تماس با دفتر مرکزی : ۰۲۱۲۸۴۲۲۰۲۷

نمایندگی مجاز مرکزی تعمیرات لوازم خانگی Servicman

نمایندگی تعمیرات برفاب

 

نمایندگی تعمیرات برفاب

نمایندگی تعمیرات برفاب Barfab

 

معرفی شرکت برفاب Barfab

نمایندگی تعمیرات برفاب در تهران

شرکت برفاب در سال ۱۳۶۹ تأسیس شد و در سال ۱۳۷۰ تولید و عرضه‌ی اولین محصول خود، کولر آبی را آغاز کرد.

امروزه شرکت برفاب طیف گسترده ای از انواع محصولات ، شامل یخچال فریزر برفاب ، ماشین لباسشویی برفاب ، جاروبرقی برفاب ، بخاری برقی برفاب ، اجاق گاز برفاب و آبگرمکن برفاب را تولید می کند.

 

نمایندگی تعمیرات برفاب

شرکت آبادان الکترونیک ، به عنوان نمایندگی تعمیرات محصولات و لوازم خانگی برفاب ، با بهره گیری از تعمیرکارانی متخصص ، آماده ارائه خدمات نصب ، تعمیرات و سرویس دستگاه شماست.

این مرکز ، توانسته با تکیه بر تخصص و دانش خود ، در مدت دو دهه فعالیت خود ، حداکثر میزان رضایت را از مشتریان خود دریافت نماید.

بنابراین شما می توانید با خیالی آسوده ، تعمیر و سرویس محصولات برفاب خود را از جمله ، تعمیر یخچال فریزر برفاب ، تعمیر ماشین لباسشویی برفاب ، تعمیر کولر آبی برفاب ، تعمیر اجاق گاز برفاب ، تعمیر جاروبرقی برفاب و تعمیر سایر محصولات برفاب را به ما بسپارید.

آبادان الکترونیک ، با ارائه برگ گارانتی ، خدمات خود را تضمین کرده و شما را از بابت صحت تعمیرات خود مطمعین می سازد.

 

 

محصولات شرکت برفاب

شرکت برفاب درحال حاظر طیف وسیعی از انواع محصولات ، شامل یخچال فریزر برفاب ، ماشین لباسشویی برفاب ، جاروبرقی برفاب ، بخاری برقی برفاب ، اجاق گاز برفاب و آبگرمکن برفاب را تولید می کند.

یخچال فریزر برفاب

برفاب ، این موضوع مهم را می داند که یخچال فریزر از مهمترین و کلیدی ترین لوازم مورد نیاز برای آشپزخانه ها می باشد. بنابراین تمام توان خود را به کار گرفته تا با استفاده از دانش و توانایی متخصصان خود ، یخچال فریزری را مطابق با سلیقه خانواده های ایرانی تولید نماید.

یخچال فریزرهای این شرکت ، کیفیت مناسبی دارند و به خوبی می توانند مواد غذایی شما را در برابر فاسد شدن محافظت کنند.

 

کولر آبی برفاب

کولرهای برفاب ، سال هاست که با قدرت و کیفیت خوب خود ، سرما و خنکی دلچسبی را در گرمای تابستان به منازل یا محل کار ما ارائه می دهند.

کولرهای برفاب از کیفیت ساخت خوبی برخوردارند و همچنین در کنار کارایی بالا ، مصرف انرژی پایینی دارند و در هزینه های شما صرفه جویی ویژه ای می کنند.

 

اجاق گاز برفاب

اجاق گازهای برفاب با طراحی شیک و امروزی خود ، از استحکام و طول عمر بالایی نیز بخوردارند.

امروزه با توجه با پایین بودن متراژ ساختمان ها ، استفاده از اجاق گازهای شیشه ای و رومیزی برفاب ، به دلیل اینکه فضای کمی را اشتغال می کنند ، با استقبال خوبی مواجه شده اند.

 

ماشین لباسشویی برفاب

ماشین لباسشویی های دو قلوی برفاب ، با قدرت بالای خود ، برای شست و شو و آبکشی انواع لباس ها مناسب است.

این لباسشویی ها با بهره گیری از دو موتور قدرتمند برای شستشو و خشک کردن لباس ها ، توان شستشوی بالایی دارند و همچنین دارای امکاناتی از قبیل فیلتر پرز گیر ، سلکتور وضعیت تخلیه‌ی آب ، سیستم ضد چروک برای لباس ها و… می باشند.

 

مرکز تعمیرات برفاب

محصولات برفاب دارای کیفیت قابل قبولی هستند. اما در صورتی که ماشین لباسشویی ، یخچال فریزر ، جاروبرقی ، اجاق گاز یا هر وسیله دیگر شما با مشکل رو به رو شد ، به شما پیشنهاد می کنیم ، تعمیرات آن را فقط و فقط به نمایندگی های مجاز و رسمی تعمیرات برفاب بسپارید.

ما سریع ترین و بهترین خدمات را به شما ارائه می دهیم.

 

تاریخچه شرکت برفاب

در سال ۱۳۷۲ واحد ماشین سازی و قالب سازی برفاب با هدف توسعه توانمندی های فنی شرکت افتتاح شد.

برای پاسخ گویی به نیاز های مختلف مصرف کنندگان، از سال ۱۳۷۳ به تدریج مدل های مختلف آبگرمکن های نفت سوز و گاز سوز و برقی نیز به محصولات برفاب اضافه شدند.

برفاب در سال‌های ۷۴ تا ۷۷ ، علاوه بر تولید لوازم خانگی ، به تولید انواع ماشین آلات صنعتی (پرس، جرثقیل صنعتی و پانچ) پرداخت و پس از آن ، برای اولین بار در ایران ، تولید ورق گالوانیزه را آغاز کرد.

همچنین برفاب به عنوان یکی از شرکت‌های پیشگام در لعاب مخازن آبگرمکن، در سال ۷۸ تکنولوژی لعاب کاری (شامل خط فرآوری و کوره‌ی مخصوص پخت لعاب) را با اتکا به دانش و توانایی سرمایه های انسانی خود کسب و از آن بهره‌برداری کرد.

از سال ۸۱ نیز سیستم رنگ پودری در شرکت برفاب راه‌اندازی شد.

پس از کسب موفقیت های متعدد در زمینه‌ی تولید لوازم خانگی ، برفاب با تکیه بر تجربیات نیرو های انسانی خود ، این بار گامی بلند تر از پیش برداشت و در سال ۱۳۷۹ اولین بخاری گاز سوز فن دار ترموستاتیک ایرانی را تولید کرد.

برفاب دهه‌ی ۱۳۸۰ را طلوعی جدید در عرصه‌ی صنعت دانست و پس از مطالعات اولیه ، مجوز تأسیس طرح تولید یخچال و یخچال فریزر را دریافت کرد.

در سال ۱۳۸۵ تولید آزمایشی یخچال ‌فریزر آغاز شد.

همچنین با به کارگیری تکنولوژی های روز و با ایجاد زیر ساخت های جدید برای بهره‌گیری هرچه بهتر از امکانات در دسترس ، بخش «تزریق پلاستیک» در سال ۱۳۸۳ راه‌اندازی شد.

در سال های اخیر برفاب فعالیت های خود را بر تولید محصولات جدید و متنوع پایه ریزی کرده تا سبد کالا های خود را کامل تر کند.

برفاب با توسعه تخصص در کارشناسان خود و استفاده از نیروهای جوان و با انگیزه در کنار مدیران با تجربه و آموزش پیاپی آن ها، زمینه را برای توسعه هرچه بیش تر مهیا کرده است.

راه‌اندازی خط تولید ماشین ‌لباسشویی دو قلو در سال ۱۳۸۷ نیز گام دیگری برای پاسخ‌گویی به نیازهای مشتریان به حساب می‌آید.

 

کارخانه برفاب

 

 

نمایندگی تعمیرات برفاب

  1. انجام تعمیرات و خدمات در منزل شما
  2. همه ی قطعات اصلی هستند
  3. قیمت مناسب
  4. تکنسین های حرفه ای و کاملا دوره دیده

برای تمامی تعمیرات توسط شرکت آبادان الکتریک (نمایندگی تعمیرات برفاب) فاکتور صادر شده و خدمات ما دارای گارانتی هستند. این خدمات شامل انواع لوازم خانگی غیر از لوازم صوتی و تصویری می باشد اگر از محصولات میله استفاده می کنید می توانید برای خدمات از نمایندگی تعمیرات میله و تعمیرات لباسشویی آریستون وب سایت ما بهره ببرید. 

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۵ رای
0
enemad-logo
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید