک می‌تواند مربوط به خرابی قطعه ضدبرفک باشد که در برخی مواقع تعمیر می‌شود.

در صورتی که قطعه ضدبرفک فریزر پارس شما خراب شده باشد، باید ابتدا جریان برق آن بررسی شود. در صورتی که برق به درستی به آن برسد و این قطعه نتواند کار کند، باید آن را تعمیر یا تعویض کنید. لازم به ذکر است که این بخش از یخچال شما باید توسط یک فرد متخصص و مجاز نمایندگی پارس مورد بازبینی و تعویض قطعات قرار بگیرد. از این رو، برای دریافت خدمات می‌توانید با وب‌سایت نمایندگی تماس بگیرید.

عدم سرماسازی در فریزرهای پارس می‌توان مربوط به خالی شدن گاز کمپرسور نیز باشد. در صورتی که گاز داخل کمپرسور به دلایلی از جمله نشتی تخلیه شده باشد، شما با مشکلاتی مانند عدم سرماسازی مناسب و نشتی آب ناشی از بازشدن یخ موادغذایی مواجه می‌شوید.

معرفی نمایندگی برتر و مجاز تعمیرات پارس در تهران

محصولات برند پارس دارای کیفیت بالایی هستند، اما ممکن است در گذر زمان با مشکلاتی مواجه شوند که رفع بسیاری از این مشکل‌ها نیازمند دانش تخصصی است. در نظر داشته باشید که محصولات این برند باید حتما توسط نمایندگی‌های مجاز مورد بازبینی و سرویس قرار بگیرند. وب‌سایت نمایندگی با بهره‌بردن از تعمیرکاران مجاز و مجرب پارس این امکان را به شما می‌دهد تا با یک تماس ساده و در اسرع وقت، لوازم خانگی خود را تعمیر کنید. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت خدمات، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

چنانچه از برند هایی همچون الکترولوکس و بوش استفاده می نمایید ما نمایندگی تعمیرات بوش و نمایندگی تعمیرات الکترولوکس در تهران می باشیم و می توانیم بصورت آنلاین و حضوری مشکلات دستگاه شما را برطرف کنیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0
enemad-logo
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید