تماس با دفتر مرکزی : ۰۲۱۲۸۴۲۲۰۲۷

نمایندگی مجاز مرکزی تعمیرات لوازم خانگی Servicman

تعمیرگاه لباسشویی بوش

تعمیرگاه لباسشویی بوش

تعمیرگاه لباسشویی بوش می تواند به شما کمک کند تا اگر لباسشویی بوش شما از کار افتاده است یا نمایشگر آن کدهای خطا نشان می دهد و یا چرخش دیگ دستگاه با مشکل مواجه شده است، آن ها را برطرف کنید. شناسایی تعمیرگاه لباسشویی بوشکه دارای تعمیرکاران و تکنسین های باتجربه باشد، برای بسیاری چالش برانگیز شده است؛ اما کافی است اینکار را با اطمینان از کیفیت کار و هزینه، به دست های پرتوان تعمیرکاران نمایندگی بسپارید.

بهترین تعمیرگاه لباسشویی بوش

بهترین تعمیرگاه لباسشویی بوش

تعمیرگاه لباسشویی بوش با بهره گیری از یک تیم متخصص جهت تعمیرات لباسشویی بوش در ایران، خدمات تعمیر لباسشویی بوش را با استفاده از قطعات اورجینال و اصلی به شما مشتریان گرامی ارائه می دهد. می توانید برای تعمیر مدل های مختلف لباسشویی بوش اعم از نمونه های جدید و قدیمی از تکنسین های مجرب نمایندگی کمک بگیرید.

در ایران شاهد فروش و ارائه برند های مختلفی از لوازم خانگی می باشیم که یکی از نام آشنا ترین و بهترین آن ها، بوش می باشد. با اینکه لوازم خانگی و از جمله لباسشویی های برند بوش از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند، اما ممکن است پس از استفاده و به دلایل مختلفی دچار مشکل شوند؛ توصیه می کنیم به منظور جلوگیری از بروز مشکلات بزرگ تر و ایجاد هزینه های بیشتر، برای تعمیر آن به سراغ تعمیرگاه های معتبر که دارای مجوزهای لازم هستند، بروید.

خدمات تعمیرگاه لباسشویی بوش شامل چه مواردی است؟

خدمات تعمیرگاه لباسشویی بوش شامل چه مواردی است؟

در میان مراکز و تعمیرگاه های بسیاری که جهت تعمیر لباسشویی بوش، ایجاد شده است؛ می توانید به سابقه و تخصص تعمیرکاران نمایندگی اعتماد کنید. در این مجموعه هدف ما این است که با استفاده از تجهیزات پیشرفته و قطعات باکیفیت و به دست نیروهای متخصص، مشکل ماشین لباسشویی بوش شما را در کم ترین زمان ممکن و با کم ترین هزینه برطرف کنیم. از مهم ترین خدمات تعمیرگاه لباسشویی بوش می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. ارائه فاکتور و ضمانت نامه معتبر شرکتی به مشتریان پس از اتمام تعمیر لباسشویی بوش
  2. اعزام نیروی کارآزموده به محل مورد نظر شما به منظور جلوگیری از اتلاف وقت، عدم آسیب رسیدن به دستگاه لباسشویی و همینطور عدم پرداخت هزینه اضافی جهت جا به جایی آن
  3. استفاده از قطعات اصلی و فابریک با بالاترین کیفیت در تعمیر دستگاه ماشین لباسشویی بوش
  4. عیب یابی و تعمیر دستگاه به واسطه تخصص و مهارت بالای تکنیسین های نمایندگی
  5. برآورد هزینه تهیه قطعات مورد نیاز همراه با هزینه تعمیر دستگاه پیش از شروع کار
  6. تعمیر و تحویل دستگاه ماشین لباسشویی بوش در کمترین زمان ممکن
  7. هزینه های به صرفه و مطابق با نرخ های اعلام شده از سوی اتحادیه

در صورتی که نیاز به یک نیروی متخصص دارید تا تعمیرات ماشین لباسشویی بوش را به او بسپارید، می توایند با برقراری یک تماس ساده با نمایندگی سفارش خود را ثبت کنید.

مشکلات رایج ماشین های لباسشویی بوش

مشکلات رایج ماشین های لباسشویی بوش

ممکن است ماشین لباسشویی شما به درستی کار کند اما ناگهان از کار بیفتد و دچار مشکل شود که حتما باید برای جلوگیری از بروز مشکلات بزرگ تر از افراد متخصص در این زمینه برای رفع مشکل کمک بگیرید. در ادامه به برخی مشکلات رایج در ماشین های لباسشویی بوش پرداخته ایم :

1.روشن نشدن ماشین لباسشویی بوش

با توجه به گزارشاتی که از کاربران دریافت کرده ایم، در برخی موارد ماشین لباسشویی بوش روشن نمی شود؛ در چنین شرایطی یا مشکل از اتصالات برق است و یا میکروسوئیچ های درب دستگاه دچار مشکل شده است و به دلیل بسته نشدن درب، دستگاه روشن نمی شود.

البته برای عیب یابی و حل این مشکل، تایمر و برد الکترونیکی ماشین لباسشویی نیز باید بررسی شود. وظیفه این قطعه، ارسال فرمان اصلی برای آغاز شستشو است که بدیهی است در صورت خرابی و عدم ارسال فرمان، لباسشویی روشن نخواهد شد.

چنانچه از برند هایی همچون الکترولوکس و بوش استفاده می نمایید ما نمایندگی تعمیرات بوش و نمایندگی تعمیرات الکترولوکس در تهران می باشیم و می توانیم بصورت آنلاین و حضوری مشکلات دستگاه شما را برطرف کنیم. 

دلیل تخلیه نشدن آب لباس شویی بوش

عدم تخلیه کامل آب در ماشین لباسشویی بوش

در صورتی که ماشین لباسشویی بوش آب را به درستی تخلیه نمی کند، احتمالا پمپ تخلیه دستگاه با مشکل مواجه شده است. معمولا در چنین حالتی، برای اطمینان از عیب یابی صحیح، بهتر است به صدای دستگاه گوش دهید؛ در صورتی که دارای صدای بسیار ناهنجاری باشد، خبر از خرابی پمپ تخلیه می دهد.

ثابت ماندن ماشین لباسشویی بوش بعد از عملیات آبگیری

چنانچه ماشین لباسشویی بوش پس از اتمام عملیات آبگیری، ثابت می ماند و با به درستی کار نمی کند، احتمالا مشکل مرتبط با المنت های دستگاه است.

عدم چرخش دیگ ماشین لباسشویی بوش

ممکن است پس از قرار دادن لباس ها در داخل ماشین لباسشویی، برنامه مورد نظر خود را اجرا کنید اما متوجه شوید که دیگ ماشین لباسشویی نمی چرخد؛ در چنین حالتی احتمالا مشکل به دلیل خرابی موتور است که قادر به چرخاندن دیگ ماشین لباسشویی نیست و حتما نیاز به مراجعه تعمیرگاه لباسشویی بوش را خواهید داشت. 

باز نشدن درب لباسشویی بوش

باز نشدن درب لباسشویی بوش بعد از شستشو

چنانچه پس از اتمام برنامه اجرا شده در لباسشویی، درب آن قفل شده و باز نمی شود؛ نگران نباشید در چنین شرایطی می توانید برای خارج کردن لباس ها از داخل دستگاه، از ضامن اضطراری که در کنار پمپ تخلیه قرار گرفته است، برای باز کردن درب ماشین لباسشویی بوش استفاده کنید.

اما پس از خارج کردن لباس ها حتما با تکنسین های نمایندگی تماس بگیرید تا مشکل را برطرف کنند؛ چراکه نمی توانید پس از هربار استفاده برای باز کردن درب ماشین لباسشویی از ضامن اضطراری استفاده کنید و حتما برای جلوگیری از بروز دوباره این مشکل باید آن را برطرف نمایید چنانچه نتوانتسید مشکل را حل کنید می توانید با تعمیرگاه لباسشویی بوش وب سایت ما تماس بگیرید و از خدمات ما بهرمند بشوید. 

سوالات متداول

آیا تعمیرگاه لباسشویی بوش پس تعمیرات ؛ گارانتی قطعات استفاده شده را انجام می دهد ؟

بله ؛ تمامی قطعات استفاده شده دارای ۶ ماه گارانتی می باشد. 

آیا برای تعمیرات لباسشویی بوش باید دستگاه را به نمایندگی ارسال کنیم؟

خیر ؛ متخصصان ما برای رفاه حال مشتریان عزیز به محل شما مراجعه می کنند. 

نمایش بیشتر

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
enemad-logo
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید