تماس با دفتر مرکزی : ۰۲۱۲۸۴۲۲۰۲۷

نمایندگی مجاز مرکزی تعمیرات لوازم خانگی Servicman

تعمیرات بوش در تهران

نمایندگی تعمیرات بوش

نمایندگی تعمیرات بوش خدمات تعمیرات خود را برای انواع لوازم برقی خانگی بوش از جمله جاروبرقی، ماشین لباسشویی، چای ساز، آبمیوه گیری، ماشین ظرفشویی، یخچال ساید بای ساید، چرخ گوشت، همزن، مایکروویو، غذاساز و … ارائه می کند و اگر شما هم از یکی از این دستگاه ها استفاده می کنید که دچار مشکل فنی شده است، می توانید با نمایندگی تماس بگیرید و درخواست خدمات دهید. تعمیرکاران با سال ها تجربه و مهارت های فنی خود، آماده رفع مشکل دستگاه بوش شما هستند.

معرفی نمایندگی تعمیرات بوش

معرفی نمایندگی تعمیرات بوش

یک برند معروف در بازار، برند بوش است که بیشتر ما این برند را با لباسشویی هایی که تولید می کند می شناسیم اما محصولات دیگری مانند یخچال و جاروبرقی هم دارد که در نوع خود، جزو با کیفیت ترین ها محسوب می شوند.

شما با خرید هر یک محصولات برند بوش، تا سال ها از آن استفاده خواهید کرد بدون آنکه کمترین مشکلی متوجه دستگاه شما شود اما در بعضی موارد پیش می آید که دستگاه دچار نقص می شود و به تعمیرات لازم دارد. در این صورت، هیچ جای نگرانی نیست زیرا نمایندگی تعمیرات، به کمک شما می آید و با تعمیر دستگاه، آن را مثل روز اول، سالم تحویل شما می دهد.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی بوش از تکنسین های فنی و کارشناسان تعمیرکار حرفه ای تشکیل شده است و بهترین کیفیت خدمات را در قبال هزینه بسیار مناسب، ارائه می کند. با بهره مندی از خدمات این نمایندگی، خیالتان راحت خواهد بود که دستگاه شما به بهترین نحو تعمیر شده است.

در چه صورتی نیاز به تماس با نمایندگی تعمیرات بوش است

  • عدم کارکرد صحیح دستگاه
  • پریدن فیوز برق با روشن شدن دستگاه
  • اتصالی بدنه دستگاه
  • روشن نشدن دستگاه
  • و …

نکات مهم در انتخاب نمایندگی تعمیرات بوش

نکات مهم در انتخاب نمایندگی تعمیرات بوش

انتخاب یک نمایندگی معتبر برای تعمیرات بوش می‌تواند موضوع حائز اهمیتی باشد و تاثیر زیادی بر کیفیت و قدرت عملکرد دستگاه شما داشته باشد. برای این منظور، ابتدا بهتر است به وبسایت رسمی بوش مراجعه کنید تا اطلاعات کاملی در مورد نمایندگی‌های موجود و خدمات ارائه شده به دست آورید اما به دلیل تحریم ها نمایندگی رسمی در ایران در حال فعالیت نمی باشد و بایستی به یک مرکز معتبر مراجعه نمایید. 

همچنین، مطالعه نظرات و تجربیات مشتریان قبلی نیز می‌تواند به شما کمک کند تا ایده‌ای دقیق تر از کیفیت خدمات و رضایت مشتریان از آن نمایندگی‌ها بدست آورید؛ بررسی مشتریان و اطلاعات موجود در اینترنت می‌تواند به شما در انتخاب بهتر کمک کند.

در نهایت، مشورت با کارشناسان و فراگیران نمایندگی تعمیرات بوش نیز به شما کمک می‌کند تا تصمیم درستی را اتخاذ نمایید ؛ افراد متخصص و دارای تجربه می‌توانند شما را راهنمایی کرده و بهترین گزینه را برای تعمیرات دستگاه بوش شما معرفی کنند ؛ به این ترتیب، با انتخاب یک نمایندگی با کیفیت و مطمئن، مطمئن خواهید شد که دستگاه بوش شما به بهترین شکل ممکن تعمیر شده و از عملکرد عالی برخوردار خواهد بود.

تعمیرات بوش

نکات مهم در تعمیرات بوش

تعمیرات بوش یکی از مهمترین مسائلی است که برای صاحبان و کاربران محصولات این برند پیش می‌آید. برای تعمیرات درست و بهینه، لازم است که مسئله مشخص و تشخیص داده شود؛ بهتر است همواره از نقطه نظر فنی به مورد نگاه کرد و مشکلات را از ریشه برطرف کرد.

استفاده از قطعات اصلی در تعمیرات بوش بسیار حائز اهمیت است. اگر قطعات جایگزین اصلی بوش استفاده نشوند، ممکن است عملکرد محصول تحت تاثیر قرار گیرد و مشکلات بیشتری ایجاد شود؛ بنابراین توصیه می‌شود که همواره از قطعات اصلی برند بوش استفاده شود.

تعمیرات باید با دقت و حوصله انجام شود که در هنگام تعمیر، بهتر است که از راهنمای تعمیرات محصول و تکنیک‌های درست استفاده کرد تا خطاهای احتمالی کاهش یابد همچنین، بهتر است از ابزارهای مناسب و قابل اعتماد استفاده کرد تا تعمیرات به درستی انجام شود ؛ به این ترتیب می‌توانید از طول عمر و عملکرد بهتر محصولات بوش خود لذت ببرید.

راه های تماس با نمایندگی تعمیرات بوش

راه های تماس با نمایندگی تعمیرات بوش

اگر از مشکلی که برای دستگاه بوش شما پیش آمده است است به صورت نسبی مطلع هستید، توضیحات مختصری به همراه اطلاعات تماس خود را از طریق تکمیل فرم درخواست خدمات در سایتnamayandegii.com ثبت کنید تا در اسرع وقت، یکی از تعمیرکاران نمایندگی به منظور بررسی و تعمیر لوازم خانگی، به آدرس شما اعزام شوند.

به جزء تکمیل فرم داخل سایت نمایندگی، می توانید به صورت تلفنی هم تماس بگیرید. شماره های تماس در همین سایت درج شده اند.

نمایندگی تعمیرات بوش در تهران؛ بهترین مرجع تعمیرات

لوازم خانگی شرکت بوش یکی از پرفروش‌ترین انواع لوازم خانگی در بازار ایران است که افراد زیادی برای جهیزیه یا لوازم خانه خود، محصولات بوش را خریداری می‌کنند. باتوجه به قدمت زیاد لوازم خانگی بوش در ایران، ممکن است برخی از لوازم این برند در ایران بعد از سال‌ها نیاز به تعمیرات پیدا کنند که برای تعمیر آن، افراد باید به یک مرکز معتبر مانند نمایندگی تعمیرات بوش در تهران مراجعه کنند.

آشنایی با انواع لوازم خانگی بوش و بررسی عیوب متداول آن‌ها هم می‌توانند برای کسانی که قصد خرید این وسایل را دارند بسیار مفید باشد. در این مطلب با انواع لوازم خانگی بوش، عیوب متداول آن‌ها و یک مرکز معتبر تعمیرات بوش در شهر تهران آشنا می‌شویم.

آشنایی با شرکت بوش و محصولات آن

شرکت بوش در سال 1886 در کشور آلمان تاسیس شد و طی این سال‌ها توانسته به یکی از معتبرترین و باکیفیت‌ترین بندهای تولیدکننده لوازم خانگی برقی تبدیل شود. البته باید اشاره کرد که شرکت بوش تا سال‌های زیادی فقط یک کارگاه کوچک برقی بود و بعد از چندین سال به یک شرکت تولیدکننده لوازم خانگی تبدیل شد. محصولات شرکت بوش همیشه در بین ایرانیان نماد کیفیت و دوام بوده است و افرادی که لوازم این برند را می‌خریدند از بابت کیفیت و کارایی لوازم خود هیچ دغدغه‌ای نداشتند.

شرکت بوش در دسته‌بندی‌های زیادی مانند پخت‌وپز، یخچال و فریزر، گرمایش و سرمایش محصولات زیادی را تولید می‌کند. این محصولات در هر دسته‌بندی، بهترین محصولات بازار هستند و امکان خرابی پایینی دارند اما ممکن است بعد از سال‌ها و پایان عمر مفید قطعات، خراب شوند. درصورتی که هر یک از لوازم بوش شما خراب شد، سایت نمایندگی می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان، آن وسیله برای شما تعمیر کند.

تنوع بالا انواع لوازم خانگی شرکت بوش

شرکت بوش برای این که بتواند با دیگر شرکت‌های تولیدکننده لوازم خانگی رقابت کند، تقریبا در تمام گروه‌ها محصولاتی را برای فروش دارد. محصولات این شرکت تنوع بالایی دارند و شما می‌توانید تمام لوازم برقی خانه خود را از محصولات شرکت بوش تهیه کنید. به طور کلی لوازمی که شرکت آلمانی بوش آن‌ها را تولید می‌کند عبارتند از:

  1. یخچال فریزر
  2. یخچال ساید‌بای‌ساید
  3. جاروبرقی
  4. ماشین لباسشویی
  5. ماشین ظرفشویی
  6. اجاق گاز
  7. آب‌سردکن
  8. اسپرسوساز
  9. چای‌ساز
  10. آسیاب
  11. آب‌میوه‌گیری
  12. چرخ‌گوشت
  13. غذاساز
  14. گوشت‌کوب برقی
  15. سشوار
  16. همزن برقی
  17. اتو بخار

آشنایی با محصولات بوش

آشنایی با یخچال فریزر بوش و عیوب متداول آن

یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین لوازم خانگی تولیدی بوش، یخچال فریزر این شرکت است. یخچال فریزر یکی از مهم‌ترین لوازم هر خانه است که افراد توجه زیادی به انتخاب مدل آن می‌کنند. یخچال فریزرهای شرکت بوش، از بهترین‌های بازار هستند که می‌توانند تا سال‌ها در خانه شما بهترین عملکرد را داشته باشند. شرکت بوش یخچال فریزرها را در مدل‌ها و ابعاد مختلف تولید می‌کند تا افراد قدرت انتخاب بالایی در هنگام خرید داشته باشند. ممکن است بعد از مدتی، برخی از قطعات یخچال فریزر بوش شما خراب شوند که در این صورت می‌توانید با سایت نمایندگی که یک مرجع معتبر نمایندگی تعمیرات بوش در تهران است تماس بگیرید؛ تا در سریع‌ترین زمان ممکن یخچال فریزر شما را تعمیر کند.

عیوب رایج یخچال فریزرهای بوش

یخچال فریزرهای بوش کیفیت بسیار بالایی دارند اما مانند تمام لوازم برقی ممکن است بعد از مدتی استفاده خراب شوند. این لوازم عیب‌های رایجی مانند عدم‌سرمایش، از کار افتادگی کمپرسور، رسوب در کندانسور و اتمام گاز مبرد یخچال دارندکه بیشترین این عیوب را می‌توان به راحتی تعمیر کرد.

یخچال‌های ساید‌بای‌ساید نوع جدیدی از یخچال فریزرها هستند که امروزه در بین مردم بسیار محبوب شده‌اند. این یخچال‌ها بسیار گران‌قیمت بوده و طراحی زیبایی نیز دارند. شرکت بوش به عنوان یکی از پیشروترین شرکت‌های تولیدکننده لوازم خانگی، یخچال‌های سایدبای‌ساید بسیار باکیفیتی تولید می‌کند. سایدبای‌سایدهای شرکت بوش را می‌توان با خیال راحت تا سال‌ها استفاده کرد.

عیوب رایج ساید‌بای‌ساید بوش

عیوب یخچال‌های ساید‌بای‌ساید تفاوتی با یخچال فریزرهای عادی ندارند اما دیسپنسر یا آب‌سردکن این یخچال‌ها ممکن است درصورت عدم استفاده درست، بعد از مدتی نیاز به تعمیر داشته باشند. همچنین این یخچال‌ها یخ‌ساز اتوماتیک دارند که ممکن است قطعات آن هم بعد از مدتی خراب شده و نیاز به تعمیر پیدا کنند. یکی دیگر از خرابی‌های یخچال‌های سایدبای‌ساید، سوختن کمپرسور آن به علت نوسان برق است.

آشنایی با جاروبرقی بوش؛ قابل تعمیر در نمایندگی تعمیرات بوش در تهران

جاروبرقی در خانه‌های امروزی نقش مهمی دارد؛ چرا که متراژ بسیاری از خانه‌ها زیاد است و افراد نمی‌توانند از روش‌های قدیمی برای تمیزکردن خانه خود استفاده کنند. همچنین از جاروبرقی برای تمیز‌کردن پرده‌ها نیز استفاده می‌شود. شرکت بوش تولیدکننده بهترین جاروبرقی‌های بازار لوازم خانگی است. جاروبرقی‌های این شرکت دوام بالایی دارند و قدرت بالای آن‌ها باعث می‌شود که برای هر خانه‌ای مناسب باشند. درصورتی که جاروبرقی شما نیاز به تعمیرات دارد، می‌توانید تعمیرات آن را به سایت نمایندگی، به عنوان یکی از مراکز اصلی نمایندگی تعمیرات بوش در تهران بسپارید.

عیوب متداول جاروبرقی بوش

جاروبرقی از آن دسته وسایلی است که درصد خرابی بالایی دارد؛ چرا که بسیاری از افراد شیوه استفاده صحیح از آن را بلد نیستند و نمی‌توانند به درستی از آن استفاده کنند. جاروبرقی‌های شرکت بوش بسیار بادوام هستند اما به طورکلی عیوب متداول آن‌ها عبارتند از:

  1. شکستن دسته جاروبرقی
  2. پوسیدگی لوله
  3. خرابی سیم‌جمع‌کن
  4. خرابی موتور براثر حرارت بالا
  5. شکستگی چرخ‌ها

علل خرابی لباسشویی بوش

آشنایی با علل خرابی ماشین لباسشویی بوش

یکی از رکن‌های اصلی هر خانه، ماشین لباسشویی آن است. ماشین لباسشویی‌های شرکت بوش در بازار بهترین هستند و در بین خانه‌داران آوازه بسیار خوبی دارند. شرکت بوش در مدل‌های مختلف با ظرفیت های هفت، هشت، نه و دوازده کیلویی، ماشین لباسشویی‌ها را تولید می‌کند. امکانات و قابلیت‌های ماشین لباسشویی‌های شرکت بوش بسیار زیاد است و شما می‌توانید برای هر میزان لباس برنامه شست‌وشوی مشخصی را در ماشین لباسشویی فعال کنید. عیوب متداول ماشین لباسشویی بوش عبارتند از:

  1. خرابی دستگیره درب
  2. لرزش زیاد در هنگام شست‌وشو
  3. خرابی مخزن مایعات
  4. عدم تخلیه درست آب
  5. خرابی موتور ماشین لباسشویی

آشنایی با اجاق گاز بوش و علل خرابی آن

برای ایرانیان یکی از مهم‌ترین وسایل هر خانه‌، اجاق گاز آن است؛ چرا که با اجاق گاز می‌توان خورش‌های خوشمزه ایرانی را درست کرد. اجاق گازهای شرکت بوش در سال‌های اخیر طراحی بسیار زیبا و مدرنی پیدا کرده‌اند و برای کسانی که می‌خواهند اجاق گازهای مینیمال و ساده‌ بخرند هم جذاب هستند. برخلاف دیگر برندها که طراحی اجاق گاز‌های آن‌ها عموما طرح‌های یکسانی دارند، اجاق گازهای شرکت بوش طراحی بسیار متفاوت و خاصی دارند. اجاق گاز‌های بوش تقریبا خراب نمی‌شوند اما ممکن است برخی قطعات مصرفی آن‌ها مانند شیشه فر بعد از مدتی دچار مشکل شوند. عیوب متداول و رایج اجاق گاز‌های بوش عبارتند از:

  1. خرابی سوپاپ‌های گاز
  2. گرفتگی خروجی گاز
  3. خرابی یراق‌آلات چدنی گاز
  4. شکستگی شیشه فر و گاز

آشنایی با آب سرد کن بوش و علل خرابی آن

در بسیاری از ادارات و محیط‌های کاری مانند مطب‌ها، برای راحتی ارباب رجوع از آب‌سرد‌کن استفاده می‌شود. همچنین بسیاری از افراد در اتاق خواب خود نیز از آب‌سردکن‌های کوچک استفاده می‌کنند. شرکت بوش در مدل های زیادی آب‌سرد‌کن‌های صنعتی و خانگی تولید می‌کند. آب‌سرد‌کن‌های شرکت بوش علاوه‌بر کارایی بسیار خوب، ظاهر مدرن و جذابی هم دارند. این وسیله باوجود سادگی، ممکن است براثر استفاده مداوم خراب شود. عیوب رایج آب‌سرد‌کن‌های بوش عبارتند از:

  1. خرابی کلید‌های روی دستگاه
  2. ایراد المنت آب‌جوش
  3. خرابی ورودی مخزن آب
  4. خرابی سیستم سرمایش

آشنایی با اسپرسوساز شرکت بوش

در سال‌های اخیر استفاده از اسپرسوسازهای خانگی برای آماده‌کردن انواع قهوه‌ها بسیار رایج شده است. یکی از شرکت‌هایی که دستگاه‌های اسپرسوساز بسیار با کیفیتی تولید می‌کند، شرکت بوش است. اسپرسوسازهای شرکت بوش در انواع صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی تولید می‌شوند که افراد باتوجه به نیازهای خود می‌توانند آن‌ها را خریداری کنند.

اسپرسوساز‌های شرکت بوش کیفیت بسیار بالایی دارند اما ممکن است بعد از مدتی استفاده مداوم نیاز به تعمیرات داشته باشند که در این صورت می‌توانید به سایت نمایندگی که یکی از بهترین مراکز نمایندگی تعمیرات بوش در تهران است سری زده و قطعه خود را در سریع‌ترین زمان ممکن از این سایت تحویل بگیرید. عیوب متداول اسپرسوساز‌های بوش عبارتند از:

  1. خرابی المنت دستگاه
  2. خرابی پمپ آب دستگاه
  3. شکستن کلید‌های روی دستگاه
  4. سوختن قطعات برقی به علت نوسان برق

آشنایی با چای‌ساز بوش و عیوب متداول آن

در فرهنگ ایرانیان چای اهمیت بسیار زیادی دارد؛ چرا که تقریبا در تمام مراسم‌های ایرانی این نوشدنی گرم سرو می‌شود. برای این که بتوان در سریع‌ترین زمان ممکن و با بهترین طعم یک چای خوب درست کرد، به ابزار مناسب این کار نیاز است. چای‌ساز بوش یکی از بهترین چای‌سازهای بازار است که در مدل‌های مختلف با گنجایش‌های متفاوت تولید می‌شوند. عیوب متداول چای‌سازهای بوش عبارتند از:

  1. سوختگی المنت
  2. رسوب کف کتری چای‌ساز
  3. شسکتن درب و دستگیره کتری و قوری
  4. خرابی هیتر قوری

قهوه‌ساز بوش؛ بهترین قهوه‌ها در منزل شما

بسیاری از افراد نیازی به یک اسپرسوساز پیشرفته و گران‌قیمت ندارند و فقط می‌خواهند صبحانه یک فنجان قهوه ساده بنوشند. برای این دسته از افراد کمپانی بوش، قهوه‌سازهای بسیار باکیفیتی را تولید کرده است. این دستگاه‌ها می‌توانند در سریع‌ترین زمان بهترین قهوه دمی را در اختیار شما بگذارند. در برخی از مدل‌های این دستگاه یک فلاسک هم تعبیه شده است تا قهوه شما گرم باقی بماند. این دستگاه هم دارای عیوبی مشابه با چای‌ساز بوش است و ممکن است المنت یا دستگیره‌های آن خراب شوند.

آب مرکبات‌گیری بوش؛ تعمیرات اصولی در نمایندگی تعمیرات بوش در تهران

در دوران کرونا و نیاز شدید به ویتامین ث، دستگاه‌های آب‌ مرکبات‌گیری بسیار محبوب شده‌اند. با این دستگاه‌ها می‌توان آب انواع مرکبات مانند پرتغال و لیمو‌شیرین را گرفت و از آن‌ها استفاده کرد. شرکت بوش در مدل‌های مختلف دستگاه‌های آب مرکبات‌گیری متنوعی تولید می‌کند که کیفیت، دوام و کارایی بسیار خوبی دارند. عیوب متداول دستگاه‌های آب مرکبات‌گیری بوش عبارتند از:

  1. خرابی موتور اصلی براثر فشار زیاد
  2. خرابی لوله خروجی آب
  3. کند شدن تیغه‌های فلزی
  4. خرابی کلید‌های روی دستگاه براثر نشتی یا ضربه

آشنایی با آب‌میوه‌گیری بوش و عیوب متداول آن

برای گرفتن آب میوه‌های مختلف مانند هویج و سیب نیاز به یک دستگاه آب‌میوه‌گیری پیشرفته دارید. کمپانی بوش در مدل‌های بسیار زیادی بهترین آب‌میوه‌گیر‌ی‌های بازار را تولید می‌کنند. در تمام خانه‌های به یک آب‌میوه‌گیری خوب نیاز است تا در مواقع لزوم از آن استفاده کنید. این دستگاه دارای عیوب مشابه با آب‌مرکبات‌گیری بوش است.

چرخ‌گوشت بوش؛ تعمیرات اصولی در نمایندگی تعمیرات بوش در تهران

افراد برای چرخ انواع گوشت‌ها و مواد مانند گردو یا پیاز، به یک چرخ‌گوشت باکیفیت و قدرتمند نیاز دارند. چرخ‌گوشت بوش از بهترین‌های بازار است که با توان‌های مختلف و در ابعاد متفاوت برای خرید در دسترس است. این دستگاه در آشپزخانه اهمیت زیادی دارد؛ چرا که بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند به جای خرید گوشت چرخ‌کرده از قصابی، گوشت موردنیاز خانه را خود چرخ کنند. این دستگاه به علت نوع ساختار آن درصد خرابی پایینی دارد اما به طور کلی عیوب رایج آن عبارتند از:

  1. کند شدن تیغه‌های چرخ‌گوشت براثر استفاده مداوم
  2. خرابی موتور دستگاه به علت فشار زیاد و مداوم
  3. خرابی موتور دستگاه براثر نوسان برق

معرفی غذاساز بوش و عیوب رایج آن

برای پخت غذاهای مختلف در آشپزخانه به خردکردن انواع موادغذایی نیاز است. افراد برای این که به راحتی موادغذایی مختلف مانند سبزیجات را خردکنند از غذاساز‌های برقی استفاده می‌کنند. غذاساز شرکت بوش یکی از بهترین غذاسازهای بازار است که با برخورداری از تیغه‌های مختلف، می‌تواند بسیاری از موادغذایی را در اندازه‌های مختلف خرد کند. این وسیله کاربرد چندگانه دارد و شما می‌توانید از آن برای درست‌کردن آب‌میوه نیز استفاده کنید.

باتوجه به این که این وسیله در آشپزخانه زیاد استفاده می‌شود، درصد خرابی آن بالا است. درصورتی که غذاساز بوش شما خراب شد، برای این که در سریع‌ترین زمان آن را تعمیر کنید، می‌توانید به سایت نمایندگی که از زمان قدیم نمایندگی تعمیرات بوش در تهران است، مراجعه کنید.

گوشت‌کوب برقی بوش؛ از کاربردی‌ترین لوازم خانه

طی سال‌های اخیر یکی از وسایلی که استفاده از آن‌ها در آشپزخانه‌ها بسیار باب شده است، گوشت‌کوب برقی می‌باشد. این وسیله کاربردی مشابه با غذاساز و مخلوط کن دارد اما می‌توان بدون نیاز به مخزنی ثابت از آن استفاده کرد. با گوشت‌کوب برقی می‌توان موادغذایی مختلف را در سریع‌ترین زمان ممکن پوره کرد.

شرکت بوش در مدل‌های مختلف فلزی و پلاستیکی گوشت‌کوب برقی‌های کارآمدی را تولید می‌کند. توصیه می‌شود گوشت‌کوب برقی‌هایی را بخرید که جنس همزن آن‌ها فلزی باشد تا با خیال راحت بتوانید با آن موادغذایی داغ را پوره کنید. عیوب متداول گوشت‌کوب برقی بوش به علت سادگی طراحی زیاد نیستند و فقط ممکن است موتور دستگاه براثر فشار بیش از حد و استفاده مداوم خراب شود.

همزن بوش؛ قابل تعمیر در نمایندگی تعمیرات بوش در تهران

خانم‌های خانه‌دار و هنرمند علاقه‌زیادی به پخت کیک و نان در خانه دارند و برای این کار باید یک همزن مناسب و قوی داشته باشند. شرکت بوش در دو مدل دستی و کاسه‌دار همزن‌های برقی بسیار جذابی را تولید می‌کند که افراد باتوجه به کارایی موردنظر خود می‌توانند این مدل‌ها را خریداری کنند. همزن‌های برقی شرکت بوش علاوه‌بر کارایی خوب ظاهر بسیار زیبایی دارند و شما می‌توانید از آن‌ها برای تزئین فضای آشپزخانه خود نیز استفاده کنید. باتوجه به سادگی این وسیله، عیوب متداول آن عبارتند از:

  1. سوختگی موتور براثر فشار بیش‌ازحد و استفاده مداوم
  2. خرابی بست‌های داخل دستگاه به علت عدم استفاده صحیح
  3. خرابی نگه‌دارنده کاسه به علت وزن بالای مواد داخل آن

سشوار بوش؛ قابل تعمیر در نمایندگی تعمیرات بوش در تهران

شرکت بوش علاوه‌بر تولید لوازم خانگی آشپزخانه، لوازم برقی دیگری مانند سشوار نیز تولید می‌کند. سشوار‌های تولیدی شرکت بوش بسیار کارآمد و زیبا هستند. از این دستگاه‌های می‌توان در خانه یا آرایشگاه‌های مردانه و زنانه استفاده کرد؛ چرا که باتوجه به کیفیت بالای سشوارهای تولید شده توسط بوش، می‌توانند در استفاده‌های زیاد هم کارایی خود را حفظ کنند. عیوب رایج سشوارهای بوش عبارتند از:

  1. سوختگی براثر بسته‌شدن راه ورود هوا
  2. خرابی براثر بالارفتن دمای المنت سشوار
  3. سوختگی براثر آب‌خوردن المنت داخل دستگاه

توستر بوش؛ صبحانه با نان تازه!

مکمل یک صبحانه جذاب، نان داغ و ترد آن است. با توستر بوش می‌توانید نان‌های برش خورده تست و حتی نان‌های معمولی مانند سنگک و بربری را به بهترین شکل ممکن تست کنید. مدل‌های مختلفی توستر بوش در بازار موجود هستند که شما باتوجه به سلیقه و کاربرد موردنظر می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید. این وسیله طی سال‌های اخیر در ایران بسیار محبوب شده است و وجود آن در هر خانه‌ واجب است.

بهترین خدمات و پس از فروش نمایندگی تعمیرات بوش

بهترین خدمات پس از فروش در سایت نمایندگی تعمیرات بوش در تهران

سایت نمایندگی از سال 1379 با نام رسمی آبادان الکتریک شروع به فعالیت کرده است. مجموعه سایت نمایندگی دارای سابقه‌ای طولانی در پشتیبانی و تعمیر قطعات انواع برندهای مختلف از جمله برند بوش می‌باشد. شما می‌توانید تمام لوازم برقی خانه خود با هر برندی را برای تعمیرات به این مجموعه بسپارید. این مجموعه با تحویل فاکتور بعد از تعمیر قطعات، خدمات خود را گارانتی کرده و اگر در این زمینه مشکلی برای وسیله شما پیش بیاید، می‌توانید از گارانتی رسمی سایت نمایندگی استفاده کنید.

سوالات متداول

آیا نمایندگی تعمیرات بوش ؛ اعزام نیرو در محل دارد ؟

بله ؛ می توانید با رزو نوبت از خدمات ما بهرمند شوید. 

آیا شما قطعات تعمیری را گارانتی می کنید ؟

بله تمامی قطعات به مدت ۶ ماه گارانتی می شود. 

نمایش

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۸ رای
enemad-logo
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید