تماس با دفتر مرکزی : ۰۲۱۲۸۴۲۲۰۲۷

نمایندگی مجاز مرکزی تعمیرات لوازم خانگی Servicman

آموزش تعمیر ساید بای ساید آاگ | آشنایی با نکات مهم در زمینه استفاده از این دستگاه

آاگ، یرندی نام آشنا در بازار ایران

آاگ AEG، یکی از برندهای نام آشنا در بازار ایران است و ساید بای سایدهای این مجموعه نیز به عنوان یکی از بهترین محصولات شناخته می‌شود. یخچال فریزرها نیز مانند تمامی لوازم خانگی دیگر، ممکن است دچار مشکلاتی شوند. از این ایرادات می‌توان به بهم خوردن درجه دمای یخچال، عدم یخسازی، برفک زدن، سر و صدای زیاد و موارد دیگری اشاره کرد. البته باید به این نکته دقت داشته باشید که این دستگاه‌ها با استفاده از قطعات حساسی تولید می‎شود و در صورتی که مشکلی برای هر کدام از آن‌ها به وجود بیاید، تعمیر آن نیاز به دانش تخصصی دارد. به همین دلیل، در ادامه آموزش تعمیر ساید بای ساید آاگ را ارائه می‌کنیم.

آموزش تعمیر ساید بای ساید آاگ در نمایندگی آموزش تعمیر ساید بای ساید آاگ و ایرادات رایج آن

موارد بسیار زیادی می‌تواند باعث خرابی و یا ایجاد مشکلات مختلف در یخچال فریزرهای آاگ شود اما باید به این نکته دقت داشته باشید که برخی از این ایرادات به صورت کاملا تخصصی هستند و حتما باید توسط یک تعمیر کار حرفه‌ای انجام شود. به همین دلیل، در صورتی که با مشکلات خاصی مواجه شدید، در اولین قدم بهتر است با یک تکنسین مجرب تماس بگیرید. در ادامه مقاله آموزش تعمیر ساید بای ساید آاگ قصد داریم رایج‌ترین ایرادات این دستگاه‌ها را بررسی کنیم.

آموزش تعمیر ماشین لباسشویی آاگ

نمایندگی تعمیرات آاگ در تهران

برفک زدن فریزرهای آاگ به طرز غیر عادی

برفک زدن یکی از رایج‌ترین مشکلات ساید بای سایدهای آاگ است. زمانی که به این مشکل بر خوردید، در وهله اول باید تنظیمات کنترل کننده دمای یخچال را بر روی درجات پپایین‌تر تنظیم کنید. در صورتی که برفک زدن‌ها همچنان ادامه داشت، ممکن است ترموستات ساید بای ساید معیوب شده باشد و شما نیاز به تعویض آن قطعه داشته باشید.

چرا ساید بای ساید آاگ یکسره کار می‌کند

برخی از افراد فکر می‌کنند که یخچال‌ها باید یکسره کار کنند تا بتوانند محفظه درونی را سرد کند اما باید این نکته را بدانید که یکسره کار کردن یخچال فریزرها نه تنها درست نیست بلکه نشان دهنده خرابی دستگاه شما نیز می‌باشد. زمانی که یخچال فریزر یکسره کار می‌کند، نه تنها باعث ایجاد صدای زیاد می‎شود، بلکه برق مصرفی دستگاه شما نیز بالا رفته و در نتیجه هزینه اضافه‌ای در بر خواهد داشت.

بررسی دلایل یکسره کار کردن یخچال و آموزش تعمیر ساید بای ساید آاگ در نمایندگی یکی از علل‌های یکسره کار کردن یخچال یا خاموش نشدن آن، می‌تواند موجب آلودگی و گرد و غبار در اطراف دستگاه شما شود. ممکن است کویل‌ها و یا لوله‌های کندانسور ساید بای ساید گرد و غبار  داشته باشد. برخی مواقع امکان دارد یخچال شما پر از مواد غذایی باشد و شما در تنظیم دمای یخچال فریزر آاگ مقادیر پایینی تنظیم کرده باشد. این کار باعث می‎شود تا کمپرسور دستگاه بیش از حد کار کرده و باعث استهلاک آن می‌شود. این امر باعث می‎شود تا عمر دستگاه شما کم شود.

همچنین این مشکل باعث می‎شود تا مواد غذایی درون دستگاه دچار یخ زدگی شوند. در صورتی که با چنین مشکلی مواجه شدید، تایمر دیفراست، هیتر دیفراست، ترموستات و اتصالات وابسته به این قطعات را باید بررسی کنید. دقت داشته باشید که این امر نیاز به داشتن دانش فنی است و در صورتی که بدون تخصص اقدام به تعمیر دستگاه کنید، ممکن است به آن اسیب‌های بیشتری را وارد کنید.

کنترل کننده سرما را بررسی کنید

یکی دیگر از مواردی که در مقاله آموزش تعمیر ساید بای ساید آاگ قصد داریم به آن  بپردازیم، کنترل کننده سرما است. اگر با این مشکل مواجه شدید، درجه کنترل را باید بر روی COLD تنظیم کنید. پس از این امر، با دقت باید به دستگاه  گوش کنید که آیا فن فریزر یخچال کار می‌کند یا خیر. زمانی که فن فریزر کار می‌کند، به این معنا است که تایمر برفک زده و کنترل کننده سرما بر روی درجه cold تنظیم شده باشد. اگر درجه را درست تنظیم کرده باشید و فن فریزر کار نمی‌کند، بخش کنترل سرما دچار مشکل شده است و باید آن را تعمیر و یا تنظیم کنید.

رایج‌ترین ایرادات موجود در یخچال فریزرهای آاگ در نمایندگی چرا آب از ساید بای ساید آاگ نشت می‌کند

لوله تخلیه زیر سیم پیچ تبخیر کننده قرار دارد که در نهایت به طرفی که زیر آن قرار گرفته می‌رسد. آب جاری شده از برفک زدایی یخچال از لوله‌های تخلیه داخل ظرف سرازیر می‎شود. با یک بررسی اجمالی از سالم بودن لوله تخلیه اطمینان حاصل کنید. نشتی زیر یخچال معمولا ناشی از لوله‌های کندانسور است که به ظرف موجود در زیر آن تخلیه نمی‌شود. لوله تخلیه مسدود شده نیز می‌تواند باعث نشتی آب شود.

آموزش تعمیر ساید بای ساید آاگ و بسته نشدن درب آن

یکی دیگر از مشکلات رایج در ساید بای سایدهای آاگ، بسته نشدن درب آن است. این امر می‌تواند مشکلات بسیار زیادی را برای شما به همراه داشته باشد به طوری که یکی از اصلی‌ترین دلایل هدر رفتن انرژی در یخچال‌ها، بسته نشدن درب ان‌ها است. زمانی که با چنین مشکلی مواجه شددی، باید درب، لولاها، واشرها، لاستیک دور درب و … را بررسی کنید. با یک بررسی بسیار ساده می‌توانید به سرعت عیب یابی کنید و آن را برطرف کنید.

خاموش نشدن لامپ ساید بای ساید آاگ

اگر لامپ یخچال شما همیشه روشن می‌ماند، ممکن است باعث گرم شدن فضای داخلی یخچال و پایین آمدن کارایی یخچال در طولانی مدت شود. ممکن است مدتی از این عیب گذشته  باشد و شما متوجه این موضوع نشده باشید، زیرا نمی‌توانید داخل یخچال را هنگام بسته شدن درب یخچال ببنید.

خاموش نشدن لامپ یخچال فریزر و آموزش تعمیر ساید بای ساید آاگ در نمایندگی

در این صورت، باید بعد از چند ساعت کار کردن یخچال، با احتیاط لامپ را لمس کنید، در صورتی که لامپ بیش از حد داغ بود، می‌توان نتیجه گرفت که لامپ شما همیشه روشن باقی می‌ماند. معمولا هیچ مشکلی در زمینه عوض کردن سوئیچ متصل به لامپ وجود ندارد و شما می‌توانید به راحتی آن را تعمیر کنید.

ساید بای ساید آاگ سرمای قبلی را ندارد

یکی دیگر از مواردی که قصد داریم در مقاله آموزش تعمیر ساید بای ساید آاگ به آن بپردازیم، سرد نبودن یخچال فریزر است. یخچال‌ها به عنوان یک دمای استاندارد، دمایی بین 36 تا 40 درجه فارنهایت و در بخش فریزر نیز باید دمایی در حدود 0 تا 5 درجه فارنهایت داشته باشند. این دستگاه محتویات داخل خود را سرما می‌بخشند حتی زمانی که کنترل کننده و درجه سرما را در پایین‌ترین حد خود تنظیم شود. مشکل سرما نداشتن یخچال می‌تواند به علت به وجود آمدن اختلال در بخش سنسور دمای یا کنترل سرما باشد. برای تشخیص دمای یخچال از دماسنج  مخصوص یخچال استفاده کنید و اگر دما بین بازه مشخص شده، نبود باید با یک متخصص در این زمینه تماس بگیرید.

چرا یخچال‌ها سرمای قبلی را ندارند | نمایندگی نکات مهم برای استفاده از ساید بای ساید آاگ

در ادامه مطلب آموزش تعمیر ساید بای ساید آاگ قصد داریم نکاتی را بیان کنیم تا بتوانید به راحتی از این دستگاه‌ها استفاده کنید و دچار مشکلی نشوید.

  • از قرار دادن اجسام سنگین و یا اجسام خطرناک درون یخچال ساید بای ساید آاگ خودداری کنید. این کار می‌تواند مشکلات بسیار زیادی را برای شما به همراه داشته باشد
  • از استقرار دستگاه در محل‌های مرطوب که احتمال ترشح آب یا باران به دستگاه وجود دارد پرهیز کنید. خرابی عایق کاری قسمت‌های برقی، ممکن است باعث اتصال الکتریکی شود
  • از قرار دادن دستگاه در محل‌های مرطوب که احتمال ترشح آب یا باران به دستگاه وجود دارد، پرهیز کنید. این امر ممکن است ممکن است باعث خرابی قسمت‌های برقی دستگاه شود
  • به درها یا طبقه‌های داخل در ساید بای ساید آاگ یا محفظه سرما تکیه ندهید. این امر ممکن است موجب افتادن یخچال یا صدمه دیدن دسته‌ها شود. مخصوصا به کودکان اجازه انجام کارهای مذکور را ندهید
  • از ورود کودکان به داخل یخچال خودداری کنید. در صورت ورود کودک به داخل دستگاه، خطرات بسیار زیادی برای وی به وجود خواهد آمد
  • باز بسته کردن شدید در یخچال فریزر‌ها، منجر به افتادن غذاهای داخل محفظه شده و ممکن است پای‌تان را در خطر قرار دهد
  • برای خشک کردن داخل یخچال فریزرها به هیچ عنوان از سشوار استفاده نکنید. همچنین برا از بین بردن بو از شمع استفاده نکنید. عدم رعایت این امر، ممکن است موجب انفجار و یا آتش سوزی شود
  • از پاشیدن آب به اطراف و یا درون ساید بای ساید آاگ خودداری کنید و یا از تمیز کردن آن با استفاده از بنزین و یا اتر جلوگیری کنید

نکات مهم برای استفاده از ساید بای سایدهای آاگ در نمایندگی نمایندگی، بهترین گزینه برای تعمیر لوازم خانگی

در این مطلب از وب‌سایت نمایندگی، آموزش تعمیر ساید بای ساید آاگ را ارائه کردیم. آاگ یکی از برندهای نام آشنا در بازار ایران  است و ساید بای سایدهای این مجموعه نیز محبوبیت بسیار خوبی در ایران دارد. دقت داشته  باشید که این دستگاه‌ها با استفاده از قطعات تخصصی ساخته می‎شود و به همین دلیل، برای تعمیر آن‌ها باید دانش تخصصی داشته باشید.

مجموعه نمایندگی با سال‌ها تجربه در زمینه تعمیر انواع لوازم خانگی، بستری را برای شما فراهم کرده است تا در صورت بروز هر گونه مشکل در لوازم خانگی خود، به راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام به حل آن کنید. مجموعه دارای کادری مجرب است و با استفاده از قطعاتی ارجینال، اقدام به تعمیر لوازم شما می‌کنیم.

چنانچه از برند هایی همچون وستینگهاوس و ایندزیت استفاده می نمایید ما  نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس و نمایندگی تعمیرات ایندزیت در تهران بر عهده میگیریم و می توانیم بصورت آنلاین و حضوری مشکلات دستگاه شما را برطرف کنیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0
دیدگاه‌های نوشته

enemad-logo
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید