تماس با دفتر مرکزی : ۰۲۱۲۸۴۲۲۰۲۷

نمایندگی مجاز مرکزی تعمیرات لوازم خانگی Servicman

نمایندگی تعمیرات فریجیدر

 

نمایندگی تعمیرات فریجیدر

نمایندگی تعمیرات فریجیدر Frigidaire

نمایندگی تعمیرات فریجیدر در تهران

معرفی شرکت فریجیدر Frigiaire

فریجیدر ، شرکت تولیدکننده لوازم خانگی که حدود ۱۰۰ سال است که در این عرصه فعالیت می کند.

در سال ۱۹۱۸ جنرال موتورز این شرکت را خریداری کرد.

تا اواسط قرن ۲۰ یکی از پرفروش ترین برند های یخچال و فریزر در آمریکا بود، به طوری که بسیاری از آمریکایی ها به یخچال می گفتند فریجیدر!

شرکت فریجیدر در سال ۱۹۷۹ به شرکت وایت سویینگ ماشین فروخته شد و در سال ۱۹۸۶ شرکت الکترولوکس آن را خریداری کرد و هم اکنون مالک فریجیدر است.

نمایندگی تعمیرات فریجیدر

اگر شما مصرف کننده یکی از محصولات و لوازم خانگی شرکت فریجیدر هستید ، جهت تعمیر دستگاه و رفع خرابی لوازم خانگی فریجیدر خود ، بهتر است که از خدمات نمایندگی مجاز و قابل اعتماد فریجیدر استفاده کنید.

تعمیرکاران و متخصصان ما با بهره گیری از دو دهه تجربه خود ، در زمینه تعمیرات لوازم خانگی فریجیدر ، توانایی تعمیر ماشین ظرفشویی فریجیدر ، ماشین لباسشویی فریجیدر ، یخچال فریزر فریجیدر ، اجاق گاز فریجیدر و سایر محصولات این کمپانی را دارند.

 

آدرس نمایندگی تعمیرات فریجیدر :

خیابان ری نرسیده به امین حضور خیابان آبشار پلاک ۲

تلفن تماس نمایندگی تعمیرات فریجیدر :

021-36830424، 021-33559260 ، 09198030842

 

محصولات شرکت فریجیدر

این شرکت با استفاده از فناوری ها و تکنولوژی های مدرن و جدید خود ، توانایی ساخت و تولید محصولات لوازم خانگی از جمله ، یخچال فریزر فریجیدر ، ماشین ظرفشویی فریجیدر ، ماشین لباسشویی فریجیدر ، ساید بای ساید فریجیدر ، ماکروفر فریجیدر و… را دارد.
محصولات این شرکت ، هم اکنون در بازارهای جهانی مشتریان و طرفداران فراوانی دارد.

ایرادات رایج ماشین لباسشویی فریجیدر

ماشین لباسشویی ، یکی از لوازم ضروری منزل برای شستشو و نظافت لباس ها می باشد.

قطعا خرابی ماشین لباسشویی ، می تواند نگرانی های زیادی را بابت چگونگی شستشوی لباس ها ، در ما ایجاد کند. بدون کمک ماشین لباسشویی ، نظافت و شستشویی لباس ها تبدیل به کاری سخت و زمان بر خواهد شد.

دلایل زیادی وجود دارد که ماشین لباسشویی شما بعد از مدتی ، دچار افت کیفیت شده و یا از کار بیوفتد. قبلا در مقالاتی جداگانه ، مفصل به این موارد پرداخته ایم. برای مثال در مورد علت سر و صدای ماشین لباسشویی ، علت روشن نشدن ماشین لباسشویی ، صدای تق تق ماشین لباسشویی را قبلا بررسی کرده ایم.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه نگهداری و تعمیر ماشین لباسشویی ، می توانید مطالب آموزش ما را در این بخش دنبال کنید :

 

تعمیر ماشین لباسشویی فریجیدر

در صورتی که با مطالعه مطالب بالا ، نتوانستید ایرادات و مشکل ماشین لباسشویی فریجیدر خود را برطرف کنید ، می توانید با نمایندگی تعمیرات فریجیدر تماس حاصل فرمایید.

متخصصان ما آماده پاسخگویی به شما و تعمیر دستگاه شما می باشند.

این مرکز با استفاده از تعمیرکارانی حرفه ای و دوره دیده ، در کمترین زمان ممکن ، با حضور در محل ، آماده خدمت رسانی به شما می باشد.

 

 

ایرادات رایج ماشین ظرفشویی فریجیدر

امروزه با پیشرفت تکنولوژی استفاده از ماشین های ظرفشویی در خانه ها افزایش پیدا کرده است.

ماشین های ظرفشویی نیز، با توجه به نحوه استفاده از آن، عدم توجه به نگهداری و مراقبت از آن و یا دلایل دیگری دچار ایراد و مشکلاتی شود.

عمده ترین و رایج ترین مشکلاتی که ممکن است برای ماشین ظرفشویی فریجیدر به وجود بیاید می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • سر و صدای زیاد ماشین ظرفشویی
  • روشن نشدن ماشین ظرف شویی
  • نشت آب از ماشین ظرفشویی
  • تمیز نشدن ظرفها در ماشین ظرفشویی
  • ماشین ظرفشویی ظرفها را خشک نمی کند
  • و…..

ما مقاله ای برای شما تحت عنوان آموزش تعمیر ماشین ظرفشویی آماده کرده ایم. با مطالعه این مطلب می توانید ایرادات ساده و پیش و پا افتاده ماشین ظرفشویی خود را برطرف کنید.

 

تعمیر ماشین ظرفشویی فریجیدر

اما در صورتی که مشکل ماشین ظرفشویی شما پیچیده تر از این حرف ها می باشد و با خواندن مطلب آموزشی نمی توانید ایراد آن را برطرف کنید ، پیشنهاد می کنیم برای تعمیر ماشین ظرفشویی فریجیدر خود ، به نمایندگی تعمیرات فریجیدر مراجعه فرمایید.

 شرکت آبادان الکترونیک ، به عنوان نمایندگی تعمیرات فریجیدر، در کنار شماست. کافی است تا با ما تماس حاصل فرمایید. متخصصان ما شما را برای برطرف کردن خرابی ماشین ظرفشویی فریجیدر ، راهنمایی خواهند کرد.

 

ایرادات رایج یخچال فریزر فریجیدر

قطعا یخچال، مهمترین و ضروری ترین وسیله برای هر آشپزخانه ای است.

امروزه انواع یخچال فریزر فریجیدر ، با ویژگی های امروزی و استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا، توانسته به کمک خانواده های امروزی بیاید.

خرابی و از کار افتادن یخچال، می تواند یکی از دغدغه های بزرگ خانواده به حساب بیاید و مشکلات زیادی را به وجود آورد.

برای پیشگیری از خرابی و افزایش طول عمر یخچال فریزر، به شما پیشنهاد می کنیم تا حتما قبل از استفاده از یخچال، دفترچه راهنمای آن را مطالعه بفرمایید.

 

تعمیر یخچال فریزر فریجیدر

اگر به هر دلیلی یخچال فریزر فریجیدر شما دچار مشکل شد و یا با افت کارکرد مواجه شد ، پیشنهاد می کنیم تا قبل از شدیدتر شدن مشکل آن ، نسبت به تعمیر یخچال فریزر فریجیدر اقدام فرمایید.

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر فریجیدر ، با تیمی متشکل از برترین تکنسین ها و تعمیرکارانی که متخصص تعمیرات فریجیدر هستند ، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

 

چرا آبادان الکترونیک؟

متخصصان ما با بیش از دو دهه تجربه در زمینه تعمیرات محصولات فریجیدر ، با تمام مشکلات و ایرادات لوازم خانگی فریجیدر آشنایی کامل دارند و می توانند به راحتی و در کمترین زمان ممکن ، دستگاه شما را تعمیر نمایند.

این مرکز با استفاده از تعمیرکارانی زبده ، استفاده از قطعات اصلی و فابریک و قیمت مناسب خدمات خود ، توانسته رضایت اکثریت مشتریان خود را جلب کند.

ما برای خدمات خود ، فاکتور صادر کرده و برای جلب اطمینان و اعتماد شما ، تعمیرات خود را با ارائه برگ گارانتی ، تضمین خواهیم کرد.

بنابراین شما می توانید با خیالی آسوده ، به ما اعتماد کرده و تعمیر محصولات فریجیدر خود را به ما بسپارید.

شماره تماس فوری ۰۹۱۹۸۰۳۰۸۴۲

نمایندگی تعمیرات فریجیدر

  1. انجام تعمیرات و خدمات در منزل شما
  2. همه قطعات اصلی هستند
  3. قیمت مناسب
  4. تکنسین های حرفه ای و کاملا دوره دیده

برای تمامی تعمیرات توسط شرکت آبادان الکتریک فاکتور صادر شده و خدمات ما دارای گارانتی هستند. این خدمات شامل انواع لوازم خانگی غیر از لوازم صوتی و تصویری می باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0
enemad-logo
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید