تماس با دفتر مرکزی : ۰۲۱۲۸۴۲۲۰۲۷

نمایندگی مجاز مرکزی تعمیرات لوازم خانگی Servicman

نمایندگی تعمیرات فاگور در تهران | آشنایی با محصولات فاگور و معرفی مرکز تخصصی تعمیرات آن

نمایندگی تعمیرات فاگور در تهران؛ تعمیرات تخصصی لوازم خانگی شما

نمایندگی تعمیرات فاگور در تهران به ارائه خدمات مختلف در زمینه محصولات این برند اروپایی پرداخته است. شرکت آبادان الکتریک یک شرکت ثبت شده است که فاکتور رسمی ارائه می‌دهد و نمایندگی تعمیرات برند‌های مختلف را در اختیار دارد تا با رفع مشکلات محصولات، تعمیر تخصصی آن‌ها را انجام دهد. این مجموعه با تشکیل تیمی متشکل از تکنسین‌های دوره دیده از سال 1379 شروع به فعالیت کرده است و افتخار دارد که رضایت مشتریان خود را جلب کند.

اکنون تمامی برندهای لوازم خانگی داخلی و خارجی تحت پوشش قرار گرفته‌اند تا نیاز دارندگان این محصولات در بخش تعمیرات برطرف شود. فاگور نیز یکی از برندهایی است که تکنسین‌های حرفه‌ای آبادان الکتریک با دقت و کیفیت بالا اقدام به ارائه خدمات تعمیرات تخصصی آن می‌کنند تا دارندگان محصولات این شرکت نگرانی بابت خرابی وسایل خود نداشته باشند.

آشنایی با برند فاگور

شرکت فاگور در سال 1956 تاسیس شد و فعالیت خود را در زمینه طراحی و تولید لوارم خانگی و اداری آغاز کرد. این شرکت در ایالت باسک اسپانیا قرار دارد که توسط گروه موندراگون تاسیس شده است و به دست آن‌ها اداره می‌شود. فاگور را می‌توان بزرگترین برند تولید لوازم خانگی در اسپانیا دانست. کیفیت بالا و تنوع محصولات فاگور باعث شده است تا محصولات این شرکت متقاضیان زیادی را از سراسر جهان داشته باشد و به عرضه محصولات خود در 5 قاره بپردازد.

فاگور علاوه بر فراوانی در اسپانیا در کشورهایی مانند فرانسه، آلمان، پرتغال، انگلستان، جمهوری چک و لهستان فعالیت بیشتری نسبت به سایر نقاط جهان دارد و خدمات خود را به مشتریان ارائه می‌کند. این کمپانی محصولات متنوعی را به بازار جهانی عرضه می‌کند. نمونه‌ای از این محصولات عباتند از:

  • جاروبرقی
  • یخچال
  • ماشین لباسشویی
  • ماشین ظرفشویی
  • انواع اتوی خشک و بخار
  • آبسردکن
  • تستر برقی
  • فر
  • غذاساز
  • آرام‎پز
  • زودپز
  • پلوپز
  • چرخ گوشت
  • چای‎ساز
  • سماور
  • کتری
  • آبمیوه‌گیری

 

تمامی محصولات فاگور در نمایندگی‌های این شرکت در سراسر جهان به فروش می‌رسد و با خرید از نمایندگی‌های این برند می‌توانید از اصل بودن محصولات خریداری شده اطمینان حاصل کنید. فاگور محصولاتی با کیفیت بالا تولید می‌کند اما مانند هر برند دیگری، وسایل این برند نیز ممکن است دچار خرابی شوند و به تعمیر نیاز داشته باشند. بنابراین با مراجعه به نمایندگی تعمیرات فاگور در تهران می‌توانید لوازم خانگی خود را به راحتی تعمیر کنید و از کیفیت قطعات اصل جایگزین شده توسط افراد متخصص شاغل در این مرکز مطمئن باشید. در ادامه این مطلب به معرفی تعدادی از محصولات فاگور و برخی از مشکلات احتمالی آن‌ها می‌پردازیم.

ماشین لباسشویی فاگور

شرکت فاگور با ارائه لباسشویی‌های حرفه‌ای یکی از برندهای مطرح در این زمینه به شمار می‌آید. در محصولات جدید این شرکت به فضای کوچک خانه‌های امروزی توجه شده است و محصولاتی کامپکت با کارایی بالا و البته قیمت مناسب تولید کرده است. فاگور با ترکیب کارایی لباسشویی‌های صنعتی و فضای کوچک خانگی، محصولاتی جذاب را برای خانواده‌ها طراحی کرده است تا کارایی بالا را به خانه‌‌های مشتریان خود هدیه کند. این شرکت در محصولات از نمایندگی تعمیرات آن کمک گرفت تا به صورت تخصصی مشکلات دستگاه شما رفع شود و مانند روز اول به کار خود ادامه دهد.

خرابی‌های ماشین لباسشویی

ماشن‌لباسشویی‌ها به دلیل استفاده مکرر از آن‌ها ممکن است مشکلاتی را تجربه کنند که نیاز به تعمیر داشته باشند. ایجاد سر و صدای اضافه و یا به وجود آمدن لرزش بدنه حین کار کردن در بین ماشین‌لباسشویی‌ها از مشکلات رایج است که برای محصولات فیگور می‌توان از نمایندگی تعمیرات آن کمک گرفت تا به صورت تخصصی مشکلات دستگاه شما رفع شود و مانند روز اول به کار خود ادامه دهد.

خشک‌کن‌های فاگور

فاگور در کنار تولید خشک‌کن‌های صنعتی، به تولید و عرضه خشک‌کن‌های خانگی نیز اقدام کرده است. این خشک‌کن‌ها با ظاهری جذاب برای مصارف خانگی طراحی شده است تا نیاز کاربران خانگی را در این زمینه برطرف کند. فاگور همچنین کابینت‌های جذاب خود را برای ضدعفونی و خوشبو کردن لباس‌ها تولید کرده است. این محصولات از ازن (OZONE) به صورت کاربردی و کاملا ایمن استفاده می‌کند. یک فناوری حرفه‌ای و موثر که در دستان شما قرار خواهد گرفت.

مشکلات رایج در خشک‌کن‌ها

خرابی در مخزن بخار و یا پمپ آب را می‌توان اصلی‌ترین مشکل در بین خشک‌کن‌ها دانست. نمایندگی تعمیرات فاگور در تهران می‌تواند با استفاده از قطعات اصل کارخانه و با کادری مجرب محصولات شما را تعمیر کرده و به صورت کاملا سالم دوباره در اختیار شما بگذارد.

ماشین ظرفشویی

هر آشپزخانه حرفه‌ای برای در دسترس قرار گرفتن همه تجهیزات در سریع‌ترین زمان ممکن به تجهیزاتی کارآمد نیاز دارد تا ظرف‌ها و وسایل آشپزخانه را به بهترین شکل ممکن تمیز کند و برای استفاده مجدد آماده کند. فاگور با تولید انواع ماشین‌های ظرفشویی از جمله ماشین‌های کوچک برای استفاده در خانه‌ها، کافی شاپ‌ها و یا رستوران‌های کوچک به تمیزی هر چه بیشتر آشپزخانه کمک کرده است.

همچنین این شرکت با تولید ماشین‌های ظرفشویی با ظرفیت بالا نیاز صنایع و آَشپزخانه‌های وسیع را برطرف کرده است. این شرکت با استفاده از تکنولوژی‌های روز و طراحی‌های جذاب و دوست‌داشتنی در بازار لوازم خانگی حاضر شده است. با ارائه محصولات هوشمند، ساده و کارآمد حریفی سرسخت برای دیگر برندهای معروف به شمار می‌رود که رقابت را در دنیای لوازم خانگی سخت‌تر می‎کند.

خرابی‌های رایج ماشین ظرفشویی

خرابی المنت، نقص در پمپ تخلیه آب، عدم عملکرد درست میکروسوئیچ و خرابی برد الکترونیکی در بین ماشین‌های ظرفشویی شایع است که لازم است تا به رفع هر چه زودتر این مشکلات اقدام شود. فاگور با داشتن نمایندگی تعمیرات در تهران می‌تواند به راحتی محصولات برند خود را به سرعت و با کیفیت بالا تعمیر کند و مانند روز اول در اختیار مصرف‌کننده قرار دهد.

یخچال‌های فاگور

تولیدکننده اروپایی لوازم خانگی ادعای زیادی در تولید یخچال‌های با دوام بالا و کیفیت منحصر به فرد دارد. این شرکت با به کارگیری فناوری‌های روز و تحقیق و توسعه روزافزون محصولات خود اقدام به تولید یخچال‌های صنعتی و یا خانگی کرده است که توجه افراد و شرکت‌های زیادی را به محصولات خود جلب کرده است. یخچال‌های فاگور با طراحی زیبا و خاص جلوه زیادی را به آشپزخانه شما هدیه خواهد کرد تا از دیدن آن لذت ببرید و بهره کافی را از کارایی آن ببرید.

مسائلی که عملکرد یخچال را دچار مشکل می‌کند

این یخجال‌ها نیز به مانند هر یخچال دیگری می‌تواندد دچار مشکلاتی از قبیل خرابی کمپرسور، مشکلات قطعات برقی و الکترونیکی و یا اختلال در سیستم گردش هوای داخل یخچال شوید و نگران فاسد شدن مواد غذایی خود شوید. در این مواقع می‌توانید با نمایندگی تعمیرات فاگور تماس بگیرید تا تکنسین‌های ماهر این نمایندگی شمار را در تعمیر یخچال خود یاری کنند و به کمک شما بشتابند.

فرهای فاگور

فر یکی از مهمترین اجزای یک آشپزخانه برای پخت و پز است. در اختیار داشتن یک فر که همه نیازهای آشپز را به برطرف کند بسیار مهم است. فاگور با ایجاد تنوع در محصولات خود به افرادی که آشپزی می‌کنند

این امکان را می‌دهد تا به سادگی مدل متناسب با کارهای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند. این فرها با بهینه‌سازی مصرف انرژی و بالا بردن راندمان باعث می‌شوند تا محصولی در کلاس جهانی در اختیار شما قرار بگیرد و ایده‌های آشپزی شما را به بهترین شکل ممکن اجرا کند.

ایجاد مشکل در فر

خرابی در فرها به ندرت اتفاق می‌افتد و ایجاد مشکل در این محصولات امری شایع نیست. اما مانند هر وسیله‌ای ممکن است تا فر خانه یا محل کار شما دچار مشکل شود. از آن جایی که فر با گرما و آتش سر و کار دارد، نباید در تعمیر آن احمال‌کاری صورت پذیرد و لازم است تا توسط افراد متخصص تعمیر شود. تعمیرکارهای حرفه‌ای نمایندگی تعمیرات فاگور در تهران قادر هستند تا با دانش کافی و شناخت کامل محصولات فاگور اقدام به تعمیر محصولات این برند کنند.

تعمیرات لوازم خانگی خود را به ما بسپارید

ما در سایت نمایندگی امکان تعمیرات تخصصی برند فاگور را برای شما فراهم کرده‌ایم. شما میتوانید با مراجعه به سایت، مشکلات وسایل خود را ثبت کنید و از تکنسین‌های مجرب ما برای تعمیر حرفه‌ای وسایل خود در کوتاه‌ترین زمان ممکن استفاده کنید. شرکت آبادان الکتریک به عنوان نمایندگی تعمیرات فاگور در تهران اقدام به تهیه قطعات و لوازم این برند اسپانیایی کرده است. این لوازم را با کیفیت بالا به صورت اصل و همچنین با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. کافیست تا با این مرکز تماس برقرار کنید. با بیان مشکل دستگاه خود به تکنسین‌ها در اسرع وقت وسیله خود را به صورت سالم تحویل بگیرید و از آن استفاده کنید.

چنانچه از برند هایی همچون وستینگهاوس و ایندزیت استفاده می نمایید ما  نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس و نمایندگی تعمیرات ایندزیت در تهران بر عهده میگیریم و می توانیم بصورت آنلاین و حضوری مشکلات دستگاه شما را برطرف کنیم.

 

enemad-logo
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید