تماس با دفتر مرکزی : ۰۲۱۲۸۴۲۲۰۲۷

نمایندگی مجاز مرکزی تعمیرات لوازم خانگی Servicman

تعمیر اجاق گاز فردار

تعمیر اجاق گاز فردار

تعمیر اجاق گاز فردار موضوعی است که مصرف کنندگان این دستگاه با آن مواجه هستند. گاهی مواقع شرایطی پیش می آید که تصمیم می گیرید فر خود را تعمیر کنید یا فری جدید بخرید. اجاق گاز فر دار دارای طول عمر در محدوده حداقل 13تا 15 سال می باشد. اما در طول کارکرد اجاق گاز، ممکن است هر از چند گاهی در عملکرد آن ایراداتی ایجاد شود. اگر هدف اصلی شما صرفه جویی در هزینه است، تعمیر اجاق گاز فردار گزینه بهتری است . در واقع تنها زمانی می‌توان به خرید یک اجاق گاز جدید فکر کرد، که به پایان چرخه عمر دستگاه قدیمی خود نزدیک شده باشید. به طوری که هزینه تعمیر آن بسیار بالا باشد.

شما می توانید با تعمیر اجاق گاز فردار و رفع برخی از  عیوب با استفاده از روش های ساده در هزینه های جانبی خود صرفه جویی کنید. با این حال، اگر رفع مشکل برای شما دشوار شد، وقت آن است که با شرکت ما که در زمینه تخصصی تعمیر اجاق گاز فردار برندهای معتبری مانند بوش، ال جی یا آگ و … فعالیت دارد، تماس بگیرید. این مقاله به شما کمک می کند تصمیم بگیرید چه زمانی یک اجاق جدید بخرید یا به این نتیجه برسید که تعمیر اجاق قبلی ایده بهتری است.

آیا برای تعمیر اجاق گاز فردار اقدام کنم؟

اجاق‌ها از لوازم ضروری در هر خانه هستند و بدون آن آشپزی امری آزاردهنده است. با این حال، مفید بودن اجاق‌ها باعث می‌شود تا 85 درصد خانه ها به آن مجهز شوند. اجاق‌ گازهای فردار تجربیات فوق‌العاده‌ای را به شما می‌دهند و به شما امکان می‌دهند هر زمان و هر طور که می‌خواهید خوراک خود را بپزید. فر فرصتی برای شما فراهم می کند تا طبخ غذاهای جدید را امتحان کنید . یا در زمان پخت غذاها به خود فرصت استراحت بیشتری بدهید.

شما همیشه می توانید خدمات تعمیر اجاق گاز فردار را جستجو کنید یا اقدامات اولیه ای را برای تعمیر فر خود امتحان کنید. اما اگر عیوب بیش از حد تکرار شوند، ممکن است مجبور شوید به فکر جایگزینی یک محصول جدیدتر باشید. به همان اندازه که این فرآیند تصمیم گیری ساده به نظر می رسد، انتخاب یک شرکت مناسب برای تعمیر اجاق گاز فردار، می تواند بسیار سخت باشد. خوشبختانه، در این مسیر برخی از عوامل به روند تصمیم گیری شما کمک می کند.

علائم خرابی اجاق گاز فردار

علائم خرابی اجاق گاز فردار به شما در تشخیص درست عیب دستگاه کمک می کند. بهتر است قبل از هر اقدامی قطعات اجاق گاز فردار را چک کنید. در نهایت نسبت به رفع عیب اجاق گاز یا تعمیر اجاق گاز فردار توسط تکنسین های مربوطه اقدام کنید. مهم ترین نشانه های خرابی اجاق گاز فردار عبارتند از:

  • روشن نشدن اجاق گاز فردار

نقص در فیوز داخلی دستگاه نشان می دهد یکی از قطعات برقی در مدار داخلی خراب است و باید تعمیر شود.

  • کار نکردن المنت گاز

مکانیزم المنت های سیم پیچی تحت تاثیر جریان الکتریکی می باشد که در سیم باعث ایجاد گرما می شود. در این صورت عملکرد المنت سیم پیچی باید توسط مولتی متر ارزیابی شود.

  • بهم ریختن برنامه اجاق گاز / توقف تایمر اجاق گاز

نقص در برد الکترونیکی منجر به عملکرد نادرست تایمر اجاق گاز فردار و برنامه آن می باشد.

  • عدم حرارت لازم برای کباب

مشکل در فیوز یا المنت کباب پز می تواند موجب عدم حرارت لازم برای کباب باشد.

  • تولید حرارت کم برای پخت غذا

خرابی برد الکترونیکی، نقص سنسور دما، ضعف فندک و شیر ایمنی عوامل دخیل در عدم حرارت یا حرارت کم دستگاه است.

  • بیش از حد داغ شدن فر

خطا و نقص عملکرد در سنسور دما و همچنین ترموستات کنترل فر منجر به داغی بیش از حد فر می گردد.

  • باز یا بسته نشدن درب اجاق گاز

قطعاتی که ممکن است باعث بروز این مشکل شوند سنسور دمای فر ، سیستم موتور و خرابی کلید قفل درب می باشد.

  • روشن نشدن فندک گاز با وجود جرقه زدن

ممکن است عملکرد فندک معیوب باشد که در این صورت نیاز به تعویض توسط فرد دارای صلاحیت دارد.

  • و…

هزینه های تعمیرات

پول و روش خرج کردن آن موضوعی است که برای همه مردم در دنیا ضروری است. هنگام تصمیم گیری در مورد تعمیر اجاق گاز فردار، هزینه یکی از مهم ترین عوامل است. بنابراین شما تصمیم می گیرید که در زمان چگونه می توانید در پول خود صرفه جویی کنید. در واقع فکر اقتصادی به شما دانش بهتری در مورد چگونگی مقرون به صرفه بودن تعمیر اجاق گاز فردار در تصمیم گیری می دهد.

 

بعد از تماس با شرکت تعمیرات لوازم خانگی در زمینه تعمیر اجاق گاز فردار و مشاوره با متخصصین تعمیرکار، این نکته را در نظر بگیرید که هزینه تعمیرات شما به دلیل عوامل خاصی ثابت نیست. این عوامل عبارتند از: موقعیت مکانی شما، در دسترس بودن و هزینه قطعات جایگزین، هزینه خدمات تعمیر اجاق گاز فردار، نوع فر ( گازی یا برقی ) و البته برند فر گازی مورد نظر که با توجه به نام های مختلف ایرانی و خارجی در قیمت قطعات و هزینه تعمیر اجاق گاز فردار تاثیر مستقیمی دارد.

عوامل فوق مستقیماً بر هزینه و قیمت تعمیر اجاق گاز فردار شما تأثیر می گذارد. با این حال، اگر برای شناسایی ایراد فر و منبع عملکرد نادرست دستگاه تلاش کنید، مقداری در هزینه ها صرفه جویی خواهید کرد. علاوه بر این، با استفاده از مشاوره ها و مقالات سایت های معتبر می توانید برخی از ایرادات را خودتان بررسی کنید. این مشکلات ممکن است، ایرادات درب فر، نور داخلی،  مشعل گاز، مشکلات حرارتی ( جرقه زن یا المنت حرارتی ) و ایرادات مربوط به ترموستات باشد.

گزینه های مهم در تعمیر اجاق گاز فردار

علاوه بر این، برای رفع مشکلات اجاق فردار به سطح خاصی از تخصص و مهارت نیاز دارید. لطفاً با خدمات  شرکتی تماس بگیرید که نسبت به تخصصی بودن خدمات آن مطمئن هستید.

این فرآیندی است که برنامه ریزی و تکمیل آن به زمان نیاز دارد. اگر برنامه کاری فشرده ای دارید ممکن است پیدا کردن زمان برای تعمیر اجاق معیوب برای شما دشوار باشد. در این شرایط بهتر است یک تکنسین مجرب و متخصص مشکل را ارزیابی کرده و نسبت به تعمیر اجاق گاز فردار اقدام کند.
می توانید مقاله مرتبط با همین موضوع را هم بخوانید.

 

چنانچه از برند هایی همچون سامسونگ و زانوسی استفاده می نمایید ما نمایندگی تعمیرات زانوسی و نمایندگی تعمیرات سامسونگ در تهران می باشیم و می توانیم بصورت آنلاین و حضوری مشکلات دستگاه شما را برطرف کنیم.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0
دیدگاه‌های نوشته

enemad-logo
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید