تماس با دفتر مرکزی : ۰۲۱۲۸۴۲۲۰۲۷

نمایندگی مجاز مرکزی تعمیرات لوازم خانگی Servicman

نمایندگی تعمیرات ساید‌بای‌ساید بوش در تهران | خدمات حرفه‌ای در کمترین زمان

سایدبای‌سایدهای با کیفیت بوش

سایدبای‌سایدهای بوش به دلیل کیفیت ساخت بالای خود توانسته‌اند به خانه افراد بسیار زیادی راه پیدا کنند. همچنین این دسته از محصولات دارای قیمت نسبتا زیادی هستند و باید به شیوه درستی نگهداری شوند؛ زیرا در صورت خرابی هزینه بسیار زیادی روی دوش مصرف کننده می‌گذارند. همچنین قطعات اصلی جهت تعمیرات این نوع یخچال به سختی در بازار ایران یافت می‌شود. ولی در صورتی که یخچال بوش شما دچار مشکل شده است، نیازی نیست که نگران باشید. کافیست با نمایندگی تعمیرات ساید‌بای‌ساید بوش در تهران تماس بگیرید تا بهترین تعمیرکاران درب منزلتان حاضر شوند.

معرفی نمایندگی تعمیرات ساید‌بای‌ساید بوش در تهران در وب‌سایت نمایندگی مشکلاتی که نیاز به تعمیرکار حرفه‌ای دارند

زمانی که یخچال سایدبای‌ساید بوش شما دچار مشکل می‌شود، باید به دنبال یک متخصص تعمیر باشید. این نوع یخچال‌ها به دلیل ساختار پیچیده‌ای که دارند، باید با دقت بیشتری مورد بررسی قرار بگیرند. همچنین در صورتی که مشکل یخچال بوش مانند خرابی‌های رایج برندها است، باز هم پروسه تعمیر باید به دست تکنسین‌های حرفه‌ای صورت بگیرد. با انجام این کار مشکل در کمترین زمان شناسایی شده و طبق استانداردهای موجود تعمیر می‌شود. خرابی‌هایی هم که شاید با آن‌های مواجه شوید، به شرح زیر است:

  • ایجاد صدا از قسمت موتور
  • بسته نشدن خوب درد
  • کاهش راندمان و عملکرد نادرست دستگاه
  • خرابی قطعات الکترونیکی به دلیل نوسان برق
  • عیب در آبریز یخچال
  • برفک زدن

مشکلاتی که برای آن‌ها نیازمند یک نمایندگی تعمیرات ساید‌بای‌ساید بوش در تهران هستید | نمایندگی

در صورتی که چنین مشکلاتی را در یخچال سایدبای‌ساید بوش خود مشاهده می‌کنید، باید به فکر تعمیرات هرچه سریع‌تر دستگاه باشید. بسیاری از همین خرابی‌ها دلیل ساده‌ای دارند که با هزینه کمی برطرف می‌شوند. اما هنگامی که به آن‌ها توجهی کنید، در آینده نچندان دور باید هزینه زیادی بابت تعمیر قسمت‌های دیگر یخچال بپردازید. به همین دلیل بدون فوت وقت، با نمایندگی تعمیرات سایدبای‌ساید Bosch در تهران تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات بوش در تهران

نقص در کمپرسور یا همان موتور

در سایدبای‌ساید بوش شما یک کمپرسور وجود دارد که باعث فشردگی و ایجاد جریان گاز در لوله‌ها می‌شود. این قطعه قیمت بسیار زیادی دارد و هنگام خرابی هزینه سنگینی روی دوشتان می‌گذارد. خرابی کمپرسور با علائمی مانند کاهش توان یخچال مثل نرم شدن مواد غذایی فریز شده و افزایش صدا قابل تشخیص است. همچنین با تراز کردن، استفاده درست و یک محافظ برق می‌توانید از آن به خوبی محافظت نمایید.

البته اگر به تازگی سایدبای‌ساید بوش خود را خریداری کرده‌اید، نیازی نیست که نگران خرابی این قطعه باشد؛ زیرا کمپرسورهای سایدبای‌سایدهای بوش کیفیت و طول عمر بالایی دارند. در صورت خرابی نیز کافیست با مرکز نمایندگی تعمیرات سایدبای‌ساید بوش در تهران تماس بگیرید. تکنسین‌های حرفه‌ای ما تمام تلاش خود را می‌کنند تا کمپرسور را با هزینه کمی تعمیر کنند.

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش در تهران

تمیز کردن لباسشویی بوش با سرکه

مشکل در سیستم آبریز و یخ ساز

آبریز یخچال و فریزرهای سایدبای‌ساید جزو قسمت‌های پر مصرف خانواده محسوب می‌شود و خرابی آن آزاردهنده خواهد بود. همچنین این قسمت از قطعات الکترونیکی و مکانیکی زیادی تشکیل شده که نقص هر کدام باعث نقص عملکرد آبریز و یخساز خواهد شد. به طور کلی مشکلات مربوط به آبریز عبارتند از:

  • سوختن شیر برقی به دلیل فشار زیاد ( مانند پر کردن ظرف‌های آب بزرگ )
  • خرابی پنل لمسی و کلیدهای تنظیم
  • مشکل در میکروسوئیچ پدال لیوان
  • شکستن پروانه‌های انتقال یخ

بررسی رایج‌ترین مشکلات در سایدبای‌سایدهای بوش در نمایندگی توصیه می‌شود که به هیچ عنوان برای تعمیر قسمت یخساز یا آبریز یخچال سایدبای‌ساید بوش به دنبال قطعات تقلبی نباشید. این قطعات با برد اصلی در ارتباط هستند و اگر به صورت استاندارد کار نکنند باعث ایجاد خسارت‌های سنگین خواهند شد.

نمایندگی تعمیرات ساید‌بای‌ساید بوش در تهران

کاهش توان دستگاه به دلیل عملکرد نادرست درب

اگر به تازگی جا به جا شده‌اید و قصد نصب سایدبای‌ساید بوش در منزل جدید را دارید، می‌توانید از تیم نمایندگی تعمیرات سایدبای‌ساید بوش در تهران کمک بگیرید. تیم تکنسین‌های ما با نصب اصولی خیال شما را از بابت تراز بودن درب‌ها و عملکرد درست یخچال راحت می‌کنند. باید بدانید که همین اقدام جلوی مشکلاتی مانند کاهش توان به دلیل نشت هوا در درب‌ها و حتی خرابی کمپرسور را می‌گیرد.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بوش در تهران

نشت گاز لوله‌ها

گاهی مواقع به دلیل وارد شدن ضربه و ایجاد نشتی در اتصالات لوله‌های یخچال گاز به بیرون راه پیدا می‌کند. نشتی گاز نیز به مرور زمان باعث کاهش راندمان، مرطوب شدن هوای داخل، فشار به کمپرسور و حتی خرابی کامل یخچال می‌شود. تکنسین‌های نمایندگی تعمیرات سایدبای‌ساید Bosch در تهران با بهترین ابزارها شارژ دوباره گاز یخچال شما را انجام می‌دهند.

نقص در قطعات الکترونیکی

بدون شک یخچال‌های امروزی بوش تنها با کمک مجموعه وسیعی از قطعات الکترونیکی و سنسورهای هوشمند کار می‌کنند. به طوری که حتی با خرابی کوچک‌ترین قطعه در سیستم برد اصلی و سنسورها عملکرد کلی دستگاه می‌شود، به خصوص مدل‌های سایدبای‌ساید که با فناوری انتقال هوا بین دو قسمت عمل می‌نمایند. تعمیرکاران حرفه‌ای نمایندگی با استفاده از دستگاه‌ها و ابزارهای خاص قطعات الکترونیکی معیوب را شناسایی کرده و با نمونه اصلی تعویض می‌کنند.

ایجاد صدای اضافی

اگر هر گونه صدای اضافی را از سمت آشپزخانه می‌شنوید، با نمایندگی تعمیرات سایدبای‌ساید Bosch در تهران تماس بگیرید. تکنسین‌ها با بررسی دقیق قسمت‌ها مختلف عمل ایجاد صدا را پیدا کرده و طبق اصول فنی دوباره دستگاه را به حالت اول باز می‌گرداند. همچنین دقت کنید که باید به صداهای اضافی توجه زیادی داشته باشید؛ زیرا همین صداها خرابی‌ها بزرگ پیش رو را به شما هشدار می‌دهند.

نمایندگی تعمیرات یخچال بوش در تهران

علت صدای تق تق در لباسشویی

کار نکردن پنل کنترلی

روی درب یا داخل سایدبای‌سایدهای بوش یک پنل کنترلی وجود دارد که با آن می‌توان دمای کار یخچال یا فریزر را مشخص کنید. اگر با فشردن دکمه‌های روی پنل هیچ گونه تغییراتی روی دما ایجاد نمی‌شود، باید به فکر تعویض پنل یا تعمیر آن باشید.

اصلی‌ترین مشکلات سایدبای‌سایدهای بوش در نمایندگی دسترسی به بهترین نمایندگی تعمیرات ساید‌بای‌ساید بوش در تهران

نمایندگی تعمیرات سایدبای‌ساید بوش در تهران برای شما خدماتی را در نظر گرفته تا به امتیازهای بزرگی دسترسی داشته باشید. اول از همه باید بدانید که تمامی تکنسین‌های سایت نمایندگی دارای تجربه بالا و مهارت فنی ایده‌آلی هستند. ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که عملیات تعمیر توسط تکنسین‌های نمایندگی طبق اصول فنی انجام شده و هیچ آسیبی به دیگر بخش‌های دستگاه شما نمی‌رساند.

کلیه قطعات استفاده شده برای دستگاه‌ها از نوع اصلی شرکتی بوده و با بهترین قیمت در اختیارتان قرار می‌گیرد. کلیه خدمات تعمیرات و قطعات نیز روی فاکتور رسمی شرکت آبادان الکترونیک درج می‌شود تا بتوانیم کیفیت خدمات سایت نمایندگی را برای شما تضمین کنیم.

enemad-logo
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید