تماس با دفتر مرکزی : ۰۲۱۲۸۴۲۲۰۲۷

نمایندگی مجاز مرکزی تعمیرات لوازم خانگی Servicman

تعمیرگاه ظرفشویی بوش

تعمیرگاه ظرفشویی بوش

تعمیرگاه ظرفشویی بوش : بوش یکی از قدیمی‌ترین و بهترین مجموعه‌های تولیدکننده انواع لوازم خانگی در سراسر جهان است و محبوبیت بسیار زیادی نیز در میان تمامی مصرف‌کنندگان ایرانی دارد. یکی از اصلی‌ترین محصولات این مجموعه، ماشین ظرفشویی است که در سالیان اخیر، با افزایش تقاضا در بازار مواجه شده است. این دستگاه‌ها با استفاده از تکنولوژی‌های بسیار پیشرفته‌ای تولید می‎شوند اما موارد زیادی نیز می‌توانند موجب آسیب رسیدن و خرابی آن‌ها شوند. در ادامه قصد داریم رایج‌ترین این مشکلات و مزایای استفاده از تعمیرگاه ظرفشویی بوش در تهران را بررسی کنیم.

ایرادات رایج ماشین ظرف شویی بوش
آشنایی با رایج‌ترین ایرادات ماشین‌های ظرفشویی

قبل از هر چیز شما می توانید با خواندن این مقاله بدون نیاز به مراجعه به تعمیرگاه ظرفشویی بوش مشکل خود را بر طرف نمایید و همچنین به طور کلی، ماشین ظرفشویی‌های بوش دارای کیفیت ساخت بسیار خوبی هستند و خیلی کم دچار مشکلات مختلف می‎شوند. ماشین‌های ظرفشویی بوش با استفاده از قطعات خاصی تولید می‎شوند که این امر نیز باعث افزایش راندمان کاری و کیفیت آن‌ها شده است. به همین دلیل، در صورتی که با مشکلی در بخش‌های مختلف آن مواجه شدید، باید آن را به صورت تخصصی و با استفاده از قطعاتی اورجینال تعمیر کنید. در ادامه رایج‌ترین مشکلات ماشین ظرفشویی‌هایبوش را بررسی می‌کنیم.

خرابی برد الکترونیکی ماشین ظرفشویی

تمامی ماشین‌های ظرفشویی بوش، دارای عملکردی تماما اتوماتیک هستند و با استفاده از قطعات الکترونیکی، ظروف را به خوبی می‎شویند. بنابراین، در قسمت‌های مختلفی از آن، از قطعاتی استفاده می‌شود که هر کدام نقش مهمی را در روند شست و شو دارند.

اما تمامی این قطعات، برای این که بتوانند وظیفه خود را به درستی انجام دهند، نیاز به دستوراتی دارند. این دستورات از سمت برد الکترونیکی صادر می‌شود که به عنوان مغز متفکر تمامی لوازم اتوماتیک شناخته می‎شود. خراب شدن این قطعه، می‌تواند عملکرد دستگاه شما را به شکل فاجعه باری مختل کند. دقت داشته باشید که عدم تعمیر به موقع برد الکترونیکی، تاثیر بسیار بدی بر روی سایر قسمت‌های دستگاه داشته باشد. البته لازم به ذکر است که برد الکترونیکی به سختی آسیب می‌بیند و در اکثر مواقع نیز عوامل خروجی موجب خراب شدن آن می‎شوند. به عنوان مثال، یکی از اصلی‌ترین مواردی که می‌تواند تاثیر بدی بر روی این قطعه داشته باشد، نوسانات برق، آب خوردگی و … است.

تداخل در برنامه‌های ماشین ظرفشویی

همانطور که در بخش قبلی بیان شد، ماشین‌های ظرفشویی بوش، دارای چندین برنامه برای شستشوی ظروف هستند. این برنامه‌ها در واقع روند سیکل شستشو را مشخص می‌کنند و در صورتی که تداخلی در آن‌ها به وجود بیاید، ظروف شما به خوبی شسته نخواهند شد و بایستی به تعمیرگاه ظرفشویی بوش مراجعه نمایید. 

در برخی مواقع، ممکن است به دلیل عوامل بیرونی، مانند دستکاری کردن تنظیمات توسط کودکان و یا حتی بزرگ‌سالان، این برنامه‌ها به هم بریزند. در این صورت باید تنظیمات دستگاه را از ابتدا انجام دهید. اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که تنظیم دوباره برنامه‌های ماشین ظرفشویی، کاملا تخصصی است، به همین دلیل، در صورتی که با چنین مشکلی مواجه شدید، بهتر است هر چه سریع‌تر با نمایندگی تعمیرات ماشین‌ظرفشویی بوش در تهران تماس بگیرید و از آن‌ها کمک بخواهید.

علت نشتی آب ظرفشویی بوش

نشتی آب از ماشین ظرفشویی بوش

یکی دیگر از رایج‌ترین ایرادات ماشین‌های ظرفشویی بوش، نشتی آب از بخش‌های مختلف آن است. در صورتی که با این مشکل مواجه شدید، باید موارد زیر را بررسی کنید تا بتوانید دلیل آن را متوجه شوید. در برخی موارد، ممکن است پمپ آب ماشین ظرفشویی آسیب دیده باشد. در این شرایط، باید بدانید که مشکل بزرگی برای شما به وجود آمده است و باید پمپ دستگاه را حتما تعویض کنید.

همچنین یکی دیگر از مواردی که می‌تواند باعث نشتی آب شود، خرابی بست‌های درب اصلی و یا قرار نگرفتن واشر لاستیکی در جای استاندارد آن است. در این صورت، می‌توان جای واشر را دوباره تنظیم کرد و یا آن را کلا تعویض کنید. همچنین از دیگر مواردی که می‌تواند باعث نشت آب شود، پارگی و یا مسدود شدن لوله‌های انتقال آب است که در این صورت باید آن را تعویض کنید. البته در صورتی که با بررسی این موارد مشکل را پیدا نکردید، باید با تعمیرگاه ظرفشویی بوش در تهران تماس بگیرید و از آن‌ها کمک بخواهید.

مزایای نمایندگی تعمیرگاه ظرفشویی بوش در تهران

مزایای نمایندگی تعمیرگاه ظرفشویی بوش در تهران

ماشین‌ ظرفشویی یکی از پرکاربردترین لوازم خانگی است و حتی در برخی مواقع به عنوان یکی از محبوب‌ترین لوازم برای خانم‌های خانه دار است. این دستگاه‌ها به صورت کاملا تخصصی تولید می‎شوند و تعمیر آن‌ها، نیازمند دانش فنی می‌باشد. حتی در صورتی که دانش فنی داشته باشید، باید این نکته را در نظر داشته باشید که ماشین ظرفشویی مقدار الکتریسیته بسیار زیادی را در خود ذخیره می‌کند که این میزان، می‌تواند حتی مرگبار نیز باشد. به همین دلیل، بهتر است تعمیر دستگاه را به نمایندگی تعمیرات ماشین‌ظرفشویی بوش در تهران بسپارید.

در صورتی که با هر مشکلی در زمینه ماشین ظرفشویی مواجه شدید، می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. تکنیسین‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن در محل مورد نظر شما حاضر می‎شوند و دستگاه شما را به بهترین شکل ممکن تعمیر می‌کند.

دقت داشته باشید که تعمیر ماشین ظرفشویی‌های بوش حتما باید با استفاده از قطعات اورجینال صورت بگیرد. با استفاده از خدمات مجموعه نمایندگی، می‌توانید مطمئن باشید که دستگاه شما با استفاده از قطعات اورجینال تعمیر می‎شود. البته سیاست مجموعه ما ارائه  خدمات با کیفیت، با هزینه‌های بسیار مناسب است که مطمئنا می‌تواند نظر شما را کسب کند.

 

نمایندگی، انتخابی مناسب برای تعمیر لوازم خانگی بوش

در این مطلب از وب‌سایت نمایندگی، با بررسی رایج‌ترین مشکلات در ماشین ظرفشویی‌های بوش و همچنین خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین‌ظرفشویی بوش در تهران همراه شما بودیم. اگر هر مشکلی با ماشین ظرفشویی خود دارید، می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از آن‌ها کمک بخواهید.

سوالات متدوال مشتریان از تعمیرگاه ظرفشویی بوش

ایا برای تعمیر ظرفشویی به تعمیرکار غیر مجاز  سپرده شود از گارانتی خارج می شود ؟

بله از گارانتی شرکت خارج می شود. 

 

ایا تعمیرگاه ظرفشویی بوش شما اعزام نیرو به تهران در محل دارد ؟

بله در کمترین زمان ممکن نیروی متخصص مجموعه ما به محل شما اعزام می شود. 

نمایش بیشتر

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
enemad-logo
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید