تماس با دفتر مرکزی : ۰۲۱۲۸۴۲۲۰۲۷

نمایندگی مجاز مرکزی تعمیرات لوازم خانگی Servicman

نمایندگی تعمیرات ویرپول

 

نمایندگی تعمیرات ویرپول

نمایندگی تعمیرات ویرپول Whirlpool

نمایندگی تعمیرات ویرپول در تهران

معرفی شرکت ویرپول Whirlpool

ویرلپول، (به انگلیسی: Whirlpool) شرکت لوازم خانگی آمریکایی و چندملیتی است، که در زمینه تولید و عرضه وسایل الکترونیکی خانگی و تجاری فعالیت می‌نماید.

این شرکت از سال ۲۰۰۶ در پی پیشی گرفتن از شرکت سوئدی الکترولوکس، به‌عنوان بزرگترین تولیدکننده لوازم خانگی جهان شناخته می‌شود.

شرکت ویرلپول در سال ۱۹۱۱ توسط لوئیز آپتون در سنت. جوسف، میشیگان تأسیس شد و در حال حاضر دارای ۷۰ کارخانه تولیدی و مرکز تحقیق و توسعه در سراسر جهان بوده و مالک بیش از ۸۰ برند معتبر در حوزه لوازم برقی خانگی می‌باشد، که برای نمونه می‌توان به: شرکت هوور، مِی‌تگ، آدمیرال، امانا، جان اینگلس و کیچن‌اِید اشاره کرد.

دفتر مرکزی این شرکت در شهر بنتون چارتر تاونشیپ، میشیگان قرار دارد و سهام آن در بازار بورس نیویورک معامله می‌شود. شرکت ویرلپول در سال ۲۰۱۳ در فهرست فرچون ۵۰۰ در رتبه ۱۳۲ از بزرگترین شرکت‌های ایالات متحده قرار گرفت.

محصولات شرکت ویرپول

تولیدات این شرکت، طیف گسترده ای از محصولات لوازم خانگی، مانند ماشین لباسشویی ویرپول، ماشین ظرفشویی  ویرپول، جاروبرقی ویرپول ، فر ویرپول یخچال ویرپول،ساید بای ساید ویرپول و… را شامل میشود.

 

ماشین لباسشویی ویرپول

ماشین های لباسشویی به شما کمک می کنند تا در زمان کمتر و با نگرانی کمتری لباس های خود را بشورید.

بنابراین با توجه به شرایط زندگی در دنیای امروز، ماشین لباسشویی جزو لوازم ضروری منزل به حساب می آید.

ماشین لباسشویی ویرپول نیز با کیفیت و طراحی خاص خود، توانسته سهم قابل توجهی از بازار ماشین های لباسشویی را در اختیار بگیرد.

ماشین های لباسشویی نیز مانند هر وسیله دیگری، ممکن است پس از مدتی کارکرد، دچار مشکلاتی شوند.

اگر ماشین لباسشویی شما دچار مشکل شده است، روشن نمی شود، عملیات شستشو را به صورت کامل انجام نمی دهد، آب را تخلیه نمی کند و یا مشکلات دیگری مواجه شده است، به شما پیشنهاد می کنیم تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول خود را به نمایندگی مجاز تعمیرات ویرپول بسپارید.

 

ماشین ظرفشویی  ویرپول

ماشین ظرفشویی  ویرپول، یکی دیگر از محصولات با کیفیت این کمپانی می باشد.

ماشین های  ظرفشویی نیز، با توجه به نحوه استفاده از آن، عدم توجه به نگهداری و مراقبت از آن و یا دلایل دیگری دچار ایراد و مشکلاتی شود.

شرکت آبادان الکترونیک ، به عنوان نمایندگی تعمیرات ویرپول، شاهد مراجعه کنندگانی است که ماشین ظرفشویی آنها دچار خرابی و مشکل شده است.

عمده ترین و رایج ترین مشکلاتی که ممکن است برای ماشین ظرفشویی  ویرپول به وجود بیاید میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • سر و صدای زیاد ماشین ظرفشویی
  • روشن نشدن ماشین ظرف شویی
  • نشت آب از ماشین ظرفشویی
  • تمیز نشدن ظرفها در ماشین ظرفشویی
  • ماشین ظرفشویی ظرفها را خشک نمی کند
  • و…..

در بخش مقالات سایت راهکارهایی را برای برطرف کردن این مشکلات برای شما ذکر کرده ایم :

اما اگر معضل شما برطرف نشد ، برای برطرف کردن هر کدام از مشکلات ذکر شده و یا سایر مشکلات، پیشنهاد ما این است که با نمایندگی تعمیرات ویرپول تماس حاصل فرمایید تا متخصصان ما شما را در برطرف کردن مشکلات ماشین ظرفشویی راهنمایی نمایند.

 

یخچال فریزر ویرپول

قطعا یخچال، مهمترین و ضروری ترین وسیله برای هر آشپزخانه ای است. یخچال و فریزر هنگامی که برای اولین بار تولید و به آشپزخانه های خانگی معرفی شد، توانست ذخیره سازی مواد غذایی را متحول کند.

امروزه انواع یخچال فریزر ویرپول، با ویژگی های امروزی و استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا، توانسته به کمک خانواده های امروزی بیاید.

یخچال فریزرهای ویرپول با کیفیت خوب خود و طرح های متنوع، سهم خوبی در بازار یخچال فریزر را از آن خود کرده اند.

در شرایط فعلی دیگر نمی توان، آشپزخانه ای را بدون وجود یخچال فریزر تصور کرد.

بنابراین خرابی و از کار افتادن یخچال، می تواند یکی از دغدغه های بزرگ خانواده به حساب بیاید و مشکلات بیشتری را به وجود آورد.

برای پیشگیری از خرابی و افزایش طول عمر یخچال فریزر، به شما پیشنهاد می کنیم تا حتما قبل از استفاده از یخچال، دفترچه راهنمای آن را مطالعه بفرمایید.

اما در صورتی که به هر دلیلی یخچال فریزر ویرپول شما دچار مشکل شد و یا با افت کارکرد مواجه شد، برای تعمیر یخچال فریزر ویرپول، تنها از نمایندگی مجاز تعمیرات ویرپول تماس بگیرید و برای جلوگیری از به وجود آمدن مشکلات بیشتر، تعمیر یخچال ویرپول خود را به دست تعمیرکاران غیرمجاز نسپارید.

 

البته همیشه در بخش مقالات سایت ما ، می توانید مطالب به روز و مقالات و آموزش هایی برای نحوه نگهداری ، مراقبت و تعمیر یخچال فریزر خود پیدا کنید. برای ورود به این بخش بر روی لینک زیر کلیک کنید :

 

 

جاروبرقی ویرپول

جاروبرقی ویرپول، با برخوردار بودن از ویژگی ها و مجهز بودن به آخرین تکنولوژی های روز دنیا، کار نظافت خانه را بسیار آسان تر کرده است.

در مجموع، جاروبرقی های ویرپول باقدرت مکش بالا، گزینه‌ای مناسب به شمار می آید، که علاوه بر قدرت بالا، از طراحی خوب و زیبایی نیز برخوردار است.

با خرابی جاروبرقی ویرپول، نظافت خانه به کاری زمان بر و خسته کننده تبدیل می شود.

از جمله مشکلاتی که می تواند برای جاروبرقی به وجود بیاید می توان به مواردی، نظیر موارد زیر اشاره کرد :

  • روشن نشدن جاروبرقی
  • کم بودن قدرت مکش جاروبرقی
  • و…..

برای حل این مشکلات دو راه به شما پیشنهاد می دهیم :

1- ابتدا راهنمایی تعمیر جاروبرقی ما را که در لینک زیر موجود است مطالعه بفرمایید :

2- اگر مشکل شما با خواندن مطالب بالا برطرف نشد پیشنهاد ما این است که با نمایندگی تعمیرات ویرپول، تماس حاصل فرمایید.

تعمیرکاران ما به سرعت در محل حاضر و مشکلات جاروبرقی ویرپول شما را برطرف کنند.

 

 

لوازم خانگی ویرپول

 

شماره تماس فوری ۰۹۱۹۸۰۳۰۸۴۲

 

نمایندگی تعمیرات ویرپول

  1. انجام تعمیرات و خدمات در منزل شما
  2. همه قطعات اصلی هستند
  3. قیمت مناسب
  4. تکنسین های حرفه ای و کاملا دوره دیده

 

برای تمامی تعمیرات توسط شرکت آبادان الکتریک فاکتور صادر شده و خدمات ما دارای گارانتی هستند. این خدمات شامل انواع لوازم خانگی غیر از لوازم صوتی و تصویری می باشد.

 

چنانچه از برند هایی همچون سامسونگ و زانوسی استفاده می نمایید ما نمایندگی تعمیرات زانوسی و نمایندگی تعمیرات سامسونگ در تهران می باشیم و می توانیم بصورت آنلاین و حضوری مشکلات دستگاه شما را برطرف کنیم.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0
enemad-logo
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید