تماس با دفتر مرکزی : ۰۲۱۲۸۴۲۲۰۲۷

نمایندگی مجاز مرکزی تعمیرات لوازم خانگی Servicman

نمایندگی تعمیرات بوتان

 

نمایندگی تعمیرات بوتان

نمایندگی تعمیرات بوتان Butane

نمایندگی تعمیرات بوتان در تهران

معرفی شرکت بوتان Butane

گروه صنعتی بوتان شرکتی واقع در ایران است که در زمینه تولید لوازم گرمایشی از جمله آبگرمکن ، پکیج شوفاژ دیواری و رادیاتور فعالیت دارد.

شرکت بوتان در سال ۱۳۳۲ به کوشش محمود خلیلی و فرزندش محسن خلیلی با هدف توزیع گاز مایع شکل گرفت.

پس از مدت کوتاهی گروه صنعتی بوتان با هدف تولید لوازم گازسوز از جمله اجاق گازسوز تأسیس شد.

در حال حاضر بیش از ۱۱ میلیون خانواده ایرانی از محصولات بوتان استفاده می‌کنند.

 

محصولات شرکت بوتان

شرکت بوتان در حال حاضر ، در زمینه تولید محصولات گرمایشی مانند پکیج شوفاژ دیواری بوتان ، آبگرمکن های دیواری بوتان ، رادیاتور های آلومینیومی بوتان ، حوله خشک کن فولادی بوتان و… فعالیت می کند.

 

نمایندگی تعمیرات بوتان

بسیاری از ما در خانه از لوازم خانگی برند بوتان استفاده می کنیم.

بوتان با سابقه درخشان خود توانسته اعتماد مردم ایران را نسبت به کیفیت محصولاتش جلب نماید.

اگر با محصولات بوتان مشکل پیدا کردید و نیاز به خدمات تعمیر یا سرویس این لوازم پیدا کردید ، بهتر است به جای سپردن لوازم خود به دست تعمیرکاران مبتدی ، انجام این کار را به نمایندگی تعمیرات بوتان واگذار کنید.

 

آدرس نمایندگی تعمیرات بوتان :

خیابان ری نرسیده به امین حضور خیابان آبشار پلاک ۲

تلفن تماس نمایندگی تعمیرات بوتان :

021-36830424 ، 021-33559260 ، 09198030842

 

 

چرا آبادان الکترونیک؟

شرکت آبادان الکترونیک ، به عنوان نمایندگی تعمیرات بوتان و مرکز تعمیرات بوتان ، آماده ارائه خدماتی از قبیل سرویس و تعمیر محصولات شرکت بوتان می باشد.

این مرکز با دارا بودن سابقه دو دهه تجربه موفق در زمینه تعمیرات محصولات بوتان ، و بهره گیری از تعمیرکاران و متخصصانی حرفه ای و آموزش دیده ، توانسته رضایت حداکثری را از مشتریان خود در این سال ها دریافت نماید.

 

پکیج های شوفاژ دیواری بوتان

پکیج های شوفاژ دیواری متداول ترین نوع سیستم گرمایش ساختمان ها می باشند.

این پکیج ها با امکان نصب به صورت مستقل در هر واحد مسکونی ، آب گرم و گرمایش مطبوع را فراهم می کنند.

پکیج شوفاژ دیواری بوتان مطابق با فن آوری روز ایتالیا ، مجهز به معتبرترین قطعات استاندارد اروپایی و سیستم های پیشرفته الکترونیکی و مکانیکی می باشد که با برخورداری از راندمان بالا ، صرفه جویی بیشتر مصرف گاز را به ارمغان آورده است.

این محصول علاوه بر برخورداری از قابلیت کار کرد با فشار کم آب ، به فراخور نیاز مشتریان ، تنوع اقلیمی کشور و شرایط محل نصب ، در ظرفیت های مختلف و دو فن آوری محفظه احتراق بسته و محفظه احتراق باز تولید و عرضه می شود.

 

آبگرمکن های دیواری بوتان

آبگرمکن های دیواری فوری با بهره گیری از فن آوری متفاوتی نسبت به سیستم های سنتی ، آب گرم مورد نیاز مصرف کننده را به صورت فوری و دقیقا در زمان نیاز ، تامین می کنند.

به این ترتیب مصرف کننده برای گرم شدن آب در انتظار نمی ماند و آب گرم نیز دائم بوده و هرگز به علت استفاده زیاد سرد نمی شود.

آبگرمکن های دیواری فوری بوتان با بهره گیری از فن آوری روز جهان و مطابق با استانداردهای بین المللی و ملی ، به دلیل قابلیت کارکرد با کمترین فشار آب و راندمان بالای حرارتی ، موجب صرفه جویی قابل توجهی در میزان مصرف آب و گاز شده است.

این محصول به فراخور نیاز مشتریان ، تنوع اقلیمی کشور و شرایط محل نصب ، در ظرفیت های مختلف ، دو نوع شمعک دائم روشن و آیونایز بدون شمعک و سه فن آوری محفظه احتراق باز ، فن دار و محفظه احتراق بسته تولید و عرضه می شود.

 

رادیاتور های آلومینیومی بوتان

رادیاتورهای آلومینیومی بوتان دارای بالاترین توان حرارتی هر پره و بالاترین مقاومت در برابر خوردگی و حداقل هواگیری به دلیل پوشش محافظ داخلی می باشند.

بکارگیری پیشرفته ترین فن آوری ساخت در تولید و تطابق کامل قطعات رادیاتورهای بوتان با استانداردهای اروپایی، تضمین کننده کیفیت متمایز رادیاتورهای بوتان است.

 

 

تاریخچه بوتان

در سال ۱۳۳۲، محمود خلیلی با دریافت امتیاز توزیع و عرضه گاز مایع از شرکت نفت ایران و انگلیس شرکت بوتان را تأسیس کرد.

در سال ۱۳۳۳، با همراهی مهندس محسن خلیلی عراقی واحد کوچکی برای تولید محصولات گاز سوز و سیلندر گاز و اجاق گاز سوز ابتدا کارگاه در سه راه آذری تهران شکل گرفت و سپس به چهاردانگه منتقل و در سال ۱۳۸۰ کارخانه به شهرک صنعتی کاوه منتقل و به سرعت توسعه یافت.

سال ۱۳۶۷ شرکت صنعتی بوتان به تولید و عرضه محصولات جدید گازسوز اقدام نمود و توانست طی مدت هفت سال، میزان تولید آبگرمکن‌های دیواری گازی را به ده برابر (گزارش‌های مالی شرکت) افزایش دهد. طی همین مدت، اکثر قطعات وارداتی آبگرمکن با قطعات ساخت داخلی جایگزین شدند و شرکت به صادرات قطعات ایرانی آبگرمکن به کشورهای اروپایی (آلمان، انگلستان و ایتالیا) پرداخت و سپس در دهه ۱۳۸۰ صادرات آبگرمکن‌های ساخت ایران به کشورهای اروپایی را آغاز کرد و در ادامه به تولید و عرضهٔ محصولات جدیدی چون شوفاژ دیواری گازی و مایکروفر پرداخت.

 

پکیج بوتان

 

شماره تماس فوری ۰۹۱۹۸۰۳۰۸۴۲

 

نمایندگی تعمیرات بوتان

  1. انجام تعمیرات و خدمات در منزل شما
  2. همه ی قطعات اصلی هستند
  3. قیمت مناسب
  4. تکنسین های حرفه ای و کاملا دوره دیده

برای تمامی تعمیرات توسط شرکت آبادان الکتریک فاکتور صادر شده و خدمات ما دارای گارانتی هستند. این خدمات شامل انواع لوازم خانگی غیر از لوازم صوتی و تصویری می باشد.

 

چنانچه از برند هایی همچون دوو و ال جی  استفاده می نمایید ما  تعمیر یخچال ال جی و تعمیرات یخچال ساید دوو در تهران بر عهده میگیریم و می توانیم بصورت آنلاین و حضوری مشکلات دستگاه شما را برطرف کنیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0
enemad-logo
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید