تماس با دفتر مرکزی : ۰۲۱۲۸۴۲۲۰۲۷

نمایندگی مجاز مرکزی تعمیرات لوازم خانگی Servicman

نمایندگی تعمیرات آاگ الکترولوکس

نمایندگی تعمیرات آاگ الکترولوکس

نمایندگی تعمیرات آاگ الکترولوکس تمامی خدمات مرتبط با تعمیرات لوازم خانگی را به شما ارائه می دهد. برند الکترولوکس از برندهای تولید کننده لوازم خانگی است که محصولات آن جزو اولین لوازم خانگی وارداتی به ایران هستند. این شرکت چند ملیتی با نام های تجاری متفاوتی به عنوان دومین تولید کننده لوازم خانگی در جهان در حال فعالیت است و از محبوب ترین و معروف ترین شرکت های تجاری الکترولوکس، برند آاگ(AEG)  است که در ایران طرفداران زیادی دارد. لوازم خانگی تولیدی توسط این برند، بسیار با دوام و با کیفیت هستند اما با این حال نیز ممکن است به دلایل مختلفی دچار مشکل شوند که در این صورت می توانید از نمایندگی تعمیرات آاگ الکترولوکس کمک بگیرید و حل مشکل خود را به دست های ماهر و پرتوان تکنسین های مجموعه نمایندگی بسپارید.

خدمات نمایندگی تعمیرات الکترولوکس

خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات آاگ الکترولوکس

نمایندگی تعمیرات آاگ الکترولوکس تمامی خدمات مرتبط با عیب یابی و همینطور تعمیر لوازم خانگی الکترولوکس و آاگ را به مشتریان ارائه می دهد. امروزه هزینه تهیه لوازم خانگی جدید افزایش پیدا کرده است که این موضوع نشان دهنده اهمیت بالای مراقبت و نگهداری از لوازم خانگی می باشد. اما نگران نباشید در صورتی که هر یک از لوازم خانگی شما از برندهای آاگ و الکترولوکس دچار مشکل شود، به راحتی می توانید با استفاده از خدمات نمایندگی آن را برطرف کرده و مجدد همانند روز اول از آن استفاده کنید.

همانطور که مطلع هستید محصولات و لوازم خانگی از برند الکترولوکس و آاگ بسیار باکیفیت هستند و همین موضوع سبب شده است که نسبت به دیگر برندها با قیمت های بیشتری به بازار عرضه شوند. بنابراین حتی اگر مشکل کوچکی برای دستگاهتان ایجاد شده است، سعی نکنید خود اقدام به تعمیر آن نمایید چراکه ممکن است منجر به ایجاد مشکلات بزرگ تری برای دستگاه گردد. توصیه می کنیم در اولین فرصت با تکنسین های باتجربه و تعمیر کاران مجرب تماس بگیرید و حل مشکل لوازم خانگی خود را به آن ها بسپارید. از خدمات ارائه شده در نمایندگی برای تعمیرات لوازم خانگی آاگ الکترولوکس می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. تعمیرات یخچال فریزر، یخچال ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی آاگ الکترولوکس
  2. تعمیرات مایکروفر، مایکروویو، جاروبرقی، جاروشارژی، پنکه آاگ الکترولوکس
  3. تعمیرات مخلوط کن، غذاساز، گوشت کوب برقی، آبمیوه گیری، همزمن، ساندویچ ساز، وافل ساز، پلوپز، زودپز، آرام پز، بخار پز، هواپز، تخم مرغ پز، نان پز آاگ الکترولوکس
  4. تعمیرات کتری برقی، چای ساز، چرخ گوشت، توستر، قهوه ساز، گریل، باربیکیو آاگ الکترولوکس
  5. و…

تعمیرات تمامی لوازم نامبرده از برند آاگ الکترولوکس با ارائه ضمانت نامه و گارانتی به شما مشتریان گرامی، در کم ترین زمان ممکن انجام می شود.

هزینه تعمیرات الکترولوکس

هزینه تعمیرات لوازم خانگی در نمایندگی تعمیرات آاگ الکترولوکس

زندگی های مدرن امروزی، انجام فعالیت های روزانه را به لوازم خانگی گره زده است؛ به طوری که خراب شدن یکی از آن ها تاثیرات منفی خود را بر روی زندگی می گذارد؛ به گونه ای که افراد نمی توانند به کارهای خود رسیدگی کنند. ممکن است تا ساعاتی پیش در حال استفاده از یک لوازم خانگی بوده اید اما به یکباره دچار مشکل شده و از کار بیفتد. در چنین شرایطی عقب ماندن کارها از یک سو و نگرانی از بابت هزینه از سوی دیگر تبدیل به یک دغدغه برای کاربران می شود.

اما نمایندگی تعمیرات آاگ الکترولوکس این مشکل را حل کرده است چراکه اولا سعی می کند برای لوازم خانگی بزرگ با حاضر شدن در محل و برای لوازم خانگی کوچک آن ها را در تعمیرگاه مجموعه طی مدت زمان کوتاهی تعمیر کند تا شما مجدد و در بازه زمانی کوتاهی به روال عادی زندگی خود بازگردید.

چنانچه از برند هایی همچون میله و نف استفاده می نمایید ما نمایندگی تعمیرات میله و نمایندگی تعمیرات نف در تهران می باشیم و می توانیم بصورت آنلاین و حضوری مشکلات دستگاه شما را برطرف کنیم. 

از سویی دیگر به منظور رعایت حال مشتریان، هزینه تعمیرات لوازم خانگی از برند آاگ الکترولوکس بسیار منصفانه در نظر گرفته شده است و بر اساس نرخ های اتحادیه به مشتریان اعلام می شود. لازم به ذکر است که هزینه تعمیر لوازم خانگی وابسته به نوع دستگاه، میزان خرابی قطعه، نیازمند تعمیر و یا تعویض بودن و … متفاوت است. به همین دلیل کارشناسان ما با عیب یابی و شناسایی مشکل ابتدا هزینه را به شما اعلام می کنند و چنانچه مایل باشید اقدام به تعمیر آن می نمایند. همینطور سعی می کنند با تکیه بر دانش و تخصص خود تا حد امکان اقدام به تعمیر قطعات کنند و در صورت نیاز قطعه جدید را جایگزین قطعه قدیمی کنند تا اینگونه هزینه ها را کاهش دهند.

نمایندگی تعمیرات آاگ

خدمات پس از فروش لوازم خانگی آاگ الکترولوکس

تمامی لوازم تولیدی الکترولوکس پس از نصب توسط تکنسین های اعزام شده از سوی نمایندگی به محل، پس از اطمینان از عملکرد صحیح دستگاه، به مشتریان تحویل داده می شوند و دستگاه از همان لحظه از نظر فنی گارانتی می شود.

در تمام مدتی که محصول خریداری شده شما دارای ضمانت نامه آاگ الکترولوکس است، می توانید هر گونه خدماتی که شامل گارانتی می شود را به صورت رایگان از نمایندگی دریافت کنید. در واقع در این صورت مشتریان فقط موظف به پرداخت هزینه ایاب و ذهاب تعمیر کار و یا نصاب الکترولوکس هستند. معمولا لوازم خانگی آاگ الکترولوکس دارای سه سال گارانتی از سوی نمایندگی این برند خواهد بود. البته لازم است توجه داشته باشید که شما زمانی می توانید از گارانتی محصولاتی که خریداری کرده اید، استفاده کنید که آن ها را از نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش آاگ الکترولوکس خریداری کرده باشید.

همینطور لازم است اشاره کنیم که لوازم و محصولات تولیدی کوچک الکترولوکس دارای گارانتی یک ساله هستند؛ گارانتی هایی که نمایندگی به مشتریان ارائه می دهد استفاده نادرست، استفاده بر خلاف دستورالعمل، دستکاری کردن محصولات را پوشش نمی دهد. بنابراین در صورتی که مشکلی برای دستگاه شما ایجاد شد، لازم است حتما پس از تماس با تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات آاگ ، در صورتی که زمان گارانتی دستگاه شما سپری نشده است، برگه ضمانت را نیز برای کاهش هزینه ها در دست داشته باشید.

سوالات متداول

آیا نمایندگی تعمیرات آاگ الکترولوکس اعزام نیرو در محل دارد ؟

بله ؛ مجموعه ما برای رفاه حال مشتریان عزیز ؛ متخصصان خود را به محل شما اعزام می کنیم. 

آیا شما تعمیراتی که انجام می دهید گارانتی می کنید؟

بله؛ تمامی خدمات ما دارای ۶ ماه ضمانت نامه کتبی می باشد. 

نمایش بیشتر

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
enemad-logo
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید