تماس با دفتر مرکزی : ۰۲۱۲۸۴۲۲۰۲۷

نمایندگی مجاز مرکزی تعمیرات لوازم خانگی Servicman

نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس

نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس

نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس دارای سابقه طولانی در زمینه عیب یابی صحیح و برطرف کردن مشکلات لوازم خانگی از برند وستینگهاوس می باشد. تکنسین های این آموزشگاه در نتیجه آموزش های مستمر، به تکنولوژی های به کار رفته در ساخت انواع لوازم خانگی تولید شده توسط برند وستینگهاوس مسلط هستند و می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل را شناسایی کرده و برطرف کنند. استفاده از لوازم خانگی وستینگهاوس به دلیل کیفیت بالا بسیار رایج شده است اما این لوازم باکیفیت نیز در اثر استفاده نادرست و یا به دلایل فنی ممکن است دچار مشکل شوند که می توانید برطرف کردن آن را بر عهده نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس بگذارید. در نمایندگی تدابیری اندیشیده شده است که ضمن تعمیر باکیفیت لوازم خانگی وستینگهاوس، هزینه های ناشی از آن نیز برای مشتریان کاهش پیدا کند. برای دریافت جزئیات بیشتر تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

تعمیر لوازم خانگی وستینگهاوس

تعمیر انواع لوازم خانگی در نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس

نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس خدمات تعمیر انواع لوازم خانگی را به مشتریان ارائه می کند. در واقع اگر برای هریک از لوازم خانگی شما از برند وستیگهاوس مشکلی ایجاد شود، قادر خواهید بود که از طریق نمایندگی اقدام به برطرف کردن آن نمایید.

گاهی دلایل خرابی لوازم خانگی، وجود برخی مشکلات همچون نوسان برق است، توصیه می کنیم برای جلوگیری از بروز مشکلات بزرگ تر در هر یک از لوازم خانگی، حتما اقدام به انجام سرویس های دوره ای نمایید تا اگر مشکل کوچکی به صورت پنهان ایجاد شده است، شناسایی و برطرف گردد تا از بروز مشکلات بزرگ تر جلوگیری شود.

زمانی که مشکلی برای دستگاه شما پیش آمد، نگران نباشید و در اولین فرصت با کارشناسان و تکنسین های نمایندگی تماس حاصل بفرمایید. پس از اینکه مشکل را با پرسنل مجموعه در میان گذاشتید، در صورتی که مشکل جزئی باشند، تعمیر کاران شما را راهنمایی خواهند کرد تا خود مشکل را برطرف کنید اما اگر مشکل نیازمند بررسی های فنی باشد، در محل حاضر می شوند و با استفاده از تجهیزات به روز و مطابق با آخرین تکنولوژی، مشکل را شناسایی کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف می کنند.

در نمایندگی خدمات و سرویس های در نظر گرفته شده، به صورت 24 ساعته به مشتریان ارائه می شود؛ بنابراین در هر زمان که نیازمند راهنمایی باشید، می توانید با شماره های درج شده در وبسایت تماس بگیرید و از خدمات تعمیرات لوازم خانگی وستینگهاوس با ضمانت نامه برخوردار شوید.

خدمات پس از فروش وستینگهاوس

مزیت دریافت خدمات از نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس

شرکت وستینگهاوس از شرکت های مطرح در زمینه تولید لوازم خانگی در آمریکا و همینطور در جهان است. محصولات وستینگهاوس پس از گذراندن آزمایش های سختی وارد بازار می شوند و به دست مصرف کنندگان می رسند و بی شک کیفیت بالایی نیز دارند. اما گاهی استفاده نادرست از لوازم خانگی و یا وجود برخی ایرادات فنی منجر به بروز مشکل در آن ها می شود؛ اما جای نگرانی نیست چراکه به دست پرتوان تکنسین های نمایندگی همانند روز اول کارایی و عملکرد صحیح خود را خواهند داشت.

از مزیت های دریافت خدمات از نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس این است که تکنسین های این مجموعه با تکیه بر دانش پیشرفته و به روز خود و همینطور تجربه بسیاری که در زمینه تعمیر لوازم خانگی وستینگهاوس دارند،  قادر هستند مشکل را در کوتاه ترین زمان ممکن شناسایی کنند و آن را برطرف نمایند.

هدف تکنسین های نمایندگی رعایت حال مشتری از نظر پرداخت هزینه است، به همین دلیل در قدم اول سعی می کنند اقدام به تعمیر قطعات معیوب کنند و در صورت نیاز آن را با قطعه جدید جایگزین نمایند؛ مشخص است که تعمیر یک قطعه معیوب به مراتب هزینه کمتری نسبت به خرید یک قطعه جدید در پی خواهد داشت. فراموش نکنید برخی سودجویان صرفا اقدام به تعویض قطعه با قطعه یدکی تقلبی می کنند که خود سبب می شود عملکرد دستگاه پس از مدت زمان کوتاهی دچار مشکل شود که وعاملی برای افزایش هزینه ها می باشد. بنابراین بسیار اهمیت دارد که در انتخاب نمایندگی دقت کنید.

چنانچه از برند هایی همچون ال جی و آریستون استفاده می نمایید ما نمایندگی نمایندگی تعمیرات ال جی و نمایندگی تعمیرات آریستون در تهران می باشیم و می توانیم بصورت آنلاین و حضوری مشکلات دستگاه شما را برطرف کنیم. 

خدمات نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس

در این نمایندگی لوازم خانگی وستینگهاوس تعمیرات تمامی لوازم تولیدی توسط برند وستینگهاوس پذیرفته می شود.

  • تعمیر یخچال فریزر و ساید وستینگهاوس با شارژ گاز، تعویض ترموستات، تعویض فن، تعویض فن کندانسور، تعویض موتور، تعویض شیر برقی، تعویض دمپر یخساز، تعویض سنسور یخچال، تعویض ترموفیوز، تعویض لاستیک درب یخچال، تعمیر برد، تعویض فیلتر بخچال و …
  • تعمیر ماشین لباسشویی وستینگهاوس شامل تعمیر و تعویض تایمر، پمپ تخلیه و …
  • تعمیر
  • تعمیرات جاروبرقی، کولر گازی وستینگهاوس
  • نصب تمامی لوازم خانگی وستینگهاوس
  • سرویس سالانه تمامی لوازم خانگی وستینگهاوس
  • و …

از دیگر مزیت های دریافت خدمات از نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس برای تعمیرات لوازم خانگی این است که این مجموعه برای تعمیر لوازم خانگی بزرگ در محل حاضر می شود و همین موضوع ضمن اینکه هزینه های مرتبط به تعمیرات و جا به جایی لوازم را کاهش می دهد، از بروز آسیب های بیشتر برای دستگاه نیز جلوگیری می کند.

دریافت ضمانت نامه پس از تعمیر

تعمیر لوازم خانگی با ارائه ضمانتامه در نمایندگی وستینگھاوس

در صورتی که اقدام به خرید لوازم خانگی وستینگهاوس نموده اید، حتما از کیفیت این محصولات آگاه هستید و از قابلیت های نوینی که در طراحی آن ها وجود دارد، مطلع می باشید. بنابراین درصورتی که مشکلی برای آن ها ایجاد شود، نمی توانید به هر تعمیرکاری اعتماد کنید و لازم است با شناسایی تعمیرگاه ها و نمایندگی های مجاز، این کار را به افراد متخصص بسپارید.

با اعتماد به دانش به روز تکنسین ها و تعمیرکاران نمایندگی، پس از ارائه خدمات تعمیرات لوازم خانگی وستینگهاوس، به مشتریان ضمانت نامه و گارانتی ارائه می کنیم. در واقع عمل عیب یابی و رفع مشکل در دستگاه ها و لوازم خانگی شما به صورت تخصصی انجام می شود و مطمئنا همانند روز اول سال ها کار خواهد کرد. اما برای ایجاد حس اطمینان شما مشتریان گرامی، ما خدمات ارائه شده را ضمانت می کنیم و چنانچه پس از دریافت خدمات، مجدد مشکل مشابهی برای دستگاهتان ایجاد شود، آن را به صورت رایگان برایتان تعمیر خواهیم کرد.

سوالات متداول

آیا نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس اعزام نیرو به محل مشتریان را دارد ؟

بله ؛ برای رفاه حال مشتریان عزیز ؛ تمامی تعمیرات در محل شما انجام می شود. 

آیا نمایندگی شما پس از تعمیراتی که انجام می دهد ضمانت هم ارائه می کند ؟

بله تمامی کارهایی که برای شما انجام می شود دارای ۶ ماه گارانتی می باشد. 

 

نمایش بیشتر

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
enemad-logo
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید