تماس با دفتر مرکزی : ۰۲۱۲۸۴۲۲۰۲۷

نمایندگی مجاز مرکزی تعمیرات لوازم خانگی Servicman

نمایندگی تعمیرات هاردستون

 

نمایندگی تعمیرات هاردستون

نمایندگی تعمیرات هاردستون Hardstone

نمایندگی تعمیرات هاردستون در تهران

معرفی شرکت هاردستون Hardstone

شرکت هاردستون ، در سال 2001 در کشور انگلستان شروع به کار کرد.
این شرکت فعال در زمینه تولید و ساخت لوازم خانگی ، فعالیت خود را با تولید لوازم خانگی کوچک مانند چرخ گوشت هاردستون و پلوپز هاردستون شروع کرد.

محصولات شرکت هاردستون

اکنون این شرکت محصولات لوازم خانگی مختلفی را تولید و به بازار عرضه می کند. از جمله تولیدات این شرکت می توان به انواع یخچال فریزر هاردستون ، اجاق گاز هاردستون ، ماشین لباسشویی هاردستون ، ماشین ظرفشویی هاردستون ، انواع غذا ساز های هاردستون ، آرام پز هاردستون ، سرخ کن هاردستون ، و… اشاره کرد.
محصولات این شرکت تحت لیسانس انگلیس تولید می شود و قیمت و کیفیت مطلوب و مناسبی دارند.

نمایندگی تعمیرات هاردستون

محصولات برند هاردستون ، از کیفیت خوبی برخوردار هستند.

اما اگر به تازگی یکی از لوازم خانگی هاردستون ، شما دچار مشکل شده است و به دنبال یک تعمیرگاه مجاز و حرفه ای برای تعمیر محصولات هاردستون خود هستید ، کافی است همین امروز با ما تماس بگیرید.

ما پیشنهاد می کنیم که برای تعمیر یخچال فریزر هاردستون ، تعمیر اجاق گاز هاردستون ، تعمیر ماشین لباسشویی هاردستون ، تعمیر ماشین ظرفشویی هاردستون ، آرام پز و پلوپز های هاردستون ، تعمیر سرخ کن هاردستون و …. فقط به نمایندگی تعمیرات هاردستون اعتماد کنید و از سپردن تعمیرات دستگاه خود به تعمیرگاه های غیرمجاز و افراد مبتدی خودداری فرمایید.

از آنجایی که تعمیرکاران ما سال ها تجربه تعمیر و عیب یابی محصولات شرکت هاردستون را دارند ، بنابراین با مشکلات دستگاه شما آشنا هستند و به راحتی و به سرعت دستگاه شما را تعمیر و به شما تحویل می دهند.

آدرس نمایندگی تعمیرات هاردستون :

خیابان ری نرسیده به امین حضور خیابان آبشار پلاک ۲

تلفن تماس نمایندگی تعمیرات هاردستون :

021-36830424 ، 021-33559260 ، 09198030842

 

چرا آبادان الکترونیک؟

شرکت آبادان الکترونیک ، بیش از دو دهه است که نمایندگی تعمیرات هاردستون را بر عهده دارد.

این شرکت ارائه دهنده بهترین خدمات ، نصب و راه اندازی ، سرویس و تعمیر محصولات هاردستون می باشد ، که با سابقه درخشان خود ، توانسته رضایت مشتریان را جلب نماید.

داشتن تیمی از برترین تعمیرکاران مجرب ، کارآزموده و زبده ، استفاده از قطعات اصلی و فابریک ، ارائه قیمت مناسب برای خدمات ، ارائه فاکتور و تضمین و گارانتی تعمیرات انجام شده ، از دیگر مزیت های این مرکز می باشد.

 

مشکلات رایج ماشین لباسشویی هاردستون

از مشکلات و ایرادات رایج در ماشین لباسشویی های هاردستون می توان به ایرادات زیر اشاره کرد :

  • روشن نشدن ماشین لباسشویی هاردستون
  • سر و صدای زیاد ماشین لباسشویی هاردستون
  • نشت آب از ماشین لباسشویی هاردستون
  • لرزش شدید ماشین لباسشویی هاردستون حین کار
  • خرابی درب ماشین لباسشویی هاردستون

برای جلوگیری از بروز این مشکلات و افزایش طول عمر ماشین لباسشویی هاردستون باید نکاتی را که در دفترچه راهنمای این محصول درج شده را رعایت کرده و جدی بگیرید.

برای جلوگیری از خرابی و صدمه دیدن ماشین لباسشویی ، به تراز بودن دستگاه ، توجه داشته باشید. در صورتی که ماشین لباسشویی شما تراز نیست و شما از آن استفاده می کنید ، پیشنهاد می دهیم قبل از اینکه صدمات جدی تری به دستگاه شما وارد شود ، وضعیت دستگاه را درست کنید.

همچنین در حین کار با دستگاه ، با حجم و ظرفیت ماشین لباسشویی توجه فرماید. اگر بیش از ظرفیت ماشین لباسشویی در آن لباس می گذارید ، این هشدار را به شما می دهیم که احتمالا به زودی ماشین لباسشویی شما از کار خواهد افتاد.

برای نظافت ماشین لباسشویی هاردستون ، پیشنهاد می دهیم که هر چند وقت یکبار ، ماشین لباسشویی را با سرکه نظافت کنید. آموزش این کار را در یک مقاله جداگانه برای شما آورده ایم. برای مطالعه آن روی لینک زیر کلیک کنید :

 

تعمیر ماشین لباسشویی هاردستون

رعایت نکردن نکاتی که در بالا ذکر کردیم ، در گذر زمان می تواند به ماشین لباسشویی شما آسیب برساند. در صورتی که ماشین لباسشویی هاردستون شما از کار افتاده و دچار خرابی شده است ، قبل از بدتر شدن اوضاع و شدیدتر شدن خرابی ، نسبت به تعمیر آن اقدام کنید.

ما در نمایندگی تعمیرات هاردستون ، آماده ارائه خدمت به شما هستیم.

 

ماشین ظرفشویی هاردستون

هاردستون در زمینه تولید ماشین ظرفشویی نیز فعالیت می کند و امروز می توانید ماشین های ظرفشویی این شرکت را در بازار مشاهده کنید.

ماشین های ظرفشویی هاردستون در ابعاد و اندازه های مختلف تولید می شوند ، بنابراین می توانید متناسب با آشپزخانه خود یکی از انواع مختلف ماشین های ظرفشویی این شرکت را انتخاب کنید.

اگر ماشین ظرفشویی شما به مشکل خورده است و یا دچار خرابی شده است ، نمایندگی تعمیرات هاردستون در خدمت شماست. ما با استفاده از تکنسین های متعهد و متخصص و همچنین ضمانت تعمیر و تعویض قطعات ، توانایی حل مشکل ماشین ظرفشویی شما را ، هرچه که باشد از کوچک ترین مشکلات تا ایرادات پیچیده و فنی داریم.

 

یخچال فریزر هاردستون

یخچال فریزرهای هاردستون ، با توجه به کیفیت و قیمت مناسب خود ، یکی از پرفروش ترین برند های یخچال فریزر در بازار است.

برای پیشگیری از صدمه دیدن و خرابی یخچال فریزر هاردستون ، مواردی را که در بخش مقالات مربوط به یخچال فریزر این سایت گفته شده را مطالعه و رعایت فرمایید. برای ورود این بخش روی لینک زیر کلیک کنید :

در اینجا هم به چند نکته کوچک برای مراقبت از یخچال فریزر و افزایش عمر مفید آن اشاره می کنیم.

به این نکته توجه داشته باشید، که قبل از اینکه مواد غذایی داغ، داخل یخچال، می تواند علاوه بر فاسد شدن مواد غذایی، به یخچال فریزر شما آسیب وارد کند.

بنابراین قبل از قرار دادن مواد غذایی در یخچال، به این نکته توجه کنید.

همچنین هنگام قرار دادن مواد غذایی در یخچال، دقت کنید که مجرای هوای دستگاه را با غذا مسدود نکنید. تا هوای سرد بتواند در یخچال گردش داشته باشد.

 

آدرس نمایندگی تعمیرات هاردستون :

خیابان ری نرسیده به امین حضور خیابان آبشار پلاک ۲

تلفن تماس نمایندگی تعمیرات هاردستون :

021-36830424 ، 021-33559260 ، 09198030842

 

 

لوازم خانگی هاردستون

 

شماره تماس فوری ۰۹۱۹۸۰۳۰۸۴۲

 

نمایندگی تعمیرات هاردستون

  1. انجام تعمیرات و خدمات در منزل شما
  2. همه قطعات اصلی هستند
  3. قیمت مناسب
  4. تکنسین های حرفه ای و کاملا دوره دیده

برای تمامی تعمیرات توسط شرکت آبادان الکتریک فاکتور صادر شده و خدمات ما دارای گارانتی هستند. این خدمات شامل انواع لوازم خانگی غیر از لوازم صوتی و تصویری می باشد.

چنانچه از برند هایی همچون دوو و آاگ الکترولوکس استفاده می نمایید ما نمایندگی تعمیرات دوو و نمایندگی تعمیرات آاگ الکترولوکس در تهران می باشیم و می توانیم بصورت آنلاین و حضوری مشکلات دستگاه شما را برطرف کنیم.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۲ رای
0
enemad-logo
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید