تماس با دفتر مرکزی : ۰۲۱۲۸۴۲۲۰۲۷

نمایندگی مجاز مرکزی تعمیرات لوازم خانگی Servicman

نمایندگی تعمیرات امرسان در تهران | آشنایی با محصولات و خدمات نمایندگی این برند

خدمات تعمیر و تعویض قطعات در نمایندگی تعمیرات امرسان در تهران

در آشپزخانه‌های امروزی لوازم خانگی بخشی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره ما هستند. اگر شما هم از محصولات برند امرسان استفاده می‌کنید، لازم است تا با مراکز معتبر تعمیرات لوازم خانگی این برند آشنایی داشته باشید. لوازم خانگی به صورت طبیعی و به دلایل مختلفی مثل گذشت زمان، استفاده نادرست و موارد دیگر دچار مشکل خواهند شد. یکی از مهم‌ترین نیاز‌های افراد در این زمینه مراجعه به یک مرکز قابل اطمینان است تا با دریافت خدمات و راهنمایی‌های لازم، مشکلات ایجاد شده برای محصولات به کمترین میزان ممکن برسد. برای آشنایی با محصولات امرسان، عیوب متداول آن‌ها و آشنایی با بهترین نمایندگی تعمیرات امرسان در تهران با ما در این مطلب همراه باشید.

نمایندگی تعمیرات امرسان در تهرانآشنایی با برند امرسان

شرکت امرسان فعالیت خود را در سال1360 آغاز کرد و پس از آن با تولید محصولات خانگی با کیفیت کار‌های روزمره خانه‌داری و آشپزخانه را به بهترین شکل ممکن آسان و متحول کرد. برند امرسان با تولید محصولات متنوع و استاندارد در تلاش است تا که جای ممکن وقت و هزینه کمتری برای استفاده و تعمیرات محصولات لوازم خانگی صرف شود.

شرکت امرسان طیف وسیعی از لوازم خانگی را تولید می‌کند که به همین علت لیستی از محصولات این شرکت را معرفی کنیم تا در هنگام خرید و نیاز به تعمیرات بتوانید بهتر به نتیجه دلخواه خود برسید. برخی از محصولات تولید شده توسط برند امرسان به شرح زیر می‌باشد :

  • جارو برقی
  • مختلف اجاق گاز و هود
  • ماشین لباسشویی‌های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک
  • یخچال و فریزر ساید بای ساید، دو قلو و بالا و پایین

امروزه اسامی مراکز زیادی در گوشه و کنار برای تعمیرات لوازم خانگی شنیده می‌شود، اما بیشتر آن‌ها به دلیل نداشتن تجربه کافی در این زمینه، متاسفانه مشکلات شما را دوچندان خواهند کرد. به همین دلیل در ادامه این مطلب قصد داریم تا در ابتدا به معرفی هر یک از محصولات شرکت امرسان و سپس مشکلات متداول آن‌ها در حین استفاده بپردازیم و در نهایت با معرفی نمایندگی‌های معتبر تعمیرات لوازم خانگی این برند، سعی داریم تا بهترین خدمات را به شما ارائه دهیم.

جاروبرقی‌های امرسان و عیوب متداول آن‌ها

جاروبرقی‌های امرسان با جدیدترین طراحی‌های روز دنیا وظیفه مهم تأمین پاکیزگی و نظافت منازل و محیط زندگی ما را به عهده دارند. جاروبرقی های امرسان با استفاده از قدرت‌های متنوع مکش در جمع آوری زباله‌ها و ذرات گرد و غبار موجود در منازل، محیطی سالم و بدور از هرگونه آلودگی را برای منزل شما به ارمغان می‌‌آورد. این جاروبرقی‌ها در مقایسه با محصولات دیگر، با استفاده از امکانات مختلف به مصرف‌کنندگان قدرت مانور بیشتری داده‌اند.

طراحی زیبای بدنه و قابلیت حمل به شکل ایستاده و یا دستی، استفاده از موتور با کیفیت و بسیاری از موارد دیگر، اهمیت این محصول را بیش از پیش آشکار می‌کند. جاروبرقی‌های امرسان با استفاده از موتور‌های سوپر‌سایلنت که به‌وسیله کلید روی بدنه امکان تنظیم آن وجود دارد، آلودگی صوتی اطراف شما را حین استفاده به کمترین حد ممکن رسانده است.

از دیگر امکانات پیشرفته این جاروبرقی، قابلیت چرخش در 360 درجه و نصب فیلتر ضد باکتری در آن است؛ فیلتری که باعث شده تا هوای خروجی از دستگاه کاملا تمیز و برای بدن سالم باشد. جاروبرقی‌های امرسان نیز به مانند تمام لوازم خانگی فارغ از نوع برند در طول دوران استفاده با مشکلاتی در عملکرد خود مواجه است که امری کاملا بدیهی به شمار می‌رود. برخی از رایج‌ترین این مشکلات عبارت‌اند از:

  • عدم روشن شدن دستگاه
  • سوختگی موتور
  • از دست دادن قابلیت مکش
  • مسدود شدن لوله خرطومی
  • استشمام بوی سوختگی از درون جاروبرقی

برای برطرف کردن مشکلات ذکر شده و تهیه قطعات با کیفیت می‌توانید به سایت نمایندگی به عنوان یک مرکز با سابقه در تعمیرات لوازم خانگی برند امرسان مراجعه کنید.

نمایندگی تعمیرات امرسان در تهران آشنایی با اجاق گاز‌های امرسان

برند امرسان با تولید یکی از ضروری‌ترین وسایل آشپزخانه هر خانه یعنی اجاق گاز، علاوه بر آسان کردن آشپزی به‌وسیله امکانات مختلف، باعث کاهش بخارات و سموم سرطان‌زا شده و نقش مهمی را در پیشرفت و سلامت از این نظر ایفا می‌کند.

از مهم‌ترین ویژگی‌های اجاق گاز‌های امرسان، استفاده از 5 شعله بوده که به راحتی نیاز‌های مختلف هر خانواده‌ای با هر تعداد جمعیت را تأمین می‌کند. مواردی مانند خرابی قطعه ترموکوپل، آسیب‌دیدگی صفحه اجاق گاز، عدم کارکرد صحیح مشعل اجاق گاز، سر و صدای شعله آتش و جرقه نزدن اجاق گاز برخی از مشکلات رایج اجاق گاز‌ها می‌باشند. برای استفاده از جدیدترین قطعات به همراه ضمانت کیفیت کالا می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز به سایت نمایندگی به عنوان مرکز اصلی نمایندگی تعمیرات امرسان در تهران مراجعه کنید.

نمایندگی تعمیرات امرسان در تهرانهود امرسان؛ مشکلات کم و طول عمر بالا

یکی دیگر از مهم‌ترین محصولات شرکت امرسان، هود است که با استفاده از جدیدترین تکنولوژی و طراحی با کیفیت، هوای آشپزخانه را تهویه کرده و در از بین بردن چربی، رطوبت و بوهای نامطبوعی که به طور طبیعی در هنگام آشپزی ایجاد می‌شود، نقش موثری دارد.

برند امرسان با تولید انواع هودها به صورت روکار، توکار، سقفی و مورب به همراه استفاده از قدرت مکشی که پیش از این در هیچ‌کدام از هودهای تولید شده توسط سایر برندها مشاهده نشده است. بهترین انتخاب برای هر آشپزخانه‌ای است.

تعدای از مشکلات رایج هود، صدای زیاد در هنگام استفاده، کاهش قدرت مکش هود، روشن نشدن چراغ هود و کار نکردن دکمه‌های صفحه نمایش است. برای برطرف کردن این نواقص، با کارشناسان سایت نمایندگی تعمیرات امرسات در تهران تماس حاصل کرده تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی کنند.

نمایندگی تعمیرات امرسان در تهرانیخچال فریزر امرسان و خدمات تعمیر آن

برند امرسان یکی از پرکاربردترین لوازم خانگی را با امکانات پیشرفته در طرح، رنگ و اندازه‌های مختلف  تولید می‌کند. یخچال فریزر‌های ساید بای ساید، بالا پایین و کامپکت تنها نمونه کوچکی از این تولیدات موفق به شمار می‌روند. نوع و سبک طراحی به کار رفته در این ماشین‌لباسشویی‌ها باعث ایجاد تنوع شده ایست. در بسیاری از موارد همین دلیل مردم را به سمت خرید این محصولات سوق داده‌ است.

بیشترین خرابی‌های که ممکن است در طول دوران استفاده برای هر فردی بوجود بیایید را در ادامه به اختصار بررسی می‌کنیم:

  • خاموشی صفحه نمایش یخچال فریزر
  • مشکل برد یخچال
  • یخ نزدن فضای درونی یخچال فریزر
  • برفک زدن
  • کارکرد نادرسن فن یخچال فریزر
  • ایجاد سر و صدای زیاد

یخچال فریزرهای امرسان به دلیل استفاده از قطعات متعددی که هر کدام دارای پیچیدگی مخصوص به خود هستند نیازمند بازدید تعمیرکاران مجرب می‌باشد. در هنگام بروز چنین مشکلاتی بهتر است مراتب کار را به متخصصان سایت نمایندگی تعمیرات امرسات در تهران اطلاع دهید.

نمایندگی تعمیرات امرسان در تهران ماشین لباسشویی‌های امرسان

ماشین لباسشویی‌های برند امرسان به دلیل بهره‌گیری از بهترین برنامه‌های شستشو و ضد عفونی‌کننده امروزه بسیار در بین مردم محبوب است. برند امرسان ظرفیت تولید انواع ماشین لباسشویی‌های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک را در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف داشته که هر کدام دارای قابلیت‌های منحصر به فردی هستند. از اصول مهم این شرکت در تولید ماشین لباسشویی، توجه فراوان به محیط زیست و صرفه‌جویی در مصرف انرژی است. این ماشین لباسشویی موفق به اخذ معتبرترین گواهینامه‌های استاندارد همچون CE اروپا شده است.

مشکلاتی مانند روشن نشدن دستگاه، آبگیری نکردن درست، نشتی آب در حین انجام کار و نقص در هیتر که منجر به گرم نشدن آب می‌شود. این موارد عمده‌ترین مشکلاتی است که در این مشاین لباسشووی دیده می‌شود. تیم حرفه‌ای تعمیرکاران سایت نمایندگی تعمیرات امرسان در تهران با پشتیبانی 24 ساعته پاسخگوی سوالات و مشکلات شما است.

نمایندگی تعمیرات امرسان در تهرانکولر گازی‌های برند امرسان و مشکلات شایع آن‌ها

کولر‌های گازی برند امرسان با پیروی از آخرین استاندارهای کیفیت دنیا، باعث متعادل کردن و خنک کردن دمای منزل و به ویژه آشپزخانه می‌شود. کولرهای گازی این برند با استفاده از با کیفیت‌ترین طراحی‌ها و دقت بالا در فرایند تولید یک خنک‌کننده بسیار مناسب محسوب شده که محیطی دلنشین را برای اعضای خانواده فراهم می‌کند.

کولر‌های گازی شرکت امرسان سبب افزایش کیفیت هوای محیط و کاهش مواد تحریک کننده برای افراد مبتلا به حساسیت‌های آلرژیک می‌شود. برند امرسان با استفاده از فناوری‌های مدرن، از انتشار باکتری‌های موجود در هوا در فضای منزل جلوگیری کرده و محیطی سالم و پاک برای شما به ارمغان می‌آورد. مشکلات شایع کولر گازی شامل:

  • فیلتر هوای کثیف
  • کاهش قدرت سرمایش
  • عملکرد نامناسب کندانسور یا همان فن بیرونی
  • مشکل برد الکترونیکی کولر گازی
  • خرابی اتصالات کابل‌ها
  • آبریزی آب از پنل داخلی
  • وجود برفک روی لوله‌ها

در صورت مشاهده چنین مواردی توصیه می‌کنیم  با تعمیرکاران متخصص ما در سایت نمایندگی تعمیرات امرسان در تهران تماس حاصل کنید.

 سایت نمایندگی،بهترین نمایندگی تعمیرات امرسان در تهران

برند امرسان به دلیل کیفیت بالای محصولات و ارائه بهترین خدمات پس از فروش یک برند قابل اطمینان به شمار می‌آید. محصولات برند امرسان به دلیل قیمت مناسب و ظاهر زیبا برای جهیزیه بسیار مناسب است. بررسی مشکلات متداول و چگونگی تعمیر و یا تعویض قطعات نیازمند اطلاعات تخصصی بوده و نیاز به تجربه و ابزارآلات خاص دارد. در نتیجه فرایند تعمیر، عیب‌یابی و تعویض باید توسط افراد دارای صلاحیت در این زمینه انجام شود. اگر لوازم خانگی شما دچار مشکل شده، پیشنهاد ما به شما، استفاده از خدمات سایت نمایندگی، به عنوان بهترین نمایندگی تعمیرات امرسان در تهران است. شما با مراجعه به سایت ما ‌می‌توانید به راحتی مشکلات محصولات خود را با ما در میان بگذارید.

چنانچه از برند هایی همچون زانوسی و آریستون استفاده می نمایید ما نمایندگی تعمیرات لباسشویی آریستون و نمایندگی تعمیر لباسشویی زانوسی در تهران می باشیم و می توانیم بصورت آنلاین و حضوری مشکلات دستگاه شما را برطرف کنیم.
enemad-logo
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید