تماس با دفتر مرکزی : ۰۲۱۲۸۴۲۲۰۲۷

نمایندگی مجاز مرکزی تعمیرات لوازم خانگی Servicman

نمایندگی تعمیرات شف

 

نمایندگی تعمیرات شف

نمایندگی تعمیرات شف Chef

نمایندگی تعمیرات شف در تهران

معرفی شرکت شف Chef

شف یا Chef تولیدکننده لوازم آشپزخانه از جمله اجاق گاز، فر، هود و اجاق رومیزی است.

شعار این تولیدکننده در مورد استفاده آسان از محصولات ، صرف زمان کمتر در آشپزخانه و دوام بالای محصولات است.

Chef یکی از زیر مجموعه های شرکت بزرگ الکترولوکس هست و از این رو می تواند دارای اعتبار بالایی باشد.

محصولات این تولید کننده هم اکنون در نقاط مختلف جهان به فروش می رسد.

 

نمایندگی تعمیرات شف

اگر به تازگی یکی از لوازم خانگی شف ، شما دچار مشکل شده است و به دنبال یک تعمیرگاه مجاز و حرفه ای برای تعمیر محصولات شف خود هستید ، کافی است همین امروز با ما تماس بگیرید.

ما به سرعت تعمیرکاران مجرب خود را به محل شما اعزام می کنیم. از آنجایی که تعمیرکاران ما سال ها تجربه تعمیر و عیب یابی محصولات شرکت شف را دارند ، بنابراین با مشکلات دستگاه شما آشنا هستند و به راحتی و به سرعت دستگاه شما را تعمیر و به شما تحویل می دهند.

 

آدرس نمایندگی تعمیرات شف :

خیابان ری نرسیده به امین حضور خیابان آبشار پلاک ۲

تلفن تماس نمایندگی تعمیرات شف :

021-36830424، 021-33559260 ، 09198030842

 

چرا آبادان الکترونیک؟

شرکت آبادان الکترونیک ، بیش از دو دهه است که نمایندگی تعمیرات شف را بر عهده دارد. این شرکت ارائه دهنده بهترین خدمات ، نصب و راه اندازی ، سرویس و تعمیر محصولات شف می باشد ، که با سابقه درخشان خود ، توانسته رضایت مشتریان را جلب نماید.

داشتن تیمی از برترین تعمیرکاران مجرب ، کارآزموده و زبده ، استفاده از قطعات اصلی و فابریک ، ارائه قیمت مناسب برای خدمات ، ارائه فاکتور و تضمین و گارانتی تعمیرات انجام شده ، از دیگر مزیت های این مرکز می باشد.

 

محصولات شرکت شف

محصولاتی از جمله انواع اجاق گاز شف ، ماشین لباسشویی شف ، ساید بای ساید شف ، هود شف ، کولر گازی شف و… از تولیدات این شرکت می باشد.

مهم ترین مشخصه محصولات شف ، سهولت استفاده و کاربری آسان محصولاتش می باشد.

 

 

مشکلات رایج ماشین لباسشویی شف

از مشکلات و ایرادات رایج در ماشین لباسشویی های شف می توان به ایرادات زیر اشاره کرد :

  • روشن نشدن ماشین لباسشویی شف
  • سر و صدای زیاد ماشین لباسشویی شف
  • نشت آب از ماشین لباسشویی شف
  • لرزش شدید ماشین لباسشویی شف حین کار
  • خرابی درب ماشین لباسشویی شف

برای جلوگیری از بروز این مشکلات و افزایش طول عمر ماشین لباسشویی شف باید نکاتی را که در دفترچه راهنمای این محصول درج شده را رعایت کرده و جدی بگیرید.

برای جلوگیری از خرابی و صدمه دیدن ماشین لباسشویی ، به تراز بودن دستگاه ، توجه داشته باشید. در صورتی که ماشین لباسشویی شما تراز نیست و شما از آن استفاده می کنید ، پیشنهاد می دهیم قبل از اینکه صدمات جدی تری به دستگاه شما وارد شود ، وضعیت دستگاه را درست کنید.

همچنین در حین کار با دستگاه ، با حجم و ظرفیت ماشین لباسشویی توجه فرماید. اگر بیش از ظرفیت ماشین لباسشویی در آن لباس می گذارید ، این هشدار را به شما می دهیم که احتمالا به زودی ماشین لباسشویی شما از کار خواهد افتاد.

برای نظافت ماشین لباسشویی ، پیشنهاد می دهیم که هر چند وقت یکبار ، ماشین لباسشویی را با سرکه نظافت کنید. آموزش این کار را در یک مقاله جداگانه برای شما آورده ایم. برای مطالعه آن روی لینک زیر کلیک کنید :

 

تعمیر ماشین لباسشویی شف

رعایت نکردن نکاتی که در بالا ذکر کردیم ، در گذر زمان می تواند به ماشین لباسشویی شما آسیب برساند. در صورتی که ماشین لباسشویی شف شما از کار افتاده و دچار خرابی شده است ، قبل از بدتر شدن اوضاع و شدیدتر شدن خرابی ، نسبت به تعمیر آن اقدام کنید.

ما در نمایندگی تعمیرات شف ، آماده ارائه خدمت به شما هستیم.

 

مشکلات رایج هود شف

هودها با خارج کردن هوای گرم و بوی غذا از محیط خانه و آشپزخانه ، در حین آشپزی به کمک شما می آیند. باید اعتراف کرد ، در صورت خرابی هود آشپزخانه ، در حین آشپزی ، آشپزخانه تبدیل به یک مکان عذاب آور می شود.

ممکن است هود شما روشن نشود و کار نکند.

و یا اینکه هود شما قدرت مکش خود را از دست بدهند و نتواند هوا گرم را از آشپزخانه بیرون کند.

هر کدام از این مشکلات ، می تواند به دلیل خرابی یک یا چند قطعه هود باشد و یا دلایل دیگری در خرابی هود دخیل باشد.

برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی ، پیشنهاد می کنیم هود آشپزخانه خود را فقط در مواقع لزوم روشن نمایید و از روشن گذاشتن و کار کردن هود به صورت مداوم در مدت طولانی جلوگیری کنید.

همچنین هنگام خرید هود باید به اندازه آشپزخانه خود و قدرت مکش هود دقت نمایید.

 

تعمیر هودهای شف

اگر دوست ندارید که برای تعمیر هود خود ، دوبار هزینه پرداخت کنید ، هود خود را به دست تعمیرکاران مبتدی و غیرمتخصص و همچنین تعمیرگاه های غیرمجاز نسپارید.

شرکت آبادان الکترونیک ، معتبرترین نمایندگی تعمیرات شف در ایران ، بیش از دو دهه است که با ارائه خدمات سریع و بی نقص توانسته رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

ما تعمیرات هود شف ، تعمیر اجاق گاز شف ، تعمیر کولر گازی شف و تعمیر ساید بای ساید شف را به بهترین شکل ممکن انجام خواهیم داد.

 

آدرس نمایندگی تعمیرات شف :

خیابان ری نرسیده به امین حضور خیابان آبشار پلاک ۲

تلفن تماس نمایندگی تعمیرات شف :

021-36830424، 021-33559260 ، 09198030842

 

 

 

لوازم خانگی شف

 

شماره تماس فوری ۰۹۱۹۸۰۳۰۸۴۲

 

نمایندگی تعمیرات شف

  1. انجام تعمیرات و خدمات در منزل شما
  2. همه ی قطعات اصلی هستند
  3. قیمت مناسب
  4. تکنسین های حرفه ای و کاملا دوره دیده

برای تمامی تعمیرات توسط شرکت آبادان الکتریک فاکتور صادر شده و خدمات ما دارای گارانتی هستند. این خدمات شامل انواع لوازم خانگی غیر از لوازم صوتی و تصویری می باشد.

چنانچه از برند هایی همچون الکترولوکس و بوش استفاده می نمایید ما نمایندگی تعمیرات بوش و نمایندگی تعمیرات الکترولوکس در تهران می باشیم و می توانیم بصورت آنلاین و حضوری مشکلات دستگاه شما را برطرف کنیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0
enemad-logo
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید